Najnovije izvješće vodećeg istraživača tržišne inteligencije SuperData dokazalo je da su žene najveća skupina koja igra RPGe, a kada je u pitanju MMO dva od pet igrača su žene. Muškarci čine 46,5% RPG igrača u odnosu na 53,6% žena, dok su u MMO tržištu muškarci još uvijek većina sa 66%. Podaci su prikupljeni u nekoliko odvojenih studija tjekom 2014. godine u Sjedinjenim Američkim Državama, svaki sa minimalnim uzorkom od 1.000 ispitanika.
U SuperData izvješću navedeno je:
“Žene opovrgavaju pretpostavke da isključivo muškarci igraju igre predstavljajući se u omjeru 2:5 MMO igrača. Igrači između 18 i 30 godina bez obzira na spol broje 50 posto SAD MMO publike. Ti igrači predstavljaju najveću dobnu skupinu, od kojih su mnogi počeli igrati MMO još u ranim godinama, te su nastavili igrati u odrasloj dobi.”
SuperData očekuje da će do kraja ove godine MMO zaraditi 11 milijaradi dolara godišnjeg prihoda, što je 21% svjetskog marketinga digitalnih igra, a do 2017. zaraditi oko 13 milijarde dolara, gdje će League of Legends pridonjeti sa 946 milijuna dolara.
Što se tiče mobilnih igara 57,8% igrača su žene prema 42,2% muškaraca, a PC igra 50,2% žena u odnosu na 49,9% muškaraca. Konzole pritom igra više muškaraca sa 63%, te dominira u FPSu sa 66%.
ESA provodi slične studije svake godine, a ove godine se utvrdilo da je prosječna dob igrača 31 godina koji je pritom igrao igre oko 14 godina, te da tržište čini 52% muškaraca i 48% žena. Dok 95% roditelja obraća pozornost na sadržaj igara, samo 56% njih misli da je igranje pozitivan dio djetetovog života.
Detaljno možete pročitati u ESA izvješću Essential facts about the computer and video game.
Nevezano za spol, konzole i vrste, igre postaju jedan od najučestalijih oblika zabave i čovjekove svakodnevnice.
28.10.2014
Autor: Kristina Vodopivec Sabljak