InfoGamer 2015: Veliki planovi za hrvatski studio Gamepires

Andrej Levenski, tehnički direktor i suvlasnik hrvatskog studija Gamepires, izjavio je za GamePerspectives njihove planove za Gas Guzzlers serijal i buduće naslove.

gasguzzlers_image1Igra Gas Guzzlers: Extreme dostupna je na tržištu od kolovoza 2013. godine gdje je dobila velik broj pozitivnih kritika od njenih igrača i recenzenata. Uz osnovnu igru, dostupna su i 2 DLC dodatka od kojih je zadnji na tržištu od veljače ove godine.

Zombi je dobro prihvaćen s obzirom na to da je bila dosta mala reklama. Oni koji su probali gameplay kažu da je stvarno igra u igri. Sam osjećaj preživljavanja i kooperativne suradnje je stvarno dobro ispao. Ponosni smo. Sedam mjeseci smo uložili u taj DLC. Stvarno je glomazan DLC i ljudi to cijene.

Trenutno je glavni prioritet studija kreiranje Xbox One verzije njihove igre Gas Guzzlers. Prerađen je veći dio njihovog alata za kreiranje video igara te je ta verzija već u igrivom stanju.

Moramo se pohvaliti da smo prije dva tjedna napokon pokrenuli igru na Xboxu. Najgora stvar je prošla. Sada je više stvar poliranja i zadovoljavanja uvjeta što Microsoft traži.

gas-guzzlers_image2Također planiraju napraviti PlayStation 4 verziju igre, dok će razvoj igre za Linux preuzeti vanjski tim. Igra za spomenute platforme sadržavat                       će sve do sada objavljene DLC dodatke: Full Metal Frenzy i Full Metal Zombie. Xbox One verzija igre trebala bi biti dostupna na tržištu do lipnja 2016. godine, dok će verzije za PlayStation 4 i Linux biti dostupne do kraja spomenute godine.

Na pitanje uključivanja njihove igre u e-sports natjecanja, Levenski je izjavio kako je bilo nekoliko pokušaja dogovora ali nažalost bezuspješno zbog previsokih zahtjeva organizatora. Također, prisutan je i tehnički problem u vezi slabije razvijenog spectator moda koji se danas očekuje od igara prisutnim u e-sports natjecanjima.

gasguzzlers_image3Od početka nismo planirali podržati spectator mod, iako smo ubacili voice chat, sistem glasanja i jako kompleksan sistem pokretanja dedicated servera. U originalnom dizajnu to nije bilo potrebno jer se utrka završi za 4 minute i nije bilo nužde promatrati. Pokušali smo redizajnirati mrežni kod, ali problem je kad je na temeljima napravljen na ovaj način.

Također je izjavio kako je planu nastavak igre Gas Guzzlers: Extreme u kojeg će biti uložen veći budžet te će razvojni proces biti usmjeren i na samu priču. Uz to, planiraju uvesti mogućnost perspektive gledanja iz unutrašnjosti automobila te VR podršku.

gasguzzlerszombie_image2Mislim da to ima velik potencijal i to će biti jedno od polja koje ćemo istražiti u budućnosti.

Uz sve navedene planove, izjavio je kako dio tima koji se ne bavi konverzijom igara proučava tržište i ideje za potpuno novu igru.

Još je rano reći o čemu se konkretno radi, ali trenutno eksperimentiramo s novim žanrovima.

Posjetitelji imaju mogućnost isprobati njihovu igru tijekom ovogodišnjeg InfoGamer sajma.

DRUGE VIJESTI S INFOGAMER SAMA:

14.11.2015 Autor:  


Poslovi @ Jooble

Helldivers 2 | RECENZIJA

OSTALO SA DOMACE SCENE

24.01.2024

Algebrina gaming konferencija ugostila domaće developere i Johna Romera – tvorca Doom serijala

Autor:  

Trodnevni gaming event u Sveučilištu Algebri je službeno završio, a posjetitelji su mogli prisustvovati na ovogodišnjem Global Game Jamu, esports natjecanju, ali i konferenciji Future Perspectives of Game Development koja je privukla mnoge domaće razvojne studije, ali i Johna Romera – svjetski popularnog developera koji stoji iza igara Doom, Quake i Wolfenstein 3D.

Algebra konferencija_1Veseli nas što polako, ali snažno, gradimo game dev i gaming community u Algebri – naši studenti su jučer održali i prvi esport turnir u potpunosti u organizaciji našeg Sveučilišta, uz podršku naših partnera Telemach Hrvatska i White Shark, a danas nakon konferencije otvaramo Global Game Jam koji će opet okupiti hrpu mladih entuzijasta i kreativaca spremnih na izradu svojih prvih igara. Hrvatska sigurno može postati mjesto u kojem će se industrija izrade računalnih i videoigara razvijati i rasti, a posebno sada kada je i novom S3 Strategijom cijela ICT zajednica okrenuta većoj produktivizaciji sektora.“, izjavio je Mislav Balković, rektor Sveučilišta Algebra, prilikom otvorenja konferencije.

Na spomenutoj konferenciji pričalo se temi autorskih prava, strategijama financiranja gaming projekata, ali i samoj budućnosti industrije videoigara, dok je John Romero usmjerio fokus i na svoju karijeru – od teškog djetinjstva pa do razvoja jednih od najvažnijih igara u industriji.

Ova je zemlja puna strasti i igrača, ali i onih koji razvijaju videoigre. Imate ovdje odličnu ekipu, Croteam, koji su prisutni u ovoj industriji već 30 godina. Oni su vjerojatno jedni od najiskusnijih timova u razvoju videoigara uopće na svijetu. Budućnost videoigara nalazi se u umjetnoj inteligenciji, a velik utjecaj imat će i VR (virtualna stvarnost) i AR (proširena stvarnost). To je budućnost i stvaranja, ali i igranja videoigara te velika pomoć, ali i izazov dizajnerima u budućem razdoblju. U vrijeme kada smo mi počinjali nije bilo ni studija ni edukacije za razvoj igara, većina nas je u to vrijeme bila samouka, zato su danas fakulteti i Sveučilišta poput Algebre dragulji ne samo za područje Hrvatske, nego i čitave regije.“, izjavio je John Romero.

POVEZANA VIJEST:

misc
24.01.2024

John Romero: Industrija videoigara koristit će AI na veliki način

Autor:  

Na ovogodišnjoj konferenciji Future Perspectives of Game Development na Sveučilištu Algebri imali smo priliku popričati s Johnom Romerom – dizajnerom i programerom iza ikoničnih igara kao što su Doom, Quake, Hexen i Wolfenstein 3D.

John Romero - Algebra_1John Romero se osvrnuo na usmjerenje industrije videoigara i što ju čeka tijekom sljedećih pet godina, izjavivši kako će veliki fokus biti usmjeren prema umjetnoj inteligenciji.

U sljedećih pet godina, industrija videoigara koristit će umjetnu inteligenciju na veliki način. Već koristimo umjetnu inteligenciju u stvaranju igara. Umjetna inteligencija bit će jedan od najvećih noviteta koji će zauvijek ostati dio igara. Tek smo ju počeli koristiti, a postat će dio načina kako radimo videoigre – ne samo u sistemima unutar igara, već da radimo sadržaj u igrama, čak i kod. Umjetna inteligencija je nevjerojatna u generiranju koda.

Nadodao je i savjet za sve developere koji su u ovoj industriji – da moraju postati dobri u korištenju umjetne inteligencije.

Ta tehnologija generiranja vizuala i programerskog koda polako se počinje koristiti kao alat u razvijanju videoigara, a sudeći po Romeru, ona će u bližoj budućnosti postati velik dio samog procesa razvijanja.

misc
09.01.2024

John Romero prisustvuje na Algebrinoj ovogodišnjoj game dev konferenciji

Autor:  

Zagrebačko Sveučilište Algebra je najavilo kako će 21. siječnja ove godine započeti njegov trodnevni gaming event gdje će posjetitelji moći prisustvovati na Global Game Jamu, esports natjecanju u igri Counter-Strike 2, ali i na konferenciji Future Perspectives of Game Development gdje će govor održati i John Romero – developer iza igara Doom, Quake i Wolfenstein.

johnRomero_image1Uzbuđen sam što 2024. godinu započinjem snažno u okruženju game developera i gejmera na Algebrinom Global Game Jam-u u Zagrebu! Često me pitaju o mojoj povijesti i povijesti FPS-a, a to je upravo ono što će biti okosnica mog govora ‘DOOM Guy: Life in First Person’ na Algebrinoj konferenciji 22. siječnja. Za igrače koji žele znati više o tome koji su to tajni sastojci koji su utkani u naš DNA i radi kojih je nastao DOOM, ovo je konferencija koju ne smiju propustiti. Prikazat ću i nikad viđeni behind the scenes materijal iz moje posljednje igre, SIGIL II”, izjavio je John Romero.

Uz Romera će na ovoj konferenciji govoriti developeri iz domaćih studija kao što su Croteam, Outfit7, Nanobit, RawFury, Pine Studio i Today’s Game Studios, a prolazit će kroz teme novih tehnologija i strategija financiranja projekata.

Što se tiče Global Game Jam natjecanja u razvoju igara, ono će se održati od 22. do 24. siječnja čije će pobjednike odabrati stručni žiri.

Dok će posjetitelji moći izazvati Romera na rundu u Doomu, u drugim dvoranama će se paralelno odvijati prvi esport turnir organiziran od strane Algebre u igri Counter-Strike 2.

Prvi smo u Hrvatskoj pokrenuli novi studij razvoja računalnih igara s namjerom zahvaćanja studenata koji razmišljaju izvan okvira te koji su sposobni na kreativan način pronalaziti rješenja kompleksnih problema. Program studija osmišljen je kako bi studentima pružio duboko razumijevanje razvoja videoigara kao neraskidive kombinacije programerskih znanja i vještina, dizajna i raznih umjetničkih smjerova. Vjerujem da će nam ova konferencija pomoći u popularizaciji izgradnje karijera u propulzivnoj industriji razvoja igara, kao i da ćemo njome doseći cilj snažnijeg privlačenja stranih studenata, odnosno, internacionalizacije“, izjavio je izv.prof.dr.sc. Mislav Balković, rektor Sveučilišta Algebra.

Ulaznice za ovaj događaj su već u prodaji putem Entrio servisa. Cijena ulaznice za prvi dan tijekom kojeg će se održati eSports turnir i upoznavanje s Romerom iznosi 20€, dok ulaznica za drugi dan tijekom kojeg će održati spomenuta konferencija košta 30€. U ponudi je dostupna i ulaznica za oba dana čija cijena iznosi sveukupno 40€.

 

misc
08.01.2024

Otvorene prijave za ovogodišnji Global Game Jam u Novskoj

Autor:  

Poduzetnički inkubator PISMO je najavio kako će se od 26. do 28. siječnja održati ovogodišnji Global Game Jam u sportskoj dvorani Srednje škole Novska. Svi zainteresirani se sada mogu prijaviti za sudjelovanje u ovom natjecanju, a prvih četrdeset prijavljenih dobit će računala i opremu za rad od strane organizatora.

global game jam 1Žiri i nagrade još ne otkrivamo, no kao i dosadašnjih godina, sastav će činiti renomirana imena hrvatske gaming scene, ali i ona izvan nje, a nagrade sponzoriraju naši dugogodišnji partneri – A1 Hrvatska, gaming brand Whiteshark i medijska kuća VIDI. Ako voliš raditi videoigre, 26. siječnja moraš biti u Novskoj“, poručuju organizatori.

Ovo natjecanje u razvoju videoigre trajat će 48 sati, a odvija se u dvije kategorije – za odrasle i srednjoškolce. Kao je već napomenuto, sama tema je još nepoznata, ali najviše će se ocjenjivati gameplay elementi, vizuali te sama prezentacija.

misc

Alien RPG - VIDEO RECENZIJA