Uskoro započinje finale šeste sezone A1 Adria Lige

Iako se od posljednjeg trenutka vjerovalo u moguće odigravanje velikog LAN finala na ovogodišnjem InfoGameru, zbog situacije s koronavirusom to jednostavno nije moguće. Ipak, ne gubimo nadu i nastavljamo se radovati najboljem regionalnom esport događaju koji nam uskoro ulazi u finale šeste sezone, poručuju iz drugog po veličini domaćeg telekom operatora A1 Hrvatska.

a1adriaLigaS6_image1Pandemija nije samo nama otela finale A1AL uživo; sjetimo se da su gotovo sve velike esport priredbe ove godine odigrane bez publike. Sreća u nesreći za A1 Adria Ligu leži u tome što je tim uhodan i bio spreman reagirati na epidemiološku situaciju jer je svaka druga sezona bila odigrana online pa će tako završiti i šesta“, ističu u A1 Hrvatska.

To znači i da se polako približavamo finalnim mečevima sve četiri esport igre na online završnici.

Ova sezona donijela nam je zanimljiv obrat u FIFA natjecanju. Naime, kao što znate – FIFA 21 izašla je upravo tijekom sezone, stoga je liga odigrana u dvije različite verzije igre. Prva dva mini finala u igri FIFA 20, a posljednje u novom nastavku. Ovo je za neke igrače bio veći izazov, a za neke manji, iako nikako ne možemo umanjiti činjenicu da su mečevi u novom nastavku bili odigrani s ipak nešto manje izuzetno moćnih kartica.

U posljednjem mini finalu dalje su prošla dva igrača: esad1memic i Ajdin977, koji se pridružuju Brstimiru i amketu u velikom FIFA21 finalu kasnije ovoga mjeseca.

Teško je govoriti o ovoj sezoni Brawl Starsa bez govora o dominaciji Good Game timova. Organizacija koja je ove godine tek ušla u esport doslovno se šeće grupnom fazom u ovoj igri, a GG timovi osigurali su bodove za prolazak dalje davno prije nego se grupa primakla kraju. Ovog četvrtka završen je i posljednji kvalifikacijski kup, u kojem je pobijedio Good Game Gold.

Na kraju grupne faze na vrhu su dva GG tima sa samo nešto manje od 1000 bodova, a protiv njih ćemo u finalu gledati Code Lyoko i FA Deadly.

Clash Royale nam je ove godine donio mnogo promjena, i to mislimo doslovno. Crushers Esports postali su Team AMG, BCBG Esports su postali Team LAZR, a Totem Esports je u posljednjem odigranom kolu nastupao kao ni manje ni više nego Joža Esports. Ova previranja u imenovanju dobro su išla s previranjima u plasmanu, ali LAZR i Flayn su još od samog početka čvrsto uhvatili vrh tablice i nisu ga pustili. Flayn je izgubio samo mečeve koje je igrao protiv LAZR-a, a LAZR još uvijek ima 100% učinak bez naznake pada forme.

U Clash Royale ligi tako ćemo u finalu gledati spomenuti Flayn eSports i Team LAZR, kao i Tribe Academy i Joža Esports.

Dobri stari” CS:GO ove nas je godine opet iznenadio i pokazao zašto je jedan od najvoljenijih esportova u povijesti. Prije početka grupne faze mnogi su na vrh stavljali prošlogodišnje finaliste Blink i lvlUP, ali onda se stvorio Shock Bomb i čak tri kola prije kraja glatko osigurao prolazak u finale. Tim koji je u prvom kolu izgubio, vratio se i sada opušteno čeka protivnike u finalnoj seriji.

Posljednji vikend grupne faze donio je velike napetosti za lvlUP i Good Game. Oba tima mogla su proći u finale i nastupiti na završnici, ali na kraju je lvlUP ipak bio prejak za GG i relativno lakom 2:0 pobjedom osigurao svoju kartu u veliko finale.

Good Game tako nije uspio iznenaditi jedan od najtrofejnijih timova na ovim prostorima, ali nema nikakve sumnje da ćemo iduće sezone gledati još jači CS:GO.

Finala u svim igrama čekaju nas vrlo brzo, već idućeg tjedna u sklopu Reboot Online Games Weeka.

18.11.2020 Autor:  


Poslovi @ Jooble

Stellar Blade | RECENZIJA

OSTALO SA DOMACE SCENE

29.04.2024

Today’s Games predstavio TGi – alat koji koristi tehnologiju strojnog učenja za izradu GDD-a

Autor:  

Zagrebački studio Today’s Games je tijekom ovogodišnje konferencije Reboot Develop Blue u Dubrovniku predstavio demo verziju svoje igre ReSetna, ali i program koji se temelji na tehnologiji strojnog učenja za izradu GDD-a (Game Design Documenta).

resetna_1Pod imenom TGi, u pitanju je adaptivno-modularni program koji automatizira sintezu ključnih dokumenata za razvoj videoigre s ciljem ubrzavanja pretprodukcijskog stadija razvoja. Osim što na ovom projektu rade developeri spomenutog studija, u razvoj su uključeni i partneri iz Sveučilišta Algebra. Studio planira prvo koristiti ovaj sustav interno prilikom razvoja svojih igara, dok ga u budućnosti cilja lansirati i kao B2B proizvod za druge studije.

Što se tiče njihove igre ReSetna, u pitanju je kombinacija metroidvania i souls-like gameplay mehanika koja bi trebala stići na PC, PlayStation 5, Xbox Series X/S i Nintendo Switch platforme krajem ove godine. Na igri radi zagrebački studio osnovan 2023. godine koji je sastavljen od developera koji su do sada radili na naslovima SCUM, Serious Sam, League of Legends, Red Solstice i Talos Principle.

Izuzetno smo ponosni što smo predstavili važne inovacije na Reboot Develop Blue. Feedback na demo igre RESETNA je fantastičan, od vizuala i art stila, do igrivosti i dinamike igre. Broj tvrtki zainteresiranih za suradnju s nama nas zaista čini ponosnim na rad našeg tima. Paralelno, povratna informacija na predstavljeni TGi od niza svjetski poznatih gaming tvrtki samo nam je potvrdila da je TGi itekako nužan za gaming industriju i rješenje koje će zasigurno koristiti brojne tvrtke diljem svijeta u razvoju video igara.“, izjavio je Darijan Kosić, glavni izvršni direktor tvrtke Today’s Games.

misc
19.04.2024

Napitak Jamnica ProGame osvojio prvo mjesto u kategoriji inovacija na Foodbev Awardsu

Autor:  

Jamnica je još prije dvije godine lansirala svoje novo funkcionalno bezalkoholno piće pod imenom ProGame koje je razvila primarno za igrače videoigara. Taj napitak je sada osvojio prvo mjesto u kategoriji “Best Drink Innovation” na ovogodišnjem Međunarodnom sajmu hrane i pića (IFE) – britanskom eventu za inovacije u toj industriji.

Jamnica-Progame_1Iza ove odluke stoji stručni žiri FoodBev Media, organizacija specijalizirana za izvještavanje i analiziranje promjena, trendova i inovacija u međunarodnoj industriji hrane i pića. Foodbev je osnovan još u 2000. godini u Londonu, a nagrade za inovaciju u kategoriji pića postoje već 21 godinu.

ProGame je u potpunosti razvijen i proizveden u Jamnici, a ono po čemu se ističe od druge konkurencije na tržištu jest to što u njemu nema taurina te da sadrži sustav zaslađivanja palatinozu – šećer niskog glikemijskog indeksa koji ne uzrokuje tzv. ‘sugar crash’.

misc
24.01.2024

Algebrina gaming konferencija ugostila domaće developere i Johna Romera – tvorca Doom serijala

Autor:  

Trodnevni gaming event u Sveučilištu Algebri je službeno završio, a posjetitelji su mogli prisustvovati na ovogodišnjem Global Game Jamu, esports natjecanju, ali i konferenciji Future Perspectives of Game Development koja je privukla mnoge domaće razvojne studije, ali i Johna Romera – svjetski popularnog developera koji stoji iza igara Doom, Quake i Wolfenstein 3D.

Algebra konferencija_1Veseli nas što polako, ali snažno, gradimo game dev i gaming community u Algebri – naši studenti su jučer održali i prvi esport turnir u potpunosti u organizaciji našeg Sveučilišta, uz podršku naših partnera Telemach Hrvatska i White Shark, a danas nakon konferencije otvaramo Global Game Jam koji će opet okupiti hrpu mladih entuzijasta i kreativaca spremnih na izradu svojih prvih igara. Hrvatska sigurno može postati mjesto u kojem će se industrija izrade računalnih i videoigara razvijati i rasti, a posebno sada kada je i novom S3 Strategijom cijela ICT zajednica okrenuta većoj produktivizaciji sektora.“, izjavio je Mislav Balković, rektor Sveučilišta Algebra, prilikom otvorenja konferencije.

Na spomenutoj konferenciji pričalo se temi autorskih prava, strategijama financiranja gaming projekata, ali i samoj budućnosti industrije videoigara, dok je John Romero usmjerio fokus i na svoju karijeru – od teškog djetinjstva pa do razvoja jednih od najvažnijih igara u industriji.

Ova je zemlja puna strasti i igrača, ali i onih koji razvijaju videoigre. Imate ovdje odličnu ekipu, Croteam, koji su prisutni u ovoj industriji već 30 godina. Oni su vjerojatno jedni od najiskusnijih timova u razvoju videoigara uopće na svijetu. Budućnost videoigara nalazi se u umjetnoj inteligenciji, a velik utjecaj imat će i VR (virtualna stvarnost) i AR (proširena stvarnost). To je budućnost i stvaranja, ali i igranja videoigara te velika pomoć, ali i izazov dizajnerima u budućem razdoblju. U vrijeme kada smo mi počinjali nije bilo ni studija ni edukacije za razvoj igara, većina nas je u to vrijeme bila samouka, zato su danas fakulteti i Sveučilišta poput Algebre dragulji ne samo za područje Hrvatske, nego i čitave regije.“, izjavio je John Romero.

POVEZANA VIJEST:

misc
24.01.2024

John Romero: Industrija videoigara koristit će AI na veliki način

Autor:  

Na ovogodišnjoj konferenciji Future Perspectives of Game Development na Sveučilištu Algebri imali smo priliku popričati s Johnom Romerom – dizajnerom i programerom iza ikoničnih igara kao što su Doom, Quake, Hexen i Wolfenstein 3D.

John Romero - Algebra_1John Romero se osvrnuo na usmjerenje industrije videoigara i što ju čeka tijekom sljedećih pet godina, izjavivši kako će veliki fokus biti usmjeren prema umjetnoj inteligenciji.

U sljedećih pet godina, industrija videoigara koristit će umjetnu inteligenciju na veliki način. Već koristimo umjetnu inteligenciju u stvaranju igara. Umjetna inteligencija bit će jedan od najvećih noviteta koji će zauvijek ostati dio igara. Tek smo ju počeli koristiti, a postat će dio načina kako radimo videoigre – ne samo u sistemima unutar igara, već da radimo sadržaj u igrama, čak i kod. Umjetna inteligencija je nevjerojatna u generiranju koda.

Nadodao je i savjet za sve developere koji su u ovoj industriji – da moraju postati dobri u korištenju umjetne inteligencije.

Ta tehnologija generiranja vizuala i programerskog koda polako se počinje koristiti kao alat u razvijanju videoigara, a sudeći po Romeru, ona će u bližoj budućnosti postati velik dio samog procesa razvijanja.

misc

Popravite svoju retro konzolu