Koalicija izdavača smatra da štrajk glumaca nije opravdan

Koalicija tvrtki u industriji videoigara protiv koje je započet štrajk glumaca objavio je web stranicu na kojoj navodi kako spomenuti štrajk nije trebao ni započeti te da sindikat glumaca SAG-AFTRA nije objasnio svojim članovima prijedloge od koalicije u kojoj se nalaze tvrtke kao što su Activision Publishing, Electronic Arts Productions i Insomniac Games.

sag_aftraSudeći po informacijama na web stranici, tvrtke su se složile sa sindikatom u vezi prijavljenih problema te predložili niz prijedloga koje je SAG-AFTRA na kraju odbila. Njihova ponuda bila je povišica za 9 posto i uvođenje dodatne kompenzacije za sve glumce koji rade više snimanja na određenoj igri.

Struktura dodatne kompenzacije je toliko blizu onome što je SAG-AFTRA zatražila da smatramo kako bi većina izvođača zaključilo da te razlike nisu vrijedne štrajka.

Ova ponuda dodatne kompenzacije i povišice ističe 01. prosinca 2016. godine i koalicija traži članove sindikata da razmotre njenu ponudu.

Dok je SAG-AFTRA zatražila smanjenje vokalno stresnih snimanja s 4 na 2 sata snimanja pod uvjetom iste plaće, koalicija je predložila raspodjelu tog snimanja na dva dijela te da je glumac dužan održati drugi dio snimanja unutar pet dana nakon prvog. Taj prijedlog odbijen je od strane sindikata.

Koalicija se složila glumcima ponuditi više informacija o projektu prilikom njihovog zapošljavanja. Imat će pristup informacijama o opisu uloge, žanru igre, količini potrebnog rada, samom sadržaju te sadrži li vulgarne riječi i rasističke izjave. Također će biti upoznati s informacijom hoće li biti zaduženi za dodatne akrobacije prilikom snimanja.

SAG-AFTRA: Dozvolite vašim članovima da glasuju na prijedlogu tvrtki. Produljeni štrajk koristi samo nesindikalnim proizvođačima videoigara i interesu prema nesindikalnim izvedbama u industriji videoigara. Također će obeshrabriti neorganiziranu većinu developera i izdavača od surađivanja sa SAG-AFTRA u budućnosti.

POVEZANE VIJESTI:

30.10.2016 Autor:  

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Leave your thoughts

Pravila ponašanja u komentarima pročitajte u našem Bontonu komentiranja

Reboot Develop 2017: Najnovije vijesti s konferencije

OSTALE VIJESTI

18.08.2017

Horor igra Darkwood nakon četiri godine izašla iz Early Accessa

Autor:  

Poljska tvrtka Acid Wizard Studio objavila je kako je njena horor igra pod imenom Darkwood danas završila sa Steam Early Access procesom.

darkwood_image1Nakon četiri godine razvoja, Darkwood je napokon gotov. Hvala vam što ste bili uz nas. Early Access je jako pomogao ovom projektu.“, izjavili su putem službene Steam stranice igre Darkwood.

Darkwood je horor igra koja temelji svoje gameplay elemente na preživljavanju u otvorenom svijetu. Igrači moraju tijekom dana istraživati nasumično generirani svijet, pronalaziti stvari potrebne za preživljavanje, izrađivati oružja i otkrivati tajne, dok je tijekom noći glavni fokus obrana od neprijatelja.

misc
18.08.2017

Prodano više od milijun primjeraka igre Slime Rancher

Autor:  

Tvrtka Monomi Park objavila je putem svojeg službenog Twitter profila kako je prodano više od milijun primjeraka igre Slime Rancher.

slimeRancher_image1U svibnju ove godine objavljena je informacija kako je prodano 800.000 primjeraka što znači da je tijekom posljednja tri mjeseca dostupnosti na tržištu prodano 200.000 primjeraka.

Slime Rancher je first-person sandbox igra u kojoj igrači moraju rješavati probleme, preživljavati uz pomoć alata vackpacka i zaraditi bogatstvo u poslovanju uzgoja sluzi. Do sada je putem Steama primila 12,8 tisuća korisničkih recenzija od kojih je čak 12,3 tisuće ocijenjeno pozitivno.

misc
17.08.2017

Deep Silver bit će izdavač igre Shenmue 3

Autor:  

Tvrtka Ys Net objavila je putem svoje službene web stranice kako je potpisala izdavački ugovor s Deep Silver, izdavačkim odjelom njemačke korporacije Koch Media, radi izdavanja njene igre pod imenom Shenmue 3.

shenmue_2Projekt Shenmue 3 potpisao je izdavački ugovor s Deep Silver, divizije njemačke tvrtke Koch Media. Igrači su se već mogli upoznati s Deep Silver jer je on pouzdani brand koji je pomogao mnogim japanskim naslovima pri pronalaženju publike širom svijeta. Ponosni smo što smo stekli pouzdanog partnera kako bi osigurali da Shenmue 3 dođe do svih njegovih fanovima diljem cijeloga svijeta.

Shenmue 3 je nastavak klasičnih open world RPG naslova Shenmue i Shenmue 2, kreiran u Unreal engineu 4 za PC i PlayStation 4. U 2015. godini prikupljeno je više od 6,33 milijuna dolara od strane 69,3 tisuće ulagača putem Kickstartera. Ta kampanja uspješno postavila Guinnessov svjetski rekord za najbrže prikupljanje milijun dolara putem ulaganja na Kickstarteru.

POVEZANE VIJESTI:

misc
17.08.2017

Pomaknut datum izlaska igre Crackdown 3

Autor:  

Tvrtka Microsoft objavila je kako je pomaknut datum izlaska igre pod imenom Crackdown 3 sa 7. studenog ove godine na proljeće 2018. godine.

crackdown3_img1“Crackdown 3: kampanja, co-op i Wrecking Zone pomiču se na proljeće 2018. godine kako bi osigurali da dostavimo odlične stvari koje fanovi žele”, izjavila je Shannon Loftis iz Microsofta.

Nakon brojnih komentara i upita hoće li ipak dio igre izaći ove godine, Loftis je potvrdila kako je pomaknut datum izlaska cijele igre.

“Da razjasnim: Cijela igra je pomaknuta na proljeće 2018. godine. Vrlo je ambiciozno, ali želimo osigurati da cijela igra pokaže što ima.”

Igra Crackdown 3 izaći će na tržište za Xbox One i Windows PC.

misc

Sylvio - VIDEO RECENZIJA (PS4)