CD Projekt Red se ove godine ponašao lošije od EA-a

Cyberpunk 2077 je stigao i pokazao da je u pitanju dosta dobra igra koja je trebala provesti još neko vrijeme u razvoju te da je CD Projekt Red spreman povući sive poteze zbog kojih bi Electronic Arts ili Ubisoft bili opravdano “spaljeni” na Redditu i YouTubeu da su napravili nešto slično.

cyberpunk2077_image12Tehnički problemi su nažalost sastavni dio gotovo svake igre s otvorenim svijetom, a većina igrača je “naviknuta” na tu praksu popravljanja igre nakon lansiranja. Unatoč tome, CD Projekt Red je najvjerojatnije htio dodatno zaštiti svoju izvanrednu brojku prednarudžbi skrivanjem stanja PlayStation 4 i Xbox One verzija od recenzenata te stavljanjem embarga na korištenje vlastitih galmeplay snimaka u PC recenzijama kako bi se izbjeglo prikazivanje tehničkih problema.

cyberpunk2077_image14

Ali kako je CD Projekt Red zaradio niz zasluženih bodova na svojim dosadašnjim igrama i neizravnom kritiziranju neetičnog ponašanja nekih drugih studija u industriji videoigara, mišljenja fanova o tom poljskom studiju također su vozila tzv. hype train, neovisno kakve su kritike bile usmjerene prema tom studiju. Članci o obaveznom višemjesečnom prekovremenom radu na igri bili su najčešće odbačeni s “i ja radim prekovremeno” argumentima, dok su upozorenja o stanju recenzija bila često opravdavana s nadolazećom zakrpom koja će magično riješiti sve probleme. Kao što je sad vidljivo, zakrpa nije riješila sve probleme, a zasluženi odmor developera nije nigdje na vidiku.

Uopće ne sumnjamo da će većina tehničkih problema biti riješena i da će Cyberpunk 2077 biti jedna od onih igara koja će se redovno pojavljivati na listama najboljih igara svih vremena, ali ovdje je fokus na ponašanje studija tijekom ove godine i da je to sada nešto što treba imati na umu kada se uz neki proizvod nalazi ime CD Projekt Red. Tko zna, možda smo mi u krivu i većina će biti spremna ponovno zažmiriti na jedno oko jer je ovo ipak CD Projekt Red.

cyberpunk2077_image13

Po našem mišljenju, studio je u potpunosti razumio iznadprosječnu pozitivnu percepciju fanova i iskoristio ju u svoju marketinšku korist da proda što je više primjeraka, jer to je ipak tvrtka koja ima zadatak kao i gotovo sve druge tvrtke – zaraditi što je više novaca. Problem se javlja pri ulasku u neetična ponašanja kao što je to napravio CD Projekt Red te da su neki fanovi odlučili braniti takve poteze zbog prevelikog emocionalnog povezivanja s proizvodom. Kada je osoba koja je upozorila na nedovoljna upozorenja da igra može uzrokovati epileptične napade primila stotine “zamaskiranih” videa koji mogu potaknuti takve napade, stvari su prešle onu mjeru internet trolanja.

Naravno, niti napadanje developera zbog trenutnog stanja igre nije niti blizu ikakvog normalnog izražavanja nezadovoljstva. Nije u redu slati prijetnje smrću jer je igra odgođena za nekoliko tjedana i nije u redu zlostavljati developere jer igra nije u očekivanom stanju – unatoč tome što su recenzije i nedostatak recenzija usmjeravale baš na taj problem.

cyberpunk2077_image15

Kada se CD Projekt Red usporedi s jednom tvrtkom koju je popularno kritizirati, bilo to opravdano ili neopravdano, Electronic Arts je ove godine prošao dosta neprimjetno, a neke njegove igre uspjele su privući i pozitivnu pozornost zbog ne oslanjanja na mikrotransakcije ili “live service” sisteme. Nisu to baš neke velike pohvale, ali kada se usporede s postupcima CD Projekt Reda, Electronic Arts se ove godine ponašao bolje.

Koji je onda zaključak svega ovoga? Uvijek je bio isti i ponavlja se već godinama: Bez prednarudžbi! Neovisno koji studio stoji iza igre, pričekajte recenzije od svojih najdražih recenzenata i zapamtite da je CD Projekt Red samo ime poslovnog entiteta u kojeg ulaze i izlaze razni developeri te da se on redovno mijenja, slično kao i s drugima kao što su Bethesda i BioWare – imena koja su do prije par godina predstavljala znak kvalitete u svijetu RPG-a.

13.12.2020 Autor:  


Poslovi @ Jooble

Watch Dogs: Legion - VIDEO RECENZIJA

OSTALI SPECIJALI

13.12.2020

CD Projekt Red se ove godine ponašao lošije od EA-a

Autor:  

Cyberpunk 2077 je stigao i pokazao da je u pitanju dosta dobra igra koja je trebala provesti još neko vrijeme u razvoju te da je CD Projekt Red spreman povući sive poteze zbog kojih bi Electronic Arts ili Ubisoft bili opravdano “spaljeni” na Redditu i YouTubeu da su napravili nešto slično.

cyberpunk2077_image12Tehnički problemi su nažalost sastavni dio gotovo svake igre s otvorenim svijetom, a većina igrača je “naviknuta” na tu praksu popravljanja igre nakon lansiranja. Unatoč tome, CD Projekt Red je najvjerojatnije htio dodatno zaštiti svoju izvanrednu brojku prednarudžbi skrivanjem stanja PlayStation 4 i Xbox One verzija od recenzenata te stavljanjem embarga na korištenje vlastitih galmeplay snimaka u PC recenzijama kako bi se izbjeglo prikazivanje tehničkih problema.

cyberpunk2077_image14

Ali kako je CD Projekt Red zaradio niz zasluženih bodova na svojim dosadašnjim igrama i neizravnom kritiziranju neetičnog ponašanja nekih drugih studija u industriji videoigara, mišljenja fanova o tom poljskom studiju također su vozila tzv. hype train, neovisno kakve su kritike bile usmjerene prema tom studiju. Članci o obaveznom višemjesečnom prekovremenom radu na igri bili su najčešće odbačeni s “i ja radim prekovremeno” argumentima, dok su upozorenja o stanju recenzija bila često opravdavana s nadolazećom zakrpom koja će magično riješiti sve probleme. Kao što je sad vidljivo, zakrpa nije riješila sve probleme, a zasluženi odmor developera nije nigdje na vidiku.

Uopće ne sumnjamo da će većina tehničkih problema biti riješena i da će Cyberpunk 2077 biti jedna od onih igara koja će se redovno pojavljivati na listama najboljih igara svih vremena, ali ovdje je fokus na ponašanje studija tijekom ove godine i da je to sada nešto što treba imati na umu kada se uz neki proizvod nalazi ime CD Projekt Red. Tko zna, možda smo mi u krivu i većina će biti spremna ponovno zažmiriti na jedno oko jer je ovo ipak CD Projekt Red.

cyberpunk2077_image13

Po našem mišljenju, studio je u potpunosti razumio iznadprosječnu pozitivnu percepciju fanova i iskoristio ju u svoju marketinšku korist da proda što je više primjeraka, jer to je ipak tvrtka koja ima zadatak kao i gotovo sve druge tvrtke – zaraditi što je više novaca. Problem se javlja pri ulasku u neetična ponašanja kao što je to napravio CD Projekt Red te da su neki fanovi odlučili braniti takve poteze zbog prevelikog emocionalnog povezivanja s proizvodom. Kada je osoba koja je upozorila na nedovoljna upozorenja da igra može uzrokovati epileptične napade primila stotine “zamaskiranih” videa koji mogu potaknuti takve napade, stvari su prešle onu mjeru internet trolanja.

Naravno, niti napadanje developera zbog trenutnog stanja igre nije niti blizu ikakvog normalnog izražavanja nezadovoljstva. Nije u redu slati prijetnje smrću jer je igra odgođena za nekoliko tjedana i nije u redu zlostavljati developere jer igra nije u očekivanom stanju – unatoč tome što su recenzije i nedostatak recenzija usmjeravale baš na taj problem.

cyberpunk2077_image15

Kada se CD Projekt Red usporedi s jednom tvrtkom koju je popularno kritizirati, bilo to opravdano ili neopravdano, Electronic Arts je ove godine prošao dosta neprimjetno, a neke njegove igre uspjele su privući i pozitivnu pozornost zbog ne oslanjanja na mikrotransakcije ili “live service” sisteme. Nisu to baš neke velike pohvale, ali kada se usporede s postupcima CD Projekt Reda, Electronic Arts se ove godine ponašao bolje.

Koji je onda zaključak svega ovoga? Uvijek je bio isti i ponavlja se već godinama: Bez prednarudžbi! Neovisno koji studio stoji iza igre, pričekajte recenzije od svojih najdražih recenzenata i zapamtite da je CD Projekt Red samo ime poslovnog entiteta u kojeg ulaze i izlaze razni developeri te da se on redovno mijenja, slično kao i s drugima kao što su Bethesda i BioWare – imena koja su do prije par godina predstavljala znak kvalitete u svijetu RPG-a.

misc
08.03.2020

Utjecaj koronavirusa COVID-19 na industriju videoigara

Autor:  

Koronavirus COVID-19 nastavlja sa svojim utjecajem na industriju videoigara s odgađanjem raznih gaming događaja i problemima u proizvodnji hardvera i softvera.

Ubrzo nakon što je njemačka vlada odlučila produžiti zabranu održavanja većih događanja u Njemačkoj do 31. kolovoza, organizatori Gamescoma su službeno…

gamescom_gl_img2

Njemačka vlada je odlučila produžiti zabranu održavanja većih događanja u Njemačkoj do 31. kolovoza ove godine što će utjecati i na ovogodišnji gaming sajam Gamescom…

gamescomStock_image1

Sony Interactive Entertainment je pokrenuo Play At Home inicijativu s kojom će igračima ponuditi besplatne PlayStation 4 igre – Uncharted: The Nathan Drake Collection i Journey za što…

playAtHome_image1

Ovogodišnji gaming festival Resonate Total Gaming se trebao održati u Škotskoj u srpnju ove godine, ali organizatori su sada potvrdili kako se on ove godine neće održati zbog…

resonateTotalGaming_image1

Nakon što su Sony Interactive Entertainment i Naughty Dog početkom ovog mjeseca odgodili lansiranje igre The Last of Us Part 2 na neodređeno, sada ta igra više nije ni dostupna na PlayStation Storeu gdje…

theLastOfUs2_image6

Id Software i Bethesda Softworks su odlučili otkazati ovogodišnji QuakeCon koji se trebao održati u kolovozu zbog zabrinutosti i posljedica COVID-19 pandemije…

quakecon2020_image1

Ovogodišnji Summer Games Done Quick se trebao održati u lipnju, ali zbog zabrinutosti i posljedica pandemije koronavirusa, organizatori su odlučili…

summerGamesDoneQuick2018_image1

Kao što je to primjer i s igrom Final Fantasy 7 Remake, Capcom je potvrdio kako zbog posljedica pandemije koronavirusa SARS-CoV-2 postoji mogućnost problema distribucije fizičkih izdanja igre…

residentEvil3Remake_image8

Nacionalni muzej videoigara je jedini muzej u Ujedinjenom Kraljevstvu koji je isključivo posvećen kolekciji i očuvanju kulture videoigara, a trenutno se nalazi u financijskim problemima. Naime, zbog pandemije…

muzejVideoigaraNVC_image3

Ovogodišnji Taipei Game Show je krajem siječnja bio odgođen zbog zabrinutosti oko koronavirusa SARS-CoV-2 s novim planom održavanja u lipnju, ali sada su organizatori potvrdili kako se…

taipeiGameShow2020_image1

Hrvatski studio Red Martyr Entertainment je odlučio odgoditi lansiranje demo verzije svoje igre Saint Kotar s travnja na svibanj zbog problema koje stvara pandemija koronavirusa, ali i oštećenja kojeg je prouzrokovao nedavni potres…

saintKotar_image5

Sony Interactive Entertainment je potvrdio kako surađuje s pružateljima internetskih usluga u Europi na ograničavanju brzine preuzimanja PSN korisnicima kako bi…

PlayStationLogo_image1

Studio Ndemic Creations je donirao 250 tisuća američkih dolara u Svjetsku zdravstvenu organizaciju i Coalition of Epidemic Preparedness Innovations (CEPI) kako bi pomogao u borbi protiv…

plague_image1

Square Enix je potvrdio kako i dalje ciljaju 10. travnja lansirati igru Final Fantasy 7 Remake, ali da zbog posljedica pandemije koronavirusa SARS-CoV-2 postoji mogućnost problema…

finalFantasy7Remake_image4

Zabrinutost i posljedice pandemije koronavirusa SARS-CoV-2 utjecale su na ovogodišnje gaming događaje kao što su Game Developers Conference, E3, Reboot Develop Blue i Digital Dragons, ali organizatori…

gamescom2020_image1

CD Projekt je zbog zabrinutosti i posljedica pandemije koronavirusa SARS-CoV-2 odlučio odgoditi ovogodišnji GWENT World Masters turnir…

gwent_image7

GD Studio je odlučio ostaviti servere svoje igre Diabotical aktivnima tijekom cijelog tjedna kako bi ponudio svima koji su u karanteni zbog koronavirusa SARS-CoV-2 dodatnu…

diabotical_img1

Ovogodišnja Digital Dragons konferencija se trebala ove godine održati u svibnju u Poljskoj, ali zbog zabrinutosti i posljedica koje stvara koronavirus (SARS-CoV-2) organizatori su je odlučili odgoditi na…

digitalDragons2020_image1

Reboot je odlučio odgoditi ovogodišnju Reboot Develop Blue konferenciju. Dok je originalni plan bio da se održi od 23. do 25. travnja, konferencija će ove godine započeti…

rebootDevelopBlue2020_image12

Game Developers Conference (GDC) je krajem prošlog mjeseca otkazan zbog zabrinutosti oko koronavirusa (COVID-19), a organizatori su sada potvrdili kako je veći broj planiranih govornika snimila svoje…

gdc2020_image2

Entertainment Software Association (ESA) je odlučio otkazati ovogodišnji gaming sajam E3 zbog zabrinutosti oko koronavirusa (COVID-19)…

e32020_image1

Ovogodišnji gaming događaj GameUp se trebao održati 04. i 05. travnja u Beogradu, ali zbog zabrinutosti oko koronavirusa (COVID-19) odgođen je na lipanj ove godine…

gameUp2020_image1

Četiri studija Cyberlab Studios, Devs Make Games, Sviluppare Giochi i Shuttle Studio odlučilo je organizirati natjecanje u izradi igara pod imenom Quarantine Jam, a namijenjeno je za one čije…

quarantineJam_image1

Službeno je započela druga runda u dizajniranju antivirusnih proteina protiv koronavirusa COVID-19 uz pomoć besplatne online igre Foldit. Ta druga runda je došla s…

foldit_image4

Konami je odlučio odgoditi lansiranje konzole TurboGrafx-16 Mini zbog utjecaja koronavirusa (COVID-19) na proizvodnju i isporuku te konzole u Kini…

turbografx16mini_image1

Svjetsko prvenstvo u igri Rocket League se trebao održati od 24. do 26. travnja u Texasu, ali Psyonix je zbog zabrinutosti oko koronavirusa (COVID-19) odlučio otkazati ovaj esport događaj…

rocketLeague_image3

Foldit je besplatna online igra u kojoj igrači samim igranjem mogu sudjelovati u važnim znanstvenim istraživanjima, a ona je sada ažurirana s novim zadatkom – dizajniranjem antivirusnih proteina protiv…

foldit_image4

Tekken Masters turnir je trebao započeti 04. travnja ove godine u Tokiju, ali zbog zabrinutosti oko koronavirusa (COVID-19), organizatori su odlučili odgoditi ovaj događaj na…

tokyoTekkenMasters_image1

Nakon što je Game Developers Conference odgođen zbog zabrinutosti oko koronavirusa (COVID-19), organizatori hrvatske konferencije Reboot Develop Blue su potvrdili kako i dalje planiraju održati konferenciju u…

rebootDevelopBlue2020_image12

akon što su Sony, Amazon, Facebook, Microsoft, Epic Games i druge tvrtke otkazale svoje planove za ovogodišnji Game Developers Conference zbog zabrinutosti oko koronavirusa (COVID-19), organizatori ove konferencije odlučili su ju na kraju odgoditi, izjavivši kako će…

gdc2020_image2

Nakon što su Unity, Sony, Facebook i druge tvrtke otkazale svoj posjet na ovogodišnji Game Developers Conference (GDC) u San Franciscu zbog zabrinutosti oko koronavirusa (COVID-19), Microsoft je sada…

microsoftEpic_image1

Unity je odlučio preskočiti ovogodišnji Game Developers Conference u San Franciscu zbog zabrinutosti oko koronavirusa (COVID-19). Savjetovao je svim svojim zaposlenicima da…

unity_image5

CD Projekt Red i PUBG Corp su potvrdili kako neće ići na ovogodišnji PAX Eastu u Bostonu zbog zabrinutosti o virusu COVID-19 (koronavirus). Ova najava stigla je nakon što su…

cyberpunk2077_image5

Lista tvrtki koje neće prisustvovati na ovogodišnjem GDC-u u San Franciscu zbog zabrinutosti oko koronavirusa sve je veća, a najnovija potvrda otkazivanja stigla…

starWarsJediFallenOrder_image3

Nakon što su Facebook i Sony otkazali svoje nastupe na ovogodišnjem GDC-u u San Franciscu zbog zabrinutosti oko virusa COVID-19 (koronavirusa), Kojima Productions je sada potvrdio kako niti on neće…

deathStranding_image3

Facebook je potvrdio kako neće prisustvovati na ovogodišnjem GDC-u u San Franciscu zbog zabrinutosti oko virusa COVID-19 (koronavirus) te da će sve planirane najave…

gdc2020_image1

Sony Interactive Entertainment je planirao na ovogodišnjem PAX Eastu dati igračima priliku da zaigraju The Last of Us Part 2, Dreams, Nioh 2 i druge igre, ali njihov nastup je sada…

theLastOfUs2_image5

Izdavačka tvrtka Private Division je najavila odgodu lansiranja Nintendo Switch verzije igre The Outer Worlds zbog utjecaja koronavirusa na rad kineskog studija Virtuos koji radi…

theOuterWorlds_image3

misc
17.10.2019

Nephil’s Fall, Bear With Me i budući planovi za zagrebački Exordium Games

Autor:  

Zagrebački studio Exordium Games je osnovan u 2014. godini te je do sada na tržište lansirao niz igara među kojima su Zero Reflex, Agenda, Last Encounter te Bear With me – point-and-click igra koju zainteresirani mogu od ove godine zaigrati na PC, PlayStation 4, Xbox One, Android, iOS i Nintendo Switch platformama. Odlučili smo porazgovarati s Exordium Gamesom o ovom pothvatu lansiranja na više platformi koji je, kako i sami kažu, zahtijevao lavovski posao od njegovog tehničkog odjela.

exordium_1

Modus Games nam je bio sjajan partner u realizaciji ovog pothvata. Osim što smo dobili priliku dovesti franšizu na gotovo sve bitne platforme, u suradnji s njima smo dobili i mogućnost realizirati 4. epizodu serijala koja je u stvari prequel na priču koja je već ispričana. Tehnički tim je odradio lavovski posao. Mnogi možda nisu svjesni da smo na isti dan lansirali epizodu i cijeli serijal na svim navedenim platformama. Takav cross-platform launch ne pamtim da je ostvaren niti kod velikih svjetskih izdavača, a kamoli od strane malih indie timova kao što smo mi. Stoga smo iznimno ponosni na naš tehnički odjel što je omogući da novo izdanje Bear With Me-a ugleda svjetlo na svim velikim platformama istovremeno.

bearWtihMe_1

Dok Exordium iza sebe ima rastući niz lansiranih igara, među prethodno najavljenim igrama nalazi se i Nephil’s Fall – igra koja je još u travnju 2015. godine prikupila 32,6 tisuća američkih dolara putem Kickstartera. Taj projekt još nije stigao na tržište, a obećana redovna komunikacija s fanovima i ulagateljima na Kickstarteru nije baš održana.

Nadamo se uskoro imati finalne informacije za sve koji su nas podržali i pratili projekt Nephil’s Fall. Iako je kampanja bila uspješna, morali smo osigurati još nekoliko puta veći budžet za realizaciju projekta sami. Naime, pri realizaciji kampanje nismo imali mnogo iskustva, te su i naše procjene za realizaciju projekta bile neiskusne i naivne. Projekt je u svojoj realizaciji imao mnoštvo izazova koje nismo tada mogli predvidjeti koji su uvelike zakomplicirali tijek produkcije. Nadamo se da ćemo uskoro projekt moći finalizirati te konačno i komunicirati stanje svima koji su ga pratili i podržali. Sigurno da nismo ponosni na realizaciju projekta i tijek komunikacije s publikom. Naše želje su bile mnogo veće. No ponekada su i padovi i pogreške prilike za učenje, novi rast i razvoj.

nephilsFall_1

Ova godina je bila pohvalna za Exordium Games kada se pogleda spomenuto cross-platform lansiranje igre Bear With Me, a ovaj zagrebački studio je sada usmjeren prema edukativnim i hyper-casual igrama te smišljanju sljedećeg velikog naslova.

Trenutno imamo puno posla na nekoliko frontova. Sretni smo što možemo raditi na edukativnim igrama. Naše edukativne naslove već dugo igraju đaci u SAD-u, a uskoro će to moći i naši školarci u Hrvatskoj. Osim edukativnih naslova, nedavno smo imali i sjajan uspjeh s našim hyper-casual naslovom Pottery koji smo izdali u suradnji s francuskim Voodoo-om. Nastavljamo raditi edukativne naslove i hyper-casual prototipe te smišljamo sljedeći veći naslov pa u ovom trenutku još nemamo spremne nove igre za javnu najavu.

pottery_1

misc
18.01.2019

Prilagođavanje informacija narativu “mržnje” prema Electronic Artsu

Autor:  

Prigovaranje na poslovne poteze Electronic Artsa nije ništa novo, pogotovo tijekom zadnjih nekoliko godina zbog implementacija loot box sistema u svoje igre, zatvaranje popularnih studija i upitnog odnosa s javnošću. Te optužbe su u većini situacija opravdane kada se gleda perspektiva igrača koji samo žele zaigrati svoju omiljenu igru bez poslovnih trikova koji mogu narušiti njihovo iskustvo u igranju.

battlefield_5_img6Koliko su ti igračevi prigovori, pogotovo na nedavno lansirani Battlefield 5, imali direktnog utjecaja na pad u vrijednosti dionica Electronic Artsa? Dok mnogi gaming YouTuberi i igrači na forumima upućuju baš na tu poveznicu, situacija je drugačija kada se pregleda dinamika vrijednosti tih dionica tijekom zadnjih pola godine.

Battlefield 5 službeno je najavljen trailerom 23. svibnja prošle godine koji je odmah nakon objave primio niz negativnih kritika od igrača zbog nedostatka povijesne točnosti prikazivanjem ženskih vojnika u drugom svjetskom ratu. Taj trailer trenutno ima 13,3 milijuna pregleda, 342 tisuće pozitivnih ocjena i čak 510 tisuća negativnih. Unatoč mnogih glasnih prigovora od strane igrača, vrijednost dionica nastavila je rasti.

Prvi veliki pad u vrijednosti započeo je 25. srpnja 2018. godine gdje je vrijednost dionice pala sa 146,50 na 126,21 američkih dolara do 30. srpnja. Ta promjena došla je odmah nakon što je Electronic Arts najavio prognozu za sljedeće tromjesečje koja je bila niža od očekivanog. Sljedeći veliki pad u vrijednosti započeo je nakon 30. kolovoza 2018. godine nakon što je Electronic Arts službeno potvrdio odgađanje datuma lansiranja igre.

Što se tiče nastavka u padu vrijednosti nakon listopada, mnogi analitičari imaju svoja mišljenja, ali jedno je sigurno: pad je primjetan i kod drugih većih tvrtki u industriji videoigara kao što su Ubisoft Entertainment, Activision Blizzard, Capcom i Nintendo, a započeo je u slično vrijeme. Među njima nalazi se i Take-Two Interactive koji, unatoč fantastičnoj prodaji igre Red Dead Redemption 2, bilježi pad u vrijednosti dionice.

Što se tiče utjecaja na prodaju igre Battlefield 5, potrebno je pričekati službeno financijsko izvješće jer je trenutno jedino dostupna procjena kako je prodano 1,9 milijuna digitalnih primjeraka tijekom prvog tjedna. Također treba uzeti u obzir da se igra cijelo vrijeme drži među pet najprodavanijih igara na raznim tjednim i mjesečnim listama. Ako je spomenuta procjena točna i niža od prvog tjedna igre Battlefield 1, treba uzeti u obzir da se Battlefield 5 sada bori protiv Call of Duty: Black Ops 4, Red Dead Redemption 2 i drugih AAA hitova.

Javno prigovaranje na Electronic Arts i druge tvrtke koje su napravile nešto što nije u skladu sa željama igrača je popularno, pogotovo za one koji ovise o klikovima, ali je to i poželjno jer često ti prigovori mogu imati utjecaja na buduća usmjerenja developera. Povezivanje informacija bez provjere radi trenutno popularne narative umanjuje vjerodostojnost pravih pritužbi i pravih razgovora o problemima u industriji videoigara.

misc

Alien RPG - VIDEO RECENZIJA