Više od dvadeset pet milijuna igrača zaigralo Apex Legends

Free-to-play battle royale igra Apex Legends stigla je na tržište 04. veljače ove godine, a tijekom prvog tjedna dostupnosti privukla je više od dvadeset pet milijuna igrača.

ApexLegends_image1Također smo uzbuđeni najaviti da je od prošlog ponedjeljka više od dvadeset pet milijuna igrača uskočilo u igru, a preko vikenda imali smo vrhunac s više od dva milijuna igrača u igri u jednom trenutku. Kao što sam rekao ranije, kakav tjedan!“, izjavio je Vince Zampella iz Respawn Entertainmenta.

U pitanju je FPS igra u kojoj je velik fokus usmjeren na surađivanje s drugim članovima u timu s implementiranim ping sistemom i pravilno iskorištavanje specijalnih moći svih dostupnih likova. Dok igra funkcioniraju kao klasični battle royale gdje je cilj pronaći što bolje oružje i preživjeti na smanjujućoj mapi, Respawn je implementirao gameplay mehaniku oživljavanja igrača kako bi doveli cijeli taj žanr “na novu razinu”.

Svi zainteresirani mogu besplatni preuzeti igru na PC (Origin), PlayStation 4 i Xbox One platformama.

12.02.2019 Autor:  


Epic Games Store nastavlja s privremenim ekskluzivama na PC-u

OSTALE VIJESTI

24.04.2019

Bloodborne: The Board Game prikupio više od 1,3 milijuna dolara

Autor:  

Tvrtka CMON je nedavno pokrenula Kickstarter kampanju za svoju tabletop igru Bloodborne: The Board Game u kojoj je zatražio 200 tisuća američkih dolara. S još dvadeset dana do kraja kampanje, prikupljeno je više od 1,3 milijuna dolara uz pomoć 15 tisuća ulagatelja.

bloodborneBoardGame_image1U pitanju je tabletop igra koja se temelji na PlayStation 4 ekskluzivi Bloodborne u kojoj do četiri igrača imaju cilj istražiti grad Yharnam i boriti se protiv njenih pomahnitalih stanovnika i raznih čudovišta kako bi preživjeli noć i otkriti izvor ludila koje je zaokupilo cijeli grad.

Igra bi trebala stići na tržište u svibnju 2020. godine.

misc
24.04.2019

Četvrtina dosadašnje prodaje igre World War Z ostvarena na Epic Games Storeu

Autor:  

Saber Interactive je nedavno najavio kako je prodano više od milijun primjeraka njene nove igre World War Z tijekom prvog tjedna na tržištu, a Epic Games je sada potvrdio kako je četvrtina te prodaje ostvarena na Epic Games Storeu.

WorldWarZ_image1Saber je izrazito oduševljen s prodajom igre na svim platformama. Pogotovo na PC-u, daleko smo iznad očekivanja zahvaljujući podršci koju smo primili od Epic Games Storea.“, izjavio je Matthew Karch, glavni izvršni direktor tvrtke Saber Interactive.

U pitanju je co-op igra za četiri igrača koja je inspirirana filmom istog imena iz 2013. godine. Nudit će šest različitih klasa: Gunslinger, Hellraiser, Slasher, Medic, Fixer i Exterminator, a igrači će sa značajkama tih klasa imati mogućnost surađivati i braniti se od horde zombija uz pomoć raznih oružja, barikada, zamki i eksploziva.

Dok standardna cijena igre iznosi 39,99€, Saber Interactive je tijekom veljače ove godine spustiti cijenu igre na 34,99€ na Epic Games Storeu zbog pogodnosti u podjeli prihoda koju nudi ta online trgovina.

misc
24.04.2019

Prodano više od 1,4 milijuna primjeraka igre Frostpunk

Autor:  

Survival igra Frostpunk je stigla na tržište prije točno godinu dana, a do sada je prodano više od 1,4 milijuna njenih primjeraka.

frostpunk_img1Sveukupno 43,8 posto igrača koji su kupili igru uspjelo završiti glavnu kampanju, dok je samo 0,3 posto njih uspjelo preživjeti sto dana na najvećoj težini.

Frostpunk se temelji na premisi zamišljanja što je društvo u stanju napraviti kada ga se gurne do krajnjih granica. U potpuno zamrznutom svijetu, ljudi razvijaju tehnologiju na parni pogon kako bi se suprotstavili hladnoći. Igra je do sada putem Steama primila 26 tisuća korisničkih recenzija od kojih je 22,8 tisuća ocijenjeno pozitivno.

misc
24.04.2019

TOP 10 najprofitabilnijih digitalnih igara za konzole tijekom ožujka

Autor:  

Tvrtka SuperData objavila je putem svoje službene web stranice listu najprofitabilnijih digitalnih igara za konzole tijekom ožujka 2019. godine.

theDivision2_image8Tom Clancy’s The Division 2 zauzeo je prvo mjesto dok se iza njega redom nalaze FIFA 19, Fortnite: Battle Royale, Sekiro: Shadows Die Twice, NBA 2K19 i Apex Legends. Usporedno s prošlim mjesecom, Apex Legends je pao s četvrtog na šesto mjesto, dok se Call of Duty: Black Ops 4 popeo s desetog na osmo mjesto.

Tom Clancy’s The Division 2 je akcijska RPG igra u kojoj igrači preuzimaju ulogu člana elitne grupe Division koja u ovom nastavku ima cilj spasiti Washington od puča i nestabilnosti. Kako bi pružio što autentičnije iskustvo, The Division 2 nudi 1:1 reprezentaciju cijelog grada Washingtona. Razvoj igre vodi Massive Entertainment u suradnji s Ubisoft Reflections, Red Storm Entertainment, Ubisoft Annecy, Ubisoft Shanghai i Ubisoft Bucharest, a rađen je uz pomoć nadograđene verzije Snowdrop alata.

TOP 10 najprofitabilnijih digitalnih igara za konzole tijekom ožujka:

  • 1. Tom Clancy’s The Division 2
  • 2. FIFA 19
  • 3. Fortnite: Battle Royale
  • 4. Sekiro: Shadows Die Twice
  • 5. NBA 2K19
  • 6. Apex Legends
  • 7. Devil May Cry 5
  • 8. Call of Duty: Black Ops 4
  • 9. Grand Theft Auto V
  • 10. Super Smash Bros. Ultimate
misc

Prilagođavanje informacija narativu "mržnje" prema Electronic Artsu