Tale of Tales, developer IGF nagrađivane igre Luxuria Superbia, najavio je da više neće stvarati igre nakon 12 godina.
Studio je izjavio kako je odluka rezultat najnovije igre Sunset koja je bila komercijalni neuspjeh, a kreirana je za postizanje šire publike od prijašnjih igara.
“Nekoliko igara sa sličnostima našima su uvelike neuspješne. Neki od njihovih tvoraca su otvoreno priznali kako ih je inspirirao naš rad. Zbog toga smo proučavali i njihove igre i shvatili kako bi naš sljedeći projekt mogao biti dostupniji”, izjavio je studio.
Taj napor se nije isplatio jer je Sunset prodan u 4,000 kopija za PC u prvom mjesecu nakon objavljivanja igre. To uključuje i kopije poslane donatorima Kickstartera kao i one koje su prodane po nižoj cijeni u prodaji,
Time, Tale of Tales još uvijek nije uspio vratiti novac potrošenog na samo kreiranje igre i marketing.
“Sretni smo i ponosni što smo pokušali napraviti “igru za igrače”. Dali smo sve od sebe za Sunset. I nismo uspjeli”, nadodao je studio.
“Kreativnost i dalje divlje gori u našim srcima, ali mislim da više nećemo raditi video igre nakon toga. I ako ćemo raditi, sigurno neće biti komercijalne.”
22.06.2015
Autor: Kristina Vodopivec