Reboot Develop 2016: Problemi virtualne stvarnosti u igrama

Na ovogodišnjoj Reboot Develop 2016 konferenciji, koja se održavala zadnjih nekoliko dana, raspravljalo se o raznim tematikama industrije računalnih igara među kojima je bila i virtualna stvarnost. Uz mnoge pohvale i podrške od strane poznatih ličnosti industrije kao što je to Elijah Freeman iz tvrtke Crytek koji je izjavio da virtualna stvarnost ima razne pogodnosti, pojavilo se i nekoliko konstruktivnih kritika.

brendaRomero_image1“Vidim puno divnih stvari za VR, ali igre nisu dio njih. Jednostavno ne vidim da će ljudi podivljati za kreiranjem velike količine igara jer je sada on jako skup. Možda ću za pet godina biti u krivu, ali još uvijek ne vidim da je VR sljedeća velika stvar za igre. Ne vidim da će doći to toga da će svi imati konzolu i VR uređaj u svojoj kući. Nema šanse da ću kupiti toliko VR uređaja za našu kuću s 4 djece”, izjavila je Brenda Romero za GamePerspectives koja je dio industrije još od 1981. godine i poznata po serijalu Wizardry.

Slično mišljenje imao je i pisac, direktor, dizajner i suosnivač Warhorse studija Daniel Vavra koji smatra da VR uređaji smanjuju svaku mogućnost komuniciranja u stvarnom svijetu.

danielVavra_image1“Nalazite se u dnevnom boravku kada igrate na konzolama te ne želite komunicirati s drugim ljudima jer se fokusirate na igru, ali s takvim načinom igranja barem imate mogućnost komuniciranja. Ali s VR uređajem na vašoj glavi, vi ne vidite i vi ne čujete. Vi ste jednostavno zombi koji sjedi na kauču. Mislim da se to partnerima neće svidjeti. To je veoma antidruštveno ponašanje. Mislim da ni jedan roditelj ne želi da njegovo dijete sjedi doma i igra s kacigom na glavi bez ikakvih pokreta i reakcija na bilo što. To je dosta jeziva vizija.”

Također se osvrnuo na problem kreiranja dinamičnih FPS igara za virtualnu stvarnost jer vrlo lako stvaraju mučninu igrača.

“Bilo bi odlično i stvarno bi volio igrati našu igru u pravilnoj virtualnoj stvarnosti, a to znači da imam dobar FOV te da mi nije mučno. To je teško za našu igru. FPS i sve druge brze igre gdje vidite svoje tijelo koje radi nešto drugačije od vašeg stvara mučninu. Stvarno vjerujem da je to teško za izbjeći. Igrao sam simulator i u potpunosti je normalno sjediti u pilotskoj kabini gdje jedino vidite svoje ruke te cijelo vrijeme sjedite u stolici. Ako jašete na konju, a vaš giroskop to ne primjećuje, to je veliki problem. Iako ćemo ponuditi određenu VR podršku, ne obećavam da ljudi neće dobiti vrtoglavicu i mučninu. Mislim da to nitko neće ubrzo riješiti.”

Izjavu je dao i John Romero poznat po igrama Doom, Quake i Wolfenstein 3D:

johnRomero_image1“Može se vidjeti da igre u kojima se krećete, pogotovo kad niste u vozilu, ljudima postaje mučno jer očekuju kretanje u stvarnom životu. Osjećam da je VR najbolje primijenjen izvan igara. Što se tiče igara, one moraju biti kreirane specifično za VR. Pri samom odlaženju s PC-a na konzole pa na mobitele, igre se ne prenose dobro, a VR je puno veći korak od toga.”

POVEZANE VIJESTI:

01.05.2016 Autor:  

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Leave your thoughts

Pravila ponašanja u komentarima pročitajte u našem Bontonu komentiranja

ModDB: Deset najboljih modova u 2017.godini

OSTALO SA DOMACE SCENE

18.01.2018

LGL planira uskoro predstaviti rješenje za pretjerani grind u igri RAID: WW II

Autor:  

Hrvatska tvrtka Lion Game Lion objavila je putem Steama kako planira uskoro predstaviti rješenje za pretjerani grind u njenoj igri RAID: World War 2 na kojeg su se mnogi igrači požalili.

raidww2_image5Gledali smo kako popraviti ‘grind’ kojeg mnogi od vas osjećaju da postoji. Radimo na tome, a uskoro ćemo objaviti novosti o rješenju kojeg imamo.

Dok je ta novost razveselila mnoge, neki su se požalili na izbor riječi u toj objavi jer smatraju da je to jedan od najvećih problema u igri koji ih sprječava pri igranju.

Igra RAID: World War 2 dostupna je na PC platformi od 26. rujna prošle godine gdje je primila uglavnom negativne ocjene od recenzenata i raznovrsne kritike od igrača. Najveće pritužbe bile su usmjerene prema raznim tehničkim problemima, previsokoj cijeni, AI sistemu i samim vizualima. Unatoč tome što developeri redovno objavljuju zakrpe za igru, broj njenih igrača nastavlja padati iz mjeseca u mjesec.

Igra je do sada putem Steama primila 1,1 tisuću korisničkih recenzija od kojih je 677 ocijenjeno pozitivno. RAID: World War 2 također je dostupan i na PlayStation 4 i Xbox One platformama.

POVEZANE VIJESTI:

misc
15.01.2018

Besplatno preuzmite i zauvijek zadržite igru The Red Solstice

Autor:  

Humble Bundle je na svojem servisu omogućio besplatno preuzimanje hrvatske igre The Red Solstice koja je inače dostupna po cijeni od 16,49€.

redsolstice_image2Svi koji se odluče do 17. siječnja preuzeti kod za igru te ju aktiviraju do 31. siječnja 2018. godine na Steamu, zadržat će ju zauvijek u svojoj kolekciji igara. Napominjemo kako je za preuzimanje ove igre potrebno imati registrirani Humble Bundle korisnički račun. Svoj kod možete preuzeti sa službene prodajne stranice igre pritiskom na ‘Add to cart’ i zatim ‘Checkout’. Kod će stići na e-mail adresu koja je iskorištena prilikom registracije Humble Bundle računa. Kako se ključ aktivira putem Steama, potrebno je imati aktivirani Steam račun i instaliranu aplikaciju.

The Red Solstice je taktička RPG igra koja nudi mogućnost co-op igranja s 8 igrača. Multiplayer segment nudi šest velikih mapa za istraživanje, nasumično generirane zadatke i događaje te mogućnost razvijanja svojeg lika. Što se tiče single-player segmenta, The Red Solstice ima kampanju koja nudi do 30 sati igranja i mogućnost upravljanja i nadograđivanja svojeg tima. Igra je dostupna na Steamu od 2015. godine gdje je do sada primila 1,1 tisuću korisničkih recenzija od kojih je 890 ocijenjeno pozitivno.

misc
03.01.2018

Domaći studio Gamechuck traži testere za svoju igru Speed Limit: Stage 2

Autor:  

Domaći studio Gamechuck objavio je putem svoje službene Facebook stranice kako svi koji su zainteresirani za testiranjem nadolazeće mobilne igre Speed Limit: Stage 2 mogu sada zatražiti pristup testiranju Android verzije.

speedLimitStage2_image1Želite testirati našu prvu mobilnu igru Speed Limit: Stage 2 prije nego što dođe u trgovine? Pošaljite nam mail i poslat ćemo vam Google Play beta tester link.

Speed Limit: Stage 2 je druga staza nadolazećeg platformera Speed Limit koja je posebno prilagođena za mobilne uređaje. Više o ovom teškom platformeru koji također cilja stići i u kafiće kao arkadna igra možete pročitati u našem prijašnjem članku.

POVEZANA VIJEST:

misc
22.12.2017

Steam: Hrvatske igre na ovogodišnjoj zimskoj rasprodaji

Autor:  

Započela je ovogodišnja zimska rasprodaja na Steamu, a među mnogobrojnim naslovima sa sniženom cijenom nalaze se i one od domaćih developera.

hrvatskeIgre_image1U opisu svake igre piše trenutna te originalna cijena. Listu s većinu hrvatskih igara možete pronaći na Steam Curator stranici pod imenom Made in Croatia. Ako ste zainteresirani za cijeli niz popusta na ovogodišnjoj zimskoj rasprodaji, obavezno provjerite službenu stranicu Steam servisa. Ova promocija vrijedi do 04. siječnja 2018. godine.

  • Zotrix – 3,24€     (12,99€) | -75%

misc

Sylvio - VIDEO RECENZIJA (PS4)