Komunikacija od strane developera i izdavača oko najavljenog remakea igre Silent Hill 2 nije baš, u najblažu ruku rečeno, najbolja. Prošlo je više od godinu dana od objave prvog trailera bez ikakvih novih informacija, a fanovi serijala za sada se samo oslanjaju na nepotvrđene glasine. Razvojni tim Bloober Team sada je prekinuo šutnju, odgovorivši fanovima na X-u oko nekih pitanja u vezi igre.
Na pitanje kada se može očekivati dolazak igre, Bloober je izjavio sljedeće: “Konami je izdavač igre i komunikacija je definitivno njihov dio posla.” Sličnu izjavu dao je i predsjednik razvojnog studija Piotr Babieno još u listopadu prošle godine, da je Konami u potpunosti preuzeo ulogu financiranja, ali i donošenja odluke samog datuma lansiranja.
Jedan fan serijala također je poslao upit studiju je li razvoj igre otkazan, na što je Bloober odgovorio s “Naravno da nije”.
Ono što je trenutno potvrđeno u vezi ovog remakea jest da je u pitanju pravi remake, a ne remaster što znači da je napravljen u potpunosti iz početka – od 3D modela, tekstura pa do samih gameplay elementa. Bloober je napomenuo kako želi ostati što vjerniji originalu, ali da su ipak odlučili implementirati određene promjene, najviše u modernizaciji gameplayja. Za razliku od originala, ovaj remake će premjestiti kameru iza Jamesa – nešto slično kao što je to napravio Resident Evil 2 Remake, a sami borbeni sistemi će također dobiti nadogradnju – nešto što se moglo i očekivati kod ovakvog projekta.
Što se tiče drugih informacija koje su poznate o samom razvoju, studio je odlučio iskoristiti Unreal Engine 5, a time i njegove najimpresivnije tehnološke značajke Lumen i Nanite kako bi što realnije prikazali horor atmosferu po kojoj je ova igra poznata. Za one koji nisu upoznati, Nanite je virtualizirana geometrija mikropoligona što bi artistima trebalo omogućiti unošenje sadržaja s više milijardi poligona u Unreal Engine – od Zbrush skulptura pa do fotogrametrijskih skeniranja bez razmišljanja o budžetu poligona. Što se tiče Nanitea, u pitanju je dinamično rješenje za globalno osvjetljenje koje odmah reagira na promjene u sceni i svjetlu.
23.11.2023
Autor: Vedran Sabljak