Crash Bandicoot trilogija prvog tjedna prodana u 1,14mil. fizičkih primjeraka

Igra tvrtki Vicarious Visions i Activision pod imenom Crash Bandicoot N. Sane Trilogy prvog tjedna je prodana u 1,137 milijuna fizičkih primjeraka za PlayStation 4 konzolu.

crash_bandicoot_trillogy_img2U Sjedinjenim Američkim Državama prodana je u 307.338 primjeraka (27 posto). U Europi je prodana znatno više, točnije u 622.219 primjeraka (55 posto) s najviše prodanih primjeraka u Ujedinjenom Kraljevstvu (167.633), Njemačkoj (82.793) te Francuskoj (67.438).

Igra je objavljena 30. lipnja ove godine za PlayStation 4 konzolu.

Usporedno, The Walking Dead: The Telltale Series – A New Frontier je prvog tjedna prodan u 132.284 fizičkih primjeraka, Horizon: Zero Dawn u 1,82 milijuna, The Legend of Zelda: Breath of the Wild u 1,82 milijuna te Nioh u 339.989 fizičkih primjeraka.

21.08.2017 Autor:  


Poslovi @ Jooble

Stellar Blade | RECENZIJA

OSTALE VIJESTI

21.05.2024

Ghost of Tsushima Director’s Cut – PC RECENZIJA

Autor:  

Ghost of Tsushima je jedna od onih rijetkih igara koje smo u više navrata prešli od početka do kraja, uživajući pritom u gotovo svakom njenom segmentu, a kako je Sony sada odlučio ukinuti status PlayStation ekskluzive i lansirati ju na PC, očito nam je suđeno još jednom zakoračiti na Tsushimu i zaustaviti nemilosrdnu mongolsku invaziju.

ghost-of-tsushima_pc_8

Zaključak prijašnjeg zaključka

Da, već smo dva puta radili recenziju za ovu igru tako da nećemo ovdje nuditi detaljan opis svih glavnih gameplay sistema i koji su naši sveukupni dojmovi – sigurno nije problem doći do zaključka s obzirom na sam uvod ove recenzije. Ukratko, Ghost of Tsushima je fantastična avanturistička igra koju vrijeme neće zaboraviti u desetljećima koji dolaze.

ghost-of-tsushima_pc_7

Od same emocionalne ratne priče potpomognutom zanimljivim i razrađenim likovima pa do predivnog vizualnog stila i napetih borbenih segmenata gdje s vašim brzim reakcijama možete napraviti pravi vizualni spektakl na ekranu, Ghost of Tsushima je jednostavno igra koju morate zaigrati – pogotovo ako tražite novu samurajsku priču nakon što ste odgledali prvu sezonu veoma hvaljene serije Shogun.

Pogled na glavni izbornik

S time rečeno, idemo se usmjeriti na ono što je u ovom slučaju najbitnije – kakvo je stanje ovog PC porta. Dok je originalna verzija na PlayStation 4 konzoli imala u nekim situacijama problema s nestabilnim framerateom i pokojim problemom s kolizijama na kojima su zapinjali NPC-jevi tijekom borbi, Sucker Punch Productions i Nixxes Software su igračima na PC-u dostavili dosta kvalitetan port – nešto što zaslužuje pohvalu jer ta platforma nema baš uspješan niz dobrih portova u zadnje vrijeme.

ghost-of-tsushima_pc_5

Sam grafički izbornik – temelj svakog kvalitetnog PC porta, nudi sve očekivane osnovne postavke – od mogućnosti gašenja Motion Blura i Blooma pa do prilagođavanja FOV-a, dok su vam na raspolaganju i razne druge opcije za prilagođavanje igre vašim specifikacijama. Tu su također i postavke za poboljšavanje frateratea uz pomoć Nvidia DLSS 3, AMD FSR 3 i XeSS tehnologija pa do unaprjeđivanja kvalitete vizuala s DLAA i FS3 Native AA postavkama koje su za nas funkcionirale odlično.

Naravno, kako postoji iznimno širok spektar kombinacija grafičkih kartica, procesora i drugih računalnih dijelova, neki igrači na Steamu su prijavili određene tehničke probleme. Dok mi osobno nismo imali problema tijekom igranja, najčešće pritužbe drugih usmjerene su prema rušenju igre, najvjerojatnije zbog uključene opcije frame generationa, ali i prema konstantnom padu frameratea što može naglašavati problem ‘curenja memorije’. Tu je i minus za one koji igraju na ultra širokim zaslonima gdje su određeni dijelovi cutscena prikazani u manjoj rezoluciji s krivim omjerom.

ghost-of-tsushima_pc_6

Što se tiče opcije igranja s mišem i tipkovnicom, Ghost of Tsushima nudi opciju prilagođavanja inputa svojim željama i potrebama, ali ako želite igrati s kontrolerom, tu je i opcija igranja sa Sonyjevim službenim PS5 kontrolerom, ali i drugim kontrolerima čiji su inputi prilagođeni kako bi zamijenili korištenje touchpada na PlayStationovim kontrolerima.

Što na kraju reći?

Igra ovakvog kalibra zaslužuje kvalitetan PC port, a Sucker Punch i Nixxes su dostavili baš to! Ovaj Director’s Cut je najbolji način kako iskusiti ovu igru jer dolazi s potpunim paketom – osnovnom igrom, kvalitetnom “staromodnom” ekspanzijom Iki Island koja uvodi novi sadržaj i mehanike te na kraju i s multiplayer modom koji sjeda kao šlag na kraju. Igrači s kvalitetnim računalima sada mogu podići već predivne vizuale na još višu razinu te uživati u svim prednostima koje dolaze s ovom platformom.

ghost-of-tsushima_pc_3

Ovo na svu sreću nije još jedan The Last of Us Part 1 PC port koji je bio meta negativnih kritika mnogih gaming portala i nezadovoljnih fanova zbog prisutnosti iznimno velikog broja tehničkih problema na dan lansiranja. Baš zbog toga, ponovno usmjeravamo pohvale Nixxesu koji se sa zadnjih nekoliko projekata dokazao da zna napraviti kvalitetan PC port.

Što se tiče same igre, imamo osjećaj da se previše puta ponavljamo, pogotovo kad pogledamo da nam je ovo već treća Ghost of Tsushima recenzija, ali ako ste u mogućnosti ju kupiti i u potrazi ste za igrom s kvalitetnom pričom, pamtljivim likovima, zabavnim borbenim sistemima i predivnim vizualima zbog kojih ćete redovno provoditi vrijeme u Photo modu, Ghost of Tsushima Director’s Cut je igra za vas – bilo da želite igrati na PC-u ili PlayStationu.

Postscriptum

Nažalost, ne možemo odraditi ovu recenziju bez da spomenemo Khotun Khana u sobi. Smatramo da je pravedno usmjeriti pozornost i na ovaj aspekt proizvoda jer smo u prethodnoj recenziji za Helldivers 2 pohvalili nedostatak kontroverznih poslovnih odluka (tada dok ih nije bilo). Naime, Sonyjev zahtjev aktivnog PSN-a za sve koji žele igrati multiplayer mod ove igre nažalost dolazi s problemima.

ghost-of-tsushima_pc_4

Taj multiplayer sada drži single-player segment (glavni dio igre, barem po našem mišljenju) taocem za mnoge igrače u državama gdje je u potpunosti onemogućena prodaja na Steamu i Epicu jer Sony tamo ne pruža službenu podršku. To znači da igrači u državama kao što su Srbija, Bosna i Hercegovina, Crna Gora, Estonija, Latvija i Egipat jednostavno ne mogu kupiti i zaigrati ovaj naslov. Ako je ta poslovna odluka širenja PSN-a na PC tržište bila neizbježna, trenutno rješenje za ovu igru jednostavno nije bilo dobro izvedeno.

Reakcije fanova iz tih država sigurno bi bile puno blaže da im je omogućena kupnja igre bez pristupa multiplayer modu ili da su razdvojili taj mod kao besplatan DLC. Lako je zaključiti u kojem smjeru će se usmjeriti neki fanovi iz tih država koji su htjeli zaigrati ovaj naslov. S time rečeno vas za kraj ostavljamo s riječima Gabea Newella, predsjednika i suosnivača Valvea – riječima s kojima bi se mogla povući neka paralela na trenutnu situaciju: “Jedna stvar koju smo naučili jest da piratstvo nije pitanje cijene. To je problem usluge. Najlakši način zaustavljanja piratstva nije stavljanje antipiratske zaštite, već taj da ljudima pružimo uslugu koja je bolja od one koju dobivaju od pirata.

misc
21.05.2024

London Studio službeno zatvara svoja vrata

Autor:  

Sony Interactive Entertainment je krajem veljače ove godine najavio kako će oko 900 zaposlenika diljem svih SIE regija dobiti otkaze te predložio potpuno zatvaranje njihovog London studija. Odluka o zatvaranju je donesena, a njegovi developeri su se sada oprostili od svojih fanova putem društvenih mreža.

bloodAndTruth_image1London Studio je više od dvadeset godina bio dom za neke iznimno talentirane i divne ljude u industriji videoigara. Dok zatvaramo svoja vrata i idemo naprijed u nove avanture, htjeli smo se od srca zahvaliti svim našim bivšim i sadašnjim igračima i kolegama koji su nas podržavali tijekom godina. Imali smo jedno divlje i prekrasno putovanje!

London Studio je osnovan još u 2002. godini te je do zatvaranja radio na mnogobrojnim naslovima za PlayStation konzole među kojima su EyeToy: Play, PlayStation Home, Blood & Truth, PlayStation VR Worlds i Singstar. Ovo je bio studio kojemu očito nije bilo strano raditi s novim tehnologijama, a sljedeće što su imali u planu prije samog zatvaranja bila je online co-op igra za PlayStation 5 konzolu s kojom su htjeli dovesti elemente magije u moderni London, izjavivši da im je to najambiciozniji projekt do sada.

Osim što je njihova igra Blood & Truth osvojila nagradu za najbolju VR igru godine na Gamescomu, sam studio je dvije godine za redom primio nagradu za najbolje radno mjesto putem ankete za zaposlenike putem GamesIndustry.biz portala.

POVEZANA VIJEST:

misc
21.05.2024

Nintendo kupuje Shiver Entertainment od Embracera

Autor:  

Nintendo je odlučio kupiti Shiver Entertainment – američki studio osnovan 2012. godine koji je do sada radio na raznim Nintendo Switch portovima među kojima su i oni za Hogwarts Legacy i Mortal Kombat 1.

nintendoWhite_image1Shiver Entertainment će s ovom akvizicijom postati podružnica Nintenda, a njihov zadatak će ostati isti – razvijanje igara za više platformi, uključujući i Nintendo Switch. Iako Nintendo nije objavio cijenu ove akvizicije, napomenuo je kako će ona imati mali utjecaj na njegove financijske rezultate za ovu fiskalnu godinu.

Shiver je 2021. godine bio kupljen od strane Embracer grupe i njegove podružnice Saber Interactive s čime su ciljali ojačati svoju prisutnost u Sjedinjenim Američkim Državama. Naime, Embracer je u 2022. godini započeo s restrukturiranjem nakon propalog dogovora o primanju investicije u vrijednosti od dvije milijarde američkih dolara.

misc
21.05.2024

Više od milijun igrača zaigralo Little Kitty, Big City na Game Passu

Autor:  

Indie igra Little Kitty, Big City je stigla na tržište 09. svibnja ove godine gdje je samo tijekom prva dva dana prodano 100 tisuća njenih primjeraka, a studio je sada potvrdio kako je više od milijun igrača zaigralo ovu igru putem Game Passa.

little-kitty-big-city_1U pitanju je avanturistička igra u kojoj igrate kao mačka izgubljena u Japanu sa zadatkom pronalaska puta kući, dok se gameplay fokusira na istraživanje otvorenog grada, upoznavanje s drugim životinjama i rješavanje misija.

Što se tiče njene Steam verzije, ona je do sada primila 3,5 tisuća korisničkih recenzija od kojih je 3,3 tisuće ocijenjeno pozitivno. Dok je igra primila pohvale zbog vizuala, level dizajna i same ideje igranja kao mačka, neke kritike su ipak usmjerene prema njenom omjeru cijene od 24,50€ i dobivene količine sadržaja.

misc

Popravite svoju retro konzolu