Nintendo je nedavno prisustvovao eventu Indiecade East 2015 u New Yorku gdje se Damon Baker susreo sa obožavateljima i developerima vodeći seminar Self-Publishing with Nintendo.
Započevši program, Baker je upitao koliko developera ima u publici i većina je digla ruke, no kada je pitao koliko ih radi na konzolama nitko nije digao ruku.
Naglašeno je kako je Nintendo sa sjedištem u Americi usmjeren prema izradi nezavisnog izdavačkog procesa s alatima kao što je Nintendo Web Framework koji omogućuje developerima izraditi igru putem HTML5 i podrškom za Unity što čini jednostavno prebacivanje sa postojećeg softvera na Wii U bez puno muke.
Kao primjer je navedena igra Elliot Quest, nadolazeća retro akcijska avantura, kojom su pokazane pozitivne strane Web Frameworka.
Baker je nadodao kako Nintendo Amerika podržava neovisne developere putem službene stranice Nintendo.com, eShopa i Milversea.
Poslije prezentacije Baker je ostao razgovarati s publikom i odgovarati na pojedina pitanja. Na pitanje kakav sadržaj najbolje odgovara na Nintendo platformama za indie developere, odgovorio je:
“Rekao bih da su igre koje najbolje odgovaraju Nintendo platformama one koje dijele sličan DNA s Nintendom. Malo je nostalgično, ali mislim da čim vidite Shovel Knight, Shantae ili Teslagrad da možete reći: “Oh, to su igre Metroidvania, tu je pixel art i retro muzika.” Sadržaj Nintendo platformi pokreće se usmeno kroz pozitivne dojmove. Zato je jako važno doprijeti zajednici.”
17.02.2015
Autor: Kristina Vodopivec Sabljak