Nakon što je putem Facebooka nedavno prikazao napredak svoje indie horor igre pod imenom Heilstatten, brazilski developer Geovane Cusinatto izjavio je za GamePerspectives kako je točno došlo do ovog projekta i što će sve nuditi igračima kada bude dostupan na tržištu.
“Oduvijek sam volio urbano istraživanje te sam gledao mnogo istraživača na YouTubeu. Tada sam saznao za Beelitz Heilstatten, veliko napušteno lječilište s nevjerojatnom infrastrukturom i poviješću. S time je došla tematika i lokacija same igre.
Beelitz-Heilstatten je kompleks od 60 zgrada koje su izgrađene 1898. godine u Njemačkoj. Tijekom prvog svjetskog rata, Heilstatten je funkcionirao kao bolnica za njemačke vojnike u kojoj je boravio i Adolf Hitler nakon što je bio ranjen u bitci na Sommi u 1916. godini. Nakon ruske okupacije, bolnica je bila namijenjena za ruske vojnike sve do 1995. godine. Unatoč tome što su u toj bolnici još uvijek dostupni centri za neurološku rehabilitaciju i istraživanje Parkinsonove bolesti, većina napuštenih zgrada u kompleksu su do 2007. godine bile u potpunosti nezaštićene zbog čega su privlačile mnogobrojne istraživače.
Što se tiče same igre, Heilstatten će nuditi gameplay mehanike slične kao u popularnim horor igrama Silent Hill, Resident Evil i Fatal Frame te mogućnost igranja s dva protagonista.
“Ne planiram napraviti igru s prepadima i drugim klišejima survival horor žanra. Studirao sam režiju zbog čega se jako trudim na samoj priči. Zbog tog razloga, Heilstatten će biti igra s perspektivom iz trećeg lica tako da se igrač može više povezati s likovima i njihovim pričama.”
Zbog iskustva prilikom rada na prijašnjem projektu rekreiranja policijske postaje iz igre Resident Evil s UDK alatom, za ovaj projekt se odlučio na Unreal Engine 4.
“Ne namjeravam napraviti veliku igru, već manju s dubokom tematikom. Neću moći samostalno završiti ovu igru, već će mi trebati glumci, animatori i kompozitori. Zbog toga ću pokrenuti Kickstarter kampanju s ciljem financiranja projekta. Ako sve prođe po planu, Heilstatten će biti dostupan na Steamu za Windows i Linux negdje u budućnosti.”
Razvoj igre možete pratiti na njegovoj Facebook stranici i službenoj web stranici igre.
22.12.2016
Autor: Vedran Sabljak