Unity predstavio nove troškove za svoje korisnike

Unity je najavio nove troškove za korisnike njegovog alata za izradu videoigara koje će nastupiti 01. siječnja 2024. godine. Naime, developeri koji koriste Unity Personal, Plus, Pro i Enterprise morat će na mjesečnoj bazi plaćati za svako prvo preuzimanje igre od strane igrača.

unity_1Uvodimo Unity Runtime naknadu koja se temelji na svakom preuzimanju kvalificirajuće igre od strane krajnjeg korisnika. Ovo smo odabrali jer svaki put kada bi igra bila preuzeta, instalira se i Unity Runtime. Također vjerujemo da početna naknada temeljena na instalaciji omogućuje kreatorima da zadrže financijsku dobit od angažmana igrača, za razliku od udjela prihoda.

Za Personal i Plus korisnike, ova naknada je namijenjena za one koji su zaradili 200 tisuća dolara tijekom posljednjih dvanaest mjeseci i imaju najmanje dvjesto tisuća instalacija od lansiranja. Što se tiče same naknade za instalaciju, ona ovisi o tome u kojoj državi je izvršena instalacija. Standardna cijena od 0,2 dolara vrijedi za instalacije u Sjedinjenim Američkim Državama, Australiji, Austriji, Belgiji, Kanadi, Danskoj, Finskoj, Francuskoj, Njemačkoj, Irskoj, Japanu, Nizozemskoj, Novom Zelandu, Norveškoj, Švedskoj, Švicarskoj, Južnoj Koreji i Ujedinjenom Kraljevstvu, dok naknada u ostalim državama iznosi 0,02 dolara za svaku prvu instalaciju. Cjenik za ostale verzije ovog alata možete pronaći na službenoj web stranici Unityja.

NewFeeTable

Naime, sve instalacije do spomenutog datuma neće biti naplaćene, ali će služiti za statistiku sveukupnog broja instalacija – jednog od uvjeta ovog novog načina naplate. Dok će se naplaćivati samo prva instalacija kako bi se izbjegle situacije “bombardiranje instalacijama”, instalacija igre na drugi uređaj od istog korisnika smatrat će se novom instalacijom. Što se tiče igara na pretplatama kao što su Game Pass ili PlayStation Plus, developeri neće snositi troškove instalacija jer će oni biti usmjereni samim distributerima.

Kao što je to bilo i za očekivati, mnogi developeri koji koriste Unity za izradu svojih igara nisu zadovoljni s ovom promjenom.

Već sam se posvetio njihovom engineu za svoju novu igru. Stavio sam godine i godine u svoj pipeline. Učinio sam to pod jednostavnom licencom za jedno radno mjesto koju rado plaćam. Sada, kada sam blizu lansiranja, oni mi bace nešto ovakvo. Nije povećanje cijene, već temeljna promjena u našem zajedničkom poslovanju. Nemam drugog izbora, ne mogu se vratiti, već samo platiti. To je oblik ucjene. Nije pouzdano.“, izjavio je indie developer Tomas Sala putem društvene platforme X.

Mnogi drugi su izrazili sličan problem, uključujući i zabrinutost oko bombardiranja instalacijama za igre koje uključuju teme s kojima se određena skupina ljudi ne slaže ili protivi.

13.09.2023 Autor:  


Poslovi @ Jooble

Unity predstavio nove troškove za svoje korisnike

OSTALE VIJESTI

27.09.2023

Horizon Forbidden West: Complete Edition dolazi sljedeće godine na PC

Autor:  

Sony Interactive Entertainment je najavio kako će sljedeće godine lansirati PC verziju igre Horizon Forbidden West: Complete Edition na Steam i Epic Games Store. Ova verzija igre dolazi s osnovnom igrom, ali i ekspanzijom Burning Shores koja je ove godine stigla na tržište kao PlayStation ekskluziva.

Horizon-Forbidden-West_1U pitanju je nastavak Horizon Zero Dawna koji je nedavno proslavio veliku prekretnicu od 24 milijuna prodanih primjeraka, a njegova priča ponovno usmjerava fokus na Aloy koja mora otkriti način kako zaustaviti misterioznu bolest koja utječe na cijelu vegetaciju u ovom svijetu.

Dok je većina zabavnih i dinamičnih gameplay elemenata borbe protiv robotskih životinja još uvijek tu, studio Guerilla Games je nadogradio mnoge igrine elemente i pogurao priču u jako zanimljiv smjer – nešto što možete pročitati u našoj nedavno objavljenoj recenziji.

misc
26.09.2023

Prodano više od deset milijuna primjeraka igre Sekiro: Shadows Die Twice

Autor:  

Sekiro: Shadows Die Twice je dostupan na tržištu od 22. ožujka 2019. godine, a do sada je prodano više od deset milijuna njegovih primjeraka.

sekiroShadowsDieTwice_image2Samo tijekom prvih deset dana na tržištu je uspio dostići dva milijuna prodanih primjeraka, a ta brojka narasla je na pet milijuna do srpnja 2020. godine. Uz ovu uspješnu prodajnu statistiku, igra je do sada uspjela osvojiti više nagrada u kategorijama za najbolju akcijsko avanturističku igru i najbolju igru godine.

U pitanju je akcijsko avanturistička igra na kojoj radi FromSoftware – studio koji je zaslužan za popularne naslove kao što su Demon’s Souls, Dark Souls i Bloodborne. Igrači će preuzeti ulogu osramoćenog japanskog ratnika tijekom šesnaestog stoljeća mora spasiti svojeg gospodara i vratiti čast svojem imenu.

misc
25.09.2023

Silent Hill 2 Remake: Jedanaest mjeseci bez novih informacija o igri

Autor:  

Silent Hill 2 Remake je najavljen još u listopadu 2022. godine s objavom prvog trailera tijekom Silent Hill Transmission eventa, ali konkretne informacije o samoj igri ubrzo su prestale stizati, a fanovi su se počeli ponovno oslanjati samo na glasine.

silent hill 2 remake_1To znači da je prošlo više od jedanaest mjeseci od objave spomenutog trailera bez novih najava kad će igra stići na tržište i bez detaljnijeg uvida u gameplay sisteme – iako je razvojni studio Bloober Team potvrdio kako je ovaj remake u naprednijem stadiju razvoja.

Zadnje što je predsjednik razvojnog studija Piotr Babieno izjavio jest da je Konami preuzeo ulogu donošenja odluke o datumu lansiranja  – nešto za što je Piotr tada izjavio kako bi uskoro trebale stići nove informacije. To je bilo objavljeno nekoliko dana nakon najave igre u listopadu prošle godine.

misc
22.09.2023

Više od četiri milijuna igrača zaigralo The Texas Chain Saw Massacre

Autor:  

The Texas Chain Saw Massacre je stigao na tržište 18. kolovoza ove godine, a samo tijekom prvog mjeseca privukao je više od četiri milijuna igrača. Naime, ova brojka se ne može povezati s brojem prodanih primjeraka jer je od prvog dana na tržištu dostupna i kao dio Game Pass pretplate.

the-texas-chain-saw-massacre_1U pitanju je asimetrična multiplayer horor igra u kojoj jedna grupa igrača ima zadatak pobjeći od druge grupe koja ima zadatak spriječiti njihove pokušaje uz pomoć zamki, ali i kultne motorne pile.

Što se tiče korisničkih recenzija na Steamu, igra je do sada primila 11,6 tisuća recenzija od kojih je devet tisuća ocijenjeno pozitivno. Dok su mnogi pohvalili njen vjeran prikaz atmosfere iz kultnog horor filma iz 1974. godine, niz negativnih kritika stiglo je zbog niza tehničkih problema.

misc

Alien RPG - VIDEO RECENZIJA