Metro Exodus: Novi gameplay demo prikazuje veliku pažnju na detalje

Prikazan je gameplay demo za nadolazeću FPS igru Metro Exodus koji dodatno prikazuje njene gameplay elemente i što će sve igrači moći raditi unutar same igre.

metroExodus_image4Dok će ovaj nastavak nuditi puno veće staze nego prijašnji nastavci, developeri naglašavaju kako igrači mogu očekivati usmjeren put glave priče, ali da će istraživanje van predviđenog puta biti nagrađeno s raznim događajima, novim oružjima ili stvarima potrebnim za preživljavanje. Unatoč otvorenijim stazama, Metro Exodus nudit će i klaustrofobične dijelove koje su bile velik dio prethodnih nastavaka.

Svijet unutar igre nastanjen je banditima, životinjama i raznim mutantima koji će predstavljati prijetnju glavnom protagonistu Artyomu. Igrači će u tim opasnim situacijama moći birati pristup njihovom rješavanju, bilo izbjegavanjem neprijatelja ili akcijskim pristupom. Kako je moguće modificirati svoja oružja tijekom igranja i spavanje radi promjene doba dana, Metro Exodus pružat će bolje pripremanje za svaku dostupnu situaciju. Tijekom tih borbi, na oružjima glavnog protagonista sakupljat će se prljavština koja će utjecati na njihovu preciznost i snagu te mogućnost zaglavljivanja i pregrijavanja.

Također, ti banditi i mutanti reagiraju na svoju okolinu, što znači da će igrači moći naići na situacije gdje se mutanti bore jedni protiv drugih, ili protiv bandita u blizini. Neki banditi također će reagirati na prijetnje s predajom gdje igrači onda imaju izbor kako riješiti tu situaciju.

Metro Exodus stići će na PlayStation 4, Xbox One i PC platforme 22. veljače 2019. godine.

13.06.2018 Autor:

SCUM je za igrače koji traže akciju i one koji traže detaljni survival

OSTALE VIJESTI

23.02.2019

TOP 10 najprodavanijih Xbox One igara tijekom siječnja u SAD-u

Igra Resident Evil 2 je od svojeg izlaska na tržište primila niz pozitivnih ocjena od recenzenata i igrača kao što je završila i na vrhu UKIE tjedne ljestvice najprodavanijih videoigara u Ujedinjenom Kraljevstvu. Sada je također došla na vrh liste najprodavanijih Xbox One igara u Sjedinjenim Američkim Državama. Ta lista temelji se na prodaji fizičkih i digitalnih izdanja videoigara tijekom siječnja ove godine.

residentevil2_2019_image8U pitanju je remake igre Resident Evil 2 koja je originalno stigla na tržište 1998. godine. Kako je u pitanju remake, ova verzija igre napravljena je u potpunosti iz početka uz pomoć RE Engine alata, a statične kamere iz originala zamijenjene su s dinamičnom kamerom u stilu novijih Resident Evil igara.

Iza nje se redom nalaze igre Kingdom Hearts 3, Call of Duty: Black Ops 4, Red Dead Redemption 2 i Ace Combat 7: Skies Unknown.

• 1. Resident Evil 2
  • 2. Kingdom Hearts 3
  • 3. Call of Duty: Black Ops 4
  • 4. Red Dead Redemption 2
  • 5. Ace Combat 7: Skies Unknown
  • 6. Sea of Thieves
  • 7. NBA 2K19
  • 8. Battlefield 5
  • 9. Madden NFL 19
  • 10. Grand Theft Auto 5
22.02.2019

Započelo otvoreno beta testiranje igre Trials Rising

Svi zainteresirani na PC, PlayStation 4, Xbox One i Nintendo Switch platformama mogu do 25. veljače sudjelovati u otvorenom beta testiranju igre Trials Rising.

trialsRising_image3Trials Rising kombinira osnovne gameplay elemente prethodnih nastavaka, ali dovodi i niz novih značajki te nove vizuale. Igrači će se moći natjecati diljem nacionalnog parka Yellowstone, na Eiffelovom tornju u Parizu pa do Mount Everesta. Igra također dolazi s novim multiplayer modom Tandem Bike za dva igrača koji zajedno moraju upravljati ravnotežu i snagu jednog motora.

Developeri su također naglasili kako sav igračev napredak unutar igre tijekom testiranja neće biti prenosiv na kupljenu verziju igre koja će stići na tržište 26. veljače ove godine.

22.02.2019

Najavljena sljedeća besplatna igra na Epic Games Storeu

Dok korisnici Epic Games Storea trenutno imaju priliku besplatno preuzeti igru Thimbleweed Park, od 07. do 21. ožujka moći će sa svojim korisničkim računom povezati igru Slime Rancher.

slimeRancher_image1U pitanju je first-person sandbox igra s otvorenim svijetom gdje igrači preuzimaju ulogu Beatrix LeBeau koja se odlučila napustiti Zemlju i započeti novi posao u uzgoju sluzi. Igra je nakon dolaska na tržište primile mnoge pozitivne ocjene od recenzenata, nazvavši Slime Rancher zabavnom igrom s odličnom idejom i odabranim vizualima.

Oni koji su zainteresirani preuzeti igru Thimbleweed Park, potrebno je samo na prodajnoj stranici igre pritisnuti na ‘FREE’ te na sljedećem koraku odabrati ‘Place Order’. Nakon tog postupka, igra je povezana s vašim korisničkim računom i možete ju instalirati i zaigrati kada god zaželite. Napominjemo kako je za preuzimanje ove igre potrebno imati registrirani korisnički račun za Epic Games Store i instaliranu njenu aplikaciju.

22.02.2019

Mike Ybarra iz Microsofta stao u obranu Anthema

Potpredsjednik Xboxa Mike Ybarra odlučio je stati u obranu nove looter-shooter igre Anthem, osvrnuvši se na neimenovanog recenzenta koji je u svojoj recenziji izjavio kako nije znao izvesti neke gameplay mehanike unutar igre.

anthem_img1Zaprepašten sam zbog kukanja. Jedan recenzent je ocijenio igru, ali je u recenziji izjavio kako nije znao napraviti combo. Sramotno je recenzirati s takvim nedostatkom znanja.

Ta izjava naišla je na mnoge kritičare, a među njima se našao i Rami Ismail, osnivač studija Vlambeer, izjavivši: “Ako je nešto kritično u igri nejasno osobi koja igra toliko igara kao recenzent, imaj na umu da je tutorial naš zadatak. Ovo je ozbiljno loš pristup koji loše izgleda“. Kritiku je također dao i Ryan Brown koji piše za gaming dio Daily Mirrora, izjavivši kako je ta izjava nepotrebno agresivna i glupa.

Anthem je akcijska RPG igra koja nudi single-player i co-op elemente u otvorenom svijetu gdje se do četiri igrača u timu mogu boriti protiv raznih neprijatelja i zajedno rješavati misije. Kako je u pitanju multiplayer igra, Anthem zahtijeva konstantnu online konekciju za igranje. Dok pretplatnici Origin Accessa Premier imaju pristup igru još od 15. veljače, danas je službeni datum lansiranja Anthema na PC, PlayStation 4 i Xbox One platformama.

Sylvio - VIDEO RECENZIJA (PS4)