A1 Gaming Hub kreće na put kroz Hrvatsku

Prvog dana srpnja u Salzburgu se održava  paneuropsko međunarodno natjecanje Clash of Leagues. Na njemu će sudjelovati ekipa Salada de Frutas koja je odnijela pobjedu na nedavnom Brawl Stars finalu 9. sezone A1 Adria League održanom u sklopu festivala Reboot Online Games Week powered by A1.

a1Hub_1Najbolji brawleri A1 Adria League, esport ekipa Salada de Frutas sastavljena od četiri igrača: DzonDzona, Andreya, Brankeca i Lavveka, nastupit će uz bok pobjednicima preostale dvije licencirane paneuropske lige – A1 eSports League i Swisscom Hero League. Sve tri lige pokrivaju čak 13 zemalja središnje i istočne Europe. Salada de Frutas snage će odmjeriti s timovima Aurora Gaming i mYinsanity u velikom finalu 1. srpnja koje se održava u sklopu LEVEL UP Gaming Festivala u Salzburgu. Ukupan nagradni fond natjecanja iznosi 3000 eura, od čega pobjednik osvaja 1600 eura. „Iza nas je još jedno fenomenalno izdanje A1 Adria League u kojem smo s malo izmijenjenom ekipom i nazivom uspjeli obraniti naslov u Brawl Starsu te ponovno imamo priliku pokazati što znamo na još jednom izdanju Clash of Leagues. Sretni smo što idemo u Salzburg i unatoč jakoj konkurenciji, nadamo se dobrom rezultatu“, izjavio je gejmer Luka Črneli Lavvek ususret odlasku na ovo međunarodno esport natjecanje.

Kao regionalni lider u esport trendovima A1 Hrvatska je uz niz postojećih aktivnosti, dodatno osmislio i pokrenuo putujući A1 Gaming Hub – postaju koja je premijerno predstavljena u Osijeku tijekom međunarodnog natjecanja u ekstremnom sportu, Pannonian Challenga. Svoje putovanje A1 Gaming Hub će nastaviti kroz cijelu Hrvatsku, a opremljena je gejmerskim računalima, Playstation 5 konzolom i mobile gejming kutkom.

„A1 Gaming Hub još je jedan naš doprinos ekosustavu koji godinama sustavno gradimo s cijelom gejmerskom zajednicom. Cilj nam je obići sve krajeve Hrvatske kako bismo dodatno popularizirali esport i gejming, a možda pronađemo i neke nove talente. Uz samu popularizaciju esporta, želimo ujedno i educirati građane o važnosti odgovornog gejminga koje se zasniva na fair-playu i nultoj toleranciji na bilo koju vrstu toksičnosti, govora mržnje ili diskriminaciji“, izjavila je Iva Ančić, rukovoditeljica odjela za brend i marketinške komunikacije u A1 Hrvatska.

Uz predstavljanje A1 Gaming Huba, iz A1 su najavili i kako su za sve esport i gejming fanove i tijekom ljeta pripremili pregršt sadržaja i to kroz A1 Gaming Weekends. Uskoro će krenuti pripreme i kvalifikacije za jubilarnu 10. sezonu A1 Adria League koja je rezervirana za jesen.

29.06.2022 Autor:  


Poslovi @ Jooble

Phantom Fury | RECENZIJA (PS5)

OSTALO SA DOMACE SCENE

29.04.2024

Today’s Games predstavio TGi – alat koji koristi tehnologiju strojnog učenja za izradu GDD-a

Autor:  

Zagrebački studio Today’s Games je tijekom ovogodišnje konferencije Reboot Develop Blue u Dubrovniku predstavio demo verziju svoje igre ReSetna, ali i program koji se temelji na tehnologiji strojnog učenja za izradu GDD-a (Game Design Documenta).

resetna_1Pod imenom TGi, u pitanju je adaptivno-modularni program koji automatizira sintezu ključnih dokumenata za razvoj videoigre s ciljem ubrzavanja pretprodukcijskog stadija razvoja. Osim što na ovom projektu rade developeri spomenutog studija, u razvoj su uključeni i partneri iz Sveučilišta Algebra. Studio planira prvo koristiti ovaj sustav interno prilikom razvoja svojih igara, dok ga u budućnosti cilja lansirati i kao B2B proizvod za druge studije.

Što se tiče njihove igre ReSetna, u pitanju je kombinacija metroidvania i souls-like gameplay mehanika koja bi trebala stići na PC, PlayStation 5, Xbox Series X/S i Nintendo Switch platforme krajem ove godine. Na igri radi zagrebački studio osnovan 2023. godine koji je sastavljen od developera koji su do sada radili na naslovima SCUM, Serious Sam, League of Legends, Red Solstice i Talos Principle.

Izuzetno smo ponosni što smo predstavili važne inovacije na Reboot Develop Blue. Feedback na demo igre RESETNA je fantastičan, od vizuala i art stila, do igrivosti i dinamike igre. Broj tvrtki zainteresiranih za suradnju s nama nas zaista čini ponosnim na rad našeg tima. Paralelno, povratna informacija na predstavljeni TGi od niza svjetski poznatih gaming tvrtki samo nam je potvrdila da je TGi itekako nužan za gaming industriju i rješenje koje će zasigurno koristiti brojne tvrtke diljem svijeta u razvoju video igara.“, izjavio je Darijan Kosić, glavni izvršni direktor tvrtke Today’s Games.

misc
19.04.2024

Napitak Jamnica ProGame osvojio prvo mjesto u kategoriji inovacija na Foodbev Awardsu

Autor:  

Jamnica je još prije dvije godine lansirala svoje novo funkcionalno bezalkoholno piće pod imenom ProGame koje je razvila primarno za igrače videoigara. Taj napitak je sada osvojio prvo mjesto u kategoriji “Best Drink Innovation” na ovogodišnjem Međunarodnom sajmu hrane i pića (IFE) – britanskom eventu za inovacije u toj industriji.

Jamnica-Progame_1Iza ove odluke stoji stručni žiri FoodBev Media, organizacija specijalizirana za izvještavanje i analiziranje promjena, trendova i inovacija u međunarodnoj industriji hrane i pića. Foodbev je osnovan još u 2000. godini u Londonu, a nagrade za inovaciju u kategoriji pića postoje već 21 godinu.

ProGame je u potpunosti razvijen i proizveden u Jamnici, a ono po čemu se ističe od druge konkurencije na tržištu jest to što u njemu nema taurina te da sadrži sustav zaslađivanja palatinozu – šećer niskog glikemijskog indeksa koji ne uzrokuje tzv. ‘sugar crash’.

misc
24.01.2024

Algebrina gaming konferencija ugostila domaće developere i Johna Romera – tvorca Doom serijala

Autor:  

Trodnevni gaming event u Sveučilištu Algebri je službeno završio, a posjetitelji su mogli prisustvovati na ovogodišnjem Global Game Jamu, esports natjecanju, ali i konferenciji Future Perspectives of Game Development koja je privukla mnoge domaće razvojne studije, ali i Johna Romera – svjetski popularnog developera koji stoji iza igara Doom, Quake i Wolfenstein 3D.

Algebra konferencija_1Veseli nas što polako, ali snažno, gradimo game dev i gaming community u Algebri – naši studenti su jučer održali i prvi esport turnir u potpunosti u organizaciji našeg Sveučilišta, uz podršku naših partnera Telemach Hrvatska i White Shark, a danas nakon konferencije otvaramo Global Game Jam koji će opet okupiti hrpu mladih entuzijasta i kreativaca spremnih na izradu svojih prvih igara. Hrvatska sigurno može postati mjesto u kojem će se industrija izrade računalnih i videoigara razvijati i rasti, a posebno sada kada je i novom S3 Strategijom cijela ICT zajednica okrenuta većoj produktivizaciji sektora.“, izjavio je Mislav Balković, rektor Sveučilišta Algebra, prilikom otvorenja konferencije.

Na spomenutoj konferenciji pričalo se temi autorskih prava, strategijama financiranja gaming projekata, ali i samoj budućnosti industrije videoigara, dok je John Romero usmjerio fokus i na svoju karijeru – od teškog djetinjstva pa do razvoja jednih od najvažnijih igara u industriji.

Ova je zemlja puna strasti i igrača, ali i onih koji razvijaju videoigre. Imate ovdje odličnu ekipu, Croteam, koji su prisutni u ovoj industriji već 30 godina. Oni su vjerojatno jedni od najiskusnijih timova u razvoju videoigara uopće na svijetu. Budućnost videoigara nalazi se u umjetnoj inteligenciji, a velik utjecaj imat će i VR (virtualna stvarnost) i AR (proširena stvarnost). To je budućnost i stvaranja, ali i igranja videoigara te velika pomoć, ali i izazov dizajnerima u budućem razdoblju. U vrijeme kada smo mi počinjali nije bilo ni studija ni edukacije za razvoj igara, većina nas je u to vrijeme bila samouka, zato su danas fakulteti i Sveučilišta poput Algebre dragulji ne samo za područje Hrvatske, nego i čitave regije.“, izjavio je John Romero.

POVEZANA VIJEST:

misc
24.01.2024

John Romero: Industrija videoigara koristit će AI na veliki način

Autor:  

Na ovogodišnjoj konferenciji Future Perspectives of Game Development na Sveučilištu Algebri imali smo priliku popričati s Johnom Romerom – dizajnerom i programerom iza ikoničnih igara kao što su Doom, Quake, Hexen i Wolfenstein 3D.

John Romero - Algebra_1John Romero se osvrnuo na usmjerenje industrije videoigara i što ju čeka tijekom sljedećih pet godina, izjavivši kako će veliki fokus biti usmjeren prema umjetnoj inteligenciji.

U sljedećih pet godina, industrija videoigara koristit će umjetnu inteligenciju na veliki način. Već koristimo umjetnu inteligenciju u stvaranju igara. Umjetna inteligencija bit će jedan od najvećih noviteta koji će zauvijek ostati dio igara. Tek smo ju počeli koristiti, a postat će dio načina kako radimo videoigre – ne samo u sistemima unutar igara, već da radimo sadržaj u igrama, čak i kod. Umjetna inteligencija je nevjerojatna u generiranju koda.

Nadodao je i savjet za sve developere koji su u ovoj industriji – da moraju postati dobri u korištenju umjetne inteligencije.

Ta tehnologija generiranja vizuala i programerskog koda polako se počinje koristiti kao alat u razvijanju videoigara, a sudeći po Romeru, ona će u bližoj budućnosti postati velik dio samog procesa razvijanja.

misc

Popravite svoju retro konzolu