Nephil’s Fall, Bear With Me i budući planovi za zagrebački Exordium Games

Zagrebački studio Exordium Games je osnovan u 2014. godini te je do sada na tržište lansirao niz igara među kojima su Zero Reflex, Agenda, Last Encounter te Bear With me – point-and-click igra koju zainteresirani mogu od ove godine zaigrati na PC, PlayStation 4, Xbox One, Android, iOS i Nintendo Switch platformama. Odlučili smo porazgovarati s Exordium Gamesom o ovom pothvatu lansiranja na više platformi koji je, kako i sami kažu, zahtijevao lavovski posao od njegovog tehničkog odjela.

exordium_1

Modus Games nam je bio sjajan partner u realizaciji ovog pothvata. Osim što smo dobili priliku dovesti franšizu na gotovo sve bitne platforme, u suradnji s njima smo dobili i mogućnost realizirati 4. epizodu serijala koja je u stvari prequel na priču koja je već ispričana. Tehnički tim je odradio lavovski posao. Mnogi možda nisu svjesni da smo na isti dan lansirali epizodu i cijeli serijal na svim navedenim platformama. Takav cross-platform launch ne pamtim da je ostvaren niti kod velikih svjetskih izdavača, a kamoli od strane malih indie timova kao što smo mi. Stoga smo iznimno ponosni na naš tehnički odjel što je omogući da novo izdanje Bear With Me-a ugleda svjetlo na svim velikim platformama istovremeno.

bearWtihMe_1

Dok Exordium iza sebe ima rastući niz lansiranih igara, među prethodno najavljenim igrama nalazi se i Nephil’s Fall – igra koja je još u travnju 2015. godine prikupila 32,6 tisuća američkih dolara putem Kickstartera. Taj projekt još nije stigao na tržište, a obećana redovna komunikacija s fanovima i ulagateljima na Kickstarteru nije baš održana.

Nadamo se uskoro imati finalne informacije za sve koji su nas podržali i pratili projekt Nephil’s Fall. Iako je kampanja bila uspješna, morali smo osigurati još nekoliko puta veći budžet za realizaciju projekta sami. Naime, pri realizaciji kampanje nismo imali mnogo iskustva, te su i naše procjene za realizaciju projekta bile neiskusne i naivne. Projekt je u svojoj realizaciji imao mnoštvo izazova koje nismo tada mogli predvidjeti koji su uvelike zakomplicirali tijek produkcije. Nadamo se da ćemo uskoro projekt moći finalizirati te konačno i komunicirati stanje svima koji su ga pratili i podržali. Sigurno da nismo ponosni na realizaciju projekta i tijek komunikacije s publikom. Naše želje su bile mnogo veće. No ponekada su i padovi i pogreške prilike za učenje, novi rast i razvoj.

nephilsFall_1

Ova godina je bila pohvalna za Exordium Games kada se pogleda spomenuto cross-platform lansiranje igre Bear With Me, a ovaj zagrebački studio je sada usmjeren prema edukativnim i hyper-casual igrama te smišljanju sljedećeg velikog naslova.

Trenutno imamo puno posla na nekoliko frontova. Sretni smo što možemo raditi na edukativnim igrama. Naše edukativne naslove već dugo igraju đaci u SAD-u, a uskoro će to moći i naši školarci u Hrvatskoj. Osim edukativnih naslova, nedavno smo imali i sjajan uspjeh s našim hyper-casual naslovom Pottery koji smo izdali u suradnji s francuskim Voodoo-om. Nastavljamo raditi edukativne naslove i hyper-casual prototipe te smišljamo sljedeći veći naslov pa u ovom trenutku još nemamo spremne nove igre za javnu najavu.

pottery_1

17.10.2019 Autor:  


Poslovi @ Jooble

GAMESCOM 2022: Pratite najnovije vijesti s ovogodišnjeg sajma

OSTALO SA DOMACE SCENE

30.01.2023

Samoborski studio Ironward u potrazi za C++ programerom

Autor:  

Domaći razvojni studio Ironward je u potrazi za programerom koji će raditi na njegovim novih projektima.

theRedSolstice2Survivors_image1Svi zainteresirani moraju imati najmanje tri godine radnog iskustva u programiranju, jednu godinu iskustva u Unreal Engineu, odlično poznavanje programskog jezika C++ i jako dobro poznavanje OOP paradigme. Prednost imaju oni koji imaju iskustvo u rješavanju matematičkih i analitičkih problema te iza sebe imaju dovršenu igru.

U pitanju je radna pozicija za stalni radni odnos s fleksibilnim radnim vremenom te mogućnošću rada od kuće. U studiju će imati zadatak programiranja umjetne inteligencije i gameplay sustava u Unreal Engineu 4 i 5, ali će biti odgovoran i za provedbu svih faza razvoja.

Ako ste zainteresirani za ovaj posao, možete im se javiti na e-mail adresu jobs@ironward.com.

misc
23.01.2023

Srpska igra Goblin and Coins II dolazi na Steam u travnju ove godine

Autor:  

Developer Nikola Bulj najavio je kako će u travnju ove godine lansirati svoju sljedeću igru Goblin and Coins II na Steam platformu.

goblinAndCoins2_image1Razvijen od strane jednog developera, ovaj 2D platformer dolazi s poboljšanim vizualima, proširenim mehanikama i jednostavnim zagonetkama, dajući igračima mogućnost stvaranja vlastite težine odabirom ili ignoriranjem nadogradnji.

Goblin and Coins II omogućuje igračima ponovno posjećivanje levela, pronalaženje tajni, ali dolazi i s opcionalnim lakšim početkom za nove igrače.

Što se tiče lokalizacije, igra već u ovom stadiju razvoja podržava engleski, srpski, turski i ruski, a Bulj je nadodao kako u budućnosti planira proširiti tu listu.

misc
23.12.2022

Hrvatska gaming industrija očekuje snažan rast

Autor:  

U Hrvatskoj gaming industriji danas je više od 70 tvrtki koje ukupno zapošljavaju više od 500 zaposlenih, a A1 analiza je pokazala za 2021. godinu da su 66 tvrtki (d.o.o. i j.d.o.) ostvarilo je ukupni prihod 488,82 milijuna kuna, dok je ukupna dobit dosegnula gotovo 91 milijuna kuna.

gamechuck_1Udio izvoza u prihodu ovih gospodarskih pokretača, samo tijekom prošle godine, bio je čak 80%, što je gotovo duplo više od prosjeka domaće IT industrije koja se nerijetko ističe kao vodeća industrija hrvatskog tržišta i jedan od najvećih aduta u pozicioniranju na globalnom tržištu. S obzirom na to da upravo gejming sektor bilježi rast službenog broja zaposlenih u usporedbi 2020. i 2021. od 14% te na činjenicu da je udio zaposlenih Hrvata u kompanijama čak 97.5%, jasno je da je gejming industrija već sada važan segment hrvatskog gospodarstva uz značajnu perspektivu razvoja.

No, da se zdrava industrija ne temelji samo na one hit wonderu jednog studija, već na kontinuiranom rastu mnogobrojnih kompanija i start-upova koji razvijaju potpuno različite gejming žanrove objasnio je tajnik Klastera hrvatskih proizvođača videoigara, Aleksandar Gavrilović.

„Brojni su studiji koje bih mogao navesti, počevši od Escape Simulatora u izvedbi samoborskog Pine studija preko casual mobilnih igara svima dobro poznatog Nanobita pa sve do visoko-budžetnih PC naslova poput Gamepiresovog SCUM-a ili Croteamovog Serious Sam serijala. Imamo kompanije koje svoj uspjeh temelje na potpuno različitim projektima, pri čemu je njihova dobit samo tijekom 2021. bila između 4 i 44 milijuna kuna. To je ono što nas kao zajednicu nadahnjuje i iznimno veseli. Napredak je kontinuiran, ostvaren zajedničkim snagama i uz pomoć partnera, poput A1 Hrvatska, koji upravo u gejmingu prepoznaju vrijednost i potencijal rasta i razvoja“, ističe Gavrilović.

„Brojke već sada pokazuju kolika je potencijalna snaga gejming industrije koja, osim programera, zapošljava različite vrste vizualnih umjetnika, skladatelja, dizajnera ili pisaca. Moramo biti svjesni da je gejming industrija u Hrvatskoj i dalje još na svojem početku te imamo još puno za raditi i pokazati. Zato je važno prepoznati je kao potencijal za značajan razvoj i kao jednog od pokretača gospodarskog razvoja, ali uz osnovne preduvjete poput obrazovne, infrastrukturne i financijske podrške“, ističe predsjednik Klastera hrvatskih proizvođača videoigara Ivan Murat.

Nekoliko institucija razvilo je i programe obrazovanja u game developmentu od kojih je možda i najznačajnija izgradnja poduzetničkog inkubatora PISMO powered by A1 u Novskoj. Od osnutka 2018., razvojni put u inkubatoru započelo je čak 75 start-upova.

„Već šest godina A1 Hrvatska gradi regionalni gejming eko sustav koji okuplja fanove, gejmere, esportaše, developere, start-upove i poduzetnički inkubator PISMO powered by A1. Podršku im dajemo na infrastrukturnoj razini s najmodernijom mobilnom 5G mrežom i najvećom optičkom mrežom u Hrvatskoj, ali i kroz različita događanja, natjecanja te s najvećom regionalnom A1 Adria Leagueom. Trudimo se svojim ulaganjima podupirati razvoj znanja kao najvažniju bazu bez koje nema napretka industrije, ali ni društva. S obzirom na dosad postignute rezultate, regionalnu prepoznatljivost, a i šire, te zamah gejming industrije i esporta  vjerujem da nas uz sve izazove čeka svijetla budućnost“, objašnjava Monika Majstorović, direktorica marketinga za privatne korisnike A1 Hrvatska.

Jedan od gejming projekata koji A1 Hrvatska također podržava su festivali gejminga Infogamer, Reboot Online te Reboot Games Weekend powered by A1, kao i konferenciju Reboot Game Develop Blue Organizator svih tih događanja Damir Đurović potvrdio je da su pripreme za konferenciju već započele.

„Posljednje tri godine bile su izazovne, ali vraćamo se i to u još jačem tempu. Veselimo se svim okupljanjima gejming zajednice, a već u travnju krećemo s novim izdanjem Reboot Develop Blue konferencije u Dubrovniku. Hvala A1 Hrvatska na partnerskoj podršci, a nakon ovoliko godina suradnje, možemo slobodno reći i prijateljskoj bez koje sigurno ne bi bilo mnogih, sjajnih gejming projekata“, pojašnjava Đurović i dodaje „kako uskoro kreću s konferencijom u Japanu koja je nastavak internacionalizacije koje nakon organizacije konferencija u Kanadi“.

misc
15.12.2022

Prodan zagrebački razvojni studio Gamepires

Autor:  

Jagex, britanski razvojni studio i izdavač iza igara kao što su RuneScape i Old School RuneScape, najavio je kupnju zagrebačkog studija Gamepires.

scum_image6Vjerujemo u viziju Tomislava, Andreja i njihovog talentiranog tima koji je napravio impresivnu survival igru s otvorenim svijetom, njegovao angažiranu zajednicu i razvio snažan profitabilan posao. Uz naše ulaganje i podršku od našeg izdavačkog tima Jagex Partnersa, zajedno ćemo učiniti SCUM još većim svjetskim uspjehom

Gamepires je trenutno u procesu razvijanja svoje Early Access igre SCUM koja je do sada dostigla više od tri milijuna prodanih primjeraka na Steamu te se redovno nalazi na listi od sto najigranijih naslova na toj platformi. Gamepires i Jagex ciljaju zajedno dostaviti 1.0 verziju te igre, ali i lansirati ju na druge platforme.

Partnerstvo s Jagexom daje nam priliku podići SCUM na višu razinu. Izuzetno smo uzbuđeni vidjeti kako možemo graditi na svemu što smo do sada postigli sa SCUM-om i dovesti igru do njenog punog potencijala.

misc

Alien RPG - VIDEO RECENZIJA