Soflar, novi studio koji se bazira na razvijanju igara za virtualne realnosti trenutno kreira svoju prvu igru Godling za PlayStaion VR.
Thor Gunnarsson izjavio je svoja iskustva o načelima dizajna i gameplaya koje Soflar primjenjuje na VR.
“Ono što često pronalazimo su demo igre manje iskusnih timova koji nemaju dovoljno iskustva s grafičkom optimizacijom. Stvar kao što su sjene, rasvjeta i ostalo. Zbog toga često završavaju s prilično osnovnim, čvrsto osjenčanim ili crtanim stilom. Mislimo da je to izazov. Vi idealno želite imati tim koji ima neku pozadinu iz konzole ili razvoja za PC kako bi zapravo stvorili bogati okoliš.”
“Drugi element je istraživanje. Mi ne vjerujemo u statičke svjetove. To moraju biti svjetovi kroz koje se zapravo možete kretati, napredovati i tako dalje. To sve zvuči očigledno kada se govori o video igrama, ali to je još uvijek trend u VR prostoru u kojem se ljudi boje mučnina radi pokreta. Boje se šokirati ljude.”
“Zato mi pokušavamo doći do kombiniranja prvog i trećeg lica za koje mislimo da ima puno smisla.”
“Stvar s VR je ta što je to vrsta čudne okolnosti. Imamo zadivljujuću platformu i tehnologiju, ali onda s druge strane uklanjamo igračevo djelovanje. To uklanja interakciju, smanjuje interakciju na koju smo navikli u video igrama u posljednjih 20 godina. Dakle, to je pravi izazov dizajna koliko ste zapravo stvorili sadržaj koji drži tu razinu istraživanja i drugog u igri.”
22.10.2015
Autor: Kristina Vodopivec Sabljak