Indie studio Stroboskop objavio je na društvenim mrežama neuspješan rezultat njihove Kickstarter kampanje za igru Sylvio 2. Od traženih 130 000, uspjeli su prikupiti samo 83 919 švedskih kruna. Developer Niklas Swanberg objavio je na Kickstarter stranici svoja mišljenja u vezi potencijalnih razloga neuspješne kampanje.
Kao prvi razlog naveo je krivo vrijeme pokretanja same kampanje.
“Lansiranje kampanje prije božićnih praznika te završavanje u vrijeme kada se ljudi vraćaju na posao, vjerojatno nije bila pametna ideja. Mislio sam da će ljudi imati vremena za pretraživanje ovakvih stvari tijekom blagdana, ali sada vjerujem u suprotno. Općenito govoreći, ljudi na odmoru odlaze, doslovno ili / i mentalno. Oni su u stanju mirovanja i ne žele biti u interakciji ili raditi nešto. Ljudi koji rade vole interakciju s ovakvim stvarima jer im odvlači pažnju od rada.”
Također, naveo je kako nije htio konstantno tražiti pomoć od svojih pratitelja te da je zbog nedostatka budžeta za promociju pokušao najviše komunicirati s novinarima, blogerima i kreatorima Let’s Play sadržaja. Smatra da taj potez nije dobro prošao zbog već spomenutog pokretanja kampanje u doba blagdana.
Iako je tijekom početka kampanje poslao prototip igre kreatorima Let’s Play sadržaja, smatra da je to nekoliko tjedana prekasno jer potrebno određeno vrijeme da oni vide mail te snime i montiraju potreban sadržaj.
Nadodao je kako smatra da je moglo doći do nesporazuma zbog prikazivanja druge valute na Kickstarter stranici. Traženi iznos od 130 000 švedskih kruna ekvivalentno je 15 000 dolara.
“Kada pokrećete Kickstarter kampanju iz države koja nije SAD, biti će prikazana lokalna valuta. Brzim pregledom možete zaključiti da tražim 130 000 dolara (što nije puno novaca za razvoj igara), iako je u stvarnosti 130 000 SEK (otprilike 15 000 dolara). Netko može misliti da tražim 80 dolara za cijelu igru (opet, nije luda cijena), dok sam u stvarnosti tražio 10 dolara.”
Iako je Sylvio primio mnogobrojne pozitivne kritike od recenzenata, Swanberg smatra da igra nije doživjela veliku popularnost jer mnoge veće web stranice bazirane na video igrama nisu napravili izvještaje za njegovu igru.
“Što točno znači prikupljati donacije za nastavak? Bilo tko može podržati novu igru, ali za podržavanje nastavka, vjerojatno želite biti upoznati s originalom. Kao što je na kraju ispalo, mnogi ljudi nisu.”
Također smatra da je prebrzo krenuo s kreiranjem nastavka umjesto da se posvetio nadograđivanju originala. Planira nadograditi grafički vizual igre, kreirati port za PlayStation 4 i Xbox One konzolu, nadodati punu podršku za kontrolere i popraviti njen izvorni kod nakon čega će ponovno lansirati originalnu igru na tržište. Ta verzija igre biti će besplatna za sve vlasnike originalne igre. S ovim planom želi privući veći broj igrača i veće web stranice bazirane na video igrama. Zbog toga, Sylvio 2 je stavljen na čekanje te ju planira lansirati krajem 2017. ili početkom 2018. godine.
Swanberg je pokrenuo Patreon stranicu gdje ga ljudi mogu financijski podržati tijekom kreiranja Sylvio serijala.
POVEZANE VIJESTI:
12.01.2016
Autor: Vedran Sabljak