Sylvio: Može li jedna zanimljiva gameplay mehanika spasiti ovu igru o duhovima?

Dobrodošli u GamePerspectives! Pogledajmo kako igra Sylvio izgleda iz naše perspective. Ovo je naša indie recenzija, pa krenimo redom.

Sylvio je first person indie horor igra u kojoj preuzimate ulogu Juliette Waters koja pomoću mikrofona i drugih aparata snima zvukove duhova.

Igra je tehnički izvedena dosta loše te da smo se odlučili ocijeniti igru na bazi prvih dojmova, ovo bi bila dosta negativna recenzija. Grafički izbornik je minimalan, nema podršku miša unutar glavnog izbornika, čest je problem clippanja kamere kroz objekte te je sveukupni vizual ispodprosječan. Pozitivno što možemo reći s tehničke strane je to da igra funkcionira fluidno na konstantnih 60 fps.

sylvio_image1Ono što nam je podignulo dojam igre jest njen fokus na snimanje duhova koji postane aktivan nakon veoma lošeg uvoda u igru. Tijekom igranja, koristit će te mikrofon s oscilatorom za traženje poruke duhova koji su rasprostranjeni kroz cijelu stazu. Nakon uspješnog snimanja je moguće preslušavati snimku gdje morate na pravi način pronaći skrivene poruke duhova koje otkrivaju priču njihove smrti. Taj mikrofon će te iskorištavati i na druge načine kao što su otkrivanje kombinacije na lokotima te komuniciranju s mrtvima na seansama.

Uz mikrofon Vam je dostupno oružje pomoću kojeg se branite od raznih pojava koje Vas mogu ubiti pri samom dodiru.

Što na kraju reći o Sylvio?

sylvio_image2To je igra za koju se mora gledati drugi dojam, pogotovo ako Vas zanima tematika duhova i snimanja EVP-a. Nama je, nakon lošeg početnog iskustva, na kraju uspjela pružiti dobru dozu misterija i napetosti prilikom traženja i preslušavanja snimaka uz konstantnu opasnost od raznih entiteta.

Ovo je bio naš game perspective. Sada želimo čuti vašu perspektivu u komentarima ispod recenzije.

23.06.2015 Autor:

Poslovi @ Jooble

Predator: Hunting Grounds - VIDEO RECENZIJA

29.04.2020

Predator: Hunting Grounds – Zanimljiva ideja s nizom tehničkih problema (PS4)

Dobrodošli u GamePerspectives!

Originalni Predator je jedan od onih filmova koji kad se samo spomene, pojavi nam se želja da ga ponovno pogledamo, tako da još od prošlogodišnjeg State of Playa imali smo ovu igru na radaru i držali fige da će biti barem iznadprosječna. Ideja asimetričnog 4v1 multiplayera gdje jedan tim ima svoju PvE misiju dok jedan u ulozi Predatora ima svoj zadatak zaustaviti ih zvuči primamljivo.

Nažalost, sama beta nije prošla baš najbolje – igrači su imali niz tehničkih problema, a neki mediji i nisu bili baš oduševljeni. Sada kako je igra napokon stigla na PlayStation 4 i Epic Games Store, odlučili smo osobno istražiti što ona sve nudi i kakvo joj je trenutno tehničko stanje.

PredatorHuntingGrounds_1

Nažalost, moramo krenuti s tom tehničkom stranom. Mi nismo jedni od onih koji traže revolucionarne vizuale kako bi mogli uživati u igri, ali vizualni problem ovdje, barem na originalnoj PlayStation 4 konzoli, povlači sa sobom drugi bitan problem.

Ima velik problem s Antialiasingom, pogotovo kada pričamo o drveću i sitnijim detaljima, što je samo po sebi vizualno neugodno za gledati, ali kako ta drveća čine većinu mape i služi Predatoru za skrivanje i napadanje iz zasjede dok koristi cloaking sistem, preglednost je dosta loša što jako utječe na sam gameplay. Također treba napomenuti kako igra pati od sporog učitavanja tekstura što je najviše vidljivo u glavnom izborniku dok prolazite kroz sve liste vizualnih dodataka.

Kako bi stvar bila još gora, PlayStation 4 verzija ima dosta nestabilan framerate. Dok cilja na trideset fps-a, Predator: Hunting Grounds redovno pada ispod tog “filmskog” minimuma što dodatno smanjuje napetost u cijeloj igri. A to je zapravo najveća šteta jer ta napetost dobivena neskriptiranim ponašanjem Predatora nam je u više situacija prouzročio određenu dozu nervoze. U jednom trenutku šećete se kroz gustu šumu s idejom rješavanja misije, a odmah u sljedećem brzinski pregledavate mini mapu i drveća iznad sebe jer ste čuli uključivanje Predatorovog cloaking sistema.

PredatorHuntingGrounds_2

Sada kada smo prošli kroz najveće probleme u ovoj igre, idemo se usmjeriti detaljnije na njen sadržaj, servere i neke stvari koje je zaista impresivno napravila.

Predator: Hunting Grounds je primarno multiplayer igra. To znači da nema single-player kampanju tako da ona nije za igrače koji su u potrazi za kvalitetnom pričom i vođenim iskustvom, već oni koji traže kombinaciju PvP i PvE iskustva.

Nakon što odaberete željenu klasu i uredite svojeg lika po vlastitoj želji, bit ćete bačeni na otok gdje Fireteam mora odraditi jednu od dostupnih misija, dok Predator ima otvoreno igralište na kojem može raditi kaos sa svojim arsenalom oružja.

Za svaku tu klasu, vrijeme čekanja za dolazak na javne P2P servere varira – Igrači koji žele igrati kao Fireteam čekat će u prosjeku oko minute, dok će se za ulogu Predatora čekati i do deset minuta. Na kojoj god platformi bili kupili igru i koju god klasu odabrali, igrači će moći zajedno igrati jer Predator: Hunting Grounds nudi cross-play opciju.

PredatorHuntingGrounds_3

Timsko igranje je ključ za uspješan prelazak misije u ulozi Fireteama, ali kako je to multiplayer igra, nije baš najčešće da ćete naići na “timski” raspoložene igrače. Često će uvijek netko krenuti u “Rambo” stilu bez obzira na druge, a potrebno je samo par minuta da vam se na ekranu pojavi poruka njegove smrti. Igrači se moraju držati zajedno i, ako je moguće, komunicirati jer ako se jedna osoba odvoji, pitanje je vremena kad će suparnički igrač iskoristiti situaciju.

Postoji opcija za izbjegavanje tog problema, a u pitanju su privatni mečevi koje možete zaigrati sa svojim prijateljima. Kada su obje strane u elementu i pokušavaju odraditi svoj zadatak na što je bolji mogući način, Predator: Hunting Grounds postaje odlična igra. Predator će se igrati sa živcima ostalih igrača oponašanjem ljudskog glasanja i čekanjem pravog trenutka za napad s hrpom zanimljivih oružja i alata, dok će se tim na tlu morati oslanjati na kamufliranje blatom, raznim taktikama i prilagođavanje situacijama kojima često dirigira Predator.

Dodatna dinamika uvedena je i s različitim krajevima svakog meča – Fireteam može izvršiti svoju misiju i pobjeći, dok Predator dolazi do svoje pobjede tek kad eliminira sve igrače na mapi. Situacija se također mijenja ako Fireteam uspije onesposobiti Predatora – čuvanjem njegovog tijela od navale AI vojnika ili bježanjem od lokacije ako je uspio u zadnjim trenucima aktivirati samouništenje.

Nakon svakog meča razvijate svojeg lika što dovodi do otključavanja raznih vizualnih dodataka, bodova, novih oružja i perkova koje vam mogu pomoći u budućim mečevima. Spomenute bodove moguće je isto koristiti za otključavanje tih vizualnih dodataka, ali i kupovanje kutija u implementiranom loot-box sistemu. Prije nego što vam se upali alarm na spomen loot-boxa, moramo reći da u igri, barem za sada, nije moguće kupiti te bodove pravim novcima, a brzina otključavanja sadržaja je odlična. Redovno ćete biti zatrpani novim sadržajem s čime dolazimo do još jedne jako pozitivne stavke ove igre – Predator: Hunting Grounds je iznimno vjeran svojem izvornom materijalu. Od sitnih detalja s kojim možete nadograditi vaše likove pa sve do fantastične glazbe i zvučnih efekata, u pitanju je igra u kojoj će te imati osjećaj da ste u događajima originalnog filma.

PredatorHuntingGrounds_4

Što na kraju reći o igri?

Očito je da su na ovoj igri radili developeri koji su imali poštovanja prema izvornom materijalu jer tu jedinstvenu atmosferu koju stvara tijekom online mečeva je za svaku pohvalu. Količina sadržaja pružit će vam hrpu sati zabave, a Illfonic je još prije lansiranja najavio da igrači mogu očekivati i niz post-launch ažuriranja od kojih će prvi biti potpuno besplatan.
Predator: Hunting Grounds može biti jako zabavna igra, ali ako vam se sviđa njen koncept i razmišljate o kupnji, savjetujemo da ju izbjegnete na originalnoj PlayStation 4 konzoli, barem dok je u ovakvom stanju. Proučite dodatno PlayStation Pro verziju ili PC verziju za koju drugi recenzenti govore kako nema većine spomenutih problema. Iz našeg iskustva, dijelovi koji su trebali sjajiti bili su uništeni raznim tehničkim problemima.

09.04.2020

The Room VR: A Dark Matter – Iskusite escape-room zagonetke u virtualnoj stvarnosti

Dobrodošli u GamePerspectives!

Ponovno se vraćamo u virtualnu stvarnost, ali za razliku od naših prijašnjih iskustava u PSVR-u, ovog puta idemo zakoračiti u svijet rješavanja niz escape-room zagonetki u igri The Room VR: A Dark Matter.

theRoomVR_1

Godina je 1908., a vi kao igrač preuzimate ulogu policajca koji mora istražiti neobičan nestanak cijenjenog egiptologa u Londonu. Dok sama priča započinje u realističnom okruženju gdje se upoznajete s cijelim slučajem, ubrzo nakon dolazite do posebnih naočala s kojima možete uočiti razne misteriozne znakove i drugu dimenziju predmeta oko sebe. Realizam u tom trenu odlazi kroz prozor i započinje nadnaravna avantura s malom dozom misterioznog horora. To ne znači sada da ova igra nudi tzv. jumpscare elemente ili bizarne vizuale, već je u nekim segmentima prisutna određena neugodna atmosfera dobivena kvalitetnim zvučnim efektima i vizualnim detaljima.

Glavni fokus ove igre su njene zagonetke koje ćete rješavati uz pomoć već spomenutih naočala i interakcijom s raznim predmetima što u virtualnoj stvarnosti može biti jako zabavno. Dok će većina dostupnih zagonetki testirati vaše razmišljanje i zaključivanje, osobno ih ne bi svrstali u kategoriju jako teških problema, pogotovo jer niti jedna nije vremenski ograničena. U slučaju da ste zapeli na određenom dijelu igre, na ponudi su vam i savjeti koje možete, ako želite, periodično otključavati.

Samo trajanje igre naravno ovisi o igraču i njegovoj brzini rješavanja problema, ali u prosjeku će nuditi do četiri sata – statistika koja i nije baš pohvalna pogotovo jer ne nudi nove elemente prilikom ponovnog prelaska.

theRoomVR_3

Za sve one koji imaju problema s mučninom prilikom igranja u virtualnoj stvarnosti, A Dark Matter jedino nudi kretanje teleportacijom što za mnoge dosta ublažuje taj problem. Čisto za primjer, mi osobno ne možemo igrati dulje od sat vremena neku VR igru čije se kretnje temelje na locomotion metodi, ali ovako s teleportacijom smo bez ikakvih problema mogli uživati u igri na dulji period.

Ponekad ispodprosječni vizuali u VR igrama često budu zamaskirani napetim akcijskim scenama ili drugim dinamičnim segmentima koji igračima odvlače pažnju s vizuala na sam gameplay, ali The Room VR: A Dark Matter je mirna igra gdje se baš trebate fokusirati na objekte oko sebe i njihove detalje.

S time rečeno, dok smo proučavali gotovo sve objekte izbliza i istraživali svaki kutak za novim tragom, moramo reći da se ova igra dosta dobro drži u vizualnom odjelu. Nije bilo problema s Antialiasingom – nešto što nas najčešće muči u VR igrama, dok su neke teksture i modeli bili za svaku pohvalu. Sveukupno gledajući, A Dark Matter nudi iznadprosječne vizuale kada se usporedi s drugim VR igrama sličnog kalibra.

theRoomVR_2

Što na kraju reći o igri?

The Room VR: A Dark Matter ima svoju ciljanu skupinu igrača, a sadržaj koji donosi će oduševiti sve one koji uživaju rješavajući zagonetke, i to svojim tempom. To je vidljivo i na mnogim korisničkim recenzijama koji su pozitivno ocijenili igru na svim dostupnim platformama.
Kombinacija kvalitetnih vizuala, izazovnih zagonetki i dobre implementacije virtualne stvarnosti čini ovu igru obaveznom za sve fanove ovakvih igara. Ako vam cijena i trajanje same igre nisu baš u skladu, pričekajte popust jer se ovu igru isplati zaigrati.

03.04.2020

MLB The Show 20 iz perspektive nekoga tko ne zna ništa o bejzbolu

MLB The Show 20 – igra o kojoj osobno znamo samo dvije stvari: Da se radi o bejzbolu – sportu o kojem apsolutno ništa ne znamo te da je najava prestanka PS4 ekskluzive ovog serijala uzrokovala jedan od boljih freakout videa.

Odmah na početku moramo reći da ovo nije recenzija s kojom ćemo istražiti sve uvedene promjene i svaki detalj ove igre – za to vjerujemo da postoji već hrpa drugih recenzija i analiza. Ovo bi moglo biti zanimljivo istraživanje s naše strane o ulasku u žanr koji nam i nije baš na prvom izboru, tj. zapravo nije ni među top deset, i to još sport s kojim smo jedino imali doticaj u nekim malo starijim filmovima.

MLBTheShow20_2

S time rečeno, krenimo redom!

Pokušali smo za početak čisto vidjeti kako funkcionira igra, ali apsolutno ništa nismo shvaćali što se događa na terenu – zašto udarač nekad ne želi udarati lopticu, jesu ovi igrači iza na našoj strani ili od suparnika, koja je uopće njihova uloga i kako sveukupno bodovanje uopće funkcionira. Jednostavno rečeno, nije imalo smisla nastaviti tako na slijepo igrati pa smo se odlučili napraviti korak unatrag i krenuli gledati tutorijale na YouTubeu – prvo s najosnovnijim pravilima, pa dodatnim detaljima i onda smo se za kraj išli uživjeti u ulogu – nabavili si hotdog i krenuli gledati pravu utakmicu.

Koliko zapravo nismo znali o bejzbolu pokazuje i činjenica da smo mi uvijek mislili da je napadač onaj koji baca lopticu, a zapravo je obrnuto – udarač napada i pokušava osvajati baze na terenu.

S nekom idejom kako funkcionira sport, krenuli smo ispočetka s Career modom u kojem igrači mogu napraviti vlastitog lika, odabrati mu ulogu i raditi na njegovoj karijeri. Započevši u maloj ligi, vaš zadatak će biti vježbati i razvijati svoje vještine, raditi na odnosima s drugim igračima u timu, donositi poslovne odluke koje će utjecati na njegovu karijeru te napredovati do MLB-a.

MLBTheShow20_1

Uz tjedne izazove gdje možete osvojiti razne nagrade, možete zaigrati trenutke koji označili povijest bejzbola s Moments modom, uživati u lokalnom multiplayeru, isprobati tzv. Retro mod koji nudi gameplay elemente iz starijih MLB naslova te sastavljati najbolji mogući tim s karticama u Diamond Dynasty modu.

Glavni dio gameplayja na terenu se zapravo svodi na nekoliko mini igara bacanja i udaranja, dok se ostatak svodi na procjenjivanje koliko se baza može osvojiti ili obraniti od napada. Naravno, to je gameplay objašnjen u njegovom najjednostavnijem mogućem obliku, ali za one koji žele ući dublje u igru mogu paziti više na taktičke elemente pravilne izmjene, pripreme i iskorištavanje svih manjih, ali značajnih pravila ovog sporta.
Što se tiče vizuala, MLB The Show 20 izgleda…ok. Dok se najviše detalja nalazi na igračima, stvari u pozadini nisu baš pohvalne. Za Sonyjevu igru koja je izašla u 2020. godini da ima tako loše teksturirane detalje, ovo je daleko ispod nekog očekivanog standarda.

MLBTheShow20_8

Odlučili smo malo istražiti koji developer stoji iza ove igre i naišli na Sonyjev studio u San Diegu. Što su oni do sada napravili? Surađivali su s drugim developerima na igrama Drawn to Death i StarBlood Arena čiji su serveri sada ugašeni, a tijekom zadnjih pet godina su radili na Kill Strain i Gnomageddon, naravno uz svakogodišnje lansiranje novih MLB igara. Serveri za Kill Strain su ugašeni prošle godine, a Gnomageddon nikad nije bio završen. Očito je ovo serijal gdje se studio najviše snalazi jer radi na njemu još od 2006. godine.

Gledajući iz tehničke perspektive, nismo naišli na neke veće probleme rušenja igre ili težih padova u fps-u, već samo na neke manje, ali ipak primjetne bugove.

Što na kraju reći o igri?

MLB The Show 20 je bio odlazak iz naše zone udobnosti jer inače najviše uživamo u igrama gdje je priča u glavnom fokusu – bilo da je u pitanju horor, RPG ili neki drugi žanr – a ovo istraživanje novog žanra pokazalo se kao stvarno zanimljivo i novo iskustvo koje nas trenutno potiče na daljnja istraživanja igara koje nas prije i nisu baš privlačile.

MLBTheShow20_3

Iako znamo da nismo ušli u veće detalje i da ova igra zapravo nudi još hrpu dodatnog sadržaja i zanimljivih tehnika o samom sportu, ovo je bilo naše prvo iskustvo s bejzbolom i s ovim serijalom.

Jednostavno rečeno, zabavili smo se. Sva ta nova pravila u kombinaciji s nadmudrivanjem u iznimno napetim situacijama uspjeli su nas zabaviti – i u pravom sportu, a i ovoj igri koja ju je dosta vjerno predstavila. Količina sadržaja i modova je stvarno impresivna, barem za nekoga čije je ovo prvo iskustvo sa serijalom.

19.03.2020

Resident Evil 3 Remake DEMO – Nemesis je nemilosrdan stroj za ubijanje

Do dolaska remakea igre Resident Evil 3 preostalo je još oko dva tjedna, ali od danas je moguće besplatno zaigrati njen demo na PC, PlayStation 4 i Xbox One platformama.

Tko god prati ovaj kanal zna da smo mi u GamePerspectivesu fanovi ovog serijala, tako da smo nestrpljivo čekali dolazak ove demo verzije da provjerimo Capcomovu uspješnu remake formulu modernizacije iz dvojke u kombinaciji s Nemesisom.

Sveukupno nam je bilo potrebno pola sata da pređemo demo, a uspješno je predstavio najavljeni otvoreniji svijet, izbjegavanje neprijatelja i veće oslanjanje na okolinu za rješavanje većeg broja zombija.

residentEvil3DemoRecenzija_2

Ovaj demo predstavlja i glavnog glumca trojke, Nemesisa – Tyranta koji nam je u 1999. godini ulijevao strah u kosti sa svojim arsenalom oružja, nemilosrdnom jurnjavom i svojim sada ikoničnim S.T.A.R.S. dozivanjem. Dok ste u originalu mogli barem birati između opcija bježanja i borbe, Capcom je za remake odlučio izbaciti taj segment i prepustio vas da se sami snalazite dok vas ovaj stroj za ubijanje pokušava zaustaviti kako god zna. I bit će veoma uspješan u tome – trčat će za vama, vuči vas po podu sa svojim pipcima, zaletavati se u vas – a to pričamo samo o ovom uvodnom dijelu gdje još nema oružja.

Dok je Mr. X u dvojci bio zastrašujuć sa svojim hodom i konstantnim praćenjem, Nemesis će stres i akciju podići na sljedeću razinu – pogotovo kad će krenuti juriti za vama s bacačem plamena ili bacačem raketa.

residentEvil3DemoRecenzija_3

Sveukupno gledajući, tko god je zaigrao remake dvojke zna u kakvu igru ulazi samo s malo pojačanim akcijskim elementima. Osjećaj pri pucanju je sličan, zombiji i dalje upijaju sve vaše metke ako ne gađate u glavu te morat će te stalno imati na umu svoj limitirani inventory sistem. Sudeći po ovoj demo verziji, Resident Evil 3 Remake će biti još jedan kvalitetan naslov u Capcomovom uspješnom nizu vraćanja serijala prema svojim horor korijenima.

Igra će stići na PC, PlayStation 4 i Xbox One 03. travnja, a doći će upakiran i s Resident Evil Resistance čija otvorena beta započinje 27. ožujka.

Alien RPG - VIDEO RECENZIJA