RAID: WW II – Ispodprosječne ocjene, glasine i promjene s malo rezultata

Hrvatska igra RAID: World War II stigla je na tržište u rujnu 2017. godine gdje je primila niz negativnih recenzija i ocjena od igrača zbog lošeg AI sistema, prevelikog grinda, previsoke cijene i ispodprosječnih vizuala. Iako je Lion Game Lion, studio iza te igre, nastavio s podrškom i redovnim ažuriranjem, ocjena na Steamu nije se poboljšala, a broj igrača postepeno se smanjivao.

raidWorldWar2_image5Dva mjeseca nakon lansiranja, njen izdavač Starbreeze Studios izjavio je kako igra nije uspjela ispuniti očekivanja te da je jedan od razloga iza toga spomenuta previsoka cijena.

Pokušali smo s višom cijenom nego s Payday i Dead by Daylight i jednostavno se nije ‘zalijepila’ kao što smo htjeli. Također, Raid ima istu vizualnu razinu kao i Payday kada je lansiran, što nije dobro usklađeno s cijenom.“, izjavio je Bo Anderson-Klint, glavni izvršni direktor tvrtke Starbreeze Studios.

U međuvremenu, počele su se pojavljivati glasine kako su mnogi developeri iza igre dobili otkaz te da je razvoj na igri napušten. Lion Game Lion je putem jednog od redovnih ažuriranja izjavio kako niti studio niti igra nisu mrtvi te da smatraju kako je bolje uložiti njihovu energiju u razvoj, a ne sudjelovanje u takvim glasinama.

raidww2_image5Zakrpe i novi sadržaj nastavili su stizati pa je tako problem s pretjeranim grindom za mnoge bio riješen. Kako bi privukli što veći broj igrača natrag u igru, LGL se odlučio trajno spustiti cijenu igre s 36,99€ na čak 19,99€, omogućiti dodatni popust od 50 posto na ograničeno vrijeme i period besplatnog isprobavanja igre.

Nažalost, taj niz promjena nije ostvario pozitivne promjene kod broja igrača unutar igre. Najveći broj igrača u jednom trenutku tijekom tog besplatnog perioda iznosio je 510, dok je u rujnu taj broj iznosio 1.492. Prosječna ocjena na Steamu još uvijek je u Mixed kategoriji s 1.361 korisničkih recenzija od kojih je 779 ocijenjeno pozitivno.

Unatoč tome što su riješili velik broj problema na koje su se igrači žalili, za sada nema velikih promjena u broju igrača i njihovim ocjenama. Lion Game Lion i dalje nastavlja s objavom novog sadržaja i zakrpa, ali pitanje je vremena koliko će izdržati s podrškom ovog naslova u slučaju da ne pronađu pravi način kako privući veći broj igrača.

06.03.2018 Autor:  


SCUM je za igrače koji traže akciju i one koji traže detaljni survival

OSTALO SA DOMACE SCENE

15.11.2018

Hrvatska mobilna igra GROM – Get Rid of Minions dolazi ovog mjeseca

Autor:  

Zagrebačka tvrtka GD Entertainment najavila je kako će njena mobilna igra GROM – Get Rid of Minions biti dostupna na App Store i Google Play trgovinama od 19. studenoga ove godine.

grom_image1U pitanju je hyper-casual igra u kojoj će igrači imati priliku preuzeti ulogu vještaca pri njegovoj obrani svojeg dvorca od raznih čudovišta. Što se tiče gameplay elemenata, cilj je u što kraćem vremenu povezati što više puteva od ulaza do izlaza s čime se skupljaju bodovi za najbolje rezultate.

Svi koji su zainteresirani za ovu igru, mogu već sada besplatno isprobati njenu beta verziju na Google Play i App Store servisima.

misc
14.11.2018

Za tjedan dana započinje ovogodišnji Reboot InfoGamer

Autor:  

Polako se bliži ovogodišnji Reboot InfoGamer sajm na kojem će posjetitelji tijekom svih pet dana moći uživati u svjetski najpopularnijim videoigrama, upoznati se s domaćim developerima i njihovim radovima, navijati u završnici A1 Adria lige i uživati u gaming okruženju jednog od najvećih gaming sajmova u svijetu.

rebootInfoGamer2017_image2S rekordnih dvadeset tisuća metara kvadratnih izlagačkog prostora, ovogodišnja verzija sajma bi na Zagrebačkom Velesajmu mogla privući čak više od osamdeset tisuća posjetitelja iz cijele Europe. Broj izlagača je također veći kada se usporedi s prošlom godinom, a među njima su Activision, Blizzard, Carta Magica, Konami, Nintendo, Ubisoft i mnogi drugi. Fanovi Fortnitea moći će ove godine uživati u posebnoj areni koja će sa svoja trideset i dva gaming računala biti dom za dnevna natjecanja u igri Fortnite.

Reboot InfoGamer sajam održat će se od 21. do 25. studenoga na Zagrebačkom Velesajmu, a svi zainteresirani mogu kupiti svoje ulaznice putem Entrio servisa. Dok jednodnevna ulaznica košta 50kn, petodnevna ulaznica koja nudi neograničen broj ulazaka na sajam tijekom cijelog InfoGamera dostupna je po cijeni od 100kn.

misc
08.11.2018

Pogledajte novi gameplay trailer za hrvatsku FPS igru Nanobotic

Autor:  

Hrvatski studio FrozenPixel objavio je novi gameplay trailer za svoju multiplayer FPS igru u razvoju pod imenom Nanobotic.

nanobotic_image1U pitanju je free-to-play FPS MOBA koja će stići na Steam Early Access krajem ovog mjeseca, a igračima će nuditi proceduralno generirane arene, uništivu okolinu, mogućnost izrade elemenata za svoja oružja te kontroliranje miniona s različitim umjetnim inteligencijama. Timovi će se sastojati od pet igrača, a cilj svakog tima bit će uništiti protivničku bazu. Igra će na dan lansiranja nuditi oružja s čak 120 različitih kombinacija, a taj broj bi navodno trebao i rasti tijekom daljnjeg razvoja.

FrozenPixel cilja provesti oko godinu dana na Early Accessu gdje planira uvesti nova oružja, minione i druge značajke uz pomoć povratnih informacija igrača. Nakon što završi taj razvojni proces, Nanobotic će i dalje biti dostupan kao free-to-play igra.

misc
08.11.2018

Stigao prvi trailer za srpsku akcijsku RPG igru Pagan Online

Autor:  

Wargaming Alliance, izdavački odjel svjetski poznate tvrtke Wargaming, još je u travnju ove godine najavio suradnju s beogradskom tvrtkom Mad Head Games te rad na novoj neimenovanoj igri napravljenoj po uzoru na games-as-a-service (GaaS) model. Sada je napokon stigao prvi trailer za tu igru, a u pitanju je Pagan Online.

paganOnline_image3To je akcijska hack-and-slash RPG igra čije je mjesto radnje smješteno u svijetu inspiriranim pretkršćanskom mitologijom. Igrači će moći taj proceduralno generirani svijet moći istraživati samostalno ili kooperativno s drugim igračima.

S Pagan Online, modernizirali smo kako funkcionira borba u top-down akcijskim RPG igrama, uzimajući ideje iz MOBA žanra kako bi napravili nešto s brzim tempom, velikim brojem neprijatelja i teškim izazovima.“, izjavio je Uroš Banješević, suosnivač tvrtke Mad Head Games.

Pagan Online stići će prvo na PC u 2019. godini, a svi koji su zainteresirani za ovaj naslov, mogu se već sada prijaviti za privatno beta testiranje gdje će se testirati stabilnost servera i balansiranje dostupnih gameplay elemenata.

misc

Sylvio - VIDEO RECENZIJA (PS4)