Mars Police: Nova eksplozivna hrvatska igra kreirana s UE4 alatom

Stupili smo u kontakt Brajanom Martinovićem, developerom iza nadolazeće hrvatske igre pod imenom Mars Police da saznamo više o njemu i samom projektu.

marsPolice_image1Mars Police je igra koja ima veliki naglasak na akciji gdje će igrači imati pristup više tipovima oružja i raznim drugim predmetima za pomoć prilikom zračne borbe. Za razliku od mnogih drugih avionskih igara, ovdje igrač ima kontrolu nad policajcem koji pomoću užeta visi s helikoptera te koristi oružja protiv drugih letjelica.

“Želim da igra meni bude zabavna, ako se svidi drugima bit ću jako sretan”

Mjesto radnje je prvobitno bilo na planeti Zemlji, ali zbog želje za većom slobodom i vremenom za dizajniranje letjelica mjesto je prebačeno na Mars. Igrači će imati mogućnost odabrati mjesto na planeti s odgovarajućom misijom.

Na taj način je igra manje linearna. Bitno je koju misiju igrač odabere jer neprijatelj napreduje s druge strane Marsa prema igraču.

marsPolice_image3Kao samostalni developer, Martinović je započeo rad na igri Mars Police sredinom 2014. godine s ciljem učenja alata za kreiranje video igara pod imenom Unreal Engine 4. Tijekom ovog tjedna objavio je video zapis pomoću kojeg ljudi mogu vidjeti sam napredak igre.

Ovaj video sam napravio s namjerom da pokažem trenutno stanje igre, da čujem što ljudi misle i da sve što sam do sad napravio sklopim u malu cjelinu tako da imam bolju predodžbu o karakteru igre, art directionu, ritmu, glazbi itd.

Što se tiče budućnosti ovog projekta, Martinović je izjavio kako će mu biti potrebno minimalno godinu dana do prvog pravog trailera te da je još prerano govoriti o ideji poslovnog modela, javnog testiranja i datumu dolaska igre na tržište.

DRUGE VIJESTI S DOMAĆE SCENE:

22.01.2016 Autor:  


Poslovi @ Jooble

Stellar Blade | RECENZIJA

OSTALO SA DOMACE SCENE

29.04.2024

Today’s Games predstavio TGi – alat koji koristi tehnologiju strojnog učenja za izradu GDD-a

Autor:  

Zagrebački studio Today’s Games je tijekom ovogodišnje konferencije Reboot Develop Blue u Dubrovniku predstavio demo verziju svoje igre ReSetna, ali i program koji se temelji na tehnologiji strojnog učenja za izradu GDD-a (Game Design Documenta).

resetna_1Pod imenom TGi, u pitanju je adaptivno-modularni program koji automatizira sintezu ključnih dokumenata za razvoj videoigre s ciljem ubrzavanja pretprodukcijskog stadija razvoja. Osim što na ovom projektu rade developeri spomenutog studija, u razvoj su uključeni i partneri iz Sveučilišta Algebra. Studio planira prvo koristiti ovaj sustav interno prilikom razvoja svojih igara, dok ga u budućnosti cilja lansirati i kao B2B proizvod za druge studije.

Što se tiče njihove igre ReSetna, u pitanju je kombinacija metroidvania i souls-like gameplay mehanika koja bi trebala stići na PC, PlayStation 5, Xbox Series X/S i Nintendo Switch platforme krajem ove godine. Na igri radi zagrebački studio osnovan 2023. godine koji je sastavljen od developera koji su do sada radili na naslovima SCUM, Serious Sam, League of Legends, Red Solstice i Talos Principle.

Izuzetno smo ponosni što smo predstavili važne inovacije na Reboot Develop Blue. Feedback na demo igre RESETNA je fantastičan, od vizuala i art stila, do igrivosti i dinamike igre. Broj tvrtki zainteresiranih za suradnju s nama nas zaista čini ponosnim na rad našeg tima. Paralelno, povratna informacija na predstavljeni TGi od niza svjetski poznatih gaming tvrtki samo nam je potvrdila da je TGi itekako nužan za gaming industriju i rješenje koje će zasigurno koristiti brojne tvrtke diljem svijeta u razvoju video igara.“, izjavio je Darijan Kosić, glavni izvršni direktor tvrtke Today’s Games.

misc
19.04.2024

Napitak Jamnica ProGame osvojio prvo mjesto u kategoriji inovacija na Foodbev Awardsu

Autor:  

Jamnica je još prije dvije godine lansirala svoje novo funkcionalno bezalkoholno piće pod imenom ProGame koje je razvila primarno za igrače videoigara. Taj napitak je sada osvojio prvo mjesto u kategoriji “Best Drink Innovation” na ovogodišnjem Međunarodnom sajmu hrane i pića (IFE) – britanskom eventu za inovacije u toj industriji.

Jamnica-Progame_1Iza ove odluke stoji stručni žiri FoodBev Media, organizacija specijalizirana za izvještavanje i analiziranje promjena, trendova i inovacija u međunarodnoj industriji hrane i pića. Foodbev je osnovan još u 2000. godini u Londonu, a nagrade za inovaciju u kategoriji pića postoje već 21 godinu.

ProGame je u potpunosti razvijen i proizveden u Jamnici, a ono po čemu se ističe od druge konkurencije na tržištu jest to što u njemu nema taurina te da sadrži sustav zaslađivanja palatinozu – šećer niskog glikemijskog indeksa koji ne uzrokuje tzv. ‘sugar crash’.

misc
24.01.2024

Algebrina gaming konferencija ugostila domaće developere i Johna Romera – tvorca Doom serijala

Autor:  

Trodnevni gaming event u Sveučilištu Algebri je službeno završio, a posjetitelji su mogli prisustvovati na ovogodišnjem Global Game Jamu, esports natjecanju, ali i konferenciji Future Perspectives of Game Development koja je privukla mnoge domaće razvojne studije, ali i Johna Romera – svjetski popularnog developera koji stoji iza igara Doom, Quake i Wolfenstein 3D.

Algebra konferencija_1Veseli nas što polako, ali snažno, gradimo game dev i gaming community u Algebri – naši studenti su jučer održali i prvi esport turnir u potpunosti u organizaciji našeg Sveučilišta, uz podršku naših partnera Telemach Hrvatska i White Shark, a danas nakon konferencije otvaramo Global Game Jam koji će opet okupiti hrpu mladih entuzijasta i kreativaca spremnih na izradu svojih prvih igara. Hrvatska sigurno može postati mjesto u kojem će se industrija izrade računalnih i videoigara razvijati i rasti, a posebno sada kada je i novom S3 Strategijom cijela ICT zajednica okrenuta većoj produktivizaciji sektora.“, izjavio je Mislav Balković, rektor Sveučilišta Algebra, prilikom otvorenja konferencije.

Na spomenutoj konferenciji pričalo se temi autorskih prava, strategijama financiranja gaming projekata, ali i samoj budućnosti industrije videoigara, dok je John Romero usmjerio fokus i na svoju karijeru – od teškog djetinjstva pa do razvoja jednih od najvažnijih igara u industriji.

Ova je zemlja puna strasti i igrača, ali i onih koji razvijaju videoigre. Imate ovdje odličnu ekipu, Croteam, koji su prisutni u ovoj industriji već 30 godina. Oni su vjerojatno jedni od najiskusnijih timova u razvoju videoigara uopće na svijetu. Budućnost videoigara nalazi se u umjetnoj inteligenciji, a velik utjecaj imat će i VR (virtualna stvarnost) i AR (proširena stvarnost). To je budućnost i stvaranja, ali i igranja videoigara te velika pomoć, ali i izazov dizajnerima u budućem razdoblju. U vrijeme kada smo mi počinjali nije bilo ni studija ni edukacije za razvoj igara, većina nas je u to vrijeme bila samouka, zato su danas fakulteti i Sveučilišta poput Algebre dragulji ne samo za područje Hrvatske, nego i čitave regije.“, izjavio je John Romero.

POVEZANA VIJEST:

misc
24.01.2024

John Romero: Industrija videoigara koristit će AI na veliki način

Autor:  

Na ovogodišnjoj konferenciji Future Perspectives of Game Development na Sveučilištu Algebri imali smo priliku popričati s Johnom Romerom – dizajnerom i programerom iza ikoničnih igara kao što su Doom, Quake, Hexen i Wolfenstein 3D.

John Romero - Algebra_1John Romero se osvrnuo na usmjerenje industrije videoigara i što ju čeka tijekom sljedećih pet godina, izjavivši kako će veliki fokus biti usmjeren prema umjetnoj inteligenciji.

U sljedećih pet godina, industrija videoigara koristit će umjetnu inteligenciju na veliki način. Već koristimo umjetnu inteligenciju u stvaranju igara. Umjetna inteligencija bit će jedan od najvećih noviteta koji će zauvijek ostati dio igara. Tek smo ju počeli koristiti, a postat će dio načina kako radimo videoigre – ne samo u sistemima unutar igara, već da radimo sadržaj u igrama, čak i kod. Umjetna inteligencija je nevjerojatna u generiranju koda.

Nadodao je i savjet za sve developere koji su u ovoj industriji – da moraju postati dobri u korištenju umjetne inteligencije.

Ta tehnologija generiranja vizuala i programerskog koda polako se počinje koristiti kao alat u razvijanju videoigara, a sudeći po Romeru, ona će u bližoj budućnosti postati velik dio samog procesa razvijanja.

misc

Popravite svoju retro konzolu