Direktor Fatshark studija Martin Wahlund izjavio je svoje iskustvo rada kao indie developer i vlastiti izdavač.
“Kao indie developer, zastrašujući dio je probiti se i doprijeti do igrača. Znamo da možemo kreirati dobre igre, ali uvijek se bojimo da ih nitko neće igrati.”
“Jedna od prednosti kao indie developer i vlastiti izdavač je ta da možete doći bliže igračima. U osnovi nema nikoga između nas i obožavatelja.”
“Mislim da mnoge igre mogu patiti od kompromisa. Ako se izdavač i developer ne slažu u nekom momentu, to može izazvati probleme.”
Wahlund je također izjavio kako je osim pogrešaka igre u beti bitno i saznati što igrači misle o samim gameplay mehanikama te razumiju li kako igrati samu igru.
“Imali smo betu u kojoj smo dopustili ljudima da streamaju. Znali smo da imamo problema u igri, ali toliko je vrijedno dopustiti ljudima da streamaju i daju povratnu informaciju. Možemo ih gledati kako uživo igraju i saznati imaju li bilo kakvih problema – poput razumijevanja kako igrati igru.”
Na kraju, Wahlund je zaključio kako i indie i veliki izdavači moraju naporno raditi kako bi mogli imati sreće i uspjeti.
“Mislim da trebate raditi naporno kako bi vam se posrećilo. A trebate dio sreće iako se veliki izdavač.”
21.10.2015
Autor: Kristina Vodopivec