Silent Hill 2: Horor koji ne gubi na relevantnosti

Dobrodošli u GamePerspectives!

Horor žanr, bilo da se priča o filmovima, knjigama ili bilo kojem drugom formatu, konstantno pomiče i oblikuje granicu naše mašte te nas odvoditi u situacije o kojima u stvarnom životu nekad ne želimo ni razmišljati. On nas približava našim unutarnjim strahovima te nas tjera na suočavanje s njima, bili oni realni ili nadnaravni. Slična situacija je i s horor igrama.

Dok se većina današnjih većih studija odmakla od njihovog kreiranja zbog financijskih razloga, glavnu ulogu preuzeli su mali indie studiji koji sa svojim idejama nastavljaju razvijati sami žanr te gurati granice igara koje su igrali u svojem djetinjstvu.

silentHill2_image5Vraćamo se u 2002. godinu, pogledati igru koju mnogi igrači i gaming portali kategoriziraju kao jednu od najboljih horora današnje industrije videoigara: Silent Hill 2. To je jedna od onih igara koja iza sebe ima veliku količinu vjernih fanova koji ju smatraju nečim više od same igre. Četrnaest godina je prošlo od njenog dolaska na tržište i još uvijek nastavlja osvajati nove generacije igrača.

Kao veliki fanovi igre, čast nam je predstaviti specijalnog gosta ove recenzije da kaže i svoje mišljenje.

Pozdrav! Ja sam Guy Cihi! Glumim Jamesa Sunderlanda u Silent Hillu 2 i Nathana Barnesa u igri Forgotten Memories. Koje je moje današnje mišljenje o igri? Nema mnogo stvari s kojima su ljudi ostali toliko povezani prilikom odrastanja. Tako da, Silent Hill 2 je imao masivan utjecaj na ljude koji su ga odigrali. Također, bio je dio survival horor žanra koji ima predane fanove. Ali Silent Hill 2 je imao veoma ‘težak’ preokret na kraju koji je bio kao da vam je otac ubio majku. Tako da, jednostavno je preteško. Ljudi to ne mogu zaboraviti. Bez brige! Ja nisam lud! Barem tako ne mislim.“, izjavio je Guy Cihi za GamePerspectives.

silentHill2_image3Igru je kreirao Team Silent, studio sastavljen od developera propalih projekata koji su bili pred otkazom. Oni su zaslužni za prva četiri naslova u franšizi koje mnogi smatraju najboljima cijelog serijala.

Silent Hill 2 od svojih prvih trenutaka uvodi osjećaj misterije pomoću njene kvalitetno napisane priče. Igrač preuzima ulogu Jamesa Sunderlanda, osobe koja je primila pismo od svoje preminule žene u kojem piše da ga čeka na njihovom posebnom mjestu: Silent Hillu. Odmah prilikom dolaska u grad, James započinje s putovanjem u mračnu stranu ljudske psihologije potpomognute bizarnim vizualima i monstrumima iz magle.

Koje je moje mišljenje o Jamesu? Mogu se povezati s njegovim problemima. Doživio sam otrovne emocionalne tegobe. Dok nisam bio suočen s istom situacijom kao i James, ono što sam preživio je bilo opasno po život. Da, mogu razumjeti takva razmišljanja, zbunjenost i samoodricanje koje su dio preživljavanja takvih stvari. Mogao sam se prisjetiti svojeg osobnog iskustva kada je bilo potrebno iznijeti prave osjećaje. Mislim…napravio sam iskren posao i mislim da se to vidi. Nije bilo prisiljavanja. Svi su iskreno radili na njihovom dijelu projekta. Ja sam napravio isto.

Za razliku od mnogih drugih igara, Silent Hill 2 započinje s ciljanim sporim tempom. Taj rizičan i nestandardni potez studija na kraju uspijeva omogućiti osjećaj usamljenosti i paranoje na Jamesovom putu bez povratka na sigurnost. Pomoću sličnog dizajna staze, igra uspijeva u više situacija metaforički prikazati raznovrsna razmišljanja i osjećaje glavnog protagonista.

silentHill2_image4Igra dotiče mnoge ozbiljne i realistične teme patnje što u isto vrijeme mnogim ljudima pobuđuje osjećaj povezivanja i straha od realnog niza psihološkog slamanja, slabosti i negativnih unutarnjih misli. Spomenute emocije upotpunjene su glazbom i jedinstvenim zvučnim efektima koje je komponirao glazbenik Akira Yamaoka. Glazba unutar igre, iako će mnoge u početku zbuniti jer nije slična kao u mnogim drugim horor igrama, odlično povezuje sve aspekte igre u pažljivo posloženu kombinaciju vizuala, zvukova i emocija.

Nakon što su u prvom dijelu serijala iskoristili nisku vidljivost uzrokovanu gustom maglom zbog tehničkih limitacija, ona je postala veliki dio vizualnog identiteta cijele franšize. Uz radio koji se aktivira u blizini monstruma te spomenute magle, igra nudi veoma klaustrofobičnu atmosferu. Zbog velike pažnje na vizualni dizajn, Silent Hill 2 nudi niz unikatnih i do danas veoma poznatih monstruma: od medicinskih sestara koje reagiraju na svjetlost pa sve do jednog od najpoznatijeg monstruma industrije video igara, Pyramid Heada. On je početku bio dizajniran kao monstrum s maskom zbog ideje manjka humanosti. Nakon niza redizajna, glava je poprimila oblik piramide s oštrim rubovima i šiljastim kutovima koje, sudeći po riječima njenog kreatora, nagovještava mogućnost patnje. Masahiro Ito, dizajner tih monstruma, vukao je inspiraciju iz mnogih normalnih životnih situacija te radova Francisa Bacona, francuskog slikara poznatog po slikama bizarnih vizuala.

silentHill2_image6Gameplay, iako se na prvi pogled ne čini drugačijim od mnogih drugih igara sličnog žanra, nudi nešto što je rijetko koja igra uspjela. Mnogi su danas već upoznati s igrama kao što je Telltale’s The Walking Dead serijal gdje priča ovisi o igraču i njegovim odlukama. Iako je to izvanredna igra, igrači znaju da rade odluke unutar video igre te računaju na posljedice. Silent Hill 2 nudi slično upravljanje pričom, ali bez Vašeg znanja što može dovesti do 6 različitih krajeva. Slika vaše preminule žene i neki drugi objekti unutar igre, iako neupotrebljivi, imaju svoje mjesto u napredovanju priče. Također, Vaša ponašanja i kretnje unutar igre su pod promatranjem igrinih algoritama.

Glasovna gluma unutar igre je, kao i u aspektu priče, drugačija od drugih sličnih igara zbog svojeg sporijeg tempa i neobičnih, ali i neugodnih pauza. Guy Cihi, glumac iza glavnog protagonista Jamesa, uspješno je utjelovio osobu koja mora proći kroz ovu bizarnu priču te je zbog nje uspio prikupiti velik broj fanova, dok je glumica Monica Horgan sa svojom izvedbom omogućila kraj kakvog je igra ovakvog stila zaslužila.

Igra je u 2012. godini rekreirana za PlayStation 3 i Xbox 360 konzole gdje je dobila niz negativnih kritika zbog mijenjanja glasova glavnih likova, tehničkih problema i niza dizajnerskih promjena. Konami je nekoliko godina nakon izdavanja igre, izgubio izvorni kod zbog čega je morala biti rekreirana pomoću rane verzije igre. Kreatori originala također su izrazili svoje nezadovoljstvo zbog navedenih promjena što je po njima narušilo identitet same igre.

silentHill2_image2Unutar dokumentarnog filma koji prikazuje rad i razmišljanja prilikom kreiranja igre Silent Hill 2, očit je trud i želja studija Team Silent za guranjem granica značenja video igara. Također, prikazane su razne snimke prilikom snimanja glumaca gdje je nažalost glasovni glumac glavnog protagonista, Guy Cihi, cenzuriran od strane Konamija.

Zašto je Konami zamutio moje lice u ‘Making Of’ videu? Mislim da je zato što sam postavljao pitanja o područjima, platformama i sličnim stvarima, te zato što su obećali mi dostaviti ugovor, ali nikad nisu. Tako da, bili su svjesni da sam osjetljiv u vezi tih stvari. Sigurno su si mislili: “Zamutimo mu lice da se ne bismo trebali brinuti o ovim dodatnim dokazima izvan onoga što smo se dogovorili”. Tako da, na toj osnovi mislim da su napravili dobar potez jer se nismo dogovorili oko toga. Ali ostavili su lica drugih ljudi koji isto nisu imali ugovor za to. Tipični Konami, zar ne? Ne mogu napraviti nešto u potpunosti točno. Uvijek je u pola točno i u pola krivo u isto vrijeme, a fanovi ostanu zbunjeni i razljućeni. Šteta. Stvarno šteta.

silentHill2_image1Silent Hill 2 nije za svakoga. Neki igrači neće razumjeti njenu emocionalnu težinu ili drugačiji način izvođenja priče. Silent Hill 2 pobuđuje strah od realnosti i ideje potencijalnog gubitka kontrole u teškim životnim situacijama kroz koje će mnogi od nas proći, bilo to bespomoćno promatranje gubitka voljene osobe, tuđa zadirkivanja, loše financijsko stanje ili bilo koji drugi problem koji na osobi ostavlja svoj trag. Realnost je da u svima nama postoji to nešto što pod pravim uvjetima može doći na vidjelo i prikazati lice koje odbijamo vjerovati da postoji.

Zbog toga smatramo da je Silent Hill 2 jedna od najboljih horor igara ikada kreiranih.

30.07.2016 Autor:  


Epic Games Store nastavlja s privremenim ekskluzivama na PC-u

OSTALE RECENZIJE

21.05.2019

Everybody’s Golf VR – Kvalitetna VR igra za sve generacije

Autor:  

Jednostavnost je često ključ za kvalitetnu VR igru, a Everybody’s Golf VR je baš to – single-player golf igra s opuštajućim i zanimljivim lokacijama te jednostavnim pravilima.

U pitanju je PlayStation VR ekskluziva u kojoj ćete igranjem golfa otključavati novu opremu, staze, modove igranja, ali i nosače palica koji će vam dijeliti savjete kako ostvariti najbolji mogući rezultat. Dok je većina igre usmjerena na sami golf, ponekad se nakon završetka staze može pojaviti kratki događaj – npr, odlazak do sljedeće staze ne baš sigurnim prečacem, slušanje glazbe sa svojom nosačicom palica ili uživanje u prirodi i pogledima.

everybody'sGolfVR_image3

Unatoč spomenutih jednostavnih pravila, igra ipak zahtijeva od vas određene vještine, najviše u procjeni utjecaja vjetra, odabiru pravilne palice, ali i vašem zamahu. Taj zamah će na početku zahtijevati malo prakse jer nepravilnim udarcem ćete često usmjeriti loptice previše desno ili lijevo.

Naš savjet za ravno ispucavanje je sljedeći: spustite palicu do poda (osjetit ćete vibraciju na kontroleru), izravnajte ju u smjeru gdje želite ispucati, odmaknite palicu bez ikakvog rotiranja i tako, bez rotiranja, zamahnite palicom željenom jačinom. Najbitniji je taj dio prije samog udarca da bude što ravniji za što precizniji udarac.

 

Što se tiče tehničke strane, igru je moguće zaigrati s klasičnim PlayStation 4 kontrolerom, ali i Move kontrolerom koji dodatno može pojačati osjećaj virtualne stvarnosti. Tijekom igranja nismo niti jednom dobili osjećaj mučnine jer se unutar igre uvijek nalazite u stacionarnom položaju, bilo da se odlučite sjediti ili stajati tijekom igranja.

everybody'sGolfVR_image4

Dok igra uglavnom nudi opuštajuću atmosferu u lijepim lokacijama, ponekad stvarno zna pogoditi u pravi živac, pogotovo kad vam vjetar okrene smjer loptice i usmjeri ju lokvu pored vašeg cilja. To, ali i kada loptica stane doslovno centimetar pored rupe.

Everybody’s Golf VR je, jednostavno rečeno, kvalitetna VR igra za sve generacije. Ne zahtijeva puno od vas, ne prouzrokuje mučninu te nudi opuštajuću atmosferu za fanove golfa, ali i one koji nikad nisu imali iskustva s tim sportom. Kao laici ovog sporta, igra je uspjela nas naučiti neke osnove, ali i ponuditi dobru dozu zabave – ono što je najbitnije kod svake igre.

Napomena: Fotografije zaslona korištene u ovoj recenziji razlikuju se od vizuala u igri.

misc
25.04.2019

Days Gone – Recenziranje nedovršene igre [VIDEO RECENZIJA]

Autor:  

Nažalost, jednostavno moramo započeti ovu recenziju s tehničkom stranom Days Gonea. Gotovo sve igre stignu s određenim brojem tehničkih problema, ali Days Gone je tijekom našeg igranja nudio toliki spektar problema, pogotovo u drugoj polovici igre, da odmah na početku moramo reći da pričekate s kupnjom i istražite detaljnije o stanju ove igre. Bend Studio je dok smo radili na recenziji lansirao tri velike zakrpe, ali bez većih rezultata na stanje igre, barem u našem slučaju. Igra će sutra stići na tržište kao PlayStation 4 ekskluziva, a trenutno stanje igre je opisano u ovoj recenziji.

Riječ je o često nestabilnom fps-u dok se vozite svojim motorom, rušenju igre koje nam je uspjelo pokvariti save datoteku i to više puta, zvučnim problemima, propadanju kroz mapu, problemima s učitavanjem tekstura i LOD sistema, nemogućnošću završavanja nekih misija te neučitavanju modela i njihovih kolizija unutar svijeta. U više navrata nam se svijet oko protagonista doslovno “raspao” s rupama u podu i bez ceste, dok je većina modela bila u svojem najjednostavnijem mogućem obliku bez tekstura i kolizije.

daysGone_broken_1

Pokušali smo restartati igru i konzolu, reinstalirati igru, pokrenuti neku drugu igru da nije možda problem s hardverom, ali tehnički problemi u igri nisu nestali. To naše iskustvo uzmite kao upozorenje da dodatno istražite druge recenzije i koliko su se ovi problemi često pojavljivali drugima. Pratite Reddit, proučite tuđe recenzije, gaming portale ili gdje god već dolazite do gaming novosti i pažljivo proučite kada je pravo vrijeme za kupiti Days Gone ako je to vaš tip igre.

Ako zanemarimo sve ove probleme, krenimo s ostatkom igre.

Days Gone je open-world avanturistička igra s horor elementima u kojoj igrači preuzimaju ulogu Deacon St. Johna dvije godine nakon pandemije koja je uništila gotovo cijelo čovječanstvo. Kao u standardnim zombi filmovima i igrama, zakoni više ne postoje, a preživjeli su morali naučiti živjeti u svijetu nastanjenim hordama zombija, inficiranim životinjama, raznim klanovima i drugim opasnostima. Deacon St. John zajedno sa svojim dobrim prijateljem preživljava uz pomoć svojih motora i rješavanja misija za razne kampove, ali nakon lošeg susreta s Rippersima i pojavljivanja crnog helikoptera, priča polako počinje poprimati svoj oblik.

Proučili smo Reddit i druge forume što fanovi priželjkuju od igre i dosta njih je spomenulo kako će igrati baš zbog priče – da im je to velik faktor zbog čega razmatraju Days Gone, a ne World War Z – zombi igra koja je nedavno stigla na tržište. Dok Days Gone nudi možda već standardnu zombi priču, ipak je iznadprosječna zbog kvalitetnog scenarija i glasovne glume. Igra pogađa sve potrebne točke za dobru priču, ali njena izvedba je nažalost ispodprosječna, barem iz naše perspektive. Da malo bolje pojasnimo, igra vas uvede u zanimljivu situaciju, ali je njen tempo onda često prekinut ponekad i nepotrebnim cutscenama, loading sekvencama i crnim prijelazima.

daysGone_image2

Jedna velika pozitivna stavka u vezi igre jest njen dinamični svijet koji stvarno može predstaviti pravi izazov za igrače, pogotovo tijekom noći gdje možete naići na nemilosrdne horde sa stotine brzih zombija, inficirane vukove i vrane te druge ljude koji vas žele opljačkati ili ubiti. Prije svake misije potrebno je opskrbiti se pravim oružjem i srediti svoj motor jer ako ostanete bez goriva usred šume, kao što se nama dogodilo u jednoj prilici, morali smo se s malo municije šuljati kroz grmlja i napuštene kuće oko horde zombija, pritom izbjegavajući poznate lokacije gdje se nalazi lokalna grupa bandita. To nije bila nikakva skriptirana misija, već splet okolnosti koji nam je pružio jedno odlično iskustvo za pamćenje. Dok u igri postoji fast-travel sistem za izbjegavanje takvih situacija, morate prvo očistiti određen dio mape od neprijateljskih kampova i gnijezda sa zombijima.

Raznovrsnost tih neprijatelja je pohvalna, pogotovo zbog prisutnosti zombi djece i njihovog ponašanja u ovom svijetu. Unatoč toj raznovrsnosti, umjetna inteligencija većine njih je dosta slaba . Neprijatelji s melee oružjem će uvijek trčati direktno na vas, neovisno o situaciji i koje oružje koristite, a životinje se često ponašaju ponekad razočaravajuće. Osobno govoreći, medvjedi su životinje iz mojih noćnih mora i svaka njihova pojava, bilo u filmovima i igrama, prouzroči određenu dozu panike u meni, ali ovdje je nažalost propuštena prilika. Medvjed će u većini situacija, osim tijekom skriptiranog događaja, samo juriti nasumično dok ga vi pucate u glavu sve dok ne postane komad mesa za opskrbljivanje kampa.

Ti kampovi služit će vam za nadograđivanje vašeg motora, kupovanje novih oružja, opskrbljivanje municijom ili za spavanje, a svaki od njih ima različitu ponudu koju možete ostvariti tek kada taj specifični kamp ima dovoljno povjerenja u vas. Osim razvijanja motora, imat ćete priliku razviti mogućnosti glavnog protagonista

Jedna od zanimljivijih gameplay mehanika u igri jest mogućnost istraživanja okoline oko sebe s kojom ćete nalaziti na predmete potrebne za razvijanje molotovljevih koktela i drugih oružja, ali i pronalaženje dokaza potrebnih za rješavanje misija.

daysGone_image1

Naime, tijekom rješavanja tih misija i putovanja kroz ovaj svijet, naići ćete na niz dizajnerskih odluka koje bi mogle zasmetati nekima: od upozorenja da napuštate zonu misije ako ste htjeli odabrati drugačiji put rješavanja problema pa do prikazivanja broja živih neprijatelja u kampovima što samo umanjuje strah od opasnosti nepoznate situacije. Također, snimke glasova tijekom vožnje motorom znaju biti različitih dinamika što skroz može upropastiti dramatične i emocionalne scene.

Što se tiče korisničkog sučelja, Bend Studio je imao odličnu ideju kako kvalitetno iskoristiti touchpad na PS4 kontroleru. Naime, pri svakom pokretu prsta u određenom smjeru otvara se mapa ili drugi izbornik što s malom praksom može ubrzati cijeli proces biranja misija i unaprjeđivanja glavnog protagonista. Također treba pohvaliti činjenicu da Days Gone nudi i titlove na hrvatskom, a sudeći po dijelovima igre gdje smo ih isprobali, oni su ispravni što samo podiže sveukupnu vrijednost igre za igrače na ovom tržištu.

Što na kraju reći o igri?

Days Gone je težak za definirati- ako zanemarimo spomenute tehničke probleme, ima dijelova koji su odrađeni fantastično i zaslužuju svaku pohvalu, dok su nas te neke dizajnerske odluke više puta uspjele izbaciti iz trenutaka napetosti dobivenim dobrom pričom i dinamičnim svijetom. Nažalost, to nije još jedna vrhunska PlayStation ekskluziva na koje smo se naviknuli s God of War, Marvel’s Spider-Man, Uncharted 4, Horizon Zero Dawn, Bloodborne i drugim igrama. Ako je to vaš tip igara, moramo ponoviti da proučite tuđe recenzije i pričekate službene zakrpe ako se ovi problemi pojavljuju i kod drugih igrača.

Napominjemo kako je ova recenzija posljednje testirana na verziji 1.03 u kojoj su još uvijek prisutni svi spomenuti problemi, dan prije službenog lansiranja igre. Također moramo nadodati kako je igra recenzirana na originalnoj PlayStation 4 konzoli.

misc
07.02.2017

MJESEČNI RECAP: Zagreb Gaming Arena, uspješna godina za Cateia Games i rupe u Denuvo zaštiti

Autor:  

Dobrodošli u GamePerspectives! Pogledajte pregled važnih događaja u industriji videoigara koji su se dogodili tijekom siječnja 2017. godine. Ovo je naš Mjesečni Recap!

clash_of_clansSudeći po iranskom mediju Vazeh, Ministarstvo pravosuđa Irana zabranilo je igračima unutar te države pristup mobilnoj igri Clash of Clans nakon što je većina Odbora za utvrđivanje slučaja kaznenog sadržaja glasala za taj prijedlog. Do tog… PROČITAJTE VIŠE

zagrebGamingArena2017_image1Završio je prvi ovogodišnji gaming događaj u Zagrebu pod imenom Zagreb Gaming Arena na kojem su posjetitelji imali mogućnost uživo pratiti eSports turnire i cosplay natjecanje, zaigrati nedavno lansirane igre, isprobati razne VR uređaje te upoznati se s regionalnim YouTuberima… PROČITAJTE VIŠE

pokemonGo_image2Tvrtka Apple objavila je kako je prethodna 2016. godina bila najuspješnija godina za App Store servis. Sam prosinac 2016. godine bio je najuspješniji mjesec za Apple generirajući 3 milijardi dolara… PROČITAJTE VIŠE

GDCAnketa_image1Game Developers Conference objavio je rezultate ankete koju je proveo nad 4.500 developera koji su posjetili konferenciju tijekom prošle tri godine. Sudeći po informacijama u toj anketi, 53 posto njih je izjavilo da radi igru za… PROČITAJTE VIŠE

awesome_games_570X300Završio sedmodnevni speedrunning dobrotvorni događaj pod imenom Awesome Games Done Quick (AGDQ) 2017 putem kojeg je prikupljeno 2.217.073,30 dolara za dobrotvornu udrugu… PROČITAJTE VIŠE

cateia_570X300Hrvatska tvrtka Cateia Games objavila je listu svojih poslovnih uspjeha koje je ostvarila tijekom prethodne godine. Tijekom 2016. godine, Cateia Games je lansirala sveukupno… PROČITAJTE VIŠE

warface_image2Nizozemska izdavačka tvrtka My.Com objavila je informaciju kako je ušla u partnerstvo s razvojnom tvrtkom Crytek s ciljem podržavanja njene free-to-play FPS igre pod imenom Warface na području Europe i Sjeverne Amerike… PROČITAJTE VIŠE

deadEffect2_image2Nakon što je kanadska web stranica COGconnected proširila informaciju kako nezavisna tvrtka BadFly Interactive prijeti novinarima s blokadom pružanja recenzentskih kodova u slučaju negativne recenzije njene… PROČITAJTE VIŠE

bearWithMeNovi_image1Hrvatska tvrtka Exordium Games najavila je kako će druga epizoda njene point-and-click igre Bear With Me biti dostupna na tržištu od 15. veljače 2017. godine… PROČITAJTE VIŠE

deepInTheForest_image3Nakon što su Azer Bašić i Tarik Jašarević, developeri bosanskog studija Strayless Productions, početkom mjeseca objavili kratki pregled njihove igre u izradi pod imenom…PROČITAJTE VIŠE

madDojo_image1Phime Studio objavio je putem svojeg službenog Facebook profila kako je njena igra Mad Dojo unutar jedanaest dana uspješno primila dovoljno glasova te prošla kroz cijeli Steam Greenlight proces… PROČITAJTE VIŠE

feminazi_image3Srpska tvrtka Svarog Studios objavila je putem svojeg Facebook profila kako je njena igra Feminazi: The Triggering prikupila dovoljno glasova te uspješno završila s Greenlight procesom… PROČITAJTE VIŠE

spell_image1Beogradska tvrtka Nordeus, iza koje stoji popularna sportska igra Top Eleven, danas je najavila kako je lansirala novu mobilnu igru pod imenom Spellsouls: Duel of Legends u sveukupno osam država među… PROČITAJTE VIŠE

theAvengersProject_image3Japanska tvrtka Square Enix danas je objavila informaciju kako je ušla u višegodišnje partnerstvo s tvrtkom Marvel Entertainment te da zajedno rade na novoj igri pod imenom The Avengers Project. Također je najavila kako… PROČITAJTE VIŠE

platformica_image1Nakon što je Valve uklonio indie igru Platformica sa svojeg prodajnog servisa zbog lažnih recenzija, developer iza igre potvrdio je za GamePerspectives kako je bio upoznat sa Steam… PROČITAJTE VIŠE

residentEvil7_image1Iako je horor igra Resident Evil 7: Biohazard bila dostupna na tržištu tek manje od tjedan dana, putem raznih foruma proširila se informacija kako je PC verzija igre već stigla na… PROČITAJTE VIŠE

misc
25.01.2017

Resident Evil 7: Biohazard – Naši prvi dojmovi [VIDEO]

Autor:  

Nakon šokiranja mnogobrojnih fanova serijala s hrabrim promjenama u gameplay mehanikama te kvalitetne marketinške kampanje, Resident Evil 7: Biohazard napokon je stigao na tržište te sada sa zadovoljstvom možemo izjaviti kako su naši prvi dojmovi igre iznimno pozitivni.

Odigrali smo prvih nekoliko sati igre te smo do sada naišli na mnogobrojne značajke koje zajedno, za sada, stvaraju jedno jako kvalitetno horor iskustvo. Besmrtni neprijatelji koji patroliraju na otvorenim segmentima kuće u kojima morate rješavati klasične Resident Evil zagonetke, izvrsno modelirana čudovišta koje je moguće ubiti s dostupnim oružjima, upravljanje klasičnim inventory sistemom te pažljivo biranje trenutka kada koristiti oružja zbog manjka municije – sve zajedno uspjelo je stvoriti jednu veoma napetu igru koja vuče korijene iz prvih nastavaka, ali s novouvedenim modernim detaljima.

residentEvil7demo_image1Prije nego što smo započeli s igrom, raspravljali smo o tome koliko će nas dugo igra držati u bespomoćnom stanju bez mogućnosti obrane kao što to nudi Outlast, Amnesia i druge slične igre. Iako takve igre mogu ponuditi fantastičnu atmosferu, informacija da unutar prvih sat vremena koristite sjekiru i pištolj stigla je kao ugodno iznenađenje. Ta prva borba sa sjekirom, koja je stigla u kombinaciji s fantastičnim vizualima i velikom količinom beskompromisnog nasilja, pokrenula nam je jak osjećaj napetosti kojeg dugo nismo u toj mjeri osjetili. Zbog sličnih situacija, napominjemo onima kojima smeta ili ne preferiraju detaljno prikazivanje nasilja da smo tijekom prvih nekoliko sati igranja naišli na njih nekoliko.

Iako započinje sa sporijim tempom i linearnim iskustvom, Resident Evil 7 postepeno otvara sve veći prostor u kojem igrači moraju istraživati i rješavati zagonetke. Te dosadašnje zagonetke dosta podsjećaju na one iz prvih nastavaka gdje npr. igrač mora pronaći tri statuete i iskoristiti ih za otključavanje određenih vrata.

residentEvil7_image2Vizualno, igra izgleda fantastično. Iako je vidljiva razlika u kvaliteti nekih tekstura, zbog iznimno velikog broja fizičkih detalja i vrhunskog osvjetljenja, Resident Evil 7 uspijeva dodatno stvoriti osjećaj uživljavanja u bespomoćnu situaciju u kojoj se nalazi glavni protagonist.

Sudeći po ovom početku, Capcom je pronašao uspješnu kombinaciju horora i akcije koja je nedostajala u nekim prethodnim nastavcima. Recenziju potpune igre možete uskoro očekivati na našem YouTube kanalu i službenoj web stranici.

Jeste li isprobali igru? Kako vam se čini?

misc

Prilagođavanje informacija narativu "mržnje" prema Electronic Artsu