Kod prijevara trgovanjem itema na Steamu s drugim korisnicima više neće biti moguće tražiti od Valvea da korisniku vrati izgubljeni item. Valve je odlučio uvesti ovu promjenu zato što smatraju kako je sada moguće u potpunosti samostalno izbjeći sve prijevare.
Valve je nedavno postrožio proces razmjene itema na Steamu koji sada uključuje više izravnih pitanja je li korisnik siguran u razmjenu, kao i dodatne mjere opreza u obliku potvrda koje korisnik mora prihvatiti preko e-maila. Valve je dopunio i stranicu za pomoć pri razmjeni i trgovanju, dodavši da “sve prijevare mogu se izbjeći.” Na službenoj stranici za Steam Trading piše i sljedeće: “Suosjećamo sa svim korisnicima koji su postali žrtve prijevare, no mi nudimo dovoljno informacija na stranici i u samom trading sustavu za pomoć korisnicima kako bi mogli samostalno donositi dobre odluke prilikom razmjene.”
Valveova službena stranica za pomoć kod razmjena donosi detaljan popis primjera tipičnih mogućih prijevara i kako ih izbjeći. Među primjerima su prijevare s verifikacijom, lažnim CD ključevima i malwareom za kontrolu desktopa. Njihov prijašnji standard za vraćanje itema izgubljenih u prijevarama imao je efekta i na samo tržište na Steamu. “Naša zajednica određuje vrijednost svakog predmeta, a barem djelomično, ta vrijednost ovisi o rijetkosti predmeta. Ako bismo vraćali izgubljene predmete na tržište, njihova vrijednost bi dodatno pala.”
Iako više neće vraćati izgubljene iteme, Valve i dalje preporučuje prijavu svake prijevare, a potvrđenim prevarantima bit će zabranjeno korištenje Steam Trading i Steam Market funkcija.
29.06.2015
Autor: Dunja Žbulj