InfoGamer 2015: Ironkraft – Iznenađenje sajma s puno akcije i destrukcije

Povodom četvrte godine održavanja sajma Reboot InfoGamer, mađarski studio Invoker predstavio je svoju 2.5D side-scrolling igru Ironkraft: Road to Hell.

ironcraftStudio se bavi samostalnim razvojem igara i vanjskim grafičkim uslugama za druge developere kao što je Neocoreova Van Helsing trilogija za koje su kreirali oko devedeset posto animacija, modela i ilustracija. Također, pomažu mladim game developerima napredovati i pogurnuti ih dobrim preporukama kada su za to spremni.

Njihova prva zajednička igra Ironkraft: Road to Hell ove godine se na InfoGameru istaknula među indie developerima i ugodno iznenadila mnoge.

To je igra brzog tempa i alternativnog događaja Drugog svjetskog rata u kojem je na komičan način Njemačka pobijedila radi korištenja izvanzemaljske tehnologije. Pritom, igrači kao rijetki trgovci na cesti, radi izoliranih kolonija i nesigurnosti, upravljaju post-apokaliptičnim vozilom i prikupljaju zalihe te ih imaju mogućnost prodati ili zamijeniti u drugim gradovima. Zaradom igrači mogu unaprijediti svoje vozilo i oružja na 17 razina kroz 7 gradova u kojima se mogu pronaći i razna skrivena mjesta. Svaka staza je također u nekim dijelovima različita koliko god puta se igrala ispočetka.

„Ako dobro razmišljaš i imaš određenu strategiju, možeš se brzo unaprijediti”, izjavio je Richard Maša koji se bavi gamingom profesionalno zadnjih 15 godina kao art direktor, animator, dizajner, game direktor i producent.

Osim priče, ono što je mnoge iznenadilo je side-scrolling princip igre u dva smjera s odličnim vizualima.

“Mnogi ne vjeruju da smo indie studio zbog dobre grafike. Mi smo studio vanjskih usluga i grafika je jako važna za nas. To je naša specijalizacija.”

ironkraft-3Zbog određene tematike igra nije najbolje prošla na ovogodišnjem Gamescomu u Njemačkoj. U Hrvatskoj, Brazilu i Americi posjetitelji su ipak puno bolje reagirali na samu tematiku. No kako kažu, sretni su zbog puno povratnih informacija koje su jako bitne studiju.

Jako je dobro raditi s mladim ljudima, to je ono što volim. Zato smo i tu, da pokažemo igru, da dobijemo povratne informacije i vidimo kako ljudi reagiraju“, nadodao je Maša.

Na igri su radili više od godinu dana, a planiraju je objaviti u veljači 2016. godine putem Steama. Daljnji planovi su usmjeriti igru i na iOS i Android te im je velika želja objaviti igru za konzole jer je kontroler najpogodniji za takav stil igre.

Igra je trenutno dostupna na Steam Early Accessu za 9,99 eura kao single-player igra, ali budući planovi su igru proširiti i na multiplayer.

Osim igre Ironkraft: Road to Hell, drugi projekt na kojem rade je multiplayer online shooter koji će biti besplatan za preuzimanje putem Steama. Ime igre i daljnje informacije će objaviti oko ožujka sljedeće godine.

DRUGE VIJESTI S INFOGAMER 2015 SAJMA:

13.11.2015 Autor:  


Poslovi @ Jooble

Helldivers 2 | RECENZIJA

OSTALO SA DOMACE SCENE

24.01.2024

Algebrina gaming konferencija ugostila domaće developere i Johna Romera – tvorca Doom serijala

Autor:  

Trodnevni gaming event u Sveučilištu Algebri je službeno završio, a posjetitelji su mogli prisustvovati na ovogodišnjem Global Game Jamu, esports natjecanju, ali i konferenciji Future Perspectives of Game Development koja je privukla mnoge domaće razvojne studije, ali i Johna Romera – svjetski popularnog developera koji stoji iza igara Doom, Quake i Wolfenstein 3D.

Algebra konferencija_1Veseli nas što polako, ali snažno, gradimo game dev i gaming community u Algebri – naši studenti su jučer održali i prvi esport turnir u potpunosti u organizaciji našeg Sveučilišta, uz podršku naših partnera Telemach Hrvatska i White Shark, a danas nakon konferencije otvaramo Global Game Jam koji će opet okupiti hrpu mladih entuzijasta i kreativaca spremnih na izradu svojih prvih igara. Hrvatska sigurno može postati mjesto u kojem će se industrija izrade računalnih i videoigara razvijati i rasti, a posebno sada kada je i novom S3 Strategijom cijela ICT zajednica okrenuta većoj produktivizaciji sektora.“, izjavio je Mislav Balković, rektor Sveučilišta Algebra, prilikom otvorenja konferencije.

Na spomenutoj konferenciji pričalo se temi autorskih prava, strategijama financiranja gaming projekata, ali i samoj budućnosti industrije videoigara, dok je John Romero usmjerio fokus i na svoju karijeru – od teškog djetinjstva pa do razvoja jednih od najvažnijih igara u industriji.

Ova je zemlja puna strasti i igrača, ali i onih koji razvijaju videoigre. Imate ovdje odličnu ekipu, Croteam, koji su prisutni u ovoj industriji već 30 godina. Oni su vjerojatno jedni od najiskusnijih timova u razvoju videoigara uopće na svijetu. Budućnost videoigara nalazi se u umjetnoj inteligenciji, a velik utjecaj imat će i VR (virtualna stvarnost) i AR (proširena stvarnost). To je budućnost i stvaranja, ali i igranja videoigara te velika pomoć, ali i izazov dizajnerima u budućem razdoblju. U vrijeme kada smo mi počinjali nije bilo ni studija ni edukacije za razvoj igara, većina nas je u to vrijeme bila samouka, zato su danas fakulteti i Sveučilišta poput Algebre dragulji ne samo za područje Hrvatske, nego i čitave regije.“, izjavio je John Romero.

POVEZANA VIJEST:

misc
24.01.2024

John Romero: Industrija videoigara koristit će AI na veliki način

Autor:  

Na ovogodišnjoj konferenciji Future Perspectives of Game Development na Sveučilištu Algebri imali smo priliku popričati s Johnom Romerom – dizajnerom i programerom iza ikoničnih igara kao što su Doom, Quake, Hexen i Wolfenstein 3D.

John Romero - Algebra_1John Romero se osvrnuo na usmjerenje industrije videoigara i što ju čeka tijekom sljedećih pet godina, izjavivši kako će veliki fokus biti usmjeren prema umjetnoj inteligenciji.

U sljedećih pet godina, industrija videoigara koristit će umjetnu inteligenciju na veliki način. Već koristimo umjetnu inteligenciju u stvaranju igara. Umjetna inteligencija bit će jedan od najvećih noviteta koji će zauvijek ostati dio igara. Tek smo ju počeli koristiti, a postat će dio načina kako radimo videoigre – ne samo u sistemima unutar igara, već da radimo sadržaj u igrama, čak i kod. Umjetna inteligencija je nevjerojatna u generiranju koda.

Nadodao je i savjet za sve developere koji su u ovoj industriji – da moraju postati dobri u korištenju umjetne inteligencije.

Ta tehnologija generiranja vizuala i programerskog koda polako se počinje koristiti kao alat u razvijanju videoigara, a sudeći po Romeru, ona će u bližoj budućnosti postati velik dio samog procesa razvijanja.

misc
09.01.2024

John Romero prisustvuje na Algebrinoj ovogodišnjoj game dev konferenciji

Autor:  

Zagrebačko Sveučilište Algebra je najavilo kako će 21. siječnja ove godine započeti njegov trodnevni gaming event gdje će posjetitelji moći prisustvovati na Global Game Jamu, esports natjecanju u igri Counter-Strike 2, ali i na konferenciji Future Perspectives of Game Development gdje će govor održati i John Romero – developer iza igara Doom, Quake i Wolfenstein.

johnRomero_image1Uzbuđen sam što 2024. godinu započinjem snažno u okruženju game developera i gejmera na Algebrinom Global Game Jam-u u Zagrebu! Često me pitaju o mojoj povijesti i povijesti FPS-a, a to je upravo ono što će biti okosnica mog govora ‘DOOM Guy: Life in First Person’ na Algebrinoj konferenciji 22. siječnja. Za igrače koji žele znati više o tome koji su to tajni sastojci koji su utkani u naš DNA i radi kojih je nastao DOOM, ovo je konferencija koju ne smiju propustiti. Prikazat ću i nikad viđeni behind the scenes materijal iz moje posljednje igre, SIGIL II”, izjavio je John Romero.

Uz Romera će na ovoj konferenciji govoriti developeri iz domaćih studija kao što su Croteam, Outfit7, Nanobit, RawFury, Pine Studio i Today’s Game Studios, a prolazit će kroz teme novih tehnologija i strategija financiranja projekata.

Što se tiče Global Game Jam natjecanja u razvoju igara, ono će se održati od 22. do 24. siječnja čije će pobjednike odabrati stručni žiri.

Dok će posjetitelji moći izazvati Romera na rundu u Doomu, u drugim dvoranama će se paralelno odvijati prvi esport turnir organiziran od strane Algebre u igri Counter-Strike 2.

Prvi smo u Hrvatskoj pokrenuli novi studij razvoja računalnih igara s namjerom zahvaćanja studenata koji razmišljaju izvan okvira te koji su sposobni na kreativan način pronalaziti rješenja kompleksnih problema. Program studija osmišljen je kako bi studentima pružio duboko razumijevanje razvoja videoigara kao neraskidive kombinacije programerskih znanja i vještina, dizajna i raznih umjetničkih smjerova. Vjerujem da će nam ova konferencija pomoći u popularizaciji izgradnje karijera u propulzivnoj industriji razvoja igara, kao i da ćemo njome doseći cilj snažnijeg privlačenja stranih studenata, odnosno, internacionalizacije“, izjavio je izv.prof.dr.sc. Mislav Balković, rektor Sveučilišta Algebra.

Ulaznice za ovaj događaj su već u prodaji putem Entrio servisa. Cijena ulaznice za prvi dan tijekom kojeg će se održati eSports turnir i upoznavanje s Romerom iznosi 20€, dok ulaznica za drugi dan tijekom kojeg će održati spomenuta konferencija košta 30€. U ponudi je dostupna i ulaznica za oba dana čija cijena iznosi sveukupno 40€.

 

misc
08.01.2024

Otvorene prijave za ovogodišnji Global Game Jam u Novskoj

Autor:  

Poduzetnički inkubator PISMO je najavio kako će se od 26. do 28. siječnja održati ovogodišnji Global Game Jam u sportskoj dvorani Srednje škole Novska. Svi zainteresirani se sada mogu prijaviti za sudjelovanje u ovom natjecanju, a prvih četrdeset prijavljenih dobit će računala i opremu za rad od strane organizatora.

global game jam 1Žiri i nagrade još ne otkrivamo, no kao i dosadašnjih godina, sastav će činiti renomirana imena hrvatske gaming scene, ali i ona izvan nje, a nagrade sponzoriraju naši dugogodišnji partneri – A1 Hrvatska, gaming brand Whiteshark i medijska kuća VIDI. Ako voliš raditi videoigre, 26. siječnja moraš biti u Novskoj“, poručuju organizatori.

Ovo natjecanje u razvoju videoigre trajat će 48 sati, a odvija se u dvije kategorije – za odrasle i srednjoškolce. Kao je već napomenuto, sama tema je još nepoznata, ali najviše će se ocjenjivati gameplay elementi, vizuali te sama prezentacija.

misc

Alien RPG - VIDEO RECENZIJA