Mars Horizon [DEMO] – Svemirska utrka u kojoj vi donosite odluke

Dobrodošli u GamePerspectives.

Prošlo je točno pedeset jednu godinu od Armstrongovih riječi koje su označile jedan od najvećih pothvata u ljudskoj povijesti. Čovjek je zakoračio na Mjesec, a nakon toga je slijedio pobjednički niz od pet dodatnih slijetanja na površinu u toj svemirskoj utrci – i to sve između 1969. i 1972. godine. Dok smo svi mi uglavnom usmjereni na razmišljanja kako je hodati po površini Mjeseca ili kako je dobar pogled na Zemlju s te pozicije, studio Aurorch Digital je odlučio napraviti igru koja prikazuje znanje, napor i izazove koji su se događali u pozadini svih tih pothvata, ali i onih budućih.

Mars Horizon je strateška simulacija u kojoj igrač ima zadatak upravljati svemirskom agencijom tijekom svemirske utrke gdje su ciljevi usmjereni na slanje astronauta na Mjesec, ali na kraju i na Mars. Bilo da želite kontrolirati Europsku Svemirsku Agenciju, NASA-u ili neku drugu od pet dostupnih agencija – morat ćete razvijati svoju bazu, dizajnirati potrebne rakete, izvršavati misije i držati balans između dobrog odnosa s javnošću, isplativosti međunarodne suradnje i zadovoljavanja potrebnih kriterija za održavanje ili možda povišenje godišnjeg budžeta.

Započevši tijekom pedesetih, imat ćete zadatak odrađivanja niza misija kao što su lansiranje satelita u orbitu, pripremati tehnologiju za slanje životinja i ljudi u svemir, osigurati svoju bazu u slučaju nestanka struje i drugih problema, ali i odgovarati na pitanja novinara što može imati velikog utjecaja na vaš godišnji budžet. Dok vuče inspiraciju iz stvarne svemirske utrke, Mars Horizon nudi mogućnost stvaranja alternativne povijesti istraživanja svemira.

marsHorizon_6

Studio je htio što realnije predstaviti cijeli taj proces lansiranja ljudi u svemir zbog čega je ovaj naslov odlučio napraviti u suradnji s Europskom Svemirskom Agencijom. Htjeli smo saznati malo više o toj suradnji, pa smo stupili u kontakt s Europskom Svemirskom Agencijom. Na naše pitanje je odgovorio Emmet Fletcher, voditelj ESA brendinga.

“Dosta rasprava bilo je usredotočeno na mehanike vođenja svemirske agencije. Od načina kako istraživačke grupe diljem Europe predlažu znanstvene misije, razvoja potrebnih tehnologija i načina na koji ESA prima ulaganja od svojih dvadeset dviju članica. Jedan aspekt specifičan za ESA je razina međunarodne suradnje, između naših članica, ali i s drugim agencijama. Tako je predstavljen ESA u Mars Horizonu – gdje je suradnja naš glavni adut”

Mars Horizon igraču predstavlja izbor: investiranje u istraživanje i razvijanje najmodernije tehnologije kako bi put do Marsa bio što sigurniji za astronaute ili biranje rizičnih poteza kako bi vaša agencija ostvarila pobjedu u novoj svemirskoj utrci. Hoćete li riskirati lansirati raketu iako vremenska prognoza nagovještava naoblaku i potencijalnu kišu ili ćete pričekati i možda izgubiti ugovor i stvoriti probleme s javnošću kako bi odradili misiju na najsigurniji mogući način.

marsHorizon_1

Taj trenutak prije lansiranja rakete nam je osobno gotovo svaki put izazvao osjećaj napetosti i nervoze jer čak i ako mislite da sve ide po planu, u faktor je ubrojen i RNG koji u trenutku može promijeniti cijelu situaciju i lijepo vas unazaditi u dosadašnjem napretku.

Naravno, lansiranje je samo prvi korak u svemirskoj misiji jer vas nakon toga čeka niz logičkih mini igara. Dok one u većini situacija nisu predstavljale preveliki problem, duže misije kao što je putovanje na Mjesec uspješno su podigle razinu stresa, pogotovo pri povratku natrag na Zemlju – cijelo vrijeme razmišljajući o financijskim i vremenskim ulaganjima, životima astronauta i svim ljudima koji uživo prate ovu misiju. To je igra uspjela postići, a zamislite samo kako je onima koji stvarno organiziraju i odrađuju takve misije.

marsHorizon_4

Odlazak ljudi na Mars je stvarno fascinantna tema – pogotovo zbog mnogobrojnih zanimljivih informacija koje za sada znamo o tom planetu, zbog čega smo odlučili postaviti pitanje znanstveniku u astrobiološkom programu ExoMars čiji je glavni cilj otkriti je li život ikad postojao na Marsu. Upitali smo što njega najviše zanima u vezi odlaska ljudi na Crveni planet.

“Što se tiče Marsa, za mene postoje dvije teme koje su mi zanimljive: 1) shvatiti na koji način i zašto se evolucija ovog malog planeta razlikuje od naše i 2) otkriti je li se tamo pojavio život, i ako se pojavio, je li se temelji / temeljio na istim ili sličnim biokemijskim blokovima.”, izjavio je Jorge Vago – znanstvenik ExoMars projekta.

marsHorizon_3

Mars Horizon je predstavio tu drugačiju perspektivu istraživanja svemira i ostali smo ugodno iznenađeni što je sve nudio u ovoj zatvorenoj beti zbog čega se veselimo dolasku cijele igre nekad tijekom ove godine. U pitanju je jednostavnija strateška igra koja od vas neće zahtijevati neka prethodna znanja o aerodinamici i astroficizi, već planiranje i donošenje odluka u svemirskoj utrci u kojoj su svu natjecatelji usmjereni na isti cilj – na Crveni planet.
Ovo je bio naš GamePerspective! Kako se vama čini igra i planirate ju zaigrati kad stigne na tržište tijekom ove godine? Želimo čuti vaša mišljenja u komentarima ispod.

29.09.2020 Autor:  


Poslovi @ Jooble

Predator: Hunting Grounds - VIDEO RECENZIJA

OSTALE RECENZIJE

19.10.2020

Primordials of Amyrion – Domaća 1v1 strategija s vidljivim potencijalom [Early Access]

Autor:  

Primordials of Amyrion je online 1v1 PvP strategija koja bi mogla privući ljubitelje RTS igara, ali pomalo i “zastrašiti” ostale koji nisu nužno upoznati s tim žanrom. Odmah je bitno naglasiti da je igra tek stigla u Early Access stoga postoji mogućnost da će se mnogi elementi mijenjati što može dovesti do drugačijeg iskustva nego što ova perspektiva prikazuje, a i samim time će naše kritike biti blaže.

Sama igra se odvija u tri različite staze, odnosno lanea po kojima se kreću vojnici i heroji u smjeru protivničke baze. Uz vojnike i heroje, uvedeni su tornjevi koji pomažu obraniti vaše baze i Primordiale. Cilj same igre je doprijeti do protivničke baze i tako pobijediti protivnika ili steći dovoljno utjecaja s uništavanjem protivnikovih građevina i jedinica.

primordialsOfAmyrion_image5

Iako je to naizgled jednostavan koncept, postoji jako strma krivulja učenja od početka do kraja igre. Grafički, vrstom mape i herojima podsjeća na MOBA žanr igre poput DOTA-e, no razlikuje se po fokusu na upravljanje resursima, unaprjeđivanje svojih jedinica i pojačavanja svoje obrane. Jedini aktivni elementi su magije koje imaju vaši heroji i Primordiali, s time da magije heroja možete kontrolirati dok magije Primordiala djeluju na teren do kuda je vaš utjecaj proširen.

Po svemu navedenom, možemo zaključiti da ova igra nudi široku paletu strateških poteza, od biranja Primordiala, frakcije i heroja preko kontriranja protivničkom igraču, pažljivog tempiranja unaprjeđivanja jedinica i građevina do samog korištenja magija.

primordialsOfAmyrion_image6

Mečevi su relativno standardne duljine za takav tip igara, ovisno o vašem znanju i znanju vašeg protivnika. Stoga se pripremite na dugačke mečeve, iako to ne bi trebalo previše smetati ljubiteljima strategija s obzirom da je to tipično za takav stil igara.

Što se tiče same igrivosti, igra je u dobrom stanju. Postoje tehnički problemi, ali ništa što potpuno sprječava igranje. S obzirom na to da je igra tek stigla u Early Access, očekujemo puno dorada i poboljšanja kvalitete. Trenutno je aktivan samo „Normal“ način igranja s time da je, sudeći po izborniku, planiran i „Ranked“ način igranja. Single player sadržaj ne postoji.

Najveći izazovi za ovu igru su poveća konkurencija na multiplayer tržištu igara te sama krivulja učenja. Neki igrači nisu dovoljno strpljivi sami naučiti toliko različitih pojedinosti u igri bez dodatnih uputa od strane igre. Time rečeno, potrebno je doraditi tutorijale kako bi igrači lakše naučili osnove i zagrizli za zabavu koju bi ova igra mogla pružiti.

primordialsOfAmyrion_image7

Zaključak je da se isplati isprobati Primordials of Amyrion, pa možda ga čak i naučiti igrati, iako je trenutno mala količina igrača. Nove ideje i poboljšanja postojećih problema bi to moglo promijeniti, a to ćemo vidjeti kroz razvoj igre u sljedećih godinu dana prije nego što igra službeno izađe na tržište.

Svi zainteresirani ju trenutno mogu kupiti na Steamu i Epic Games Storeu.

misc
29.09.2020

Mars Horizon [DEMO] – Svemirska utrka u kojoj vi donosite odluke

Autor:  

Dobrodošli u GamePerspectives.

Prošlo je točno pedeset jednu godinu od Armstrongovih riječi koje su označile jedan od najvećih pothvata u ljudskoj povijesti. Čovjek je zakoračio na Mjesec, a nakon toga je slijedio pobjednički niz od pet dodatnih slijetanja na površinu u toj svemirskoj utrci – i to sve između 1969. i 1972. godine. Dok smo svi mi uglavnom usmjereni na razmišljanja kako je hodati po površini Mjeseca ili kako je dobar pogled na Zemlju s te pozicije, studio Aurorch Digital je odlučio napraviti igru koja prikazuje znanje, napor i izazove koji su se događali u pozadini svih tih pothvata, ali i onih budućih.

Mars Horizon je strateška simulacija u kojoj igrač ima zadatak upravljati svemirskom agencijom tijekom svemirske utrke gdje su ciljevi usmjereni na slanje astronauta na Mjesec, ali na kraju i na Mars. Bilo da želite kontrolirati Europsku Svemirsku Agenciju, NASA-u ili neku drugu od pet dostupnih agencija – morat ćete razvijati svoju bazu, dizajnirati potrebne rakete, izvršavati misije i držati balans između dobrog odnosa s javnošću, isplativosti međunarodne suradnje i zadovoljavanja potrebnih kriterija za održavanje ili možda povišenje godišnjeg budžeta.

Započevši tijekom pedesetih, imat ćete zadatak odrađivanja niza misija kao što su lansiranje satelita u orbitu, pripremati tehnologiju za slanje životinja i ljudi u svemir, osigurati svoju bazu u slučaju nestanka struje i drugih problema, ali i odgovarati na pitanja novinara što može imati velikog utjecaja na vaš godišnji budžet. Dok vuče inspiraciju iz stvarne svemirske utrke, Mars Horizon nudi mogućnost stvaranja alternativne povijesti istraživanja svemira.

marsHorizon_6

Studio je htio što realnije predstaviti cijeli taj proces lansiranja ljudi u svemir zbog čega je ovaj naslov odlučio napraviti u suradnji s Europskom Svemirskom Agencijom. Htjeli smo saznati malo više o toj suradnji, pa smo stupili u kontakt s Europskom Svemirskom Agencijom. Na naše pitanje je odgovorio Emmet Fletcher, voditelj ESA brendinga.

“Dosta rasprava bilo je usredotočeno na mehanike vođenja svemirske agencije. Od načina kako istraživačke grupe diljem Europe predlažu znanstvene misije, razvoja potrebnih tehnologija i načina na koji ESA prima ulaganja od svojih dvadeset dviju članica. Jedan aspekt specifičan za ESA je razina međunarodne suradnje, između naših članica, ali i s drugim agencijama. Tako je predstavljen ESA u Mars Horizonu – gdje je suradnja naš glavni adut”

Mars Horizon igraču predstavlja izbor: investiranje u istraživanje i razvijanje najmodernije tehnologije kako bi put do Marsa bio što sigurniji za astronaute ili biranje rizičnih poteza kako bi vaša agencija ostvarila pobjedu u novoj svemirskoj utrci. Hoćete li riskirati lansirati raketu iako vremenska prognoza nagovještava naoblaku i potencijalnu kišu ili ćete pričekati i možda izgubiti ugovor i stvoriti probleme s javnošću kako bi odradili misiju na najsigurniji mogući način.

marsHorizon_1

Taj trenutak prije lansiranja rakete nam je osobno gotovo svaki put izazvao osjećaj napetosti i nervoze jer čak i ako mislite da sve ide po planu, u faktor je ubrojen i RNG koji u trenutku može promijeniti cijelu situaciju i lijepo vas unazaditi u dosadašnjem napretku.

Naravno, lansiranje je samo prvi korak u svemirskoj misiji jer vas nakon toga čeka niz logičkih mini igara. Dok one u većini situacija nisu predstavljale preveliki problem, duže misije kao što je putovanje na Mjesec uspješno su podigle razinu stresa, pogotovo pri povratku natrag na Zemlju – cijelo vrijeme razmišljajući o financijskim i vremenskim ulaganjima, životima astronauta i svim ljudima koji uživo prate ovu misiju. To je igra uspjela postići, a zamislite samo kako je onima koji stvarno organiziraju i odrađuju takve misije.

marsHorizon_4

Odlazak ljudi na Mars je stvarno fascinantna tema – pogotovo zbog mnogobrojnih zanimljivih informacija koje za sada znamo o tom planetu, zbog čega smo odlučili postaviti pitanje znanstveniku u astrobiološkom programu ExoMars čiji je glavni cilj otkriti je li život ikad postojao na Marsu. Upitali smo što njega najviše zanima u vezi odlaska ljudi na Crveni planet.

“Što se tiče Marsa, za mene postoje dvije teme koje su mi zanimljive: 1) shvatiti na koji način i zašto se evolucija ovog malog planeta razlikuje od naše i 2) otkriti je li se tamo pojavio život, i ako se pojavio, je li se temelji / temeljio na istim ili sličnim biokemijskim blokovima.”, izjavio je Jorge Vago – znanstvenik ExoMars projekta.

marsHorizon_3

Mars Horizon je predstavio tu drugačiju perspektivu istraživanja svemira i ostali smo ugodno iznenađeni što je sve nudio u ovoj zatvorenoj beti zbog čega se veselimo dolasku cijele igre nekad tijekom ove godine. U pitanju je jednostavnija strateška igra koja od vas neće zahtijevati neka prethodna znanja o aerodinamici i astroficizi, već planiranje i donošenje odluka u svemirskoj utrci u kojoj su svu natjecatelji usmjereni na isti cilj – na Crveni planet.
Ovo je bio naš GamePerspective! Kako se vama čini igra i planirate ju zaigrati kad stigne na tržište tijekom ove godine? Želimo čuti vaša mišljenja u komentarima ispod.

misc
24.09.2020

Vader Immortal – Loše dizajnirana kampanja koju spašava njen sporedni mod

Autor:  

Dobrodošli u GamePerspectives!

Kombinacija virtualne stvarnosti i Star Warsa je jedna od onih ideja koja zvuči kao da su te dvije stvari stvorene jedno za drugo. U taj recept sada nadodajte i originalnu Star Wars priču koju je napisao David S. Goyer – pisac iza filmova Batman Begins, Blade i Dark City i imamo rezultat s kojim se ne može pogriješiti, zar ne?

Naši prvi dojmovi o igri Vader Immortal su pozitivni – vizualno izgleda dosta dobro za PSVR igru, a priča vas odmah stavlja u situacije koje predobro izgledaju u virtualnoj stvarnosti. Ta priča je raspodijeljena u tri epizode, a vi kao igrač preuzimate ulogu krijumčara kojeg Darth Vader želi iskoristiti kako bi pronašao kristal pod imenom Bright Star. Dok je potencijal te priče vidljiv, nažalost, tu cijelu glavnu kampanju moguće je prijeći unutar tri sata što realno ne daje puno vremena za razvijanje likova i cijele te situacije. Čak ne znamo ni ime glavnog protagonista, a pričamo o osobi koja je osjetljiva na silu i sudjeluje u priči s jednim od najpoznatijih antagonista u svijetu fikcije.

vaderImmortal_7

Dok je sam uvod u priču kvalitetno odrađen, prvi tehnički problem je brzo isplivao na površinu. Naime, pojavljivali su se problemi s rukama unutar igre – često se lijeva ruka ljepila po kameri, sami pokreti izgledali su neprirodno, a ponekad jednostavno nije reagirala na naše pokrete – neovisno koliko je bilo mračno u sobi gdje smo igrali. Bilo nas je na tren strah da nam se kamera pokvarila ili da je došlo vrijeme za nove kontrolere, ali brzim isprobavanjem drugih PSVR igara, došli smo do zaključka da je ipak u igri problem. Na svu sreću, ovo ne reagiranje na pokrete događao nam se najviše samo tijekom prve epizode.

Naime, nešto smo primijetili dok smo se borili s tim kontrolama – neprijatelji su cijelo vrijeme pucali po nama i ništa se nije događalo. Ekran se crvenio nakon svakog pogotka, ali nismo umirali. I tu dolazimo do problema koji nam je uništio sav dosadašnji dojam ove cijele kampanje.

Neprijatelji vam jednostavno ne mogu ništa napraviti. Najozbiljnije, pustili smo da Stormtrooperi izvježbaju svoje ciljanje na nama i osim tog crvenog ekrana koji predstavlja “štetu”, glavni protagonist je upijao te lasere kao da je na nekom laserskom tretmanu.

vaderImmortal_6

Osim što ova dizajnerska odluka umanjuje svu napetost prilikom igranja, najveća šteta je vidljiva na glavnim borbama koje imaju potencijala oduševiti svakog fana ovog serijala. Borba protiv Darth Vadera u virtualnoj stvarnosti s light saberima – ideja oko koje se netko mora potruditi da ju uništi, ali kako je igra dizajnirana na način kakav je, odlučili smo spustiti obranu, pustiti da nas Vader izdominira kako bi vidjeli što će se dogoditi. Neovisno kako igrali – bilo da ste uživljeni s obranom i napadima ili sa spuštenim rukama kao mi, cijela borba je vremenski skriptirana do zadnjeg trenutka. Rezultat će biti isti za one koji se trude, ali i za one koji mu okrenu leđa tijekom borbe.

Prvobitno smo došli do zaključka da je igra dizajnirana za djecu, ali to opet nema smisla. Svi mi koji smo odrasli u gamingu, igrali smo igre koje su imale svoje uvjete gubitka i pobjede. Super Mario nije konstantno imao upaljenu zvjezdicu, Crash nema uvijek na sebi Aku Aku masku, a Sims nije automatski startao s klapaucius – to se naknadno upisivalo.

Ima još jedna stvar oko koje moramo popričati – širina kolizije vašeg lightsabera i kako to utječe sam na gameplay. Dok smo u početku bili u potpunom Jedi modu, misleći kako naši potezi imaju nekog utjecaja nad obranom od projektila, nije bilo potrebno puno vremena da shvatimo kako naš lightsaber zapravo odrađuje “previše” posla. Razumljivo je da njegova kolizija bude malo šira – čisto zbog faktora zabave, ali smatramo da je ona ovdje malo pretjerana. Samo ispružite ruku ispred sebe i gotovo svi laseri koji idu prema vama bit će usmjereni natrag prema neprijateljima.

vaderImmortal_5

 

S već nekom idejom kako će izgledati ova recenzija, išli smo za kraj isprobati što sve nudi njen sporedni mod Lightsaber Dojo i ostali ugodno iznenađeni. Dual wielding, bacanje lightsabera, hrpa neprijatelja na ekranu, mogućnost umiranja, otključavanje raznih vizuala i drugih lightsabera, stvarno teški izazovi, korištenje posebnog napada s munjama. Očito je da se ovdje glavni dio igre, a sudeći i po komentarima drugih – njima je ovo primarni razlog iza kupnje. Iskreno smo se zabavili u ovom modu i stvarno je testirala naše reflekse, ali i pružila nam dobru dozu tjelovježbe. Osjećaj dok jednom rukom bacate lightsaber na Stormtroopera, dok drugom koristite silu za bacanje neprijatelja po stazi je fenomenalan. Naime onaj problem širine lightsabera je prisutan i ovdje, ali sveukupni faktor zabave i težine u potpunosti ga maskira – čak i pomaže u hektičnim situacijama.

Kako smo igrali PSVR verziju, jedina opcija kretanja u glavnoj kampanji bila je uz pomoć teleportacije što je pozitivno za one koje imaju problema s mučninom, ali negativno za one koji traže dodatne opcije u segmentu kretanja. Lightsaber Dojo također ne bi trebao stvarati probleme s mučninom jer cijelo vrijeme drži igrača u stacionarnom položaju.

vaderImmortal_4

Što uopće na kraju reći o igri?

Ako ste u potrazi za nekim arkadnim iskustvom u virtualnoj stvarnosti, Lightsaber Dojo će vas sigurno zabaviti i pružiti vam onaj traženi Star Wars osjećaj. Ali ako želite nabaviti ovu igru zbog njene glavne kampanje, trebate imati na umu da je to kratka visokobudžetna prezentacija sa Star Wars tematikom.

Iskreno, uopće nemamo problema s time da postoji opcija igranja s tim besmrtnim modom jer razumijemo da ima ljudi koji samo žele doživjeti priču bez ometanja, ali nedostatak bilo kakvih opcija za promjenu te težine je zbunjujuća – pogotovo jer se u igri nalaze gameplay elementi koji bi trebali rezultirati gubitkom u slučaju lošeg igranja.

Nakon što smo odigrali sve što ima za ponuditi, došli smo do zaključka da bi se ova igra trebala zvati Lightsaber Dojo s kojom u paketu dolazi kratka originalna Star Wars priča. Kada na taj način gledamo, ovo je zapravo dosta dobra igra.

misc
02.09.2020

Pistol Whip – Akcijska VR igra koju jednostavno morate isprobati [VIDEO RECENZIJA]

Autor:  

Dobrodošli u GamePerspectives!

Ovo će biti jedna kraća recenzija jer, jednostavno rečeno, Pistol Whip je jedna od onih VR igara koju jednostavno morate imati u svojoj kolekciji. U pitanju je igra s jednostavnom, ali kvalitetnom izvedenom idejom gdje se morate boriti protiv neprijatelja te izbjegavati njihove metke u Matrix stilu – i to sve u ritmu adrenalinske glazbe za što bolju ocjenu na kraju svakog levela.

pistolWhip_image4

Ulazak u igru je dosta intuitivan i jednostavan što ju čini zabavnom i za nove igrače kojima nemaju baš iskustva s virtualnom stvarnošću. Dok ćete se na najlakšoj težini osjećati kao John Wick koji dominira nad svim neprijateljima ispred sebe, više razine težine će stvarno testirati vaše reflekse, a ponekad i živce.

U igri su dostupni razni modifikatori koji mijenjaju gameplay, ali uvode i određene limitacije na broj bodova koje možete osvojiti tijekom igranja. Bilo da želite igrati s dva pištolja, slabijim neprijateljima , ukupan broj dobivenih bodova na kraju staze bit će smanjen za određen postotak, ovisno koliko je modifikatora uključeno. U slučaju da vam je teško pronaći ritam u određenim pjesmama, dostupna je i opcija za uključivanje ritmičke vibracije na Move kontrolerima.

Što se tiče mučnine – nešto s čime osobno imamo dosta iskustva u virtualnoj stvarnosti, Pistol Whip nam niti u jednom trenutku nije prouzročio onaj neugodan osjećaj prilikom kretanja. Naime, vi kao igrač u ovoj igri nemate kontrolu nad kretanjem, već se cijelo vrijeme istom brzinom automatski krećete prema naprijed. Taj sistem omogućio nam je da igramo na duže periode bez ikakvih problema – naravno, dok nam mišići nisu počeli slati upozorenja da pretjerujemo. Da, Pistol Whip je jedna od onih VR igra koju možete koristiti za tjelovježbu – pogotovo nožnih mišića jer ćete se često nalaziti u nekom polu čučnju izbjegavajući prepreke na stazi, ali i hrpu ispaljenih metaka dok hektično, ali ipak u ritmu, uništavate valove neprijatelja ispred sebe.

pistolWhip_image5

Što na kraju reći o ovoj igri?

Realno gledajući, Pistol Whip nije napravio ništa revolucionarno, ali njegova izvedba je vrhunska i uspješno spaja najbolje stvari iz drugih popularnih VR igara u neko novo i stvarno zabavno iskustvo. Mi smo oduševljeni s ovom igrom jer je povećala trenutno malu, ali kvalitetnu kolekciju VR igara zbog kojih naš PSVR sve rjeđe skuplja prašinu na polici te sve češće dolazi na prijedlog što igrati sljedeće. Jednostavno rečeno, Pistol Whip je zabavan – i za igrača i za gledatelja zbog čega ju preporučujemo svima onima koji doma posjeduju VR uređaj.

misc

Alien RPG - VIDEO RECENZIJA