3DS vs. PlayStation Vita: Borba osvajanja ljestvica

Prema mjesečnom izvješću prodaje konzola, 3DS je nadmašio PlayStation Vitu s još većom razlikom nego prije.

playstation_vitaU posljednjem mjesecu, razlika između konzola je narasla za još 271,203 jedinica u korist 3DS, a ukupna razlika je porasla za 6,88 milijuna jedinica tijekom posljednjih 12 mjeseci. 3DS trenutno vodi sa sveukupnih 41.44 milijuna jedinica.

3DS je došao na tržište 10 mjeseci prije PlayStation Vite, odnosno 3DS je došao na tržište u veljači 2011. godine, dok je Vita u prosincu iste godine. 3DS je sveukupno prodan u 53.28 milijuna jedinica, a Vita 12,26 milijuna.

Studio kojeg podržava Sony, WorldWide Studios, nedavno je najavio kako je prestao s radom na bilo kojoj velikoj igri za PlayStation Vitu. Shuhei Yoshida je objasnio kako pravi razlog za podržavanje igara za PlayStation Vitu leži u očekivanju potrošača koje jednostavno ne mogu biti ispunjeni.

Što se tiče konzole 3DS, Humble Bundle i Nintendo su nedavno pokrenuli akciju Humble Nidle Bundle, ostavljajući potrošačima odabir cijene za zbirku 3DS i Wii U igara kako bi pomogli dobrotvornoj udruzi Cod.org koja je usmjerena na širenje računalnih znanosti i programa u školama.

POVEZANA VIJEST:

Sony: Ne radimo PS Vita AAA igre radi velikih očekivanja potrošača – 20.06.2015.

11.09.2015 Autor:  


Poslovi @ Jooble

Stellar Blade | RECENZIJA

OSTALE VIJESTI

08.05.2024

T. Mahler: Zato nismo dopustili da neki veliki izdavač kupi Moon Studios

Autor:  

Microsoft je jučer šokirao mnoge s najavom zatvaranja više Bethesdinih studija, a reakcije od strane developera iz ove industrije nastavljaju pristizati. Svoje mišljenje sada je dao i Thomas Mahler, glavni izvršni direktor Moon Studiosa koji stoji iza nagrađivanih igara Ori and the Blind Forest i Ori and the Will of the Wisps.

ori-and-the-will-of-the-wisps_2Svima koji su me godinama gnjavili zašto nismo dopustili da neki veliki izdavač kupi Moon Studios… Zato. Proživio sam devedesete i vidio što se dogodilo kada je EA kupio manje studije.“, izjavio je Thomas Mahler, glavni izvršni direktor Moon Studiosa.

Naime, Microsoft je odlučio zatvoriti razvojne studije Arkane Austin, Tango Gameworks i Alpha Dog, dok će developere iz Roundhouse Gamesa prebaciti u ZeniMax Online Studios. Trenutno nije poznato koliko će sveukupno zaposlenika ostati bez posla u ovom novom većem valu otkaza koji dolazi samo nekoliko mjeseci nakon što je Microsoft otpustio 1900 zaposlenika diljem Activision Blizzarda, Xbox Game Studiosa i ZeniMaxa.

Ovo je apsolutno užasno. Dopuštenje da budem čovjek: svakom direktoru koji ovo čita, prijateljski podsjetnik da su videoigre zabavna/kreativna industrija, a vaš posao korporacije jest brinuti se o svojim umjetnicima i pomoći im da vam stvore vrijednost.“, izjavio je Dinga Bakaba, kokreativni direktor u Arkane Lyonu.

POVEZANA VIJEST:

misc
08.05.2024

Arkane Austin je prije zatvaranja radio na velikom ažuriranju za Redfall

Autor:  

Razvoj igre Redfall je službeno zaustavljen sa zatvaranjem njenog razvojnog studija Arkane Austin što znači da ona neće moći nikada ostvariti svoj puni potencijal. Naime, studio je navodno prije samog zatvaranja radio na velikom ažuriranju koje je trebalo uvesti novi sadržaj, ali i dugoočekivanu promjenu – gašenje zahtijeva konstantne online konekcije.

redfall_2Kako je Arkane Austin potvrdio da je razvoj igre zaustavljen, Redfall nažalost neće dočekati ovo ažuriranje što znači da je odluka dostupnosti njegovih servera u rukama Microsofta. Iako je studio izjavio kako će ti serveri ostati upaljeni i nakon samog zatvaranja, pitanje je vremena kada će igra sa zahtjevom konstantne online konekcije ostati aktivna.

Redfall je stigao na PC i Xbox Series X/S platforme u svibnju prošle godine, a reakcije igrača i recenzenata nisu bile baš pozitivne. Najviše pritužbi bilo je usmjereno prema većem broj tehničkih problema, ispodprosječnoj priči i lošem dizajnu gameplay sistema. Na to problematično lansiranje reagirao je i glavni izvršni direktor Microsoft Gaminga, izjavivši kako je razočaran s cijelom situacijom te da neće odustati od unaprjeđivanja igre.

 

misc
07.05.2024

Microsoft zatvara studije Arkane Austin, Tango Gameworks i Alpha Dog Studios

Autor:  

Microsoft je odlučio zatvoriti Bethesdine razvojne studije Arkane Austin, Tango Gameworks i Alpha Dog Games, dok će developere iz Roundhouse Gamesa prebaciti u ZeniMax Online Studios koji trenutno radi na The Elder Scrolls Onlineu.

prey_image3Ove promjene nisu odraz kreativnosti i vještina talentiranih pojedinaca u tim timovima ili rizika koji su preuzeli kako bi isprobali nove stvari. Znam da ovakve promjene također utječu na razne timove za podršku diljem ZeniMaxa i Bethesde koji plasiraju naše igre na tržište. Donosimo ove teške odluke kako bismo stvorili kapacitet za povećanje ulaganja u druge dijelove našeg portfelja i usredotočili se na naše prioritetne igre.“, izjavio je Matt Booty, voditelj Xbox Game Studiosa.

Trenutno nije poznato koliko će sveukupno zaposlenika ostati bez posla u ovom novom većem valu otkaza koji dolazi samo nekoliko mjeseci nakon što je Microsoft otpustio 1900 zaposlenika diljem Activision Blizzarda, Xbox Game Studiosa i ZeniMaxa.

Što se tiče Arkane Austina, studija iza naslova Prey i Redfall, neki članovi studija će se pridružiti drugim Bethesdinim projektima, dok će serveri za Redfall ostati aktivni. Naime, razvoj te igre je u potpunosti zaustavljen.

Unatoč tome što je Tango Gameworks prošle godine lansirao nagrađivani i pozitivno ocijenjeni Hi-Fi Rush – naslov s kojim je i sam Microsoft bio javno oduševljen, Microsoft nije napomenuo kako će njegovi zaposlenici biti usmjereni na druge projekte unutar Bethesde. Tango Gameworks je od 2010. godine radio na igri Ghostwire: Tokyo i The Evil Within nastavcima.

Alpha Dog Studios stoji iza mobilne igre Mighty Doom – naslova kojeg će Microsoft ugasiti 07. kolovoza ove godine.

Svoje mišljenje o ovoj situaciji dao je i Dinga Bakaba, kokreativni direktor u Arkane Lyonu:

Ovo je apsolutno užasno. Dopuštenje da budem čovjek: svakom direktoru koji ovo čita, prijateljski podsjetnik da su videoigre zabavna/kreativna industrija, a vaš posao korporacije jest brinuti se o svojim umjetnicima i pomoći im da vam stvore vrijednost.

misc
07.05.2024

Sljedeća Nintendova konzola bit će najavljena do kraja ožujka 2025. godine

Autor:  

Nintendo je potvrdio kako će najaviti svoju sljedeću konzolu tijekom trenutne fiskalne godine koja završava 31. ožujka 2025. godine.

nintendo_switch_img2Najavit ćemo nasljednika Nintendo Switcha unutar ove fiskalne godine. Proći će više od devet godina otkako smo u ožujku 2015. najavili postojanje Nintendo Switcha“, izjavio je Shuntaro Furukawa, predsjednik Nintenda.

Nadodao je kako će se u lipnju ove godine održati sljedeći Nintendo Direct, ali da fanovi ne očekuju najavu konzole, već samo najave igara koje bi trebale stići tijekom druge polovice 2024. godine.

Nintendo Switch je stigao na tržište u ožujku 2017. godine, a do kraja ožujka ove godine je uspio dostići 141,32 milijuna prodanih jedinica. Trenutno se nalazi na trećem mjestu najprodavanijih konzola svih vremena, odmah iza Nintendovog DS-a i PlayStationa 2 – konzole koja je tijekom svojeg aktivnog perioda dostigla više od 155 milijuna prodanih jedinica.

misc

Popravite svoju retro konzolu