Nephil’s Fall, Bear With Me i budući planovi za zagrebački Exordium Games

Zagrebački studio Exordium Games je osnovan u 2014. godini te je do sada na tržište lansirao niz igara među kojima su Zero Reflex, Agenda, Last Encounter te Bear With me – point-and-click igra koju zainteresirani mogu od ove godine zaigrati na PC, PlayStation 4, Xbox One, Android, iOS i Nintendo Switch platformama. Odlučili smo porazgovarati s Exordium Gamesom o ovom pothvatu lansiranja na više platformi koji je, kako i sami kažu, zahtijevao lavovski posao od njegovog tehničkog odjela.

exordium_1

Modus Games nam je bio sjajan partner u realizaciji ovog pothvata. Osim što smo dobili priliku dovesti franšizu na gotovo sve bitne platforme, u suradnji s njima smo dobili i mogućnost realizirati 4. epizodu serijala koja je u stvari prequel na priču koja je već ispričana. Tehnički tim je odradio lavovski posao. Mnogi možda nisu svjesni da smo na isti dan lansirali epizodu i cijeli serijal na svim navedenim platformama. Takav cross-platform launch ne pamtim da je ostvaren niti kod velikih svjetskih izdavača, a kamoli od strane malih indie timova kao što smo mi. Stoga smo iznimno ponosni na naš tehnički odjel što je omogući da novo izdanje Bear With Me-a ugleda svjetlo na svim velikim platformama istovremeno.

bearWtihMe_1

Dok Exordium iza sebe ima rastući niz lansiranih igara, među prethodno najavljenim igrama nalazi se i Nephil’s Fall – igra koja je još u travnju 2015. godine prikupila 32,6 tisuća američkih dolara putem Kickstartera. Taj projekt još nije stigao na tržište, a obećana redovna komunikacija s fanovima i ulagateljima na Kickstarteru nije baš održana.

Nadamo se uskoro imati finalne informacije za sve koji su nas podržali i pratili projekt Nephil’s Fall. Iako je kampanja bila uspješna, morali smo osigurati još nekoliko puta veći budžet za realizaciju projekta sami. Naime, pri realizaciji kampanje nismo imali mnogo iskustva, te su i naše procjene za realizaciju projekta bile neiskusne i naivne. Projekt je u svojoj realizaciji imao mnoštvo izazova koje nismo tada mogli predvidjeti koji su uvelike zakomplicirali tijek produkcije. Nadamo se da ćemo uskoro projekt moći finalizirati te konačno i komunicirati stanje svima koji su ga pratili i podržali. Sigurno da nismo ponosni na realizaciju projekta i tijek komunikacije s publikom. Naše želje su bile mnogo veće. No ponekada su i padovi i pogreške prilike za učenje, novi rast i razvoj.

nephilsFall_1

Ova godina je bila pohvalna za Exordium Games kada se pogleda spomenuto cross-platform lansiranje igre Bear With Me, a ovaj zagrebački studio je sada usmjeren prema edukativnim i hyper-casual igrama te smišljanju sljedećeg velikog naslova.

Trenutno imamo puno posla na nekoliko frontova. Sretni smo što možemo raditi na edukativnim igrama. Naše edukativne naslove već dugo igraju đaci u SAD-u, a uskoro će to moći i naši školarci u Hrvatskoj. Osim edukativnih naslova, nedavno smo imali i sjajan uspjeh s našim hyper-casual naslovom Pottery koji smo izdali u suradnji s francuskim Voodoo-om. Nastavljamo raditi edukativne naslove i hyper-casual prototipe te smišljamo sljedeći veći naslov pa u ovom trenutku još nemamo spremne nove igre za javnu najavu.

pottery_1

17.10.2019 Autor:  


Poslovi @ Jooble

Stellar Blade | RECENZIJA

OSTALO SA DOMACE SCENE

29.04.2024

Today’s Games predstavio TGi – alat koji koristi tehnologiju strojnog učenja za izradu GDD-a

Autor:  

Zagrebački studio Today’s Games je tijekom ovogodišnje konferencije Reboot Develop Blue u Dubrovniku predstavio demo verziju svoje igre ReSetna, ali i program koji se temelji na tehnologiji strojnog učenja za izradu GDD-a (Game Design Documenta).

resetna_1Pod imenom TGi, u pitanju je adaptivno-modularni program koji automatizira sintezu ključnih dokumenata za razvoj videoigre s ciljem ubrzavanja pretprodukcijskog stadija razvoja. Osim što na ovom projektu rade developeri spomenutog studija, u razvoj su uključeni i partneri iz Sveučilišta Algebra. Studio planira prvo koristiti ovaj sustav interno prilikom razvoja svojih igara, dok ga u budućnosti cilja lansirati i kao B2B proizvod za druge studije.

Što se tiče njihove igre ReSetna, u pitanju je kombinacija metroidvania i souls-like gameplay mehanika koja bi trebala stići na PC, PlayStation 5, Xbox Series X/S i Nintendo Switch platforme krajem ove godine. Na igri radi zagrebački studio osnovan 2023. godine koji je sastavljen od developera koji su do sada radili na naslovima SCUM, Serious Sam, League of Legends, Red Solstice i Talos Principle.

Izuzetno smo ponosni što smo predstavili važne inovacije na Reboot Develop Blue. Feedback na demo igre RESETNA je fantastičan, od vizuala i art stila, do igrivosti i dinamike igre. Broj tvrtki zainteresiranih za suradnju s nama nas zaista čini ponosnim na rad našeg tima. Paralelno, povratna informacija na predstavljeni TGi od niza svjetski poznatih gaming tvrtki samo nam je potvrdila da je TGi itekako nužan za gaming industriju i rješenje koje će zasigurno koristiti brojne tvrtke diljem svijeta u razvoju video igara.“, izjavio je Darijan Kosić, glavni izvršni direktor tvrtke Today’s Games.

misc
19.04.2024

Napitak Jamnica ProGame osvojio prvo mjesto u kategoriji inovacija na Foodbev Awardsu

Autor:  

Jamnica je još prije dvije godine lansirala svoje novo funkcionalno bezalkoholno piće pod imenom ProGame koje je razvila primarno za igrače videoigara. Taj napitak je sada osvojio prvo mjesto u kategoriji “Best Drink Innovation” na ovogodišnjem Međunarodnom sajmu hrane i pića (IFE) – britanskom eventu za inovacije u toj industriji.

Jamnica-Progame_1Iza ove odluke stoji stručni žiri FoodBev Media, organizacija specijalizirana za izvještavanje i analiziranje promjena, trendova i inovacija u međunarodnoj industriji hrane i pića. Foodbev je osnovan još u 2000. godini u Londonu, a nagrade za inovaciju u kategoriji pića postoje već 21 godinu.

ProGame je u potpunosti razvijen i proizveden u Jamnici, a ono po čemu se ističe od druge konkurencije na tržištu jest to što u njemu nema taurina te da sadrži sustav zaslađivanja palatinozu – šećer niskog glikemijskog indeksa koji ne uzrokuje tzv. ‘sugar crash’.

misc
24.01.2024

Algebrina gaming konferencija ugostila domaće developere i Johna Romera – tvorca Doom serijala

Autor:  

Trodnevni gaming event u Sveučilištu Algebri je službeno završio, a posjetitelji su mogli prisustvovati na ovogodišnjem Global Game Jamu, esports natjecanju, ali i konferenciji Future Perspectives of Game Development koja je privukla mnoge domaće razvojne studije, ali i Johna Romera – svjetski popularnog developera koji stoji iza igara Doom, Quake i Wolfenstein 3D.

Algebra konferencija_1Veseli nas što polako, ali snažno, gradimo game dev i gaming community u Algebri – naši studenti su jučer održali i prvi esport turnir u potpunosti u organizaciji našeg Sveučilišta, uz podršku naših partnera Telemach Hrvatska i White Shark, a danas nakon konferencije otvaramo Global Game Jam koji će opet okupiti hrpu mladih entuzijasta i kreativaca spremnih na izradu svojih prvih igara. Hrvatska sigurno može postati mjesto u kojem će se industrija izrade računalnih i videoigara razvijati i rasti, a posebno sada kada je i novom S3 Strategijom cijela ICT zajednica okrenuta većoj produktivizaciji sektora.“, izjavio je Mislav Balković, rektor Sveučilišta Algebra, prilikom otvorenja konferencije.

Na spomenutoj konferenciji pričalo se temi autorskih prava, strategijama financiranja gaming projekata, ali i samoj budućnosti industrije videoigara, dok je John Romero usmjerio fokus i na svoju karijeru – od teškog djetinjstva pa do razvoja jednih od najvažnijih igara u industriji.

Ova je zemlja puna strasti i igrača, ali i onih koji razvijaju videoigre. Imate ovdje odličnu ekipu, Croteam, koji su prisutni u ovoj industriji već 30 godina. Oni su vjerojatno jedni od najiskusnijih timova u razvoju videoigara uopće na svijetu. Budućnost videoigara nalazi se u umjetnoj inteligenciji, a velik utjecaj imat će i VR (virtualna stvarnost) i AR (proširena stvarnost). To je budućnost i stvaranja, ali i igranja videoigara te velika pomoć, ali i izazov dizajnerima u budućem razdoblju. U vrijeme kada smo mi počinjali nije bilo ni studija ni edukacije za razvoj igara, većina nas je u to vrijeme bila samouka, zato su danas fakulteti i Sveučilišta poput Algebre dragulji ne samo za područje Hrvatske, nego i čitave regije.“, izjavio je John Romero.

POVEZANA VIJEST:

misc
24.01.2024

John Romero: Industrija videoigara koristit će AI na veliki način

Autor:  

Na ovogodišnjoj konferenciji Future Perspectives of Game Development na Sveučilištu Algebri imali smo priliku popričati s Johnom Romerom – dizajnerom i programerom iza ikoničnih igara kao što su Doom, Quake, Hexen i Wolfenstein 3D.

John Romero - Algebra_1John Romero se osvrnuo na usmjerenje industrije videoigara i što ju čeka tijekom sljedećih pet godina, izjavivši kako će veliki fokus biti usmjeren prema umjetnoj inteligenciji.

U sljedećih pet godina, industrija videoigara koristit će umjetnu inteligenciju na veliki način. Već koristimo umjetnu inteligenciju u stvaranju igara. Umjetna inteligencija bit će jedan od najvećih noviteta koji će zauvijek ostati dio igara. Tek smo ju počeli koristiti, a postat će dio načina kako radimo videoigre – ne samo u sistemima unutar igara, već da radimo sadržaj u igrama, čak i kod. Umjetna inteligencija je nevjerojatna u generiranju koda.

Nadodao je i savjet za sve developere koji su u ovoj industriji – da moraju postati dobri u korištenju umjetne inteligencije.

Ta tehnologija generiranja vizuala i programerskog koda polako se počinje koristiti kao alat u razvijanju videoigara, a sudeći po Romeru, ona će u bližoj budućnosti postati velik dio samog procesa razvijanja.

misc

Popravite svoju retro konzolu