Thomas Was Alone fizičke figure su sada stvarnost

Povodom nadolazeće obljetnice indie puzzle igre od strane developera studija Curve, Thomas Was Alone, objavljene su akcijske figure.

thomas_was_aloneTakva vijest je začudila sve fanove pošto su glavni likovi same igre zapravo 2D kvadrati i pravokutnici određenih boja. Fizičke figure su gotovo podjednake kao što se pojavljuju u samoj igri, osim što su napravljene u trećoj dimenziji.

“S ljubavlju ručno napravljene od najkvalitetnijih materijala (plastike), ove figure pružaju potpunu artikulaciju moguću za igračke na temelju popularne indie igre Thomas Was Alone. Lik Claire čak i plovi”, napisano je na opisu proizvoda.

thomaswasaloneDeveloper igre, Mike Bithell, je nadodao kako to nije šala te da je to zapravo nešto što je već neko vrijeme bilo traženo. Također je istaknuo kako je broj proizvoda vrlo ograničen te kako je više od trećine njih već i prodano.

Četiri Thomas Was Alone figure dolaze zajedno u setu po cijeni od 31 dolar. Radi njihove veličine (Claire, plava kocka promjera je 3,2 cm) ne preporućaju se maloj djeci.

Igra je izvorno objavljena u listopadu 2010. godine kao browser igra bazirana na Flashu. Proširila se na Pc i Mac OS X u srpnju 2012. te s novim sadržajem na Playstation 3, Vita i Linux 2013. godine. Sa mobilnim uređajima postala je kompatibilna 2014. godine.

01.07.2015 Autor:  


Poslovi @ Jooble

Stellar Blade | RECENZIJA

OSTALE VIJESTI

08.05.2024

T. Mahler: Zato nismo dopustili da neki veliki izdavač kupi Moon Studios

Autor:  

Microsoft je jučer šokirao mnoge s najavom zatvaranja više Bethesdinih studija, a reakcije od strane developera iz ove industrije nastavljaju pristizati. Svoje mišljenje sada je dao i Thomas Mahler, glavni izvršni direktor Moon Studiosa koji stoji iza nagrađivanih igara Ori and the Blind Forest i Ori and the Will of the Wisps.

ori-and-the-will-of-the-wisps_2Svima koji su me godinama gnjavili zašto nismo dopustili da neki veliki izdavač kupi Moon Studios… Zato. Proživio sam devedesete i vidio što se dogodilo kada je EA kupio manje studije.“, izjavio je Thomas Mahler, glavni izvršni direktor Moon Studiosa.

Naime, Microsoft je odlučio zatvoriti razvojne studije Arkane Austin, Tango Gameworks i Alpha Dog, dok će developere iz Roundhouse Gamesa prebaciti u ZeniMax Online Studios. Trenutno nije poznato koliko će sveukupno zaposlenika ostati bez posla u ovom novom većem valu otkaza koji dolazi samo nekoliko mjeseci nakon što je Microsoft otpustio 1900 zaposlenika diljem Activision Blizzarda, Xbox Game Studiosa i ZeniMaxa.

Ovo je apsolutno užasno. Dopuštenje da budem čovjek: svakom direktoru koji ovo čita, prijateljski podsjetnik da su videoigre zabavna/kreativna industrija, a vaš posao korporacije jest brinuti se o svojim umjetnicima i pomoći im da vam stvore vrijednost.“, izjavio je Dinga Bakaba, kokreativni direktor u Arkane Lyonu.

POVEZANA VIJEST:

misc
08.05.2024

Arkane Austin je prije zatvaranja radio na velikom ažuriranju za Redfall

Autor:  

Razvoj igre Redfall je službeno zaustavljen sa zatvaranjem njenog razvojnog studija Arkane Austin što znači da ona neće moći nikada ostvariti svoj puni potencijal. Naime, studio je navodno prije samog zatvaranja radio na velikom ažuriranju koje je trebalo uvesti novi sadržaj, ali i dugoočekivanu promjenu – gašenje zahtijeva konstantne online konekcije.

redfall_2Kako je Arkane Austin potvrdio da je razvoj igre zaustavljen, Redfall nažalost neće dočekati ovo ažuriranje što znači da je odluka dostupnosti njegovih servera u rukama Microsofta. Iako je studio izjavio kako će ti serveri ostati upaljeni i nakon samog zatvaranja, pitanje je vremena kada će igra sa zahtjevom konstantne online konekcije ostati aktivna.

Redfall je stigao na PC i Xbox Series X/S platforme u svibnju prošle godine, a reakcije igrača i recenzenata nisu bile baš pozitivne. Najviše pritužbi bilo je usmjereno prema većem broj tehničkih problema, ispodprosječnoj priči i lošem dizajnu gameplay sistema. Na to problematično lansiranje reagirao je i glavni izvršni direktor Microsoft Gaminga, izjavivši kako je razočaran s cijelom situacijom te da neće odustati od unaprjeđivanja igre.

 

misc
07.05.2024

Microsoft zatvara studije Arkane Austin, Tango Gameworks i Alpha Dog Studios

Autor:  

Microsoft je odlučio zatvoriti Bethesdine razvojne studije Arkane Austin, Tango Gameworks i Alpha Dog Games, dok će developere iz Roundhouse Gamesa prebaciti u ZeniMax Online Studios koji trenutno radi na The Elder Scrolls Onlineu.

prey_image3Ove promjene nisu odraz kreativnosti i vještina talentiranih pojedinaca u tim timovima ili rizika koji su preuzeli kako bi isprobali nove stvari. Znam da ovakve promjene također utječu na razne timove za podršku diljem ZeniMaxa i Bethesde koji plasiraju naše igre na tržište. Donosimo ove teške odluke kako bismo stvorili kapacitet za povećanje ulaganja u druge dijelove našeg portfelja i usredotočili se na naše prioritetne igre.“, izjavio je Matt Booty, voditelj Xbox Game Studiosa.

Trenutno nije poznato koliko će sveukupno zaposlenika ostati bez posla u ovom novom većem valu otkaza koji dolazi samo nekoliko mjeseci nakon što je Microsoft otpustio 1900 zaposlenika diljem Activision Blizzarda, Xbox Game Studiosa i ZeniMaxa.

Što se tiče Arkane Austina, studija iza naslova Prey i Redfall, neki članovi studija će se pridružiti drugim Bethesdinim projektima, dok će serveri za Redfall ostati aktivni. Naime, razvoj te igre je u potpunosti zaustavljen.

Unatoč tome što je Tango Gameworks prošle godine lansirao nagrađivani i pozitivno ocijenjeni Hi-Fi Rush – naslov s kojim je i sam Microsoft bio javno oduševljen, Microsoft nije napomenuo kako će njegovi zaposlenici biti usmjereni na druge projekte unutar Bethesde. Tango Gameworks je od 2010. godine radio na igri Ghostwire: Tokyo i The Evil Within nastavcima.

Alpha Dog Studios stoji iza mobilne igre Mighty Doom – naslova kojeg će Microsoft ugasiti 07. kolovoza ove godine.

Svoje mišljenje o ovoj situaciji dao je i Dinga Bakaba, kokreativni direktor u Arkane Lyonu:

Ovo je apsolutno užasno. Dopuštenje da budem čovjek: svakom direktoru koji ovo čita, prijateljski podsjetnik da su videoigre zabavna/kreativna industrija, a vaš posao korporacije jest brinuti se o svojim umjetnicima i pomoći im da vam stvore vrijednost.

misc
07.05.2024

Sljedeća Nintendova konzola bit će najavljena do kraja ožujka 2025. godine

Autor:  

Nintendo je potvrdio kako će najaviti svoju sljedeću konzolu tijekom trenutne fiskalne godine koja završava 31. ožujka 2025. godine.

nintendo_switch_img2Najavit ćemo nasljednika Nintendo Switcha unutar ove fiskalne godine. Proći će više od devet godina otkako smo u ožujku 2015. najavili postojanje Nintendo Switcha“, izjavio je Shuntaro Furukawa, predsjednik Nintenda.

Nadodao je kako će se u lipnju ove godine održati sljedeći Nintendo Direct, ali da fanovi ne očekuju najavu konzole, već samo najave igara koje bi trebale stići tijekom druge polovice 2024. godine.

Nintendo Switch je stigao na tržište u ožujku 2017. godine, a do kraja ožujka ove godine je uspio dostići 141,32 milijuna prodanih jedinica. Trenutno se nalazi na trećem mjestu najprodavanijih konzola svih vremena, odmah iza Nintendovog DS-a i PlayStationa 2 – konzole koja je tijekom svojeg aktivnog perioda dostigla više od 155 milijuna prodanih jedinica.

misc

Popravite svoju retro konzolu