THQ Nordic otkupio prava na serijal Outcast

Tvrtka THQ Nordic započela je ovu godinu s još jednom akvizicijom, a ovog puta su u pitanju prava na serijal videoigara Outcast.

outcastSecondContact_image2Originalni Outcast stigao je na tržište još u 1999. godini, a u pitanju je akcijsko avanturistička igra koja je do 2002. godine zabilježila četiristo tisuća prodanih primjeraka diljem cijeloga svijeta. Njen nastavak Outcast II: The Lost Paradise nikad nije uspio stići na tržište zbog bankrota razvojne tvrtke Appeal. Nakon što su originalni developeri kasnije otkupili prava na serijal, lansirali su remastered verziju originala Outcast 1.1 i remake iste igre pod imenom Outcast: Second Contact u 2017. godini.

Samo tijekom prošle godine, THQ Nordic je otkupio prava na igre Expeditions, Alone in the Dark, Kingdom of Amalur, TimeSplitters, Carmageddon, ali i druge tvrtke kao što su Bugbear Entertainment, Coffee Stain, HandyGames i Koch Media.

11.01.2019 Autor:  


Epic Games Store nastavlja s privremenim ekskluzivama na PC-u

OSTALE VIJESTI

23.03.2019

Igrači potrošili 8,2 milijarde američkih dolara na digitalne videoigre u veljači

Autor:  

Potrošnja igrača na digitalne videoigre porasla je za dva posto na godišnjoj razini u veljači ove godine, pokazuju najnoviji podaci koje je objavila tvrtka SuperData. Prema njenom izvješću, igrači su potrošili 8,2 milijarde dolara na digitalne igre na PC, konzolama i mobilnim uređajima.

stock_ps4Prihod od digitalnih primjeraka videoigara za mobilne uređaje bio je glavni pokretač s devet posto rasta u odnosu na prošlu godinu – rezultat koji je uspio nadoknaditi pad od šest posto u PC segmentu. Razlika potrošnje na godišnjoj razini u PC segmentu uzrokovana je velikim prošlogodišnjim uspjehom igre PlayerUnknown’s Battlegrounds.

Apex Legends ostavio je svoj trag u veljači ove godine, generirajući 92 milijuna dolara na svim dostupnim platformama. Igra je s tim rezultatom doživjela najbolji prvi mjesec na tržištu u povijesti kada se usporedi s drugim free-to-play igrama, uključujući i Fortnite: Battle Royale.

misc
22.03.2019

TOP 10 najprofitabilnijih digitalnih PC igara tijekom veljače

Autor:  

Tvrtka SuperData objavila je putem svoje službene web stranice listu najprofitabilnijih digitalnih PC igara tijekom veljače 2019. godine.

dungeonFighterOnline_image1Dungeon Fighter Online zauzeo je prvo mjesto dok se iza njega redom nalaze League of Legends, Fantasy Westward Journey Online II, Crossfire, Fortnite: Battle Royale i Apex Legends.

Dungeon Fighter Online je borilačka igra koja je originalno stigla na korejsko tržište još u 2005. godini, dok je u cijelome svijetu dostupna od kolovoza 2016. godine. Tijekom prvih deset godina na tržištu, igra je generirala više od deset milijardi dolara te privukla šesto milijuna igrača diljem cijelog svijeta.

TOP 10 najprofitabilnijih PC igara tijekom veljače 2019. godine:

  • 1. Dungeon Fighter Online
  • 2. League of Legends
  • 3. Fantasy Westward Journey Online II
  • 4. Crossfire
  • 5. Fortnite: Battle Royale
  • 6. Apex Legends
  • 7. World of Tanks
  • 8. Dota 2
  • 9. World of Warcraft
  • 10. FIFA Online 3
misc
22.03.2019

Prodano više od dva milijuna primjeraka igre Devil May Cry 5

Autor:  

Devil May Cry 5 stigao je na tržište 08. ožujka ove godine, a Capcom je sada putem GDC konferencije u San Franciscu potvrdio kako je prodano više od dva milijuna njegovih primjeraka.

devilMayCry5_image2Igra je također tijekom prvog tjedna dostupnosti završila na prvom mjestu tjedne UKIE liste najprodavanijih igara u Ujedinjenom Kraljevstvu ispred naslova kao što su Red Dead Redemption 2, Mario Kart 8 Deluxe, Anthem, FIFA 19 i Far Cry New Dawn. Napominjemo kako se lista temelji samo na prodaji fizičkih primjeraka igre.

U pitanju je službeni nastavak za DMC 4 u kojem igrači ponovno preuzimaju ulogu Nera u borbi protiv nove invazije demona. Na igri je radio Hidetaki Itsuno, poznati japanski dizajner videoigara koji do sada radio na naslovima kao što su Devil May Cry 4, Jojo’s Bizarre Adventure i Dragon’s Dogma.

misc
22.03.2019

SuperData: Apex Legends generirao 92 milijuna dolara tijekom veljače

Autor:  

SuperData procjenjuje kako je free-to-play igra Apex Legends generirala 92 milijuna američkih dolara na svim dostupnim platformama tijekom veljače ove godine. Igra je s tim rezultatom doživjela najbolji prvi mjesec na tržištu u povijesti kada se usporedi s drugim free-to-play igrama, uključujući i Fortnite: Battle Royale.

ApexLegends_image5Apex Legends je stigao na tržište 04. veljače ove godine, a tijekom prvog mjeseca dostupnosti uspio je privući više od pedeset milijuna igrača. U pitanju je FPS igra u kojoj je velik fokus usmjeren na surađivanje s drugim članovima u timu s implementiranim ping sistemom i pravilno iskorištavanje specijalnih moći svih dostupnih likova. Dok igra funkcioniraju kao klasični battle royale gdje je cilj pronaći što bolje oružje i preživjeti na smanjujućoj mapi, Respawn je implementirao gameplay mehaniku oživljavanja igrača kako bi doveli cijeli taj žanr “na novu razinu”.

Svi zainteresirani mogu besplatni preuzeti igru na PC (Origin), PlayStation 4 i Xbox One platformama.

misc

Prilagođavanje informacija narativu "mržnje" prema Electronic Artsu