Ghost of Yotei je stigao na tržište kao PlayStation 5 ekskluziva 2. listopada, a sudeći po izjavi Mata Piscatelle, analitičara u NPD-u, igra je tijekom prvog tjedna postigla gotovo iste uspješne rezultate kao i Ghost of Tsushima.
"Nakon prvog tjedna na tržištu, prodajni rezultati igre Ghost of Yotei u SAD-u bili su gotovo identični onima koje je ostvario Ghost of Tsushima. Rezultati su izvrsni. Ghost of Tsushima lansiran je u srpnju 2020. (ako se sjećate, tada su se događale okolnosti koje su znatno potaknule igranje videoigara), a baza PS4 konzola u to vrijeme je bila znatno veća nego što je danas PS5 konzola. Drugim riječima, svatko tko izražava "zabrinutost" oko ove igre zaslužuje da se na njega gleda s dozom sumnje"
Piscatella se ovom zadnjom rečenicom osvrnuo na negativan narativ koji se oblikovao u razvojnom periodu igre - primarno zbog neukusnog komentara oko smrti Charlieja Kirka zbog kojeg je dizajnerica iz studija dobila otkaz, preusmjeravanja fokusa na novu žensku protagonisticu i optužbi da Sony cenzurira negativne komentare na promidžbenim materijalima za samu igru.