Producent serijala Takashi Tezuka izjavio je svoje mišljenje o Super Mario igrama odgovarajući na pitanje kako je sve krenulo, važnost gameplaya i zašto se toliko igrača povezalo s glavnim likom.
“Mislim da je sve počelo s načinom kako se gameplay rezonira s igračima. Od tamo je bilo pitanje kako smo nastavili proizvoditi Mario igre toliko dugo i kako smo uložili trud u osiguranje da se Mario nikada ne koristi na neprimjeren način, koji je time polako postao toliko voljen lik.”
Tezuka se u svojoj izjavi najviše osvrnuo na objašnjavanje koliko je gameplay važan, kao i vizualni dizajn i kvaliteta tog gameplaya.
“Osobno, mislim da i prije nego što su ljudi zavoljeli Maria kao lika, bio je gameplay koji se stvarno rezonira s njima. Kreirali smo Super Mario Bros obraćanjem pozornosti na intuitivne osjećaje – stvari na koje se bilo tko u svijetu može odnositi – koje su korisnici osjećali kroz igru; trčanje je zabavno, skakati visoko je ono što želite učiniti, padanje je zastrašujuće, šiljci vas povrijede ako ih dotaknete i drugo.”
“Na kraju, sve se svede na kvalitetu igre. bez obzira koliko Super Mario igara objavljujemo, ako igrači ne uživaju u njima, to može biti samo loša stvar za Maria. Kvaliteta vizualnog dizajna također je vrlo važna; naporno smo radili kako bi osigurali predstavljanje svima s istom slikom Maria u svim tim različitim igrama.”
“Nadam se da će i nakon sljedećih 30 godina Mario nastaviti kao Nintendov vodeći lik video igara.”
POVEZANE VIJESTI:
12.10.2015
Autor: Kristina Vodopivec