Između 17 prezentacija koje su se održale na ovogodišnjoj SGC 2016 konferenciji u Sloveniji bila je hrvatska level dizajnerica Nika Dvoravić koja je predstavila proces level dizajna u studiju Croteam.
Dvoravić se osvrnula na razne alate u kojima kreiraju njihove igre kao što su to 3Ds Max, Blender, Z-Brush, 3D Coat, Modo, Serious Editor i Agisoft PhotScan te na tehnike rada retropologiju, re-modeliranje i subdividing.
Pojasnila je da je prilikom izrade eksterijera ili interijera vrlo važan izvor svjetla kao što je to sunce za eksterijere te sunce i unutrašnje osvjetljenje u interijerima. Nadodala je kako je eksterijere lakše kopirati iz stvarnog svijeta dok kvaliteta interijera ovisi o malim detaljima i osobnosti prostora.
Što se tiče postavljanja same scene, bitno je odrediti veličine predmeta jer su neki predmeti veći u samoj igri te pokriti svaki dio igrivog djela same igre.
“Prostor ne smije biti repetitivan ili iscrpljujuć igračima.”
Što se tiče postavljanja scene za VR, igrivo područje je samo veličine prostora ili ograničen u 360 stupnjeva.
“Ono što vidite oko sebe je uglavnom samo za dekoraciju. Modeli posloženi u daljini kreiraju zanimljivu siluetu horizonta. S druge strane, modeli bliži igračima kao što je oružje trebaju biti bolje kvalitete.”
Nika Dvoravić je level dizajnerica i dizajnerica okoline te trenutno radi na igrama Serious Sam 4 i Serious Sam VR: The Last Hope. S prijašnjem usmjerenjem na arhitekturu osvrnula se za njenom strašću za 3D modeliranjem i dizajniranjem igara.
SGC 2016 konferencija održala se u subotu, 24. rujna ove godine u Austria Trend hotelu u Ljubljani.
POVEZNE VIJESTI:
27.09.2016
Autor: Kristina Vodopivec