Pred kraj prvog mjeseca ove godine, postavili smo pitanje “Da li su današnje verzije recenzija stvar prošlosti?” i raspravljali kako se sve više portala osvrće na čim više objektivnije razmišljanje bez postavljanja finalnih ocjena jer previše utječu na subjektivno mišljenje pojedinca kod kojeg ne postoji neki određeni standard koji bi se implementirao na svaku igru.
Glavni izvršni direktor studija Rebellion, Jason Kingsley, osvrnuo se na slično pitanje s odgovorom da se ne brine previše u vezi dobivenih ocjena u recenzijama jer kako kaže: “svaka prosječna ocjena korisnika je bila dosta veća od profesionalne ocjene, brinemo se u vezi ljudi koji troše novce.”
Nedavne recenzije igre Bloodborne su upravo to i pokazale sa većim postotkom onih koji su izbjegli postavljanje finalnih ocjena od samog očekivanja.
Tako je poznati portal Polygon za sada iznio samo impresije koje su se sažimale na jasni izgled, stručni dizajn i fokus na temeljne borbe, bez ukupne ocijene na samom kraju, kao i IGN koji uspoređuje mehaničku osnovu s igrom Dark Souls s novim agresivnim tempom borbe.
Rich Stanton iz Eurogamera je također uspoređivao igre pokušavajući gledati što više objektivno, a njegovo vlastito mišljenje je naglasio:
“Najvažnija stvar o Bloodborneu je ta da unatoč površinskoj sličnosti, igra se i osjeća vrlo različito. Tko zna kako ću se osjećati za par mjeseci? No, prvi dojmovi su jednostavni. Bloodborne je sjajan.”
U grupu onih koji nisu iznijeli svoje finalne ocjene priključili su se i portali kao što su Kotaku, Videogamer, Shack News, USGamer, Siliconera i drugi.
24.03.2015
Autor: Kristina Vodopivec