Avalanche Studios: “Da biste ostvarili stvarni profit, morate biti među top 10″

Glavni menadžer developera Avalanche Studios, David Grijns, izjavio je kako je razvijanje AAA naslova sve češće natjecanje između top 10 najvećih studija. To čini posao težim za njegovu tvrtku, no dodao je kako nije ništa lakše ni mobilnim, free to play ili bilo kojim drugim tržištima.

avalancheAvalanche Studios nezavisni je developer AAA igara koji izrađuje više projekata za različite partnere i izdavače. Ove godine rade dva veća naslova: Mad Max za Warner Bros. i Just Cause 3 za Square Enix. Just Cause 3 prvi je naslov njihove podružnice Avalanche Studios New York koja je otvorena 2011. godine. David Grijns, glavni menadžer upravo tog studija, razgovarao je prošli mjesec na E3 sajmu s GamesIndustry International koji prenose njegove riječi.

Prije je oko top 10, top 50 naslova stvaralo otprilike 90 posto biznisa. Danas je sve spalo na to da morate biti među top 10 da biste ostvarili stvarni profit,” rekao je Grijns. “Ova djelatnost postala je još više vođena velikim hitovima nego ikad prije. Ono što vidimo je natjecanje najvećih studija u svijetu koji investiraju sve više dolara u sve dulje i dulje razvojne cikluse.

stock_image1Grijns je objasnio kako je njihov nezavisni, privatno držani studio relativno malen, a specijalizira se za open world igre. “Produkcija takvih igara postaje sve skuplja s vremenom, a raste i zahtjevnost u vezi svega, od online komponenti do društvene umreženosti i svakakve integracije.”

Sada je naravno VR u pitanju. ‘Hoćete li raditi VR verziju vaše igre?’ Za studio kao što je naš, mi smo 250 ljudi – 160 u Stockholmu, 90 u New Yorku – to je mnogo vremena, truda i resursa. Sve je veći pritisak da isporučimo dovoljno u usporedbi s najvećima i najboljima u industriji.”

U Avalanche Studios ipak su eksperimentirali s drugim tržištima. Izdavali su igre za mobilne telefone, konzole, čak i free to play igru za PC – The Hunter. Grijns ipak kaže kako nijedno od tih tržišta nije ništa lakše za indie razvoj od trenutnog AAA biznisa. Unatoč tome, željeli bi nastaviti izdavati raznovrsne naslove i baviti se samostalnim izdavanjem vlastitih igara.

Zadovoljni su što njihova Just Cause franšiza ide ruku pod ruku s YouTubeom i Twitchom. “Stvaranje dobrih sandbox igara aktivira želju za dijeljenjem. ‘Hej, pogledaj što sam upravo uspio! Kladim se da ni development tim nije znao za ovo!’ U većini slučajeva, development tim stvarno nije znao.” Just Cause 2  još uvijek privlači 500 tisuća aktivnih igrača, zahvaljujući dijelom i aktivnoj YouTube zajednici.

Just Cause 3 izlazi za PC, PlayStation 4 i Xbox One prvog prosinca ove godine.

11.07.2015 Autor:  


Poslovi @ Jooble

Phantom Fury | RECENZIJA (PS5)

OSTALE VIJESTI

22.11.2024

U dva dana prodano milijun primjeraka igre S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

Autor:  

Prošlo je tek dva dana otkako je S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl stigao na tržište, a GSC Game World je potvrdio kako je do sada prodano više od milijun njegovih primjeraka.

stalker2_image9Nije ni čudo da je Zoni mala gužva. Prodano je milijun primjeraka, a mnogo više stalkera se pridružilo lovu na artefakte uz Game Pass. Ovo je tek početak naše nezaboravne avanture.

U pitanju je akcijska survival horor igra u kojoj imate zadatak otkriti misterije Zone u Černobilu koja je nastanjena raznim mutantima, anomalijama i frakcijama. Uz to što nudi nelinearnu priču s više krajeva koje ovise o vašim odlukama, Heart of Chornobyl dolazi s raznim survival mehanikama kao što su glad, spavanje, krvarenje i radijacija.

Ova verzija igre najavljena je u srpnju 2020. godine, ali je zbog ruske invazije na Ukrajinu u 2022. godini odgođena više puta, a dio imena je promijenjeno iz Heart of Chernobyl u Heart of Chornobyl – iskoristivši ukrajinsku riječ za Černobil.

Igra je do sada na Steamu dobila 24 tisuće korisničkih recenzija od kojih je 19 tisuća ocijenjeno pozitivno. Dok je primila niz pohvala zbog njene atmosfere i gameplay sistema, najviše pritužbi usmjereno je prema optimizacijskim problemima.

misc
22.11.2024

Enigma of Fear dostigao 224 tisuće wishlista na Steamu

Autor:  

Razvojni studio Dmativa je objavio statistiku kako je 224 tisuće zainteresiranih wishlistalo njegovu nadolazeću igru Enigma of Fear na Steamu.

enigma-of-fear_3U pitanju je horor igra u kojoj igrači preuzimaju ulogu mlade paranormalne detektivke koja zajedno sa svojim psom istražuje nestanak svojeg oca. Dolazi s otvorenim svijetom gdje ćete morati pronalaziti dokaze, otkrivati tajne priče, ali i boriti se protiv raznih paranormalnih čudovišta i bosseva.

Tijekom nedavnog Screamfest festivala, njegova demo verzija dostigla je više od 110 tisuća preuzimanja, a trenutačno ju je moguće samo wishlistati.

Enigma of Fear će stići Steam 28. studenoga ove godine gdje će biti dostupan po cijeni od 19,99€.

misc
22.11.2024

Prodano više od 500 tisuća primjeraka igre Slay the Princess

Autor:  

Slay the Princess je stigao na tržište u listopadu prošle godine, a do sada je prodano više od 500 tisuća njegovih primjeraka. Kada se usporedi s prethodno objavljenom prodajnom statistikom, oko 300 tisuća dodatnih primjeraka je prodano tijekom proteklih osam mjeseci.

slay-the-princess_1Proteklih nekoliko godina uložili smo naše duše u ovu igru i bilo je duboko dirljivo vidjeti da se toliko ljudi povezuje s takvim ezoteričnim radom. Tako smo sretni što su nam fanovi dali potrebnu podršku da ponovno prođemo kroz igru i podignemo ju u nešto još bolje nego što je bila na lansiranju.“, izjavio je Tony Howard-Arias, suosnivač studija Black Tabby Games.

U pitanju je vizualna horor novela u kojoj imate jednostavan zadatak – ubiti princezu kako bi spasili svijet. Naime, ona će napraviti sve kako bi vas zaustavila u toj misiji – od laganja, šarmiranja pa do raznih lažnih obećanja, a svaka vaša odluka u dijalogu promijenit će smjer same priče. Igra je do sada na Steamu primila 17,3 tisuće korisničkih recenzija od kojih je čak 16,9 tisuća ocijenjeno pozitivno.

Slay the Princess je dostupan na PC, Nintendo Switch, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One i Xbox Series X/S platformama.

misc
22.11.2024

Licenca za pristup igri Beholder je besplatna na Epic Games Storeu

Autor:  

Korisnici online trgovine Epic Games Store imaju mogućnost do 28. studenoga besplatno ostvariti pristup licenci za igranje igre Beholder koja inače košta 13,79€. Svi koji do tog datuma povežu licencu sa svojim korisničkim računom, ona će ostati dostupna i nakon isteka ove ponude, osim u slučaju ako ta igra u budućnosti bude uklonjena s online trgovine i mogućnost preuzimanja postane nedostupna te u slučaju gašenja same online trgovine.

beholder_image2Za pristup ovom softveru potrebno je samo na stranici za licenciranje pritisnuti ‘GET’ te na sljedećem koraku odabrati ‘Place Order’. Nakon tog postupka, licenca za korištenje ovog softvera povezana je s vašim korisničkim računom i možete uz pomoć nje instalirati i zaigrati igru, dokle god je opcija preuzimanja i igranja dostupna na toj platformi. Napominjemo kako je za igranje uz pomoć ove licence potrebno imati registrirani korisnički račun za Epic Games Store i instaliranu njenu aplikaciju.

U pitanju je avanturistička igra u kojoj imate zadatak kao menadžer zgrade špijunirati na svoje stanare i prijavljivati one koji planiraju nešto protiv aktivne totalitarne vlasti. Bilo da se odlučite prijaviti, odbiti prijaviti njihove radnje ili ih ucijeniti kako bi zaradili više za svoju obitelj, svaka odluka imat će posljedice na samu priču.

Igra je stigla na tržište u 2016. godini, a osim pozitivnih ocjena od recenzenata i igrača je primila i nagrade u kategorijama za najbolji dizajn igre, najbolju originalnu igru i najbolju indie igru te godine.

misc

Popravite svoju retro konzolu