Korisnici Steama nedavno su započeli s negativnim komentarima igre Spintires radi njene nove neslužbene zakrpe koja je pokrenula razna rušenja u roku od nekoliko minuta nakon pokretanja same igre. Korisnici su vjerovali da je ‘tempirane bombe’ postavio sam developer igre Pavel Zagrebelnyj radi neslaganja s britanskim izdavačem Oovee.
Danas je igri ukinuta prodaja na Steamu dok je Zagrebelnyj negirao odgovornost za nova rušenja igre.
“Nikad ne bi učinio nešto što bi utjecalo na igrače! U stvari, trudim se kako bi osigurao da igra donosi samo užitak onome tko igra. Izdavač (Oovee) ima izvorne kodove tako da oni znaju (trebali bi) da nisam sabotirao Spintires”, izjavio je Zagrebelnyj za Gamasutra.
Nadodao je kako je to došlo od samo-provjere koja koristi vremenske funkcije da bi mogla identificirati pokušaje slamanja igre od strane pirata.
“Ne razumijem tko je i zašto započeo glasine o sabotaži – navodno oni su bazirani na obrnutom inženjerskom Spintires kodu? Ne, tu je zapravo problem povezan s vremenom (samo-provjera koristi vremenske funkcije da vidi je li igra slomljena od strane pirata) koji nije popravljen na vrijeme (jer gotovo nemamo komunikaciju s Oovee-om).”
“Problem je riješen prije jedan dan i trebao bi biti prenesen na Steam – ne znam što zapravo sprječava Oovee da ide s njim sada.”
Zagrebelnyj je također izjavio kako Oovee krši njihov ugovor od prvog dana, da mu još duguju velik dio prihoda te da mu ne odgovaraju planiraju li riješiti problem.
Oovee je s druge strane izjavio na službenom forumu kako su svjesni nedavnih događaja te da žele opovrgnuti sve tvrdnje u vezi namjerne sabotaže od strane developera. Također, izjavili su kako vjeruju da su identificirali problem te da testiraju rješenje koje je kreirao Pavel.
“Svjesni smo nedavnih press nagađanja koja se odnose na sabotažu Spintires igre od strane glavnog developera Pavela. Želimo izraziti svoje nezadovoljstvo zbog tih nagađanja i potpuno opovrgnuti ove i druge nedavne tvrdnje.”
“Vjerujemo da smo sada identificirali problem i sada testiramo rješenje od strane Pavela koji je također spreman pomoći i dalje ako je potrebno. U potpunosti smo usmjereni da igra ponovno radi ispravno, tako da molimo da nam dopustite da ovo prvo riješimo, a zatim ćemo biti u stanju objasniti što je uzrok i onda nastaviti s budućim zakrpama koje smo planirali.”
POVEZANA VIJEST:
03.03.2016
Autor: Kristina Vodopivec