Zero Reflex: Težak put do pobjednika nagrade od 10.000 dolara

Mnogi su već upoznati s hrvatskim indie studijom Exordium Games te njihovom igrom Zero Reflex s kojom je došla nagradna igra u kojoj prvi igrač koji uspješno prijeđe igru može osvojiti 10.000 dolara. Nakon mnogobrojnih pokušaja hakiranja i iskorištavanja igre za što lakše osvajanje novčane nagrade, Exordium Games je na razne načine pokušao obraniti ‘fair play’ igranje uvodeći veću razinu težine i limitacije načina iskorištavanja nekih gameplay funkcija.

zeroReflex_image2Sada je studio objavio na Steam stranici njihove igre kako su uspješno primili legalnu prijavu uspješno prijeđene igre što znači da je pronađen dobitnik novčane nagrade od 10.000 dolara.

Sretni smo što objavljujemo da smo primili pobjedničku prijavu! Nakon analiziranja desetke prijava, primili smo jednu koja je apsolutno legalna.

Objavili su da su prijavu primili tijekom prošlog tjedna, ali u vrijeme pisanja ovog članka još uvijek nije poznat identitet spomenutog pobjednika.

Želimo se zahvaliti svima koji su učinili najbolje što su mogli da prijeđu igru. Nadamo se da ste uživali u vožnji.

Kao što smo već spomenuli, ova nagradna igra nije prošla bez incidenata varanja, lažnih prijava te situacije zbog koje su neki posumnjali u legitimitet samog natječaja.

Nedavno se pojavila priča Steam korisnika pod nadimkom CreamyBubble koji je do sada navodno dva puta prešao cijelu igru te da je drugi pokušaj potkrijepio video dokazom, ali je obaviješten da nije osvojio novčanu nagradu zbog varanja.

Sudeći po izjavi studija na Steam servisu, korisnik CreamyBubble diskvalificiran je i prije njegove posljednje prijave završetka igre zbog iskorištavanja sistema pauziranja što je i on sam priznao jer studio nije naveo da korištenje gameplay mehanike koja je prisutna u igri nije dozvoljena.

Iako nije primio informaciju da je diskvalificiran, igrač je ponovno pokušao prijeći igru s novom razinom težine i uvedenom limitacijom korištenja pauziranja. Kao razlog želje za ponovnim prelaskom, naveo je kako želi dokazati sebi i svojim roditeljima da je igranjem igara moguće zaraditi novce. Nakon te druge prijave prelaska igre, Exordium Games izjavio je kako je već diskvalificiran zbog prvog pokušaja varanja, ali da je i na ovom pokušaju zabilježeno 2 načina varanja gdje je navodno mijenjao vrijednosti registara radi mijenjanja redoslijeda staza te da je koristio wall-hack tehniku.

Nakon niza javnog komuniciranja spomenutog igrača i studija preko Steam servisa, stupili smo u kontakt s obje strane da saznamo što se točno dogodilo. Steam korisnik CreamyBubble izjavio je za GamePerspectives svoja mišljenja u vezi svojeg drugog pokušaja prelaska igre.

Nisam koristio spomenuta varanja ili hakiranja, niti bilo koja druga. Glavni razlog zašto sam snimio svoj napredak je da eliminiram bilo koju sumnju da nisam prešao igru na legalan način.

zeroReflex_image3Exordium Games je putem elektroničke pošte za GamePerspectives izjavio kako spomenuti video zapis ne može poslužiti kao dokaz jer se varanje registrira unutar same igre. Također su putem Steama izjavili kako je video zapis montiran što znači da mu nedostaju određeni dijelovi te da se glazba ne podudara sa snimljenom igrom.

Kako bi drugačije povezao nekoliko segmenata mojeg posljednjeg pokušaja u jedan video bez montiranja? Što se tiče glazbe…vjerujte mi, da ste proveli toliko vremena pokušavajući prijeći ovu igru kao i ja, bilo bi vam zlo i od glazbe…To je razlog zašto sam stišao zvukove unutar igre.“, izjavio je CreamyBubble unutar komentara na Steam servisu.

Upitali smo studio u vezi njihovih tehnika nadgledanja igre na što su oni odgovorili da su koristili više sustava za više različitih detekcija pokušaja prevare unutar igre. Izjavili su da mogućnost tehničkog problema kod tih sustava uvijek postoji, ali da se kod dotičnog igrača aktiviralo više različitih sustava koji nisu međusobno povezani. Kako danas postoje mnogi alati s kojima je moguće manipulirati sadržajem igre, studio se odlučio na zahtjev sportskog ponašanja od igrača njihove igre.

Jednostavno rečeno: upalite i dovršite igru, bilo kroz jedan dan ili 3 mjeseca. Svaki pokušaj manipulacije, izmjene, nadmudrivanja i slično je sustav do sada vrlo uspješno detektirao.

Dotični igrač se nakon obrazloženja studija i dalje ne slaže s njihovim optužbama varanja. Smatra da su manipulirali pravilima te da su uspješno kreirali besprijekornu metodu s kojom mogu diskvalificirati bilo koga tko tvrdi da je uspješno prešao igru čak i ako prilože video dokaz.

Vi ste prvi studio koji je uspio promijeniti moju perspektivu indie studija. U većini slučaja, mislio sam da je bit kreiranja igara izražavanje ideja, uspijevanje da rade, podijeliti ih sa svijetom. Ali vi? Ne, vas nije briga za bilo što od toga.“, izjavio je dotični igrač.

zeroReflex_image4U svijetu gdje se igre poput Super Meat Boy ili neke druge teže igre mogu prijeći unutar sat vremena, lako je posumnjati u legitimitet ovog natječaja. Iako ova igra nema veliku bazu igrača kao spomenuta igra usporedbe, sudeći po izjavi od studija, preko 80.000 igrača igralo je igru otkad je dostupna na tržištu što znači da oko 80.000 ljudi nije uspjelo prijeći igru unutar mjesec dana unatoč primamljivoj nagradi od 10.000 dolara.

Ova nagradna igra omogućila je malom studiju bez izdanih igara poveću medijsku pozornost što nije mala stvar i zaslužuju pohvalu zbog drugačijeg pristupa marketingu, ali zbog manjka transparentnosti, predugog vremena bez pobjednika te većeg broja odbačenih prijava navodnih prelaska igre, lako je zaključiti negativna stajališta u vezi cijele situacije.

Ovaj cijeli sistem odabira pobjednika kreiran je s metodom korisničkog povjerenja prema studiju zbog spomenutog manjka transparentnosti u vezi statistika prijavljenih na natječaj što znači da se ne može u potpunosti saznati jeli studio iskorištavao nagradnu igru radi što duljeg perioda marketinga ili da su prijave uglavom radile varalice.

Što se tiče dotičnog igrača koji je ostao bez mogućnosti osvajanja novčane nagrade zbog navodnog nesportskog ponašanja, izjavio je svoje razočarenje zbog cijele ove situacije, studija i igre u koju je uložio preko 70 sati.

Nevjerojatno sam razočaran sa sobom što sam imao vjere u ovaj studio. Planirao sam objaviti video u kojem bi opisao strategije svake staze te objasnio zašto mislim da je ovo, osim očitih problema, jedna od najboljih indie igara koju sam ikad igrao.

Više o proglašenom pobjedniku ove nagradne igre možete očekivati na našem portalu.

POVEZANE VIJESTI:

23.01.2016 Autor:  


Poslovi @ Jooble

Helldivers 2 | RECENZIJA

OSTALO SA DOMACE SCENE

19.04.2024

Napitak Jamnica ProGame osvojio prvo mjesto u kategoriji inovacija na Foodbev Awardsu

Autor:  

Jamnica je još prije dvije godine lansirala svoje novo funkcionalno bezalkoholno piće pod imenom ProGame koje je razvila primarno za igrače videoigara. Taj napitak je sada osvojio prvo mjesto u kategoriji “Best Drink Innovation” na ovogodišnjem Međunarodnom sajmu hrane i pića (IFE) – britanskom eventu za inovacije u toj industriji.

Jamnica-Progame_1Iza ove odluke stoji stručni žiri FoodBev Media, organizacija specijalizirana za izvještavanje i analiziranje promjena, trendova i inovacija u međunarodnoj industriji hrane i pića. Foodbev je osnovan još u 2000. godini u Londonu, a nagrade za inovaciju u kategoriji pića postoje već 21 godinu.

ProGame je u potpunosti razvijen i proizveden u Jamnici, a ono po čemu se ističe od druge konkurencije na tržištu jest to što u njemu nema taurina te da sadrži sustav zaslađivanja palatinozu – šećer niskog glikemijskog indeksa koji ne uzrokuje tzv. ‘sugar crash’.

misc
24.01.2024

Algebrina gaming konferencija ugostila domaće developere i Johna Romera – tvorca Doom serijala

Autor:  

Trodnevni gaming event u Sveučilištu Algebri je službeno završio, a posjetitelji su mogli prisustvovati na ovogodišnjem Global Game Jamu, esports natjecanju, ali i konferenciji Future Perspectives of Game Development koja je privukla mnoge domaće razvojne studije, ali i Johna Romera – svjetski popularnog developera koji stoji iza igara Doom, Quake i Wolfenstein 3D.

Algebra konferencija_1Veseli nas što polako, ali snažno, gradimo game dev i gaming community u Algebri – naši studenti su jučer održali i prvi esport turnir u potpunosti u organizaciji našeg Sveučilišta, uz podršku naših partnera Telemach Hrvatska i White Shark, a danas nakon konferencije otvaramo Global Game Jam koji će opet okupiti hrpu mladih entuzijasta i kreativaca spremnih na izradu svojih prvih igara. Hrvatska sigurno može postati mjesto u kojem će se industrija izrade računalnih i videoigara razvijati i rasti, a posebno sada kada je i novom S3 Strategijom cijela ICT zajednica okrenuta većoj produktivizaciji sektora.“, izjavio je Mislav Balković, rektor Sveučilišta Algebra, prilikom otvorenja konferencije.

Na spomenutoj konferenciji pričalo se temi autorskih prava, strategijama financiranja gaming projekata, ali i samoj budućnosti industrije videoigara, dok je John Romero usmjerio fokus i na svoju karijeru – od teškog djetinjstva pa do razvoja jednih od najvažnijih igara u industriji.

Ova je zemlja puna strasti i igrača, ali i onih koji razvijaju videoigre. Imate ovdje odličnu ekipu, Croteam, koji su prisutni u ovoj industriji već 30 godina. Oni su vjerojatno jedni od najiskusnijih timova u razvoju videoigara uopće na svijetu. Budućnost videoigara nalazi se u umjetnoj inteligenciji, a velik utjecaj imat će i VR (virtualna stvarnost) i AR (proširena stvarnost). To je budućnost i stvaranja, ali i igranja videoigara te velika pomoć, ali i izazov dizajnerima u budućem razdoblju. U vrijeme kada smo mi počinjali nije bilo ni studija ni edukacije za razvoj igara, većina nas je u to vrijeme bila samouka, zato su danas fakulteti i Sveučilišta poput Algebre dragulji ne samo za područje Hrvatske, nego i čitave regije.“, izjavio je John Romero.

POVEZANA VIJEST:

misc
24.01.2024

John Romero: Industrija videoigara koristit će AI na veliki način

Autor:  

Na ovogodišnjoj konferenciji Future Perspectives of Game Development na Sveučilištu Algebri imali smo priliku popričati s Johnom Romerom – dizajnerom i programerom iza ikoničnih igara kao što su Doom, Quake, Hexen i Wolfenstein 3D.

John Romero - Algebra_1John Romero se osvrnuo na usmjerenje industrije videoigara i što ju čeka tijekom sljedećih pet godina, izjavivši kako će veliki fokus biti usmjeren prema umjetnoj inteligenciji.

U sljedećih pet godina, industrija videoigara koristit će umjetnu inteligenciju na veliki način. Već koristimo umjetnu inteligenciju u stvaranju igara. Umjetna inteligencija bit će jedan od najvećih noviteta koji će zauvijek ostati dio igara. Tek smo ju počeli koristiti, a postat će dio načina kako radimo videoigre – ne samo u sistemima unutar igara, već da radimo sadržaj u igrama, čak i kod. Umjetna inteligencija je nevjerojatna u generiranju koda.

Nadodao je i savjet za sve developere koji su u ovoj industriji – da moraju postati dobri u korištenju umjetne inteligencije.

Ta tehnologija generiranja vizuala i programerskog koda polako se počinje koristiti kao alat u razvijanju videoigara, a sudeći po Romeru, ona će u bližoj budućnosti postati velik dio samog procesa razvijanja.

misc
09.01.2024

John Romero prisustvuje na Algebrinoj ovogodišnjoj game dev konferenciji

Autor:  

Zagrebačko Sveučilište Algebra je najavilo kako će 21. siječnja ove godine započeti njegov trodnevni gaming event gdje će posjetitelji moći prisustvovati na Global Game Jamu, esports natjecanju u igri Counter-Strike 2, ali i na konferenciji Future Perspectives of Game Development gdje će govor održati i John Romero – developer iza igara Doom, Quake i Wolfenstein.

johnRomero_image1Uzbuđen sam što 2024. godinu započinjem snažno u okruženju game developera i gejmera na Algebrinom Global Game Jam-u u Zagrebu! Često me pitaju o mojoj povijesti i povijesti FPS-a, a to je upravo ono što će biti okosnica mog govora ‘DOOM Guy: Life in First Person’ na Algebrinoj konferenciji 22. siječnja. Za igrače koji žele znati više o tome koji su to tajni sastojci koji su utkani u naš DNA i radi kojih je nastao DOOM, ovo je konferencija koju ne smiju propustiti. Prikazat ću i nikad viđeni behind the scenes materijal iz moje posljednje igre, SIGIL II”, izjavio je John Romero.

Uz Romera će na ovoj konferenciji govoriti developeri iz domaćih studija kao što su Croteam, Outfit7, Nanobit, RawFury, Pine Studio i Today’s Game Studios, a prolazit će kroz teme novih tehnologija i strategija financiranja projekata.

Što se tiče Global Game Jam natjecanja u razvoju igara, ono će se održati od 22. do 24. siječnja čije će pobjednike odabrati stručni žiri.

Dok će posjetitelji moći izazvati Romera na rundu u Doomu, u drugim dvoranama će se paralelno odvijati prvi esport turnir organiziran od strane Algebre u igri Counter-Strike 2.

Prvi smo u Hrvatskoj pokrenuli novi studij razvoja računalnih igara s namjerom zahvaćanja studenata koji razmišljaju izvan okvira te koji su sposobni na kreativan način pronalaziti rješenja kompleksnih problema. Program studija osmišljen je kako bi studentima pružio duboko razumijevanje razvoja videoigara kao neraskidive kombinacije programerskih znanja i vještina, dizajna i raznih umjetničkih smjerova. Vjerujem da će nam ova konferencija pomoći u popularizaciji izgradnje karijera u propulzivnoj industriji razvoja igara, kao i da ćemo njome doseći cilj snažnijeg privlačenja stranih studenata, odnosno, internacionalizacije“, izjavio je izv.prof.dr.sc. Mislav Balković, rektor Sveučilišta Algebra.

Ulaznice za ovaj događaj su već u prodaji putem Entrio servisa. Cijena ulaznice za prvi dan tijekom kojeg će se održati eSports turnir i upoznavanje s Romerom iznosi 20€, dok ulaznica za drugi dan tijekom kojeg će održati spomenuta konferencija košta 30€. U ponudi je dostupna i ulaznica za oba dana čija cijena iznosi sveukupno 40€.

 

misc

Alien RPG - VIDEO RECENZIJA