ReSetna je od 31. siječnja globalno dostupna za kupnju na Steamu, a prve reakcije igrača su izrazito pozitivne, što se može vidjeti kroz recenzije na Steam stranici igre, ističe za ICTbusiness.info direktor Today's Games Studio Darijan Kosić.
Prema njegovim riječima u idućih pet godina želimo izdati najmanje dvije nove igre. Ako se ReSetna pokaže uspješnom i igrači požele još, postoji velika vjerojatnost da će jedna od tih igara biti i njezin nastavak, a već ovog ljeta, ili neposredno nakon njega, krećemo s razvojem novog projekta.
Nova igra ReSetina izašla je na tržištu. Kakve su prve rekacije?
Da, nakon dvije godine razvoja, ReSetna je od 31. siječnja globalno dostupna za kupnju na Steamu. Prve reakcije igrača su izrazito pozitivne, što se može vidjeti kroz recenzije na Steam stranici igre. Sjajni su i komentari igrača koje smo vidjeli na objavama najvećih svjetskih gaming medija, kao što je npr. IGN. Uz to, brojni igrači nam se javljaju i izravno, dijeleći svoja iskustva i dojmove.
Najviše pohvala dobili smo za izazovan combat i ubudljive borbe u boss arenama. Igrači često ističu i inovativni tetris chip upgrade sistem, s kojim se unaprjeđuju ReSetnine mogućnosti i to nam je posebno drago čuti, jer je to novitet koji smo unijeli u igru.
Puno komentara na društvenim mrežama vidimo i na art dio igre – za autorsku glazbu koja dodatno upotpunjuje atmosferu igre, i jedinstveni art stil. Naravno, svako mišljenje nam je važno i trudimo se odgovoriti svim igračima koji nam se obrate, a posebno uvažamo sve komentare koji bi mogli unaprijediti igru.
Vratimo se malo u povijest. Kako je došlo do ideje za ovu igru?
Ideja i odluka o razvoju ReSetne bila je kombinacija strasti i poslovne strategije. Većina tima su veliki ljubitelji metroidania i znali su što bi voljeli napraviti kada bi radili jednu svoju metroidvaniu. A onda smo napravili analizu tržišnih trendova i shvatili da nam metroidvania žanr omogućuje dovoljnu dubinu i kompleksnost, ali istovremeno je realan za realizaciju unutar dvogodišnjeg razvojnog ciklusa.
Metroidvania je fleksibilna, pa nam je žanr dao mogućnost da eksperimentiramo s mehanikama, a istovremeno ostanemo u okviru prepoznatljivog gameplay modela. Htjeli smo stvoriti igru koja povezuje klasične elemente žanra s novim idejama i modernim pristupom.
Kako se okupila inicijalna ekipa i koliko je to bilo važno?
Tijekom formiranja tima fokusirali smo se na zapošljavanje iskusnih profesionalaca. S obzirom na to da radimo remote, odlučili smo angažirati isključivo seniore s minimalno pet godina iskustva.
Srećom, nije nam bilo teško okupiti kvalitetan tim – ljudi su prepoznali potencijal projekta i rado se pridružili. Zanimljiv detalj s našeg prvog video sastanka bio je trenutak kad su se članovi tima međusobno prepoznavali i komentirali: "Ajme, i ti si tu!". Ispostavilo se da su se većina već ranije poznavali iz industrije.
Izrada igre nije nimalo jednostavna niti jeftina. Što je sve dosad napravljeno i uloženo? Tko su sve ulagači?
ReSetna ima ukupni budžet od 1,7 milijuna eura, a većinu tih sredstava čini privatni kapital investitora. Među njima su poznati hrvatski poslovnjaci poput poduzetnika i ulagača Saše Cvetojevića, predsjednika Uprave teleoperatera Telemacha Adriana Ježine, predsjednika Uprave Elektroničkih računa Marka Emera, glavnog izvršnog direktora tvrtke Domino's Pizza Croatia Mihaela Svibena, člana Uprave i glavnog direktora Combisa Gorana Cara i člana Nadzornog odbora tvrtke ENNA Next Zorana Miliše. Među ulagačima je i jedan hrvatski fond, a najveći dio budžeta utrošen je na plaće radnika i razvoj igre.
Kako odabrati dobru i uspješnu priču za igru, kako je to bilo sa ReSetna igrom?
U ReSetna projektu, najprije smo osmislili temu i ključne motive, na temelju kojih je oblikovan vizualni identitet i osnovna struktura svijeta. Priča je razvijena u idućem koraku, uz poseban fokus na worldbuilding i environmental storytelling. Oslanjajući se na izrađene assete i definiranu povijest svijeta, integrirali smo narativ tako da bude koherentan, prati vizualni stil i atmosferu, i uvjerljiv. Dodatno smo obogatili svijet novim detaljima, omogućujući da se priča prirodno razvija kroz vizualne elemente i atmosferu igre.
Kakva su daljnja očekivanja i planovi s igrom?
Iako je igra dostupna na Steamu od 31. siječnja, to je tek početak - u planu su DLC-ovi koji će proširiti priču i gameplay. Planiramo proširiti ReSetnu na Nintendo Switch, Xbox i PlayStation 5 tijekom prvog kvartala 2025., dok će mobilna verzija stići tijekom ljeta. Imamo i zanimljive suradnje sa stranim studijima, kao što je suradnja sa južnokorejskim studijem Newcore Games. Njihova igra „The Devil Within: Satgat, uspješna mračna metroidvanija, pružila je podršku našem studiju, pomažući ReSetni da se probije na nova tržišta poput Južne Koreje. Ova suradnja ne samo da jača vidljivost igre na azijskom tržištu, već ReSetni pruža priliku dosegnuti još veći broj igrača i postati prepoznatljivo ime među ljubiteljima žanra diljem svijeta.
Hoće li se raditi na nastavcima ili je plan krneuti s još nekom novom igrom?
U idućih pet godina želimo izdati najmanje dvije nove igre. Ako se ReSetna pokaže uspješnom i igrači požele još, postoji velika vjerojatnost da će jedna od tih igara biti i njezin nastavak, a već ovog ljeta, ili neposredno nakon njega, krećemo s razvojem novog projekta.