Unity predstavio nove troškove za svoje korisnike

Unity je najavio nove troškove za korisnike njegovog alata za izradu videoigara koje će nastupiti 01. siječnja 2024. godine. Naime, developeri koji koriste Unity Personal, Plus, Pro i Enterprise morat će na mjesečnoj bazi plaćati za svako prvo preuzimanje igre od strane igrača.

unity_1Uvodimo Unity Runtime naknadu koja se temelji na svakom preuzimanju kvalificirajuće igre od strane krajnjeg korisnika. Ovo smo odabrali jer svaki put kada bi igra bila preuzeta, instalira se i Unity Runtime. Također vjerujemo da početna naknada temeljena na instalaciji omogućuje kreatorima da zadrže financijsku dobit od angažmana igrača, za razliku od udjela prihoda.

Za Personal i Plus korisnike, ova naknada je namijenjena za one koji su zaradili 200 tisuća dolara tijekom posljednjih dvanaest mjeseci i imaju najmanje dvjesto tisuća instalacija od lansiranja. Što se tiče same naknade za instalaciju, ona ovisi o tome u kojoj državi je izvršena instalacija. Standardna cijena od 0,2 dolara vrijedi za instalacije u Sjedinjenim Američkim Državama, Australiji, Austriji, Belgiji, Kanadi, Danskoj, Finskoj, Francuskoj, Njemačkoj, Irskoj, Japanu, Nizozemskoj, Novom Zelandu, Norveškoj, Švedskoj, Švicarskoj, Južnoj Koreji i Ujedinjenom Kraljevstvu, dok naknada u ostalim državama iznosi 0,02 dolara za svaku prvu instalaciju. Cjenik za ostale verzije ovog alata možete pronaći na službenoj web stranici Unityja.

NewFeeTable

Naime, sve instalacije do spomenutog datuma neće biti naplaćene, ali će služiti za statistiku sveukupnog broja instalacija – jednog od uvjeta ovog novog načina naplate. Dok će se naplaćivati samo prva instalacija kako bi se izbjegle situacije “bombardiranje instalacijama”, instalacija igre na drugi uređaj od istog korisnika smatrat će se novom instalacijom. Što se tiče igara na pretplatama kao što su Game Pass ili PlayStation Plus, developeri neće snositi troškove instalacija jer će oni biti usmjereni samim distributerima.

Kao što je to bilo i za očekivati, mnogi developeri koji koriste Unity za izradu svojih igara nisu zadovoljni s ovom promjenom.

Već sam se posvetio njihovom engineu za svoju novu igru. Stavio sam godine i godine u svoj pipeline. Učinio sam to pod jednostavnom licencom za jedno radno mjesto koju rado plaćam. Sada, kada sam blizu lansiranja, oni mi bace nešto ovakvo. Nije povećanje cijene, već temeljna promjena u našem zajedničkom poslovanju. Nemam drugog izbora, ne mogu se vratiti, već samo platiti. To je oblik ucjene. Nije pouzdano.“, izjavio je indie developer Tomas Sala putem društvene platforme X.

Mnogi drugi su izrazili sličan problem, uključujući i zabrinutost oko bombardiranja instalacijama za igre koje uključuju teme s kojima se određena skupina ljudi ne slaže ili protivi.

13.09.2023 Autor:  


Poslovi @ Jooble

Zaustavljena prodaja igre The Day Before – studio Fntastic zatvara vrata

OSTALE VIJESTI

27.02.2024

Supermassive Games najavio otkaze u studiju

Autor:  

Britanski studio Supermassive Games je najavio kako će dio njegovih zaposlenika dobiti otkaz kao rezultat reorganizacije samog studija. Iako nije službeno potvrdio brojku, novinar Jason Schreier iz Bloombera je objavio kako će devedeset zaposlenika dobiti otkaz.

UntilDawn_image2Nije tajna da se industrija videoigara trenutno suočava sa značajnim izazovima, a mi nažalost nismo imuni na to. Nakon dugog razmatranja i dubokim žaljenjem, pokrećemo reorganizaciju Supermassive Gamesa. Kao rezultat toga, ulazimo u razdoblje konzultacija za koje očekujemo da će rezultirati gubitkom nekih naših kolega.

Supermassive Games je osnovan u 2008. godini, a stoji iza igara kao što su Until Dawn, The Dark Pictures Anthology: Man of Medan, Hidden Agenda i The Dark Pictures: Switchback VR.

misc
27.02.2024

Sony Interactive Entertainment najavio otkaze – oko 900 zaposlenika ostaje bez posla

Autor:  

Sony Interactive Entertainment je najavio kako će oko 900 zaposlenika diljem svih SIE regija dobiti otkaze – što iznosi oko osam posto sveukupnog broja zaposlenika.

playstationLogo_image2Kroz rasprave tijekom proteklih nekoliko mjeseci o ekonomskoj situaciji, promjenama u načinu kako razvijamo, distribuiramo i lansiramo proizvode te osiguravanju da je naša organizacija spremna za budućnost u ovoj industriji koja se brzo mijenja, zaključili smo da su teške odluke postale neizbježne. Vodeći tim i ja smo donijeli nevjerojatno tešku odluku o restrukturiranju poslovanja što nažalost uključuje smanjenje naše radne snage što utječe na vrlo talentirane pojedince koji su pridonijeli našem uspjehu.“, objavio je Jim Ryan, predsjednik Sony Interactive Entertainmenta, u e-mail poruci svojim zaposlenicima.

Dok Sony nije potvrdio koji američki studiji će biti pogođeni ovim otkazima, novinar Jason Schreier iz Bloomberga je objavio kako će Naughty Dog, Insomniac Games i Guerrilla Games također biti na meti ovog vala otkaza. Što se tiče Ujedinjenog Kraljevstva, Sony je predložio u potpunosti zatvoriti London Studio – londonski studio koji stoji iza igara kao što su Blood & Truth, Erica te mnogih naslova za EyeToy.

misc
27.02.2024

Ocjena za Helldivers 2 na Steamu pala na Mixed

Autor:  

Problemi sa serverima za Helldivers 2 se nastavljaju, a oni sve više utječu na prosječnu ocjenu igre na Steamu. Iako ju većina igrača hvali, ti problemi sa serverima doveli su je do Mixed ocjene s 43,6 tisuća negativnih recenzija.

Helldivers 2_3Unatoč tome što su developeri povećali kapacitete svojih servera, Helldivers 2 nastavlja privlačiti nove igrače što na kraju rezultira novim problemima. Studio se zbog toga ispričao svim igračima, izjavivši da daju sve od sebe kako bi popravili ovu situaciju.

Helldivers 2 akcijska online co-op igra u kojoj branite Super Zemlju od raznih vanzemaljskih prijetnji. Gameplay se fokusira na mečeve koje u prosjeku traju do sat vremena gdje morate na raznim planetima riješiti određene misije u timu do četiri igrača.

misc
27.02.2024

Silent Hill: The Short Message premašio dva milijuna preuzimanja

Autor:  

Silent Hill: The Short Message je stigao na PlayStation 5 platformu kao free-to-play igra 31. siječnja ove godine, a Konami je potvrdio kako je igra premašila više od dva milijuna preuzimanja.

Silent Hill The Short Message_1U pitanju je kratka psihološka horor igra u stilu prethodno otkazanog P.T.-a koja prati priču protagonistice Anite nakon što ostane zarobljena u raspadajućoj stambenoj zgradi. Na igri je radio Hexadrive – japanski razvojni studio koji stoji iza sebe ima naslove Resident Evil 7: Not a Hero, Super Bomberman R Online i Ninjala.

Dok je igra primila neke negativne kritike zbog glasovne glume i nedostatka suptilnosti u priči o zlostavljanju i samoubojstvu, većina fanova je ipak pohvalila njene zvučne efekte i vizuale vjernima Silent Hill atmosferi. Naime, spomenute kritike oko suptilnosti nekima nisu baš predstavljali problem, izjavivši da je ponekad potrebno direktno bez velikih metafora pričati o tim temama.

The Short Message je dio Konamijevog pokušaja oživljavanja Silent Hill serijala i tehnički prva prava igra koja je stigla na tržište od 2012. godine. U planu je još lansirati Silent Hill 2 Remake, Silent Hill: Townfall i Silent Hill f.

misc

Alien RPG - VIDEO RECENZIJA