Patrice Desilets, kreator igre Assassin’s Creed je izjavio svoje mišljenje o industriji video igara i o njenom potpunom potencijalu te kako je njegov krajnji cilj izgraditi igru kao što je Titanic.
“Video igre već čine veliki posao, no industrija nije ni blizu ostvarenja njenog punog potencijala.”
Film James Camerona Titanic je jedan od najvažnijih komercijalno uspješnih filmova u povijesti koji je prikupljao milijarde 1997. godine. Video igre su također prikupile milijarde, no po Desiletsu, nisu postigle toliko rašireni apel kao i taj film.
“Mislim da video igre nisu još stigle tamo. Imamo osjećaj da je Grand Theft Auto veliki izlazak. GTA nije ništa u usporedbi s filmom Titanicom, gdje je milijardu i pol ljudi vidjelo taj film. Kako to? Jer interaktivnost može zastrašiti mnogo ljudi, ali naravno i zbog važnosti tematike.”
“Mi ne možemo imati istu tematiku u filmovima i igrama zbog prirode medija. Tematika dolazi iz ljudskog stanja, od zanimanja većine ljudi. Suptilnost ne može još savršeno biti prikazana u igrama pa smo zapeli s tematikom.”
“Cilj je jednoga dana kreirati Titanic za igre. Za to su potrebni likovi koji nisu atentatori. Sve se svodi na pokušavanje uvođenja važnosti tematike koje su više od “pucam u stvari, ali imam emocije” u kojem mislim da su igre zapele.”
POVEZANE VIJESTI:
A Box Full of Joy: Besplatna horor igra inspirirana David Lynch filmovima
Igra The Tender Cut inspirirana Salvador Dali filmom Un Chien Andalou
11.06.2015
Autor: Kristina Vodopivec