Steam dobio trgovinu koju kontroliraju developeri

Novi element servisa Steam, Item Store, koji će izravno kontrolirati developeri video igara, postao je dostupan.

steam_570X300Steam već posjeduje tržište predmeta za igre, no to tržište su do sad kontrolirali isključivo igrači koji su razmjenjivali ili prodavali in-game sadržaje i druge stvari kao što su npr. Steam karte. Na novom obliku tržišta developer određuje cijenu predmeta te zadržava čitav profit od prodaje.

Prva igra kojoj je implementiran Item Store je Rust.

Garry Newman, osnivač Facepunch Studios koji razvija igru Rust rekao je:”Išao bih toliko daleko da utvrdim kako naše nesudjelovanje u tržištu nije išlo u korist zajednici.”

U objavi na svojem blogu dalje objašnjava zašto je ova odluka pozitivna i kako od nje svi profitiraju.

Način na koji Valve pristupa mikrotransakcijama je drugačiji. Ideja je da nitko ništa ne gubi. Svi pobjeđuju svakom transakcijom.”

Dodatni detalji obznanjeni su na Redditu gdje se objašnjava kako će novi Item Store omogućiti integraciju trgovine sa Steam Workshopom, slično kao što postoji za igru Team Fortress 2.

05.11.2015 Autor:  


Poslovi @ Jooble

Stellar Blade | RECENZIJA

OSTALE VIJESTI

10.05.2024

Besplatno preuzmite i zauvijek zadržite igru Circus Electrique

Autor:  

Korisnici Epic Games Storea mogu do 16. svibnja ove godine besplatno preuzeti igru Circus Electrique koja inače košta 19,99€. Svi koji do tog datuma povežu igru sa svojim korisničkim računom, ona će ostati u njihovom vlasništvu i nakon isteka ove ponude.

circus-electrique_1Za preuzimanje igre potrebno je samo na prodajnoj stranici igre pritisnuti na ‘GET’ te na sljedećem koraku odabrati ‘Place Order’. Nakon tog postupka, igra je povezana s vašim korisničkim računom i možete ju instalirati i zaigrati kada god zaželite. Napominjemo kako je za preuzimanje ove igre potrebno imati registrirani korisnički račun za Epic Games Store i instaliranu njenu aplikaciju.

U pitanju je RPG s elementima menadžmenta u kojem morate upravljati svojim cirkusom, ali i otkriti zbog čega se građani Londona pretvaraju u ubojice. Igra je do sada primila uglavnom pozitivne ocjene od strane recenzenata i igrača, najviše zbog kvalitetnih steampunk vizuala i zabavnih borbenih mehanika.

misc
09.05.2024

V Rising završio s Early Accessom na Steamu – stigla hrpa novog sadržaja

Autor:  

Stunlock Studios je službeno završio s Early Access stadijem razvoja svoje igre V Rising te sada svi zainteresirani mogu isprobati novi sadržaj koji je došao s ovom 1.0 verzijom igre.

v-rising_2S V Risingom smo podigli svoje umijeće na nove razine. Od srca se zahvaljujem svakom igraču koji nas podržavao tijekom Early Accesa, osnažujući nas da oblikujemo igru u ono što je ona danas“, izjavio je Rickard Frisegard, glavni izvršni direktor Stunlock Studiosa.

Kao što je to bilo najavljeno početkom prošlog mjeseca, standardna cijena igre porasla je s 19,99€ na 34,99€, a trenutno je moguće do 22. svibnja iskoristiti promotivnu ponudu i nabaviti igru po cijeni od 31,49€.

Ova 1.0 verzija je došla s novim neprijateljima, novom zonom Mortium, opcijom za promjenu težine, novim oružjima, ali i putujućim karavanima koje možete presresti i opljačkati. Cijelu listu promjena i nadogradnji možete pročitati na službenoj stranici ove igre.

V Rising je akcijski RPG sa survival elementima i otvorenim svijetom gdje kao oslabljeni vampir morate obnoviti svoj dvorac i pretvoriti ljude u svoje sluge kako bi napravili svoje vampirsko carstvo. Igra je do sada na Steamu primila 82,2 tisuće korisničkih recenzija od kojih je 72,6 tisuća ocijenjeno pozitivno.

Što se tiče PlayStation 5 verzije, ona bi trebala stići tijekom ove godine.

misc
08.05.2024

T. Mahler: Zato nismo dopustili da neki veliki izdavač kupi Moon Studios

Autor:  

Microsoft je jučer šokirao mnoge s najavom zatvaranja više Bethesdinih studija, a reakcije od strane developera iz ove industrije nastavljaju pristizati. Svoje mišljenje sada je dao i Thomas Mahler, glavni izvršni direktor Moon Studiosa koji stoji iza nagrađivanih igara Ori and the Blind Forest i Ori and the Will of the Wisps.

ori-and-the-will-of-the-wisps_2Svima koji su me godinama gnjavili zašto nismo dopustili da neki veliki izdavač kupi Moon Studios… Zato. Proživio sam devedesete i vidio što se dogodilo kada je EA kupio manje studije.“, izjavio je Thomas Mahler, glavni izvršni direktor Moon Studiosa.

Naime, Microsoft je odlučio zatvoriti razvojne studije Arkane Austin, Tango Gameworks i Alpha Dog, dok će developere iz Roundhouse Gamesa prebaciti u ZeniMax Online Studios. Trenutno nije poznato koliko će sveukupno zaposlenika ostati bez posla u ovom novom većem valu otkaza koji dolazi samo nekoliko mjeseci nakon što je Microsoft otpustio 1900 zaposlenika diljem Activision Blizzarda, Xbox Game Studiosa i ZeniMaxa.

Ovo je apsolutno užasno. Dopuštenje da budem čovjek: svakom direktoru koji ovo čita, prijateljski podsjetnik da su videoigre zabavna/kreativna industrija, a vaš posao korporacije jest brinuti se o svojim umjetnicima i pomoći im da vam stvore vrijednost.“, izjavio je Dinga Bakaba, kokreativni direktor u Arkane Lyonu.

POVEZANA VIJEST:

misc
08.05.2024

Arkane Austin je prije zatvaranja radio na velikom ažuriranju za Redfall

Autor:  

Razvoj igre Redfall je službeno zaustavljen sa zatvaranjem njenog razvojnog studija Arkane Austin što znači da ona neće moći nikada ostvariti svoj puni potencijal. Naime, studio je navodno prije samog zatvaranja radio na velikom ažuriranju koje je trebalo uvesti novi sadržaj, ali i dugoočekivanu promjenu – gašenje zahtijeva konstantne online konekcije.

redfall_2Kako je Arkane Austin potvrdio da je razvoj igre zaustavljen, Redfall nažalost neće dočekati ovo ažuriranje što znači da je odluka dostupnosti njegovih servera u rukama Microsofta. Iako je studio izjavio kako će ti serveri ostati upaljeni i nakon samog zatvaranja, pitanje je vremena kada će igra sa zahtjevom konstantne online konekcije ostati aktivna.

Redfall je stigao na PC i Xbox Series X/S platforme u svibnju prošle godine, a reakcije igrača i recenzenata nisu bile baš pozitivne. Najviše pritužbi bilo je usmjereno prema većem broj tehničkih problema, ispodprosječnoj priči i lošem dizajnu gameplay sistema. Na to problematično lansiranje reagirao je i glavni izvršni direktor Microsoft Gaminga, izjavivši kako je razočaran s cijelom situacijom te da neće odustati od unaprjeđivanja igre.

 

misc

Popravite svoju retro konzolu