Wii U vs Switch: Borba osvajanja ljestvica

Web portal Vg Chartz objavio je mjesečni grafikon prodaje konzola, a ovog puta uspoređuje prodaju Wii U i Nintendo Switch konzola.

nintendo_switch_img1Razlika između Wii U i Switch konzole povećala se za 360,936 jedinica tijekom svibnja ove godine sa Switch konzolom koja trenutno vodi za 1.69  milijuna jedinica.

Wii U je došao na tržište u studenom 2012. godine dok je Switch lansiran tijekom ožujka ove godine.

Wii U je sveukupno prodan u 2,42 milijuna jedinica te Switch u 4,11 milijuna jedinica.

16.07.2017 Autor:  

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Leave your thoughts

Pravila ponašanja u komentarima pročitajte u našem Bontonu komentiranja

Electronic Arts najavio kupnju studija iza Titanfall serijala

OSTALE VIJESTI

22.11.2017

TIGA podržala vladino investiranje u industriju igara UK-a

Autor:  

TIGA, tvrtka usmjerena na developere, izdavače i samu industriju videoigara u Ujedinjenom Kraljevstvu, predstavila je novi izvještaj u kojem podržava vladine planove za poticanje učenja dodatnih predmeta matematike, povećanje broja učitelja za predmet informatike te dodatna sredstva za videoigre, istraživanje i razvoj te umjetnu inteligenciju.

writerStock_image1“TIGA podržava korake objavljene u današnjem proračunu kako bi se dodatno unaprijedile vještine, obuke i obrazovanje. Pristup kvalificiranoj radnoj snazi ključan je za našu industriju, a visokoobrazovana i sposobna populacija od vitalne je važnosti za dobrobit i budućnost Ujedinjenog Kraljevstva. Također podržavamo dodatnu podršku UK Games Fund-u”, izjavio je Jason Kingsley iz TIGA-e.

Naime, vlada namjerava pružiti milijun funti za proširenje UK Games Fund neprofitne tvrtke do 2020. godine kako bi financijski pomogli manjim developerima videoigara. U tvrtku Tech City UK namjerava uložiti dodatnih 21 milijun funti tijekom sljedećih 4 godine kako bi se proširile tvrtke bazirane na tehnologiji. Također, nagrađivat će škole i fakultete koji podupiru svoje učenike da uče dodatne predmete matematike te uložit dodatnih 2,3 milijardi funti kako bi proširili sektore za istraživanje i razvoj.

“Pružanje dodatnih milijun funti za proširenje UK Games Funda do 2020. godine fantastična je vijest i pomoći će većem broju startupa i manjim studijima da dođu do financija. Proširenje Tech City UK-a i daljnja ulaganja u istraživanje i razvoj i AI također je dobra vijest za industriju videoigara i drugih sektora tehnologije”, nadodao je Dr. Richard Wilson, glavni izvršni direktor TIGA-e.

 

misc
22.11.2017

Speed Limit: Iznimno teški platformer koji cilja stići i u kafiće

Autor:  

Među mnogim indie igrama koje su dostupne na ovogodišnjem Reboot InfoGameru nalazi se jedan naslov koji se ističe od većine. Dok developeri svojim igračima uglavnom nude kontroler ili miš i tipkovnicu za isprobavanje svojih igara, studio Gamechuck na svojem stolu nudi samostalno izrađenu arkadu na kojoj je moguće zaigrati Speed Limit – iznimno teški platformer s retro vizualima.

speed_limit_infogamer_2017_img2Dok je na sajmu dostupna manja verzija arkadnog stroja s prvom stazom same igre, developeri su izjavili kako planiraju dati izraditi veće koje bi bile dostupne u kafićima, igraonama i drugim ustanovama. Unatoč tome što je tek nedavno započeo razvoj igre, napomenuli su kako već sada postoji interes zagrebačkih kafića za ovim projektom.

Postoje već dva kafića koji su zainteresirani. Oba su u Zagrebu i u blizini fakulteta i srednjih škola gdje ima ljudi kojima bi to moglo biti zanimljivo.“, izjavio je Igor Kolar, artist u studiju Gamechuck.

Ti kabineti bit će međusobno povezani što znači da će se igrači na svim dostupnim uređajima natjecati za dolazak na ljestvicu najboljih. Ta povezanost omogućavat će i developerima jednostavno ažuriranje igre.

Za izradu ovog manjeg kabineta koji je dostupan na InfoGameru trebalo je sveukupno tjedan dana, dok su na samoj igri radili oko dva tjedna. Sam razvoj trenutno je stavljen na dvomjesečno čekanje jer se developeri fokusiraju na razvoj druge igre koja je povezana s njihovim prijašnjim naslovom All You Can Eat.

Jedna veoma zanimljiva informacija u vezi same igre jest ta da će se gameplay unutar igre mijenjati nakon svake dvije prijeđene staze što dodatno povisuje njenu razinu težine. Dok će glavni fokus biti izrada tih kabineta za kafiće i igraone, igra će biti dostupna i na Windows platformi te Android uređajima.

Ako ste željni svoje vještine staviti na test, posjetite Gamechuck na indie odjelu ovogodišnjeg Reboot InfoGamer sajma i pokušajte prijeći prvu stazu u igri Speed Limit.

misc
22.11.2017

Nimbatus prikupio 230% traženog iznosa na Kickstarteru

Autor:  

Stray Fawn Studio iz Švicarske nedavno je pokrenuo Kickstarter kampanju prikupljanja novaca potrebnog za kreiranje njihove igre pod imenom Nimbatus. S još 13 dana do samog završetka, uspješno su prikupili 230 posto od traženog iznosa.

nimbatus_img1“Izgradite svemirske dronove iz bezbrojnih dijelova i istražite golemu galaksiju.”

Nimbatus je proceduralno generirana akcijska simulacija koja će biti dostupna kao Early Access igra tijekom drugog kvartala 2018. godine. Igra će biti u potpunosti lansirana između prvog i drugog kvartala 2019. godine za Windows, Mac i Linux.

Kampanja je trenutno prikupila 45.978 švicarskih franaka od strane 1.700 ulagača. Podržati kampanju možete putem službene Kickstarter stranice igre.

misc
22.11.2017

GALERIJA: Prvi dan ovogodišnjeg Reboot InfoGamer sajma

Autor:  

Jučer je započelo ovogodišnje izdanje Reboot InfoGamer sajma na Zagrebačkom Velesajmu gdje su posjetitelji imali priliku uživati u svojim najomiljenijim igrama bez dužih čekanja u redovima.

rebootInfoGamer2017_image3Osim što su organizatori povećali sajam za još jednu dvoranu koja bi mogla pomoći kod velikih gužva u petak i subotu, velike promjene uvedene su u sam indie odjel. Za razliku od prošle godine, regionalni indie developeri koji su došli prikazati svoje radove sada imaju veoma lijepo uređen i raspoređen prostor s velikim plakatima u stilu cijelog sajma.

Svi koji su zainteresirani kupiti svoju ulaznicu, mogu to još uvijek učiniti na ulazu u sajam na Zagrebačkom Velesajmu ili putem Entrio servisa gdje jednodnevna ulaznica košta 50 HRK, dok višednevna iznosi 100 HRK. Sajam će tijekom svih dana biti otvoren od 10:00 do 20:00.

misc

Sylvio - VIDEO RECENZIJA (PS4)