Tematika generativne umjetne inteligencije još uvijek je aktualna tema u kreativnoj industriji, a svoje mišljenje o generiranju glazbe uz pomoć promptova podijelio je Nobuo Uematsu - japanski skladatelj koji je najpoznatiji po svojim skladbama u Final Fantasy serijalu.
"Nikad nisam koristio umjetnu inteligenciju i vjerojatno nikad neću. Mislim da je i dalje ispunjavajuće proći kroz sve teškoće stvaranja nečega vlastitim rukama. Kada slušate glazbu, dio užitka je i u otkrivanju pozadine osobe koja ju je stvorila, zar ne? Umjetna inteligencija, međutim, nema takvu pozadinu. Čak i kada govorimo o nastupima uživo, glazba koju stvaraju ljudi uvijek je nestabilna, a svatko ju izvodi na svoj jedinstven način. Upravo te varijacije i nesavršenosti čine da zvuči tako zadovoljavajuće"
Dok mnoge korporacije pokušavaju pronaći način kako što prije implementirati generativnu umjetnu inteligenciju u svoje procese izrade proizvoda, pogotovo u industriji videoigara, ta tehnologija nailazi na sve veći otpor. Korištenje generativne umjetne inteligencije u videoigrama za sada je uglavnom naišla na glasne kritike od fanova - primarno zbog ispodprosječne kvalitete i same ideje što to predstavlja za umjetnike u umjetničkoj industriji.