Nephil’s Fall, Bear With Me i budući planovi za zagrebački Exordium Games

Zagrebački studio Exordium Games je osnovan u 2014. godini te je do sada na tržište lansirao niz igara među kojima su Zero Reflex, Agenda, Last Encounter te Bear With me – point-and-click igra koju zainteresirani mogu od ove godine zaigrati na PC, PlayStation 4, Xbox One, Android, iOS i Nintendo Switch platformama. Odlučili smo porazgovarati s Exordium Gamesom o ovom pothvatu lansiranja na više platformi koji je, kako i sami kažu, zahtijevao lavovski posao od njegovog tehničkog odjela.

exordium_1

Modus Games nam je bio sjajan partner u realizaciji ovog pothvata. Osim što smo dobili priliku dovesti franšizu na gotovo sve bitne platforme, u suradnji s njima smo dobili i mogućnost realizirati 4. epizodu serijala koja je u stvari prequel na priču koja je već ispričana. Tehnički tim je odradio lavovski posao. Mnogi možda nisu svjesni da smo na isti dan lansirali epizodu i cijeli serijal na svim navedenim platformama. Takav cross-platform launch ne pamtim da je ostvaren niti kod velikih svjetskih izdavača, a kamoli od strane malih indie timova kao što smo mi. Stoga smo iznimno ponosni na naš tehnički odjel što je omogući da novo izdanje Bear With Me-a ugleda svjetlo na svim velikim platformama istovremeno.

bearWtihMe_1

Dok Exordium iza sebe ima rastući niz lansiranih igara, među prethodno najavljenim igrama nalazi se i Nephil’s Fall – igra koja je još u travnju 2015. godine prikupila 32,6 tisuća američkih dolara putem Kickstartera. Taj projekt još nije stigao na tržište, a obećana redovna komunikacija s fanovima i ulagateljima na Kickstarteru nije baš održana.

Nadamo se uskoro imati finalne informacije za sve koji su nas podržali i pratili projekt Nephil’s Fall. Iako je kampanja bila uspješna, morali smo osigurati još nekoliko puta veći budžet za realizaciju projekta sami. Naime, pri realizaciji kampanje nismo imali mnogo iskustva, te su i naše procjene za realizaciju projekta bile neiskusne i naivne. Projekt je u svojoj realizaciji imao mnoštvo izazova koje nismo tada mogli predvidjeti koji su uvelike zakomplicirali tijek produkcije. Nadamo se da ćemo uskoro projekt moći finalizirati te konačno i komunicirati stanje svima koji su ga pratili i podržali. Sigurno da nismo ponosni na realizaciju projekta i tijek komunikacije s publikom. Naše želje su bile mnogo veće. No ponekada su i padovi i pogreške prilike za učenje, novi rast i razvoj.

nephilsFall_1

Ova godina je bila pohvalna za Exordium Games kada se pogleda spomenuto cross-platform lansiranje igre Bear With Me, a ovaj zagrebački studio je sada usmjeren prema edukativnim i hyper-casual igrama te smišljanju sljedećeg velikog naslova.

Trenutno imamo puno posla na nekoliko frontova. Sretni smo što možemo raditi na edukativnim igrama. Naše edukativne naslove već dugo igraju đaci u SAD-u, a uskoro će to moći i naši školarci u Hrvatskoj. Osim edukativnih naslova, nedavno smo imali i sjajan uspjeh s našim hyper-casual naslovom Pottery koji smo izdali u suradnji s francuskim Voodoo-om. Nastavljamo raditi edukativne naslove i hyper-casual prototipe te smišljamo sljedeći veći naslov pa u ovom trenutku još nemamo spremne nove igre za javnu najavu.

pottery_1

17.10.2019 Autor:  


Poslovi @ Jooble

Helldivers 2 | RECENZIJA

OSTALO SA DOMACE SCENE

24.01.2024

Algebrina gaming konferencija ugostila domaće developere i Johna Romera – tvorca Doom serijala

Autor:  

Trodnevni gaming event u Sveučilištu Algebri je službeno završio, a posjetitelji su mogli prisustvovati na ovogodišnjem Global Game Jamu, esports natjecanju, ali i konferenciji Future Perspectives of Game Development koja je privukla mnoge domaće razvojne studije, ali i Johna Romera – svjetski popularnog developera koji stoji iza igara Doom, Quake i Wolfenstein 3D.

Algebra konferencija_1Veseli nas što polako, ali snažno, gradimo game dev i gaming community u Algebri – naši studenti su jučer održali i prvi esport turnir u potpunosti u organizaciji našeg Sveučilišta, uz podršku naših partnera Telemach Hrvatska i White Shark, a danas nakon konferencije otvaramo Global Game Jam koji će opet okupiti hrpu mladih entuzijasta i kreativaca spremnih na izradu svojih prvih igara. Hrvatska sigurno može postati mjesto u kojem će se industrija izrade računalnih i videoigara razvijati i rasti, a posebno sada kada je i novom S3 Strategijom cijela ICT zajednica okrenuta većoj produktivizaciji sektora.“, izjavio je Mislav Balković, rektor Sveučilišta Algebra, prilikom otvorenja konferencije.

Na spomenutoj konferenciji pričalo se temi autorskih prava, strategijama financiranja gaming projekata, ali i samoj budućnosti industrije videoigara, dok je John Romero usmjerio fokus i na svoju karijeru – od teškog djetinjstva pa do razvoja jednih od najvažnijih igara u industriji.

Ova je zemlja puna strasti i igrača, ali i onih koji razvijaju videoigre. Imate ovdje odličnu ekipu, Croteam, koji su prisutni u ovoj industriji već 30 godina. Oni su vjerojatno jedni od najiskusnijih timova u razvoju videoigara uopće na svijetu. Budućnost videoigara nalazi se u umjetnoj inteligenciji, a velik utjecaj imat će i VR (virtualna stvarnost) i AR (proširena stvarnost). To je budućnost i stvaranja, ali i igranja videoigara te velika pomoć, ali i izazov dizajnerima u budućem razdoblju. U vrijeme kada smo mi počinjali nije bilo ni studija ni edukacije za razvoj igara, većina nas je u to vrijeme bila samouka, zato su danas fakulteti i Sveučilišta poput Algebre dragulji ne samo za područje Hrvatske, nego i čitave regije.“, izjavio je John Romero.

POVEZANA VIJEST:

misc
24.01.2024

John Romero: Industrija videoigara koristit će AI na veliki način

Autor:  

Na ovogodišnjoj konferenciji Future Perspectives of Game Development na Sveučilištu Algebri imali smo priliku popričati s Johnom Romerom – dizajnerom i programerom iza ikoničnih igara kao što su Doom, Quake, Hexen i Wolfenstein 3D.

John Romero - Algebra_1John Romero se osvrnuo na usmjerenje industrije videoigara i što ju čeka tijekom sljedećih pet godina, izjavivši kako će veliki fokus biti usmjeren prema umjetnoj inteligenciji.

U sljedećih pet godina, industrija videoigara koristit će umjetnu inteligenciju na veliki način. Već koristimo umjetnu inteligenciju u stvaranju igara. Umjetna inteligencija bit će jedan od najvećih noviteta koji će zauvijek ostati dio igara. Tek smo ju počeli koristiti, a postat će dio načina kako radimo videoigre – ne samo u sistemima unutar igara, već da radimo sadržaj u igrama, čak i kod. Umjetna inteligencija je nevjerojatna u generiranju koda.

Nadodao je i savjet za sve developere koji su u ovoj industriji – da moraju postati dobri u korištenju umjetne inteligencije.

Ta tehnologija generiranja vizuala i programerskog koda polako se počinje koristiti kao alat u razvijanju videoigara, a sudeći po Romeru, ona će u bližoj budućnosti postati velik dio samog procesa razvijanja.

misc
09.01.2024

John Romero prisustvuje na Algebrinoj ovogodišnjoj game dev konferenciji

Autor:  

Zagrebačko Sveučilište Algebra je najavilo kako će 21. siječnja ove godine započeti njegov trodnevni gaming event gdje će posjetitelji moći prisustvovati na Global Game Jamu, esports natjecanju u igri Counter-Strike 2, ali i na konferenciji Future Perspectives of Game Development gdje će govor održati i John Romero – developer iza igara Doom, Quake i Wolfenstein.

johnRomero_image1Uzbuđen sam što 2024. godinu započinjem snažno u okruženju game developera i gejmera na Algebrinom Global Game Jam-u u Zagrebu! Često me pitaju o mojoj povijesti i povijesti FPS-a, a to je upravo ono što će biti okosnica mog govora ‘DOOM Guy: Life in First Person’ na Algebrinoj konferenciji 22. siječnja. Za igrače koji žele znati više o tome koji su to tajni sastojci koji su utkani u naš DNA i radi kojih je nastao DOOM, ovo je konferencija koju ne smiju propustiti. Prikazat ću i nikad viđeni behind the scenes materijal iz moje posljednje igre, SIGIL II”, izjavio je John Romero.

Uz Romera će na ovoj konferenciji govoriti developeri iz domaćih studija kao što su Croteam, Outfit7, Nanobit, RawFury, Pine Studio i Today’s Game Studios, a prolazit će kroz teme novih tehnologija i strategija financiranja projekata.

Što se tiče Global Game Jam natjecanja u razvoju igara, ono će se održati od 22. do 24. siječnja čije će pobjednike odabrati stručni žiri.

Dok će posjetitelji moći izazvati Romera na rundu u Doomu, u drugim dvoranama će se paralelno odvijati prvi esport turnir organiziran od strane Algebre u igri Counter-Strike 2.

Prvi smo u Hrvatskoj pokrenuli novi studij razvoja računalnih igara s namjerom zahvaćanja studenata koji razmišljaju izvan okvira te koji su sposobni na kreativan način pronalaziti rješenja kompleksnih problema. Program studija osmišljen je kako bi studentima pružio duboko razumijevanje razvoja videoigara kao neraskidive kombinacije programerskih znanja i vještina, dizajna i raznih umjetničkih smjerova. Vjerujem da će nam ova konferencija pomoći u popularizaciji izgradnje karijera u propulzivnoj industriji razvoja igara, kao i da ćemo njome doseći cilj snažnijeg privlačenja stranih studenata, odnosno, internacionalizacije“, izjavio je izv.prof.dr.sc. Mislav Balković, rektor Sveučilišta Algebra.

Ulaznice za ovaj događaj su već u prodaji putem Entrio servisa. Cijena ulaznice za prvi dan tijekom kojeg će se održati eSports turnir i upoznavanje s Romerom iznosi 20€, dok ulaznica za drugi dan tijekom kojeg će održati spomenuta konferencija košta 30€. U ponudi je dostupna i ulaznica za oba dana čija cijena iznosi sveukupno 40€.

 

misc
08.01.2024

Otvorene prijave za ovogodišnji Global Game Jam u Novskoj

Autor:  

Poduzetnički inkubator PISMO je najavio kako će se od 26. do 28. siječnja održati ovogodišnji Global Game Jam u sportskoj dvorani Srednje škole Novska. Svi zainteresirani se sada mogu prijaviti za sudjelovanje u ovom natjecanju, a prvih četrdeset prijavljenih dobit će računala i opremu za rad od strane organizatora.

global game jam 1Žiri i nagrade još ne otkrivamo, no kao i dosadašnjih godina, sastav će činiti renomirana imena hrvatske gaming scene, ali i ona izvan nje, a nagrade sponzoriraju naši dugogodišnji partneri – A1 Hrvatska, gaming brand Whiteshark i medijska kuća VIDI. Ako voliš raditi videoigre, 26. siječnja moraš biti u Novskoj“, poručuju organizatori.

Ovo natjecanje u razvoju videoigre trajat će 48 sati, a odvija se u dvije kategorije – za odrasle i srednjoškolce. Kao je već napomenuto, sama tema je još nepoznata, ali najviše će se ocjenjivati gameplay elementi, vizuali te sama prezentacija.

misc

Alien RPG - VIDEO RECENZIJA