Robin Williams će se pojaviti u WoWu

Opće je poznato da je Robin Williams uživao u igrama, među kojima je i MMORPG World of Warcraft. Developeri iz Blizzarda su nakon nedavnog tužnog događaja odlučili odati počast Robinu te su otkrili kako će ga ovjekovječiti u igri.

Na Twitteru je objavljeno: „Hvala ti. Donio si toliko sreće u naše živote i nadamo se da si uživao u našem svijetu. Vidimo se in-game.“ Ovo je bio odgovor na online peticiju kojom su fanovi pozvali developere da naprave NPC verziju Robina Williamsa u igri. Ništa još nije službeno, ali „vidimo se in-game“ nam daje naznake da bi se želje fanova mogle ispuniti.

U peticiji, između ostaloga, stoji „Zbog njegove prisutnosti u našoj zajednici, mi, igrači World of Warcrafta, tražimo Blizzard da napravi NPCa u igri koji će predstavljati sjećanje na Robina glumca … Mnogi su izrazili da bi htjeli da NPC izvodi neke od najpoznatijih Robinovih skečeva u Wold End Tavernu, kako bi nas mogao i dalje nasmijavati čak i kada ga nema“.

Pokretač peticije je već razgovarao s Blizzardom i uvjerava nas da će Blizzard posvetiti puno truda i brige ovom liku. Kada ćemo imati više detalja podijelit ćemo ih s vama.

14.08.2014 Autor:  


Poslovi @ Jooble

Phantom Fury | RECENZIJA (PS5)

OSTALE VIJESTI

18.09.2024

Organizirane tri besplatne radionice u sklopu Blender: Film & Games konferencije

Autor:  

Početkom sljedećeg mjeseca održat će se konferencija Blender: Film & Games na Sveučilištu Algebra u Zagrebu tijekom koje će posjetitelji moći besplatno sudjelovati na radionicama izrade scenarija za filmove i igre te radionici pretvaranja 2D ilustracija u dinamičan 3D prostor.

Blender Film Games_1Prva radionica pod imenom Scenarij za film trajat će 3,5 sata, a vodit će ju Branko Ružić, pisac koji je do sada radio na mnogim TV serijama, igranim filmovima i kazališnim dramama. Trenutno radi na projektu Lee Jin za Studio Dragon/MBC, a tijekom svoje dosadašnje karijere je radio na serijama Bitange i princeze, Glas Naroda i Provodi i sprovodi, ali i filmovima Moj dida je pao s Marsa i Larin Izbor: Izgubljeni princ. Svi koji žele prisustvovati na ovoj radionici moraju poslati svoju kratku ideju priče do 27. rujna, a odabrani polaznici bit će obaviješteni do 02. listopada.

Sljedeću radionicu Scenarij za videoigre vodit će Siniša Bahun i isto će trajati 3,5 sata. Bahun je akademski dramaturg koji niz godina radi u industriji videoigara na naslovima kao što su SCUM, The Red Solstice, Aquatico i Resetna. Uz njegov rad u industriji, predaje kreativno pisanje za medij videoigara na sveučilištu Vern i Akademiji dramske umjetnosti, ali se bavi i pisanjem scenarija za animirane filmove među kojima je i Balade o fruli i ogrlici. Isto kao i s prvom radionicom, potrebno je poslati kratku ideju priče do istog datuma, a svi odabrani polaznici primit će obavijest da su primljeni u radionicu do 02. listopada.

Što se tiče posljednje radionice Iz 2D fotografije u 3D svijet: Vizuali za Hollywood i videoigre, nju će voditi Ivan Šivak – vanjski predavač Sveučilišta Algebra i suradnik na studiju Razvoj računalnih igara koji je do sada tijekom svoje karijere radio na više od 40 projekata iz područja ilustracije, animacije i stripa. Također ima iskustva u razvoju videoigara s naslovom The Hand of Merlin, a u posljednje vrijeme fokusira se na autorske projekte te umjetničke radionice i predavanja u osnovnim i srednjim školama, fakultetima i međunarodnim projektima.

Za razliku od prethodnih radionica, zainteresirani za ovu moraju odabrati jedan film ili videoigru s vizualima koji su im se svidjeli te napisati i poslati kratko objašnjenje u kojem odgovaraju na sljedeća pitanja:

  • 1. Koji vizualni efekt vam se najviše svidio i zašto?
  • 2. Kako taj efekt doprinosi filmu ili igri?
  • 3. Što vas posebno inspirira kod tih efekata?

Rok za prijavu na radionicu Iz 2D fotografije u 3D svijet: Vizuali za Hollywood i videoigre dostupan je do 27. rujna, a odabrani polaznici bit će obaviješteni do 02. listopada.

Sama konferencija Blender: Film & Games održat će se 04. listopada na Sveučilištu Algebra u Zagrebu gdje će posjetiteljima poslužiti kao platforma za razgovor o filmskoj industriji i industriji videoigara.

POVEZANA VIJEST:

misc
18.09.2024

Final Fantasy XVI sada dostupan na Steamu i Epic Games Storeu

Autor:  

Final Fantasy XVI je originalno stigao na tržište kao PlayStation 5 ekskluziva u lipnju prošle godine, a sada je službeno dostupna i na PC-u – na Steamu i Epic Games Storeu.

Final-Fantasy-XVI_1U pitanju je akcijski RPG koji ovog puta prati priču Clivea Rosfielda, ratnika s misijom zaštite svojeg mlađem brata. Za razliku od prethodnih nastavaka, Final Fantasy XVI ima puno veći fokus na akcijske elemente o svojem borbenom sistemu.

Svi koji su zainteresirani nabaviti igru, mogu besplatno preuzeti i isprobati njenu demo verziju na spomenutim platformama. Što se tiče dosadašnjih reakcija igrača, samo na Steamu je do sada primila 829 korisničkih recenzija od kojih je 674 ocijenjeno pozitivno.

misc
17.09.2024

Više od tri milijuna igrača zaigralo igru Core Keeper

Autor:  

Core Keeper je izašao iz Early Accessa 27. kolovoza ove godine, a Fireshine Games i Pubstorm su sada potvrdili kako je više od tri milijuna igrača zaigralo ovaj naslov otkad je dostupan na tržištu.

Core Keeper_1Uspjeh Core Keepera bio je moguć samo zahvaljujući ljubavi, brizi i pažnji koju je studio Pubstorm unio u igru, a apsolutno smo oduševljeni što vidimo toliko igrača kako uživaju u avanturi na konzoli i PC-u. Jako smo zahvalni našoj nevjerojatnoj zajednici igrača koji su pokazali tako pozitivnu podršku za Core Keeper i jedva čekamo da dovedemo igru na dodatne platforme kako vas još više otkrilo u sandbox avanturu.“, izjavila je Sarah Hoeksma, voditeljica marketinga u Fireshine Gamesu.

Igra je trenutno dostupna na PC, PlayStation 5 i Xbox Series X/S platformama, a uskoro će stići i na Nintendo Switch, PlayStation 4 i Xbox One. Što se tiče PC verzije, ona je do sada putem Steama primila 38,6 tisuća korisničkih recenzija od kojih je 35,5 tisuća ocijenjeno pozitivno.

U pitanju je avanturistička survival igra za 1-8 igrača sa zadatkom sakupljanja resursa, razvijanja svojih alata, izgradnje baze i istraživanja dostupnog svijeta.

misc
16.09.2024

Palworld ne prelazi na free-to-play / GaaS poslovni model

Autor:  

Nakon što se društvenim mrežama i forumima nedavno počela širiti informacija da će Palworld prijeći na free-to-play / Games as a Service poslovni model, studio Pocketpair je odlučio reagirati i zaustaviti širenje te zastarjele informacije.

Palworld_1Nedavno je objavljen članak u kojem smo raspravljali o mogućem budućem smjeru Palworlda i idejama za nastavak igre na duži period. Zapravo, ovaj intervju je vođen prije nekoliko mjeseci. U to smo vrijeme još uvijek razmatrali najbolji put prema naprijed za Palworld kako bi napravili dugotrajnu igru koja nastavlja s rastom. Još uvijek raspravljamo o tome interno jer je prilično izazovno pronaći idealan put, ali već smo odlučili da F2P/GaaS pristup nije prikladan za nas.

Studio je nadodao kako igra nikad nije bila dizajnirana s idejom tog poslovnog modela te da bi prelazak sada zahtijevao previše vremena za razvoj. Što se tiče nekih budućih planova, Pocketpair razmatra implementirati plaćene sadržajne dodatke, ali je napomenuo kako će pokrenuti raspravu s igračima o tom koraku kada bude bilo vrijeme za to.

Ispričavamo se zbog zabrinutosti koju je to moglo izazvati i nadamo se ovo pojašnjava naš stav.

misc

Popravite svoju retro konzolu