Nintendo predstavio svoju novu konzolu Nintendo Switch

Nintendo je danas prikazao svoju novu konzolu Nintendo Switch koja je do nedavno bila poznata kao Nintendo NX.

nintendo_switch_img1“Nintendo Switch omogućuje igračima slobodu da igraju kako god žele. Daje developerima nove mogućnosti oživjeti svoje kreativne vizije pokretanjem koncepta gaminga bez granica”, izjavio je Reggie Fils-Aime, predsjednik i COO Nintendo America putem službene web stranice Nintenda.

Naime, Nintendo Switch može biti priključen na Nintendo Switch Dock koji je dalje spojen na televiziju. Podizanjem Nintendo Switcha, sistem će prijeći u prijenosno stanje rada.

“S time nosite potpuni doživljaj kućnog gaming iskustva s vama u park, na avion, u automobil ili u stan svojeg prijatelja.”

Također, sa svake strane Nintendo Switcha moguće je skinuti Joy-Con kontrolere koji se mogu iskoristiti tako da jedan igrač koristi dva kontrolera ili dva igrača s jednim kontrolerom. Osim Joy-Con kontrolera igrači mogu koristiti i klasičniji Nintendo Switch Pro kontroler.

Nintendo Switch omogućava i spajanje nekoliko uređaja kako bi igrali lokalni multiplayer ili na jednom uređaju podijelili ekran.

“Kao dodatak pružanju singleplayer i multiplayer uzbuđenjima u domovima, Nintendo Switch sistem također omogućuje igračima da igraju isti naslov gdje god, kad god i s kim god oni to žele.”

Nintendo Switch izaći će na tržište tijekom ožujka 2017. godine.

nintendo_switch_img2

Nintendo-Switch_img4 Nintendo-Switch_img7 Nintendo-Switch_img5 Nintendo-Switch_img6

Veći broj izdavača, developera i partnera već je najavilo podršku za Nintendo Switch:

  • 505 Games
  • Activision Publishing, Inc.
  • ARC SYSTEM WORKS Co., Ltd.
  • ATLUS CO., LTD.
  • Audiokinetic Inc.
  • Autodesk, Inc.
  • BANDAI NAMCO Entertainment Inc.
  • Bethesda
  • CAPCOM CO., LTD.
  • Codemasters®
  • CRI Middleware Co., Ltd.
  • DeNA Co., Ltd.
  • Electronic Arts
  • Epic Games Inc.
  • Firelight Technologies
  • FromSoftware, Inc.
  • Frozenbyte
  • GameTrust
  • GRASSHOPPER MANUFACTURE INC.
  • Gungho Online Entertainment, Inc.
  • HAMSTER Corporation
  • Havok
  • INTI CREATES CO., LTD.
  • KOEI TECMO GAMES CO., LTD.
  • Konami Digital Entertainment Co., Ltd.
  • LEVEL-5 Inc.
  • Marvelous Inc.
  • Maximum Games, LLC
  • Nippon Ichi Software, Inc.
  • Parity Bit Inc.
  • PlatinumGames Inc.
  • RAD Game Tools, Inc.
  • RecoChoku Co., Ltd.
  • SEGA Games Co., Ltd.
  • Silicon Studio Corporation
  • Spike Chunsoft Co., Ltd.
  • SQUARE ENIX CO., LTD.
  • Starbreeze Studios
  • Take-Two Interactive Software, Inc.
  • Telltale Games
  • THQ Nordic
  • Tokyo RPG Factory Co., Ltd.
  • TT Games
  • UBISOFT
  • Ubitus Inc.
  • Unity Technologies, Inc.
  • Warner Bros. Interactive Entertainment
  • Web Technology Corp
20.10.2016 Autor:  


Epic Games Store nastavlja s privremenim ekskluzivama na PC-u

OSTALE VIJESTI

23.03.2019

Igrači potrošili 8,2 milijarde američkih dolara na digitalne videoigre u veljači

Autor:  

Potrošnja igrača na digitalne videoigre porasla je za dva posto na godišnjoj razini u veljači ove godine, pokazuju najnoviji podaci koje je objavila tvrtka SuperData. Prema njenom izvješću, igrači su potrošili 8,2 milijarde dolara na digitalne igre na PC, konzolama i mobilnim uređajima.

stock_ps4Prihod od digitalnih primjeraka videoigara za mobilne uređaje bio je glavni pokretač s devet posto rasta u odnosu na prošlu godinu – rezultat koji je uspio nadoknaditi pad od šest posto u PC segmentu. Razlika potrošnje na godišnjoj razini u PC segmentu uzrokovana je velikim prošlogodišnjim uspjehom igre PlayerUnknown’s Battlegrounds.

Apex Legends ostavio je svoj trag u veljači ove godine, generirajući 92 milijuna dolara na svim dostupnim platformama. Igra je s tim rezultatom doživjela najbolji prvi mjesec na tržištu u povijesti kada se usporedi s drugim free-to-play igrama, uključujući i Fortnite: Battle Royale.

misc
22.03.2019

TOP 10 najprofitabilnijih digitalnih PC igara tijekom veljače

Autor:  

Tvrtka SuperData objavila je putem svoje službene web stranice listu najprofitabilnijih digitalnih PC igara tijekom veljače 2019. godine.

dungeonFighterOnline_image1Dungeon Fighter Online zauzeo je prvo mjesto dok se iza njega redom nalaze League of Legends, Fantasy Westward Journey Online II, Crossfire, Fortnite: Battle Royale i Apex Legends.

Dungeon Fighter Online je borilačka igra koja je originalno stigla na korejsko tržište još u 2005. godini, dok je u cijelome svijetu dostupna od kolovoza 2016. godine. Tijekom prvih deset godina na tržištu, igra je generirala više od deset milijardi dolara te privukla šesto milijuna igrača diljem cijelog svijeta.

TOP 10 najprofitabilnijih PC igara tijekom veljače 2019. godine:

  • 1. Dungeon Fighter Online
  • 2. League of Legends
  • 3. Fantasy Westward Journey Online II
  • 4. Crossfire
  • 5. Fortnite: Battle Royale
  • 6. Apex Legends
  • 7. World of Tanks
  • 8. Dota 2
  • 9. World of Warcraft
  • 10. FIFA Online 3
misc
22.03.2019

Prodano više od dva milijuna primjeraka igre Devil May Cry 5

Autor:  

Devil May Cry 5 stigao je na tržište 08. ožujka ove godine, a Capcom je sada putem GDC konferencije u San Franciscu potvrdio kako je prodano više od dva milijuna njegovih primjeraka.

devilMayCry5_image2Igra je također tijekom prvog tjedna dostupnosti završila na prvom mjestu tjedne UKIE liste najprodavanijih igara u Ujedinjenom Kraljevstvu ispred naslova kao što su Red Dead Redemption 2, Mario Kart 8 Deluxe, Anthem, FIFA 19 i Far Cry New Dawn. Napominjemo kako se lista temelji samo na prodaji fizičkih primjeraka igre.

U pitanju je službeni nastavak za DMC 4 u kojem igrači ponovno preuzimaju ulogu Nera u borbi protiv nove invazije demona. Na igri je radio Hidetaki Itsuno, poznati japanski dizajner videoigara koji do sada radio na naslovima kao što su Devil May Cry 4, Jojo’s Bizarre Adventure i Dragon’s Dogma.

misc
22.03.2019

SuperData: Apex Legends generirao 92 milijuna dolara tijekom veljače

Autor:  

SuperData procjenjuje kako je free-to-play igra Apex Legends generirala 92 milijuna američkih dolara na svim dostupnim platformama tijekom veljače ove godine. Igra je s tim rezultatom doživjela najbolji prvi mjesec na tržištu u povijesti kada se usporedi s drugim free-to-play igrama, uključujući i Fortnite: Battle Royale.

ApexLegends_image5Apex Legends je stigao na tržište 04. veljače ove godine, a tijekom prvog mjeseca dostupnosti uspio je privući više od pedeset milijuna igrača. U pitanju je FPS igra u kojoj je velik fokus usmjeren na surađivanje s drugim članovima u timu s implementiranim ping sistemom i pravilno iskorištavanje specijalnih moći svih dostupnih likova. Dok igra funkcioniraju kao klasični battle royale gdje je cilj pronaći što bolje oružje i preživjeti na smanjujućoj mapi, Respawn je implementirao gameplay mehaniku oživljavanja igrača kako bi doveli cijeli taj žanr “na novu razinu”.

Svi zainteresirani mogu besplatni preuzeti igru na PC (Origin), PlayStation 4 i Xbox One platformama.

misc

Prilagođavanje informacija narativu "mržnje" prema Electronic Artsu