RAID: World War II dobio više većih ažuriranja u zadnjih godinu dana

Domaća igra RAID: World War II stigla je na tržište još u 2017. godini gdje je dočekana s ispodprosječnim ocjenama od igrača, najviše zbog prevelikog grinda, previsoke cijene i ispodprosječnih vizuala. Iako su developeri započeli s popravljanjem i trajno snizili cijenu, nije zabilježena promjena u ocjenama i broju aktivnih igrača.

raidWorldWar2_image5Nakon što je dolazak novih zakrpi stao tijekom ljeta 2018. godine, Lion Game Lion je u srpnju prošle godine iznenadio igrače s novim ažuriranjem, ali i porukom o trenutnom stanju studija.

Radili smo na drugim stvarima kako bi naša tvrtka preživjela zbog čega smo stavili RAID u drugi plan jer 1: potrebno je puno developera kako bi napravili male stvari u Diesel engineu i 2: moramo živjeti, a ova igra nam ne donosi novac pa smo morali staviti resurse negdje drugdje.

Osim što su uklonili cenzuru za igrače u Njemačkoj, RAID: World War II je u zadnjih godinu dana primio veći broj nadogradnji – od novog sistema talenta, podrške za DirectX 11, promjena u dostupnim gameplay sistemima pa do rješenja za razne tehničke probleme. Posljednje veće ažuriranje stiglo je 29. lipnja ove godine, dok je najnovija zakrpa implementirana prije čak četiri dana.

Što se tiče ocjene igre na Steamu, RAID: World War II trenutno još uvijek ima Mixed ocjenu s 2,1 tisuća korisničkih recenzija od kojih je 1,1 tisuća ocijenjeno pozitivno.

19.07.2023 Autor:  


Poslovi @ Jooble

Phantom Fury | RECENZIJA (PS5)

OSTALO SA DOMACE SCENE

23.10.2024

Stigao The Talos Principle DLC za domaću igru Escape Simulator

Autor:  

Samoborski studio Pine Studio je u suradnji s Croteamom i Devolver Digital lansirao besplatan DLC za svoju igru Escape Simulator pod imenom The Talos Principle kojeg svi kupci igre mogu besplatno preuzeti i zaigrati.

Escape-Simulator-Talos_1Ovaj DLC uvodi jedan dodatni escape room inspiriran puzzle igrom The Talos Principle koji će igračima nuditi oko 45 minuta dodatnog igranja. Što se tiče predmeta koji dolaze s ovim DLC-jem, oni će biti dostupni kao dio editora sa sljedećim ažuriranjem koji bi trebao stići tijekom sljedećeg tjedna.

Escape Room je puzzle igra inspirirana ‘escape room’ mehanikama koju možete zaigrati samostalno ili s drugima u online co-op-u. Tu je i editor s kojim možete dizajnirati vlastite sobe i zagonetke, ali i isprobati tuđe izazove. Igra je do sada primila 15,4 tisuće korisničkih recenzija na Steamu od kojih je čak 14,5 tisuća ocijenjeno pozitivno.

misc
22.10.2024

Rekordan rast zaposlenosti obilježio 2023. za domaću gaming industriju

Autor:  

Rekordan broj zaposlenih, decentralizacija prihoda te iznimna popularnost hrvatskih igara na globalnoj sceni trendovi su koji su obilježili hrvatsku industriju videoigara u 2023. godini. Najnovije istraživanje Klastera hrvatskih proizvođača videoigara, provedeno u suradnji s A1 Hrvatska, pokazalo je kako je protekle godine u realizaciji popularnih gejming naslova sudjelovalo čak 532 zaposlenih, najviše do sada. Osim toga, u usporedbi s 2019. udvostručio se broj poduzeća s više od deset zaposlenika, a po prvi puta deset najvećih gejming tvrtki nije generiralo većinu prihoda nacionalne industrije.

A1 Gaming_1Istraživanje je otkrilo i kako hrvatske igre uživaju iznimnu popularnost na globalnoj razini. Naime, one su među igračima koji koriste platformu Steam bile čak tri puta zastupljenije nego naslovi proizvođača iz drugih zemalja. Pored toga, zanimljiv je i podatak kako je 68 posto nacionalnih proizvođača u procesu razvoja videoigara koristilo umjetnu inteligenciju, što upućuje na činjenicu kako se sve više studija za ubrzanje razvoja, poboljšanje kreativnih procesa te optimizaciju produkcije igara oslanja na ovu tehnologiju.

Podaci pokazuju kako je hrvatska gejming industrija u protekloj godini doživjela procvat i postala prepoznatljiva na svjetskoj sceni. Trenutno se u Hrvatskoj razvija preko 150 videoigara što je rezultat kreativnosti profesionalaca, ali i kontinuiranog rada i ulaganja u tehnološke inovacije. Posebno nas raduje činjenica da se tržište ravnomjerno razvija i raspodjeljuje među većim brojem gejming studija, jer to doprinosi dugoročno održivom rastu industrije. Osim toga, ključan je podatak da je čak 23 posto studija odustalo od financijskih prilika koje bi imale potencijalno štetan utjecaj na igrače, kao što su kockarski mehanizmi i nepošteno reklamiranje. Znak je to visoke razine profesionalnosti i etičnosti koji su iznimno važni preduvjeti kvalitetnog razvoja i budućnosti nacionalne industrije proizvodnje videoigara“, istaknuo je Aleksandar Gavrilović, glavni tajnik Klastera hrvatskih proizvođača videoigara i direktor Gamechuck studija.

A1 Gaming_2U rastu nacionalne industrije videoigara iznimno je važna i podrška institucija. Zakonom o audiovizualnim djelatnostima iz 2018. godine proizvodnja videoigara definirana je kao audiovizualna djelatnost čime je stvoren pravni okvir za njen daljnji razvoj. Ministarstvo kulture i HAVC od tada su pružili preko milijun eura poticaja hrvatskoj gejming industriji, a preko milijun eura investicija stiglo je iz fonda Kreativne Europe.

Kada smo u A1 Hrvatska prije osam godina krenuli razvijati projekte i pružati podršku domaćoj gejming sceni, radilo se o industriji koja je bila u svojevrsnim začecima. Iznimno smo ponosni što smo prepoznali njen potencijal i pridonijeli njenom razvoju u globalnog igrača. Biti dio te priče predstavlja nam više od poslovnog uspjeha, jer smo od samog početka težili postizanju idealne sinergije između inovacije i sigurnosti u gejmingu. Zato naši prepoznatljivi projekti poput A1 Adria League, A1 Student eChallengea i platforme #BoljiOnline nisu samo središta inovacije, zabave i edukacije, već su postali ključni u izgradnji sigurnijeg i kreativnijeg online svijeta. O njihovoj iznimnoj popularnosti svjedoči i činjenica da se za sudjelovanje u 14. sezoni A1 Adria League prijavio rekordan broj natjecatelja, njih više od 3500. Stoga, nastavljamo i dalje osnaživati domaću gejming industriju i zajednicu te zajedno graditi budućnost koja nadilazi granice zabave i pridonosi stvaranju digitalnog svijeta koji inspirira, povezuje i osnažuje“, poručila je Diana Svalina, viša specijalistica za marketinške komunikacije i evente, A1 Hrvatska.

Grupna faza 14. sezone A1 Adria League i 4. sezone A1 Student eChallengea u punom je jeku. Igrači se natječu u popularnim naslovima poput CS2 i FC25, a najvještiji od njih izborit će finale koje će se odigrati na spektakularnoj A1 pozornici u programu festivala Reboot InfoGamer powered by A1.

Za jubilarno 10. izdanje Reboot InfoGamera powered by A1 pripremili smo program koji će biti bogatiji nego ikada prije. Na više od 10.000m2, u četiri paviljona – 8a, 9, 11a, 10a, od 14. do 17. studenoga, posjetitelje će dočekati preko 100 raznih zanimljivih izlagača. Naglasak će biti na finalima esport natjecanja, predstavljanju najnovijih gejming trendova i upoznavanju posjetitelja s popularnim videoigrama. U suradnji s našim partnerima iz A1, pružit ćemo vrhunski doživljaj i iskustvo koje će oduševiti sve ljubitelje videoigara, neovisno o tome jesu li strastveni igrači ili samo žele djelomično uroniti u svijet gejminga“, zaključio je Damir Đurović, suosnivač i direktor tvrtke Reboot te organizator Reboot InfoGamer powered by A1 sajma.

misc
07.10.2024

Održano prvo izdanje konferencije Blender: Film & Games

Autor:  

Održano je prvo izdanje konferencije Blender: Film & Games na Sveučilištu Algebra u Zagrebu gdje su posjetitelji mogli slušati i sudjelovati na raznim panelima i radionicama s tematikama iz filmske industrije i industrije videoigara.

Blender Film and Games Galerija 12Nakon pet izdanja konferencije PROFilm Days u šestu godinu ušli smo zajedno s gaming industrijom, što se pokazalo kao logičan slijed i vrlo uspješno i nužno povezivanje dva sektora i to s više od 80 govornika“, izjavila je Mia Pećina Drašković, voditeljica Zagrebačkog filmskog ureda.

Sami paneli prolazili su kroz teme kao što su korištenje game enginea u produkciji igranih filmova, oblikovanje zvuka i glazbe za filmove i videoigre te promocija filma na Robloxu, a posjetitelji su aktivno sudjelovali na svim dostupnim prezentacijama, postavljajući zanimljiva pitanja govornicima, ali i davali prijedloge te dijelili iskustva iz drugih industrija.

Na današnjem događaju na Sveučilištu Algebra sjajno je bilo vidjeti interes polaznika i publike za game development općenito. Taj se interes samo povećava što mi je posebno drago za vidjeti. Svi su imali prilike čuti iz prve ruke kako industrija funkcionira iznutra, a dodatnu vrijednost su dodale konkretne igre prezentirane u sklopu eventa. Gosti su na jednom mjestu mogli čuti iskustva veteranskih developera iz Hrvatske, a također i vidjeti igre koje ovdje nastaju te se osvjedočiti u korisnost potpora koje ovakvim projektima stižu iz HAVC-a, Algebre i ostalih institucija. Da su ovakvi događaji i potpora postojali kada smo mi počinjali, bilo bi to od neprocjenjive vrijednosti.“, izjavio je Mario Mihoković, glavni izvršni direktor LGM-a i Overseer Gamesa.

Blender: Film & Games je na odličan način ponudio poveznicu između ovih dviju industrija koje se dodiruju u raznim njenim segmentima, ali i omogućio fantastično mjesto za dijeljenje iskustava i rješavanja izazova s kojima su suočene obje industrije.

misc
04.10.2024

Započela konferencija Blender: Film & Games na Sveučilištu Algebra u Zagrebu

Autor:  

Službeno je započeo Blender: Film & Games na Sveučilištu Algebra u Zagrebu – prva konferencija koja je usmjerena na tematike iz filmske industrije, ali i industrije videoigara.

Blender Film and Games_1Posjetitelji će tijekom današnjeg dana moći slušati o mnogim zanimljivim temama kao što su promocija filmova na gaming platformi Roblox, korištenje game enginea u produkciji filmova, edukacija za karijeru u audiovizualnoj industriji te platforma Stage 32 koja povezuje filmske profesionalce u cijelome svijetu.

Sam program se odvija na dvjema pozornicama, a u predvorju Algebre su postavljeni razni štandovi gdje posjetitelji mogu isprobati i neke domaće igre kao što su Dark Queen i Bura: The Way the Wind Blows.

Ovu konferenciju organizirali su Zagrebački filmski ured i Hrvatski audiovizualni centar uz podršku Sveučilišta Algebra, Ministrastva kulture i medija, Gradskog ureda za kulturu i civilno društvo, TZGZ-a te uz potporu filmskih i gaming udruga.

Blender Film and Games Galerija_3

Blender Film and Games Galerija_11

Blender Film and Games Galerija_9

Blender Film and Games Galerija_7

Blender Film and Games Galerija_5

Blender Film and Games Galerija_4

Blender Film and Games Galerija_6

Blender Film and Games Galerija_10

Blender Film and Games Galerija_8

Blender Film and Games Galerija_7 (1)

Blender Film and Games Galerija_2

Blender Film and Games Galerija_1

misc

Popravite svoju retro konzolu