Koliko se isplatilo uložiti 1870 kuna u jednu ulaznicu za Reboot Develop?

Konferencija Reboot Develop službeno je završila prije točno 2 dana gdje su njeni posjetitelji imali mogućnost slušati predavanja od najvećih imena industrije računalnih igara, prikazati svoje projekte te ostvariti kontakte s potencijalnim investitorima i izdavačima. Na papiru zvuči kao izvanredna konferencija koja može ostvariti mnoge poslovne mogućnosti za domaću industriju, ali koliko je zapravo ona bila učinkovita?

rebootDevelopIndie_image3Za razliku od prošlogodišnjeg InfoGamer sajma, posjetitelji ove konferencije uglavnom su bili kreatori indie igara koji su došli slušati poslovne savjete svojih uzora, pronaći posao te u nadi ostvariti spomenute kontakte koji će im pomoći pri financiranju i lansiranju njihove igre. Zbog činjenice da je standardna cijena ulaznice za konferenciju 1870 kuna na koju je potrebno nadodati putne troškove do Splita i smještaj tijekom ta 3 dana konferencije, odlučili smo se upitati njene posjetitelje u vezi isplativosti same konferencije.

Taj trošak može izgledati puno na početku, ali to je ništa u usporedbi s količinom ljudi koju smo upoznali. Ja smatram da je to bilo jako dobro iskustvo i volio bi i u buduće dolaziti. Pričali smo s izdavačima s kojima ćemo nastaviti komunicirati.“, izjavio je Luka Fajl iz domaćeg studija Fajlworks.

Imamo novce od našeg investitora za slične događaje kao što je ovaj, ali on je bio puno puno skuplji nego događaj prije dva tjedna. Neke stvari su bile puno bolje, dok su neke stvari bile puno lošije. Cijena je šest puta veća od one s događaja u Češkoj.“, izjavio je Tibor Repta iz slovačkog studija Fatbot Games Ltd.

rebootDevelopIndie_image2Mi smo tu došli tražeći izdavača ili investitora. Na InfoGameru se to u tolikoj količini ljudi ‘razvodni’. Sigurno ih ima tamo, ali tu jednostavno dolaze do vas i možete pričate s njima. Ako vam poslovne prilike vrijede, onda vrijedi doći tu na Reboot Develop. Pričali smo s ljudima pa ćemo vidjeti što će biti nakon Reboot Developa te hoće li se svi ti kontakti iskristalizirati.“, izjavio je Edi Fehatović, glavni dizajner i pisac studija Somnium Games.

Također je nadodao kako su mu pomogle prezentacije te da će iskoristiti neke savjete u poboljšavanju njihove horor igre pod imenom The Road. Više o spomenutoj igri možete pronaći na našem prijašnjem članku.

Upoznali smo izdavače kojima se svidjela igra te nam žele pomoći lansirati ju na tržište.“, izjavili su iz mađarskog studija koji radi na igri pod imenom Pen Game.

rebootDevelop2016_image2Isplatilo se. Na kraju dana se sve uvijek svodi na networking, a ovdje se nalaze neki ljudi koje nije lako sresti uživo. To je investicija, ali mislim da se dugoročno isplati. Ako ništa drugo, barem zbog neke vidljivosti, da ljudi shvate da si ozbiljan i da ozbiljno pristupaš ovoj industriji.“, izjavio je Vladimir Bogdanić iz domaćeg indie studija Zero Life.

Uz sve predavače, među kojima su se nalazili Tim Schafer, John Romero, Cliff Bleszinski, te uglavnom pozitivna mišljenja njenih posjetitelja, Reboot Develop se dokazao kao jedan jako vrijedan korak u napredovanju domaće industrije računalnih igara. Također, planovi za sljedeću konferenciju koja će se održati 2017. godine u Dubrovniku već su u akciji.

POVEZANE VIJESTI:

02.05.2016 Autor:  


Poslovi @ Jooble

Helldivers 2 | RECENZIJA

OSTALO SA DOMACE SCENE

24.01.2024

Algebrina gaming konferencija ugostila domaće developere i Johna Romera – tvorca Doom serijala

Autor:  

Trodnevni gaming event u Sveučilištu Algebri je službeno završio, a posjetitelji su mogli prisustvovati na ovogodišnjem Global Game Jamu, esports natjecanju, ali i konferenciji Future Perspectives of Game Development koja je privukla mnoge domaće razvojne studije, ali i Johna Romera – svjetski popularnog developera koji stoji iza igara Doom, Quake i Wolfenstein 3D.

Algebra konferencija_1Veseli nas što polako, ali snažno, gradimo game dev i gaming community u Algebri – naši studenti su jučer održali i prvi esport turnir u potpunosti u organizaciji našeg Sveučilišta, uz podršku naših partnera Telemach Hrvatska i White Shark, a danas nakon konferencije otvaramo Global Game Jam koji će opet okupiti hrpu mladih entuzijasta i kreativaca spremnih na izradu svojih prvih igara. Hrvatska sigurno može postati mjesto u kojem će se industrija izrade računalnih i videoigara razvijati i rasti, a posebno sada kada je i novom S3 Strategijom cijela ICT zajednica okrenuta većoj produktivizaciji sektora.“, izjavio je Mislav Balković, rektor Sveučilišta Algebra, prilikom otvorenja konferencije.

Na spomenutoj konferenciji pričalo se temi autorskih prava, strategijama financiranja gaming projekata, ali i samoj budućnosti industrije videoigara, dok je John Romero usmjerio fokus i na svoju karijeru – od teškog djetinjstva pa do razvoja jednih od najvažnijih igara u industriji.

Ova je zemlja puna strasti i igrača, ali i onih koji razvijaju videoigre. Imate ovdje odličnu ekipu, Croteam, koji su prisutni u ovoj industriji već 30 godina. Oni su vjerojatno jedni od najiskusnijih timova u razvoju videoigara uopće na svijetu. Budućnost videoigara nalazi se u umjetnoj inteligenciji, a velik utjecaj imat će i VR (virtualna stvarnost) i AR (proširena stvarnost). To je budućnost i stvaranja, ali i igranja videoigara te velika pomoć, ali i izazov dizajnerima u budućem razdoblju. U vrijeme kada smo mi počinjali nije bilo ni studija ni edukacije za razvoj igara, većina nas je u to vrijeme bila samouka, zato su danas fakulteti i Sveučilišta poput Algebre dragulji ne samo za područje Hrvatske, nego i čitave regije.“, izjavio je John Romero.

POVEZANA VIJEST:

misc
24.01.2024

John Romero: Industrija videoigara koristit će AI na veliki način

Autor:  

Na ovogodišnjoj konferenciji Future Perspectives of Game Development na Sveučilištu Algebri imali smo priliku popričati s Johnom Romerom – dizajnerom i programerom iza ikoničnih igara kao što su Doom, Quake, Hexen i Wolfenstein 3D.

John Romero - Algebra_1John Romero se osvrnuo na usmjerenje industrije videoigara i što ju čeka tijekom sljedećih pet godina, izjavivši kako će veliki fokus biti usmjeren prema umjetnoj inteligenciji.

U sljedećih pet godina, industrija videoigara koristit će umjetnu inteligenciju na veliki način. Već koristimo umjetnu inteligenciju u stvaranju igara. Umjetna inteligencija bit će jedan od najvećih noviteta koji će zauvijek ostati dio igara. Tek smo ju počeli koristiti, a postat će dio načina kako radimo videoigre – ne samo u sistemima unutar igara, već da radimo sadržaj u igrama, čak i kod. Umjetna inteligencija je nevjerojatna u generiranju koda.

Nadodao je i savjet za sve developere koji su u ovoj industriji – da moraju postati dobri u korištenju umjetne inteligencije.

Ta tehnologija generiranja vizuala i programerskog koda polako se počinje koristiti kao alat u razvijanju videoigara, a sudeći po Romeru, ona će u bližoj budućnosti postati velik dio samog procesa razvijanja.

misc
09.01.2024

John Romero prisustvuje na Algebrinoj ovogodišnjoj game dev konferenciji

Autor:  

Zagrebačko Sveučilište Algebra je najavilo kako će 21. siječnja ove godine započeti njegov trodnevni gaming event gdje će posjetitelji moći prisustvovati na Global Game Jamu, esports natjecanju u igri Counter-Strike 2, ali i na konferenciji Future Perspectives of Game Development gdje će govor održati i John Romero – developer iza igara Doom, Quake i Wolfenstein.

johnRomero_image1Uzbuđen sam što 2024. godinu započinjem snažno u okruženju game developera i gejmera na Algebrinom Global Game Jam-u u Zagrebu! Često me pitaju o mojoj povijesti i povijesti FPS-a, a to je upravo ono što će biti okosnica mog govora ‘DOOM Guy: Life in First Person’ na Algebrinoj konferenciji 22. siječnja. Za igrače koji žele znati više o tome koji su to tajni sastojci koji su utkani u naš DNA i radi kojih je nastao DOOM, ovo je konferencija koju ne smiju propustiti. Prikazat ću i nikad viđeni behind the scenes materijal iz moje posljednje igre, SIGIL II”, izjavio je John Romero.

Uz Romera će na ovoj konferenciji govoriti developeri iz domaćih studija kao što su Croteam, Outfit7, Nanobit, RawFury, Pine Studio i Today’s Game Studios, a prolazit će kroz teme novih tehnologija i strategija financiranja projekata.

Što se tiče Global Game Jam natjecanja u razvoju igara, ono će se održati od 22. do 24. siječnja čije će pobjednike odabrati stručni žiri.

Dok će posjetitelji moći izazvati Romera na rundu u Doomu, u drugim dvoranama će se paralelno odvijati prvi esport turnir organiziran od strane Algebre u igri Counter-Strike 2.

Prvi smo u Hrvatskoj pokrenuli novi studij razvoja računalnih igara s namjerom zahvaćanja studenata koji razmišljaju izvan okvira te koji su sposobni na kreativan način pronalaziti rješenja kompleksnih problema. Program studija osmišljen je kako bi studentima pružio duboko razumijevanje razvoja videoigara kao neraskidive kombinacije programerskih znanja i vještina, dizajna i raznih umjetničkih smjerova. Vjerujem da će nam ova konferencija pomoći u popularizaciji izgradnje karijera u propulzivnoj industriji razvoja igara, kao i da ćemo njome doseći cilj snažnijeg privlačenja stranih studenata, odnosno, internacionalizacije“, izjavio je izv.prof.dr.sc. Mislav Balković, rektor Sveučilišta Algebra.

Ulaznice za ovaj događaj su već u prodaji putem Entrio servisa. Cijena ulaznice za prvi dan tijekom kojeg će se održati eSports turnir i upoznavanje s Romerom iznosi 20€, dok ulaznica za drugi dan tijekom kojeg će održati spomenuta konferencija košta 30€. U ponudi je dostupna i ulaznica za oba dana čija cijena iznosi sveukupno 40€.

 

misc
08.01.2024

Otvorene prijave za ovogodišnji Global Game Jam u Novskoj

Autor:  

Poduzetnički inkubator PISMO je najavio kako će se od 26. do 28. siječnja održati ovogodišnji Global Game Jam u sportskoj dvorani Srednje škole Novska. Svi zainteresirani se sada mogu prijaviti za sudjelovanje u ovom natjecanju, a prvih četrdeset prijavljenih dobit će računala i opremu za rad od strane organizatora.

global game jam 1Žiri i nagrade još ne otkrivamo, no kao i dosadašnjih godina, sastav će činiti renomirana imena hrvatske gaming scene, ali i ona izvan nje, a nagrade sponzoriraju naši dugogodišnji partneri – A1 Hrvatska, gaming brand Whiteshark i medijska kuća VIDI. Ako voliš raditi videoigre, 26. siječnja moraš biti u Novskoj“, poručuju organizatori.

Ovo natjecanje u razvoju videoigre trajat će 48 sati, a odvija se u dvije kategorije – za odrasle i srednjoškolce. Kao je već napomenuto, sama tema je još nepoznata, ali najviše će se ocjenjivati gameplay elementi, vizuali te sama prezentacija.

misc

Alien RPG - VIDEO RECENZIJA