Upoznajte se s hrvatskom FPS igrom Fantasy Sunshine Domination

Domaća industrija računalnih igara raste iz dana u dan s malim pomacima prema naprijed uz pomoć sve većeg broja novih inicijativa i novih indie studija koji spremaju svoju igru lansirati na tržište. Jedna od novih igara koju će igrači moći zaigrati jest Fantasy Sunshine Domination, igra na kojoj trenutno rade zagrebački dvočlani tim u kojem su Filip Buzov i Marko Žitković.

Stupili smo u kontakt s developerima ove igre i pitali ih nekoliko pitanja u vezi njihove igre i budućih planova. Cijeli intervju možete poslušati na našem službenom YouTube kanalu.

Fantasy Sunshine Domination je brza FPS igra minimalističkog dizajna koja će igraču uz pomoć kratkih, ali veoma dinamičnih staza, testirati brzinu njihovih reakcija i samu snalažljivost. Cilj svake staze je jednostavan: u što kraćem roku doći od točke A do točke B, pritom izbjegavajući razne smrtonosne prepreke i neprijatelje te prevladati izazovan teren.

fantasySunshineDomination_image2Izjavili su kako je razvoj igre krenuo s idejom implementiranja co-op i multi-player mehanika, ali da zbog želje fokusa na ispravno kreiranje single-player dijela, te ideje su odbačene. Ipak, zbog same tematike borbe s vremenom, igrači će imati mogućnost natjecati se za najbrže vrijeme potrebno za prelazak određene staze. Rezultati najboljih pokušaja biti će javni, a svi igrači imat će mogućnost dokazati svoje sposobnosti da zauzmu svoje mjesto na listi najboljih.

Sve to vrijeme i svu tu energiju koju bi uložili u multiplayer, vjerojatno bi štetilo svim ostalim dijelovima igre i ne bi možda mogli napraviti toliko dobru igru koliko bi mogli napraviti da je samo jedan igrač.“, izjavio je Marko Žitković.

Također su izjavili kako su u periodu od 4 mjeseca razvijanja igre imali iskustva s izdavačkom tvrtkom Black Shell Media te da su kratko vrijeme s njima bili u suradnji. Zbog neslaganja u vezi njihovog načina komuniciranja i reklamiranja, odlučili su se samostalno nastaviti put prema lansiranju igre na tržište.

Fantasy Sunshine Domination je u izradi pomoću Unity alata s kojim su zadovoljni iako ima neke određene limitacije.

fantasySunshineDomination_image3Unity je baš dobar za različiti tip igara pa nam se zato jako svidio. Uz to što ima veliki community i veliku podršku, većina problema je već nekako riješena. Svidjelo nam se jako to što možemo modelirati igru prema našim potrebama.“, izjavio je Filip Buzov.

Važan faktor kojeg su naučili prilikom kreiranja ovog naslova jest važnost rada u timu. Kako ih na igri rade samo dvoje, Filip Buzov je preuzeo odgovornost nad dizajnom, modelima i teksturama, dok se Marko Žitković bavi programiranjem i logikom same igre.

Demo igre biti će dostupan tijekom sljedećih mjesec dana kojeg će igrači moći besplatno preuzeti i tako isprobati njene gameplay mehanike. Podržite ovaj projekt te pratite razvoj igre na njihovoj službenoj Facebook stranici. Također im možete pomoći prilikom odabira imena igre. Iako je na njihovoj Facebook stranici promijenjeno ime u Chrono Strike, sudeći po izjavama developera, ime igre će biti vraćeno u prvobitni Fantasy Sunshine Domination. Koje je vaše mišljenje? Koje ime glasi bolje uz ovaj tip igre?

13.04.2016 Autor:  


Poslovi @ Jooble

Stellar Blade | RECENZIJA

OSTALO SA DOMACE SCENE

29.04.2024

Today’s Games predstavio TGi – alat koji koristi tehnologiju strojnog učenja za izradu GDD-a

Autor:  

Zagrebački studio Today’s Games je tijekom ovogodišnje konferencije Reboot Develop Blue u Dubrovniku predstavio demo verziju svoje igre ReSetna, ali i program koji se temelji na tehnologiji strojnog učenja za izradu GDD-a (Game Design Documenta).

resetna_1Pod imenom TGi, u pitanju je adaptivno-modularni program koji automatizira sintezu ključnih dokumenata za razvoj videoigre s ciljem ubrzavanja pretprodukcijskog stadija razvoja. Osim što na ovom projektu rade developeri spomenutog studija, u razvoj su uključeni i partneri iz Sveučilišta Algebra. Studio planira prvo koristiti ovaj sustav interno prilikom razvoja svojih igara, dok ga u budućnosti cilja lansirati i kao B2B proizvod za druge studije.

Što se tiče njihove igre ReSetna, u pitanju je kombinacija metroidvania i souls-like gameplay mehanika koja bi trebala stići na PC, PlayStation 5, Xbox Series X/S i Nintendo Switch platforme krajem ove godine. Na igri radi zagrebački studio osnovan 2023. godine koji je sastavljen od developera koji su do sada radili na naslovima SCUM, Serious Sam, League of Legends, Red Solstice i Talos Principle.

Izuzetno smo ponosni što smo predstavili važne inovacije na Reboot Develop Blue. Feedback na demo igre RESETNA je fantastičan, od vizuala i art stila, do igrivosti i dinamike igre. Broj tvrtki zainteresiranih za suradnju s nama nas zaista čini ponosnim na rad našeg tima. Paralelno, povratna informacija na predstavljeni TGi od niza svjetski poznatih gaming tvrtki samo nam je potvrdila da je TGi itekako nužan za gaming industriju i rješenje koje će zasigurno koristiti brojne tvrtke diljem svijeta u razvoju video igara.“, izjavio je Darijan Kosić, glavni izvršni direktor tvrtke Today’s Games.

misc
19.04.2024

Napitak Jamnica ProGame osvojio prvo mjesto u kategoriji inovacija na Foodbev Awardsu

Autor:  

Jamnica je još prije dvije godine lansirala svoje novo funkcionalno bezalkoholno piće pod imenom ProGame koje je razvila primarno za igrače videoigara. Taj napitak je sada osvojio prvo mjesto u kategoriji “Best Drink Innovation” na ovogodišnjem Međunarodnom sajmu hrane i pića (IFE) – britanskom eventu za inovacije u toj industriji.

Jamnica-Progame_1Iza ove odluke stoji stručni žiri FoodBev Media, organizacija specijalizirana za izvještavanje i analiziranje promjena, trendova i inovacija u međunarodnoj industriji hrane i pića. Foodbev je osnovan još u 2000. godini u Londonu, a nagrade za inovaciju u kategoriji pića postoje već 21 godinu.

ProGame je u potpunosti razvijen i proizveden u Jamnici, a ono po čemu se ističe od druge konkurencije na tržištu jest to što u njemu nema taurina te da sadrži sustav zaslađivanja palatinozu – šećer niskog glikemijskog indeksa koji ne uzrokuje tzv. ‘sugar crash’.

misc
24.01.2024

Algebrina gaming konferencija ugostila domaće developere i Johna Romera – tvorca Doom serijala

Autor:  

Trodnevni gaming event u Sveučilištu Algebri je službeno završio, a posjetitelji su mogli prisustvovati na ovogodišnjem Global Game Jamu, esports natjecanju, ali i konferenciji Future Perspectives of Game Development koja je privukla mnoge domaće razvojne studije, ali i Johna Romera – svjetski popularnog developera koji stoji iza igara Doom, Quake i Wolfenstein 3D.

Algebra konferencija_1Veseli nas što polako, ali snažno, gradimo game dev i gaming community u Algebri – naši studenti su jučer održali i prvi esport turnir u potpunosti u organizaciji našeg Sveučilišta, uz podršku naših partnera Telemach Hrvatska i White Shark, a danas nakon konferencije otvaramo Global Game Jam koji će opet okupiti hrpu mladih entuzijasta i kreativaca spremnih na izradu svojih prvih igara. Hrvatska sigurno može postati mjesto u kojem će se industrija izrade računalnih i videoigara razvijati i rasti, a posebno sada kada je i novom S3 Strategijom cijela ICT zajednica okrenuta većoj produktivizaciji sektora.“, izjavio je Mislav Balković, rektor Sveučilišta Algebra, prilikom otvorenja konferencije.

Na spomenutoj konferenciji pričalo se temi autorskih prava, strategijama financiranja gaming projekata, ali i samoj budućnosti industrije videoigara, dok je John Romero usmjerio fokus i na svoju karijeru – od teškog djetinjstva pa do razvoja jednih od najvažnijih igara u industriji.

Ova je zemlja puna strasti i igrača, ali i onih koji razvijaju videoigre. Imate ovdje odličnu ekipu, Croteam, koji su prisutni u ovoj industriji već 30 godina. Oni su vjerojatno jedni od najiskusnijih timova u razvoju videoigara uopće na svijetu. Budućnost videoigara nalazi se u umjetnoj inteligenciji, a velik utjecaj imat će i VR (virtualna stvarnost) i AR (proširena stvarnost). To je budućnost i stvaranja, ali i igranja videoigara te velika pomoć, ali i izazov dizajnerima u budućem razdoblju. U vrijeme kada smo mi počinjali nije bilo ni studija ni edukacije za razvoj igara, većina nas je u to vrijeme bila samouka, zato su danas fakulteti i Sveučilišta poput Algebre dragulji ne samo za područje Hrvatske, nego i čitave regije.“, izjavio je John Romero.

POVEZANA VIJEST:

misc
24.01.2024

John Romero: Industrija videoigara koristit će AI na veliki način

Autor:  

Na ovogodišnjoj konferenciji Future Perspectives of Game Development na Sveučilištu Algebri imali smo priliku popričati s Johnom Romerom – dizajnerom i programerom iza ikoničnih igara kao što su Doom, Quake, Hexen i Wolfenstein 3D.

John Romero - Algebra_1John Romero se osvrnuo na usmjerenje industrije videoigara i što ju čeka tijekom sljedećih pet godina, izjavivši kako će veliki fokus biti usmjeren prema umjetnoj inteligenciji.

U sljedećih pet godina, industrija videoigara koristit će umjetnu inteligenciju na veliki način. Već koristimo umjetnu inteligenciju u stvaranju igara. Umjetna inteligencija bit će jedan od najvećih noviteta koji će zauvijek ostati dio igara. Tek smo ju počeli koristiti, a postat će dio načina kako radimo videoigre – ne samo u sistemima unutar igara, već da radimo sadržaj u igrama, čak i kod. Umjetna inteligencija je nevjerojatna u generiranju koda.

Nadodao je i savjet za sve developere koji su u ovoj industriji – da moraju postati dobri u korištenju umjetne inteligencije.

Ta tehnologija generiranja vizuala i programerskog koda polako se počinje koristiti kao alat u razvijanju videoigara, a sudeći po Romeru, ona će u bližoj budućnosti postati velik dio samog procesa razvijanja.

misc

Popravite svoju retro konzolu