Microsoft je u suradnji s LG Electronics omogućio korištenje beta verzije Xbox aplikacije za streamanje videoigara putem LG pametnih televizora koje pokreće webOS23 i noviji sustav.
Taj servis sada je dostupan u Austriji, Belgiji, Brazilu, Kanadi, Čileu, Danskoj, Francuskoj, Njemačkoj, Italiji, Irskoj, Meksiku, Nizozemskoj, Poljskoj, Španjolskoj, Švedskoj, Turskoj, Ujedinjenom Kraljevstvu i Sjedinjenim Američkim Državama, a kasnije će biti dostupan i na drugim tržištima.
Ovo je samo nastavak u Microsoftovom planu dovođenja svoje pretplate i brenda na što je više moguće platformi i uređaja, preusmjeravajući fokus s konkurencije na tržištu konzola na ideju zaobilaženja samog hardvera i pružanju igara putem svojih pretplata. Phil Spencer, glavni izvršni direktor Microsoft Gaminga je prošle godine izjavio kako ne mogu pobijediti u "ratu konzola" konvencionalnim strategijama stoga je plan Microsofta usmjeren više prema izdavačkoj ulozi putem svoje pretplate - bilo na nekom hardveru ili putem clouda.
Njihov marketing je također poprimio drugačiji oblik s ovogodišnjom reklamom 'This is an Xbox', prikazujući kako bilo koji uređaj može biti Xbox ako na njoj možete pokrenuti Game Pass. Naime, ta specifična reklama prošlo je veoma negativno od strane gledatelja i fanova Xbox brenda gdje su mnogi izjavili da je Xbox ostao bez svojeg identiteta.