Game Hermits: Kako je propala naša prva indie igra Call to Valkyrie

Egipatski indie studio Game Hermits odlučio je podijeliti svoje dosadašnje iskustvo s razvojem igre Call to Valkyrie i kako je taj projekt naišao na svoj neslavni kraj.

call-to-valkyrie_1Za početak, Call of Valkyrie je bila RTS igra koja je pratila raniju vikinšku povijest kroz sveukupno pet single-player misija, a ono po čemu se projekt izdvajao od drugih u žanru jest bilo to što igrači nisu gradili svoje baze, već su ih morali pronaći na mapi kako bi ih okupirali. Također, igra nije nudila klasičnu vojnu strukturu kako bi što preciznije prikazali taj segment povijesti.

Znali smo da imamo dobar dizajn igre, ali i vještine da ju razvijemo. Problem je bio u tome što smo, nakon što smo završili dizajn, bili toliko uzbuđeni što smo pokrenuli razvoj da se nismo trudili istražiti tržište. Išli smo s “Mi smo igrači, znamo što drugi igrači žele”. Otkrili smo da je vrlo loš način razmišljanja.

Ranije verzije igre su naišle kritike od igrača, najviše zbog toga što nije bilo dobro objašnjeno kako funkcionira igra, ali i zbog “vrlo čudnog” načina igranja. Te povratne informacije su developere u početku šokirale jer su smatrali da je njihov dizajn dovoljno dobro razrađen za prikazivanje potencijalnim kupcima.

call-to-valkyrie_2Željeći zadovoljiti igrače, krenuo je višemjesečni razvoj poboljšavanja određenih mehanika što je značilo da su morali odbaciti neke dosadašnje segmente igre na koje su prethodno potrošili resurse i vrijeme. Nakon investiranja dodatnog novaca u projekt, studio je uspio promijeniti igru na temelju povratnih informacija, ali pojavio se novi problem. Projekt se sada dosta razlikovao od prethodnih verzija što je odbilo dosadašnje fanove kojima se sviđala originalna ideja.

Dodatna posljedica neistraživanja tržišta bila je ta što nisu imali na umu tko im je konkurent – što je u ovom slučaju bio Microsoftov Age of Empires.

Iznenada shvatiti koliko smo bili neupućeni u poslovnu stranu razvoja igara da nismo imali pojma s kim s natječemo, kako izračunati tržišni udio ili čak kako ćemo svoju igru uklopiti na tržištu bilo je užasno iskustvo. Unatoč tome, išli smo dalje i kupili ulaznicu za jedan od većih gaming događaja u industriji.

Iako su izdavači na tom događaju pozitivno reagirali na ideju projekta, studio je pao na najvažnijim pitanjima njegove poslovne strane. Njihove najčešće pritužbe bile su usmjerene na sljedeće točke:

  • • Igra je prekratka, čak i s planiranim DLC-jevima
  • • Igra nema multiplayer
  • • Naš tim nema složen plan oko vremena potrebnog za razvoj
  • • Nismo imali strategiju kako da se nosimo s konkurentima Age of Empires i Stronghold

Nakon tih povratnih informacija, studio je odlučio napustiti razvoj igre. Unatoč ovom iskustvu, Game Hermits nije napustio ideju razvijanja igara već se usmjerio na proučavanje tržišta, pronalaženje ciljanje skupine igrača, stvaranje plana za konkurente i kako sveukupno smanjiti rizik svoje sljedeće igre.

06.12.2021 Autor:  


Poslovi @ Jooble

Phantom Fury | RECENZIJA (PS5)

OSTALE VIJESTI

28.11.2024

Najavljene PlayStation Plus Essential igre za prosinac

Autor:  

Objavljena je lista igara koje PlayStation Plus pretplatnici mogu očekivati od 3. prosinca ove godine.

itTakesTwo_image5Dok pretplatnici još uvijek imaju priliku preuzeti igre Hot Wheels Unleashed 2 – Turbocharged, Ghostwire: Tokyo i Death Note Killer Within, od sljedećeg tjedna će moći preuzeti i zaigrati It Takes Two (PS4, PS5), Aliens: Dark Descent (PS4, PS5) i Temtem (PS5).

Ova ponuda bit će dostupna do 6. siječnja sljedeće godine, a svi pretplatnici koji do tada povežu igre sa svojim korisničkim računom moći će nastaviti igrati i nakon spomenutog datuma pod uvjetom da im je aktivna PlayStation Plus pretplata – bilo da je u pitanju Essential, Extra ili Premium pretplata.

Svi koji su zainteresirani nabaviti PlayStation Plus pretplatu, mogu se pretplatiti na Essential (1 mjesec: 8,99€, 3 mjeseca: 24,99€, 12 mjeseci: 71,99€), Extra (1 mjesec: 13,99€, 3 mjeseca: 39,99€, 12 mjeseci: 125,99€) i Premium (1 mjesec: 16,99€, 3 mjeseca: 49,99€, 12 mjeseci: 151,99€) opciju.

 

 

misc
28.11.2024

Licenca za pristup igri Dark Sector je besplatna na Steamu

Autor:  

Korisnici online trgovine Steam imaju mogućnost do 30. studenoga besplatno ostvariti pristup licenci za igranje igre Dark Sector koja inače košta 9,99€. Svi koji do tog datuma povežu licencu sa svojim korisničkim računom, ona će ostati dostupna i nakon isteka ove ponude, osim u slučaju ako ta igra u budućnosti bude uklonjena s online trgovine i mogućnost preuzimanja postane nedostupna te u slučaju gašenja same online trgovine.

dark-sector_3Za pristup ovom softveru potrebno je samo na stranici za licenciranje pritisnuti na ‘Add to Account’. Nakon tog postupka, licenca za korištenje ovog softvera povezana je s vašim korisničkim računom i možete uz pomoć nje instalirati i zaigrati igru, dokle god je opcija preuzimanja i igranja dostupna na toj platformi. Napominjemo kako je za igranje uz pomoć ove licence potrebno imati registrirani korisnički račun za Steamu i instaliranu njenu aplikaciju.

U pitanju je akcijska igra čija je radnja smještena u periodu nakon Hladnog rata gdje se kao tajni operativac zarazite Technocyte virusom koji vam otključava razne moći. Igra je dostupna na Steamu od 2009. godine gdje je do sada primio 989 korisničkih recenzija od kojih je 812 ocijenjeno pozitivno.

misc
27.11.2024

DayZ Frostline na meti negativnih recenzija – reagirao direktor Bohemia Interactivea

Autor:  

Bohemia Interactive je sredinom prošlog mjeseca lansirao DLC za svoju igru DayZ pod imenom Frostline, a dosadašnje reakcije igrača nisu baš pozitivne – primarno zbog omjera cijene od 26,99€ i dobivenog sadržaja. Naime, na te negativne reakcije sada je reagirao i Marek Spanel, glavni izvršni direktor tvrtke iza ove igre.

dayz-frostline_1Jeste li znali da je osam milijuna korisnika za koje imamo podatke na Steamu u prosjeku igralo 188 sati i platilo prosječno trideset dolara bruto? To znači da smo primili manje od deset centi za sat online igranja – nešto za što držimo mrežnu infrastrukturu i ažuriramo je više od deset godina. Ipak, Dayz Frostline je na meti bombardiranja negativnim recenzijama na istoj platformi jer je preskup: 26,99 dolara za “samo kartu”, a neki korisnici zahtijevaju “daj mi više za manje novca”.

Ovaj DLC je do sada primio 1,8 tisuća korisničkih recenzija od kojih je 950 ocijenjeno negativno. Kada se pogleda prosječna ocjena tijekom posljednjih trideset dana, Frostline trenutačno stoji na Mostly Negative ocjeni sa samo 23 posto pozitivnih recenzija.

misc
27.11.2024

Prodano više od 30 milijuna primjeraka igre Cyberpunk 2077

Autor:  

Cyberpunk 2077 je stigao na tržište u prosincu 2020. godine, a CD Projekt Red je sada potvrdio kako je do sada prodano više od 30 milijuna njegovih primjeraka. Kada se usporedi s prošlom objavljenom statistikom, tijekom zadnjih trinaest mjeseci prodano je oko pet milijuna dodatnih primjeraka.

cyberpunk2077_image8Unatoč mnogobrojnim pritužbama oko početnog tehničkog stanja igre što je čak rezultiralo zabranom prodaje na PlayStation Storeu, CD Projekt Red je uspio s mnogobrojnim zakrpama poboljšati stanje igre na svim dostupnim platformama, a s dolaskom 2.0 verzije i Phantom Liberty dodatkom doveo je igru na razinu s kojom je većina igrača zadovoljna.

Igra je 2020. godine primila i razne nagrade u kategorijama za najbolju PC igru, najbolji RPG i najbolju Sony PlayStation igru na Gamescomu.

misc

Popravite svoju retro konzolu