RAID: WW II – Ispodprosječne ocjene, glasine i promjene s malo rezultata

Hrvatska igra RAID: World War II stigla je na tržište u rujnu 2017. godine gdje je primila niz negativnih recenzija i ocjena od igrača zbog lošeg AI sistema, prevelikog grinda, previsoke cijene i ispodprosječnih vizuala. Iako je Lion Game Lion, studio iza te igre, nastavio s podrškom i redovnim ažuriranjem, ocjena na Steamu nije se poboljšala, a broj igrača postepeno se smanjivao.

raidWorldWar2_image5Dva mjeseca nakon lansiranja, njen izdavač Starbreeze Studios izjavio je kako igra nije uspjela ispuniti očekivanja te da je jedan od razloga iza toga spomenuta previsoka cijena.

Pokušali smo s višom cijenom nego s Payday i Dead by Daylight i jednostavno se nije ‘zalijepila’ kao što smo htjeli. Također, Raid ima istu vizualnu razinu kao i Payday kada je lansiran, što nije dobro usklađeno s cijenom.“, izjavio je Bo Anderson-Klint, glavni izvršni direktor tvrtke Starbreeze Studios.

U međuvremenu, počele su se pojavljivati glasine kako su mnogi developeri iza igre dobili otkaz te da je razvoj na igri napušten. Lion Game Lion je putem jednog od redovnih ažuriranja izjavio kako niti studio niti igra nisu mrtvi te da smatraju kako je bolje uložiti njihovu energiju u razvoj, a ne sudjelovanje u takvim glasinama.

raidww2_image5Zakrpe i novi sadržaj nastavili su stizati pa je tako problem s pretjeranim grindom za mnoge bio riješen. Kako bi privukli što veći broj igrača natrag u igru, LGL se odlučio trajno spustiti cijenu igre s 36,99€ na čak 19,99€, omogućiti dodatni popust od 50 posto na ograničeno vrijeme i period besplatnog isprobavanja igre.

Nažalost, taj niz promjena nije ostvario pozitivne promjene kod broja igrača unutar igre. Najveći broj igrača u jednom trenutku tijekom tog besplatnog perioda iznosio je 510, dok je u rujnu taj broj iznosio 1.492. Prosječna ocjena na Steamu još uvijek je u Mixed kategoriji s 1.361 korisničkih recenzija od kojih je 779 ocijenjeno pozitivno.

Unatoč tome što su riješili velik broj problema na koje su se igrači žalili, za sada nema velikih promjena u broju igrača i njihovim ocjenama. Lion Game Lion i dalje nastavlja s objavom novog sadržaja i zakrpa, ali pitanje je vremena koliko će izdržati s podrškom ovog naslova u slučaju da ne pronađu pravi način kako privući veći broj igrača.

06.03.2018 Autor:  


Poslovi @ Jooble

Phantom Fury | RECENZIJA (PS5)

OSTALO SA DOMACE SCENE

18.07.2024

Testiranje domaće strateške igre Kaiserpunk započet će 20. srpnja

Autor:  

Zagrebački studio Overseer Games je najavio kako će se od 20. do 22. srpnja održati testiranje njegove igre Kaiserpunk te da svi zainteresirani već sada mogu zatražiti pristup tom testiranju na Steamu.

kaiserpunk_1U pitanju je strateška singleplayer igra koja vas vraća u period prvog i drugog svjetskog rata gdje sa svojim odlukama možete promijeniti tijek povijesti. Što se tiče gameplay elemenata, Kaiserpunk kombinira elemente strategije vođenja bitki, razvijanje gradova, upravljanje resursima i donošenje odluka koje će imati utjecaja na priču, ekonomiju i sudbinu vaših građana.

Ova verzija igre koja će biti dostupna putem testiranja nudit će bolju stabilnost i optimizaciju nego kod njene prethodne demo verzije, uključujući i veći izbor mapa.

Kaiserpunk bi trebao stići na tržište u trećem tromjesečju ove godine.

misc
19.06.2024

Hrvatski studio Today’s Games ušao u suradnju s američkim izdavačem za igru Resetna

Autor:  

Zagrebački razvojni studio Today’s Games je najavio kako je ušao u suradnju s američkim izdavačem Freedom Games s ciljem lansiranja svoje igre Resetna.

resetna_2Today’s Games smo osnovali kako bismo iz Hrvatske donosili igre svjetske razine. Strašno nam je drago da upravo takav feedback na igru dobivamo, od vizuala i art stila, do igrivosti i dinamike igre, te da ju je u konačnici prepoznao izdavač svjetske klase kakav je Freedom Games. Izuzetno smo zadovoljni krajnjim dogovorom jer smo uza sebe dobili impresivnog partnera za sva ključna svjetska tržišta, koji je pokazao da jednako vjeruje u potencijal naše igre kao i mi. Sigurni smo da će uza takvog snažog partnera, igra ostvariti svoj potencijal na američkom, europskom te drugim svjetskim tržištima. Suradnjom sa svjetski poznatim izdavačima slijedimo uspješan primjer i drugih studija u Hrvatskoj te se trudimo pomicati percepciju Hrvatske kao izvora gaming inovacija i kvalitetnih igara na karti svijeta” izjavio je Darijan Kosić, glavni izvršni direktor tvrtke Today’s Games.

U pitanju je kombinacija metroidvania i souls-like gameplay mehanika koju Today’s Games i Freedom Games ciljaju lansirati na PC, PlayStation 5, Xbox Series X/S i Nintendo Switch platforme u siječnju sljedeće godine.

Što se tiče ovog zagrebačkog studija, osnovan je 2023. godine, a sastavljen je od developera koji su do sada radili na naslovima SCUM, Serious Sam, League of Legends, Red Solstice i The Talos Principle.

misc
29.04.2024

Today’s Games predstavio TGi – alat koji koristi tehnologiju strojnog učenja za izradu GDD-a

Autor:  

Zagrebački studio Today’s Games je tijekom ovogodišnje konferencije Reboot Develop Blue u Dubrovniku predstavio demo verziju svoje igre ReSetna, ali i program koji se temelji na tehnologiji strojnog učenja za izradu GDD-a (Game Design Documenta).

resetna_1Pod imenom TGi, u pitanju je adaptivno-modularni program koji automatizira sintezu ključnih dokumenata za razvoj videoigre s ciljem ubrzavanja pretprodukcijskog stadija razvoja. Osim što na ovom projektu rade developeri spomenutog studija, u razvoj su uključeni i partneri iz Sveučilišta Algebra. Studio planira prvo koristiti ovaj sustav interno prilikom razvoja svojih igara, dok ga u budućnosti cilja lansirati i kao B2B proizvod za druge studije.

Što se tiče njihove igre ReSetna, u pitanju je kombinacija metroidvania i souls-like gameplay mehanika koja bi trebala stići na PC, PlayStation 5, Xbox Series X/S i Nintendo Switch platforme krajem ove godine. Na igri radi zagrebački studio osnovan 2023. godine koji je sastavljen od developera koji su do sada radili na naslovima SCUM, Serious Sam, League of Legends, Red Solstice i Talos Principle.

Izuzetno smo ponosni što smo predstavili važne inovacije na Reboot Develop Blue. Feedback na demo igre RESETNA je fantastičan, od vizuala i art stila, do igrivosti i dinamike igre. Broj tvrtki zainteresiranih za suradnju s nama nas zaista čini ponosnim na rad našeg tima. Paralelno, povratna informacija na predstavljeni TGi od niza svjetski poznatih gaming tvrtki samo nam je potvrdila da je TGi itekako nužan za gaming industriju i rješenje koje će zasigurno koristiti brojne tvrtke diljem svijeta u razvoju video igara.“, izjavio je Darijan Kosić, glavni izvršni direktor tvrtke Today’s Games.

misc
19.04.2024

Napitak Jamnica ProGame osvojio prvo mjesto u kategoriji inovacija na Foodbev Awardsu

Autor:  

Jamnica je još prije dvije godine lansirala svoje novo funkcionalno bezalkoholno piće pod imenom ProGame koje je razvila primarno za igrače videoigara. Taj napitak je sada osvojio prvo mjesto u kategoriji “Best Drink Innovation” na ovogodišnjem Međunarodnom sajmu hrane i pića (IFE) – britanskom eventu za inovacije u toj industriji.

Jamnica-Progame_1Iza ove odluke stoji stručni žiri FoodBev Media, organizacija specijalizirana za izvještavanje i analiziranje promjena, trendova i inovacija u međunarodnoj industriji hrane i pića. Foodbev je osnovan još u 2000. godini u Londonu, a nagrade za inovaciju u kategoriji pića postoje već 21 godinu.

ProGame je u potpunosti razvijen i proizveden u Jamnici, a ono po čemu se ističe od druge konkurencije na tržištu jest to što u njemu nema taurina te da sadrži sustav zaslađivanja palatinozu – šećer niskog glikemijskog indeksa koji ne uzrokuje tzv. ‘sugar crash’.

misc

Popravite svoju retro konzolu