Održan prvi javni Game Dev Career Day u zagrebačkom HUB385
Posjetitelji prvog Game Dev Career Day događaja u zagrebačkom HUB385 jučer su imali priliku prisustvovati na nizu predavanja o različitim radnim pozicijama u industriji videoigara, ispitati se o tome kako uopće započeti sa svojom karijerom razvijanja svojih igara i pokrenuti vrijedne razgovore s domaćim developerima oko potencijalne poslovne suradnje.
“Vidjeli smo da postoji veliki interes od strane naših polaznika da se priključe industriji videoigara. Međutim, nisu nikako znali kako pristupiti, gdje se educirati i kako doći do posla. Također, vidjeli smo da poslodavci traže zaposlenike i to u enormnim količinama, ali da nisu uvijek mogli doći do pravih zaposlenika. Tu smo vidjeli priliku da organiziramo Game Dev Career Day kao savršeno mjesto gdje će poslodavci i ljudi koji su zainteresirani u industriju videoigara moći međusobno razgovarati, pristupiti jedni drugima i potencijalno dogovoriti posao.“, izjavio je Filip Fazlić, voditelj marketinga u Machina Akademiji.
Na kraju ovog okupljanja održao se i panel s domaćim developerima koji su odgovarali na širok spektar pitanja od posjetitelja. Razgovaralo se o marketingu, pravilnom pisanju portfelja, potrebnim vještinama, prosječnim plaćama i mnogim drugim temama.
Da su ovakvi događaji potrebni u Hrvatskoj, potvrdio je i Tomislav Šantek koji je jučer tamo predstavljao tvrtku Codecacao.
“Ovakvi eventi definitivno nam pružaju mogućnost da brže uđemo u kontakt s nekim ljudima. Već danas smo sklopili suradnju s jednim developerom.“, izjavio je Tomislav Šantek, CTO u tvrtki Codecacao.
Jučerašnji Game Dev Career Day privukao je oko 90 posjetitelja, a putem prijenosa uživo ga je pratilo više od 150 gledatelja što je oduševilo i same organizatore iz Machina Akademije, izjavivši kako je “odaziv i više nego dobar“.
NieR: Automata je dostupna na tržištu od veljače 2017. godine, a do sada je isporučeno i u digitalnom formatu prodano više od devet milijuna njenih primjeraka.
U pitanju je akcijski RPG s hack and slash elementima koji prati priču o ratu između vanzemaljskih strojeva i androida. Dok je na PlayStation 4 i Xbox One platformama primila velik broj pozitivnih recenzija zbog njene priče i dobre kombinacije različitih žanrova, PC igrači su izrazili nezadovoljstvo zbog tehničkih problema koji su morali biti riješeni modovima.
Na igri je radio Platinum Games – studio iza kojeg stoje igre kao što su Metal Gear Rising: Revengeance, Bayonetta, The Legend of Korra i Star Fox Zero.
Zagrebački studio Today’s Games je potvrdio kako će njegova igra ReSetna stići na Steam i Nintendo Switch platforme 31. siječnja 2025. godine, dok će na ostale konzole nekad tijekom prvog tromjesečja.
U pitanju je akcijsko avanturistička igra sa souls-like i metroidvania gameplay elementima koja vas stavlja u postapokaliptični svijet gdje kao robot morate otkriti kakav je to signal prouzročio pomutnju među drugim robotima.
S više od 20 sati sadržaja, ReSetna dolazi sa svijetom ispunjenim tajnama i izazovima, sveukupno sedam zona s različitim neprijateljima koji će zahtijevati drugačiji pristup pri borbi, različite boss bitke i sistem unaprjeđivanja sposobnosti vašeg robota.
Svi zainteresirani već sada mogu besplatno preuzeti njenu demo verziju na Steamu i isprobati njenu prvu zonu, uključujući i prvu boss bitku.
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl je bio dočekan s uglavnom pozitivnim ocjenama od strane igrača, ali i nekim kritikama – ponajviše zbog prisutnosti raznih tehničkih problema i “nedovršenog” A-Life sistema. Taj sistem trebao bi igračima pružati osjećaj živućeg svijeta gdje NPC-jevi odrađuju svoje zadatke, neovisno jeste li u njihovoj blizini, te reagiraju na okolinu u kojoj se trenutačno nalaze.
GSC Game World je sada ažurirao igru s velikom zakrpom koja cilja riješiti gotovo dvije tisuće problema, ali i nadograditi spomenuti A-Life sistem. Riješen je problem pojavljivanja NPC-jeva iza leđa glavnog protagonista, a igrači sada mogu češće naići na druge ljude u zoni. Ti NPC-jevi sada funkcioniraju i kada su izvan vidokruga igrača te će se postepeno kretati prema svojem zadanom cilju. Također ćete moći naići ponovno na iste NPC-jeve ako se odlučite kretati u smjeru u kojem su se oni uputili.
Pojačana je njihova motivacija da napadaju mutante i neprijatelje u blizini, ali i da komuniciraju dok se kreću kroz Zonu.
Tu su još i mnogobrojni popravci u samom AI sistemu. Na primjer, veliki mutanti se više neće sakrivati iza malih zaklona poput drveća, dok vas neprijatelji sada neće brzo uočiti ako ste u čučnju. Cijelu listu promjena možete pročitati na prodajnoj stranici igre na Steamu.
Korisnici online trgovine Epic Games Store imaju mogućnost do 20. prosinca besplatno ostvariti pristup licenci za igranje igre Vampire Survivors koja inače košta 4,49€. Svi koji do tog datuma povežu licencu sa svojim korisničkim računom, ona će ostati dostupna i nakon isteka ove ponude, osim u slučaju ako ta igra u budućnosti bude uklonjena s online trgovine i mogućnost preuzimanja postane nedostupna te u slučaju gašenja same online trgovine.
Za pristup ovom softveru potrebno je samo na stranici za licenciranje pritisnuti ‘GET’ te na sljedećem koraku odabrati ‘Place Order’. Nakon tog postupka, licenca za korištenje ovog softvera povezana je s vašim korisničkim računom i možete uz pomoć nje instalirati i zaigrati igru, dokle god je opcija preuzimanja i igranja dostupna na toj platformi. Napominjemo kako je za igranje uz pomoć ove licence potrebno imati registrirani korisnički račun za Epic Games Store i instaliranu njenu aplikaciju.
U pitanju je akcijska roguelike igra u kojoj morate razvijati svoje moći kako bi što dulje mogli preživjeti sve teže valove neprijatelja. Igra je stigla na tržište 2022. godine gdje je dočekana s velikim brojem pozitivnih ocjena od strane igrača, ponajviše zbog jednostavnih gameplay sistema, ali i veoma zabavnog sistema unaprjeđivanja.